נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הודיס (Hoodies)

>>
>>
שירות לקוחות הודיס (Hoodies) טלפון
הודיס שירות לקוחות לוגו

חברה מובילה בעיצוב אופנת הבייסיק.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הודיס (Hoodies)

הודיס שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של הודיס (Hoodies)

מספר הטלפון הינו:  

03-9032589

זמינים בשעות ובימים:
ימים א׳-ה׳ | 09:00-16:00

מייל של שירות הלקוחות של הודיס (Hoodies)

כתובת המייל הינה:

 service@hoodies.co.il

צור קשר באתר של הודיס (Hoodies)

כתובת האתר הינה:

https://www.hoodies.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של הודיס (Hoodies)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

 052-3326025

הפייסבוק של שירות הלקוחות של הודיס (Hoodies)

שם דף הפייסבוק הינו:

Hoodies הודיס

האינסטגרם של שירות הלקוחות של הודיס (Hoodies)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

hoodiesil

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של הודיס (Hoodies)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

HOODIES הודיס

אודות הודיס ומוצריה

מעוניינים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הודיס? הודיס היא אחת מרשתות האופנה המוכרת בישראל. הרשת מתמחה במכירת פריטי אופנה עבור ילדים, נערים ומבוגרים. לרשת ישנם עשרות שנים הפרוסים בכל הארץ, בנוסף לכך גם אתר אינטרנט בו ניתן לבצע רכישה. אם ישנה בעיה בתהליך רכישת המוצרים תוכלו לפנות ישירות אל מוקד שירות הלקוחות של הרשת. הודיס טלפון יאפשר לכם לקבל מענה מהיר מנציגים שיפתרו על עניין.

הפנייה לשירות הלקוחות של הודיס יכולה להיעשות מכל מיני סיבות שונות. המטרה היא שתקבלו את השירות הרצוי לכם, כזה שיגרום לכם לחזור שוב בעתיד. אם לא תקבלו שירות משביע רצון, ככל הנראה תימנעו מלרכוש שוב בסניפי הרשת ותעדיפו חנות אחרת. כיום כל אחד יכול בקלות לפנות אל הודיס שירות לקוחות טלפון באמצעות אתר שירות בקליק.

רשת הודיס – חנויות אופנה בהתאמה אישית

מעוניינים לחדש את המלתחה? יהיה עליכם לבחור את החנות המתאימה ממנה תבצעו רכישה. קיימות המון חנויות בישראל, חלקן המכריע חלק מרשתות אופנה מוכרות. הודיס היא אחת מרשתות האופנה הפופולריות, אליה מגיעים ישראלים רבים לבצע רכישה. היתרון המובהק של חנויות הודיס הוא שבהן תוכלו למצוא את כל מה שרק נדרש לכם. בסניפי הרשת תמצאו מגוון רחב של פריטים עבור ילדים, נערים ומבוגרים. לא תצטרכו לעבור בין חנויות שונות כדי לבצע רכישה של פריטי אופנה שחסרים לכם. התעוררה בעיה לאחר ביצוע הרכישה? תוכלו להתקשר אל הודיס טלפון בהקדם האפשרי. אחרי שיחה קצרה תדעו בדיוק היכן אתם ניצבים ומה נדרש מכם לעשות.

הודיס שירות לקוחות

מוקדי שירות הלקוחות של הודיס זמינים בשבילכם בכל עניין. המטרה היא שתוכלו לקבל מענה מקיף, כזה שלא תוכלו לקבל בכל סניפי הרשת. אם ישנה בעיה עם רכישה באחד מהסניפים, הודיס שירות לקוחות טלפון זמין בשבילכם. מספר הטלפון של הודיס הוא: 03-9032589, תחייגו אליו כדי להגיע למוקד שירות הלקוחות. הנציגים במוקד ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עניין ומכל סיבה.

באילו שעות תוכלו לחייג אל מוקד שירות הלקוחות של הודיס? הודיס שירות לקוחות טלפון זמין בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 עד השעה 16:00. בימי שישי ובערבי חג מוקד שירות הלקוחות של החברה אינו פועל, תוכלו לחייג אליו ביום העסקים הבא. תתכנו היטב את הזמן בו תחייגו אל מוקד שירות הלקוחות לקבלת מענה.

אתר האינטרנט של הודיס

מעוניינים לבצע רכישה מקוונת בלי לצאת מהבית? תוכלו לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של הודיס. אתר האינטרנט של החברה זמין בשבילכם, תוכלו לחסוך לעצמכם זמן רב. באתר תמצאו מגוון רחב של פריטים, בדומה לכמות הפריטים שנמצאים בסניפים עצמם. באתר יש גם אופציות ליצירת קשר באופן מהיר עם מוקדי שירות הלקוחות של החברה. תמצאו באתר בין היתר גם הודיס טלפון לצד אופציות נוספות ליצירת קשר. איך תגיעו לאתר הרשמי של הודיס? לחצו כאן.

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות הודיס

שאלה: אילו פריטים נמצאים בחנויות הודיס?

תשובה: בסניפי הרשת תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטי אופנה בהתאמה אישית. כל אחד וכל אחת יכולים למצוא את מה שהם מחפשים בסניפים השונים. תוכלו לבקר באתר על מנת לראות אילו פריטי אופנה בדיוק נמכרים בחנויות הודיס. לאחר מכן תוכלו להגיע לאחד מהסניפים או לבצע רכישה מקוונת.

שאלה: האם רכישה באתר תהיה משתלמת יותר?

תשובה: המחירים באתר יהיו לרוב זהים למחירים שאותם תמצאו בסניפי הרשת. עם זאת הרכישה באתר תהיה נוחה וידידותית בהרבה לאלה שעסוקים עד מעל הראש. אם הנכם מכירים את המידות הרצויות לכם, תוכלו לעשות את הרכישה בלי לצאת מהבית או תוך כדי העבודה.

שאלה: איך ניתן למצוא מבצעים והנחות?

תשובה: גם באתר של הודיס וגם בסניפים עצמם תמצאו מגוון רחב של מבצעים והנחות. נדגיש כי המבצעים בחנויות ובאתר עשויים להיות שונים, שווה לבחון את כל מה שיסייע לכם להוזיל את המחירים. רוצים לקבל עוד הצעות מחיר משתלמות? תוכלו לשוחח עם הודיס שירות לקוחות טלפון.

שאלה: מה עושים אם אין מענה בשירות הלקוחות?

תשובה: הודיס טלפון כאשר באתר שירות בקליק הוא המספר המועדכן ביותר. עם זאת לא תמיד יהיה מענה מהיר או שתפנו אל שירות הלקוחות מחוץ לשעות הפעילות. במקרה כזה תוכלו להשאיר פנייה באתר או לפנות לנציגי השירות של החברה דרך המייל: service@hoodies.co.il.

מספר דברים שכדאי לדעת על שירות לקוחות הודיס לסיום:

  • האם המחירים בחנויות הודיס זולים יותר? באופן עקרוני המחירים בהודיס יהיו זולים בהשוואה למחירים בחנויות אחרות. החנות חרטה על דגלה לספק מחירים נוחים ומשתלמים על מגוון רחב של מוצרים ופריטי לבוש. כל מה שנדרש מכם לעשות זה רק לחפש את המוצר המתאים בשבילכם. המבחר הענק מחכה לכם גם בחנויות הפרונטליות וגם בחנות המקוונת.

  • מתי הכי טוב להתקשר אל מוקדי שירות הלקוחות? אל הודיס טלפון כדאי לחייג במסגרת שעות הפעילות. אם תחייגו מחוץ לשעות הפעילות לא תהיה לכם אפשרות לשוחח עם הנציגים. מתי בדיוק פעיל מוקד שירות הלקוחות של הרשת? הודיס שירות לקוחות טלפון זמין בין השעות 9 בבוקר עד 4 אחה"צ. בימי שישי או בערבי חג מוקדם שירות הלקוחות לא זמין.

  • אילו פריטי לבוש ניתן למצוא בחנויות הרשת? בחנויות תוכלו למצוא מגוון אין סופי של פריטי לבוש לכולם. לא משנה בני כמה אתם או מה אתם אוהבים ללבוש, תמצאו את פריטי הלבוש השווים בחנויות השונות. רק תבחנו היטב את כל האופציות כדי שלא תפספסו את האופציה הנכונה לכם.

  • אתר שירות בקליק אינו עובד בשיתוף פעולה עם הודיס. האתר הוקם כדי לאפשר לכם לבצע מגוון רחב של פעולות ולקבל אינפורמציה על כל עסק. בעמוד זה תמצאו את כל הפרטים הרלוונטיים על הודיס ועל שירות הלקוחות שלה. כך יהיה לכם קל לשוחח עם נציגי השירות ולקבל את כל האינפורמציה הנדרשת לפני שתחליטו האם לחייג אליהם.

אולי יעניין אתכם גם:

באג שירות לקוחות לוגו
שירות לקוחות חברות מחשבים

שירות לקוחות באג (Bug) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באג (BUG) דף הבית באג מולטיסיסטם בע"מ היא רשת חנויות ישראלית אשר עוסקת במכירת מחשבים, טלפונים סלולריים, קונסולות

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הודיס (Hoodies)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של הודיס (Hoodies) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הודיס (Hoodies). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הודיס (Hoodies), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הודיס (Hoodies), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הודיס (Hoodies), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.