נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ברזי חמת (Hamat)

>>
>>
שירות לקוחות ברזי חמת (Hamat) טלפון
צור קשר שירות לקוחות חמט

קבוצת ברזי חמת מתמחה בייצור, שיווק וייצוא של מגוון מוצרים מעוצבים לחדרי אמבטיה ומטבחים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ברזי חמת (Hamat)

צור קשר שירות לקוחות חמט

טלפון של שירות הלקוחות של ברזי חמת (Hamat)

מספר הטלפון הינו:  

03-6344445 

טלפון שירות לקוחות צפון- 04-8720768

מייל של שירות הלקוחות של ברזי חמת (Hamat)

כתובת המייל הינה:

service@hamat.co.il

כתובת מייל שירות לקוחות צפון- betik@hamat.co.il

צור קשר באתר של ברזי חמת (Hamat)

כתובת האתר הינה:

https://hamat.co.il/

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של ברזי חמת: 

צור קשר בפקס של ברזי חמת (Hamat)

מספר הפקס הינו:

03-6345551

בקצרה אודות ברזי חמת

חדר האמבטיה שלכם זקוק ליחס טוב יותר. פעמים רבות אנשים מבקשים לוותר על דאגה למקום זה שכן הוא ניתן לשימוש בפעמים מעטות לאורך היום. אך אין שום סיבה שתשאירו את המקום מוזנח וחסר אפשרויות. כך אנחנו ממליצים לכם לרכוש מוצרים כאלו ואחרים על מנת לקבל אמבטיה איכותית וטובה יותר. ברזי חמת מבקשת לספק מוצרי אמבטיה איכותיים ואתסטיים ללקוחות השונים שלה. המאמר הבא מתמקד בדרכי התקשורת אל חברה זאת. 

אפשרויות נוחות ליצירת קשר עם ברזי חמת

ברזי חמת היא בוטיק לסיפוק מוצרי אמבטיה במיוחד בשבילכם. כך אנחנו ממליצים לכם לפנות אליה במגוון פעמים על מנת להיות אלו בעלי חדר אמבטיה לתפארת. שירות הלקוחות של החברה עומד לרשותכם אם אתם צריכים עזרה כעת. אפשרויות נוחות קיימות כאן בשבילכם מסביב.
טוב לדעת כי ככול שהזמן עובר הרי שברזי חמת ממשיכה לטפח את שירות הלקוחות שלה.
ניתן לפנות אליהם כעת בעזרת האתר, מספר הטלפון, מייל אלקטרוני ואפילו בעזרת הרשתות החברתיות. העסק נמצא כאן בשבילכם ובשביל חדר האמבטיה שלכם עד כמה שאפשר.
אל תפספסו את האפשרות למען להגיע לשיפור איכותי יותר ככול שהזמן יעבור. בפסקאות הבאות תוכלו לקבל הסברים נוספים על שימושים נכונים בדרכי התקשורת. 

הטלפון שלכם לאמבטיה אסתטית יותר

לעיתים כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להסתכל מתחת לאף ושם למצוא את הפיתרון הנוח ביותר בשבילנו. כעת אנו מדברים על שימוש במכשיר הטלפון הנייד שלכם על מנת לקבל עזרה נגישה יותר. טוב לדעת כי ברזי חמת זמינים לכם ברוב שעות היממה והשבוע, 08:00-17:00 ובימי א'-ה'. מספר הטלפון של העסק הוא 03-6344445. כאשר מספר אחד מספיק לקבלת כלל השירותים. טוב לדעת כי מאחורי המכשיר מחכים לכם אנשי מקצוע שרק מבקשים לעזור לכם בסופו של יום. תנו להם לעשות את העבודה ולתת לכם כלים פשוטים למקלחת ולחדר השירותים שלכם. למעשה, הטלפון מאפשר לקבל עזרה מיידית במקרים של עזרה על ענייני תשלום, ועוד.

מייל אלקטרוני של חמת למען קבלת עזרה 

כתובת המייל של סירות הלקוחות של ברזי חמת היא service@hamat.co.il. ניתן להשתמש בו כמה שתרצו עד אשר תקבלו את העזרה שחיפשתם. אנשי המקצוע של החברה זמינים לעזור לכם בעזרת המייל בשעות הפעילות של החברה. תוכלו לשלוח להם שאלה והם כבר יפנו את הדבר למחלקה הרוולנטית במיוחד בשבילכם. תנו לעצמכם ליהנות מאפשרויות האון ליין של ברזי חמת.

הפכו למומחים בעזרת האתר של ברזי חמת

https://bit.ly/3WrHQHu זאת הכתובת לשירות הלקוחות של ברזי חמת. כעת תוכלו להיכנס אל פניה זאת על מנת לצבור מידע על מוצרי החברה. יש להבין כי החברה עובדת עם חומרים על פני איכות שונה כך שהאתר הוא כלי מצוין בעזרתו תוכלו להחליט אם מוצר כזה או אחר רלוונטי לכם.

אמבטיה ברשת החברתית 

ברזי חמת ממשיכה להנגיש את עצמה במיוחד בשבילכם בעזרת שימוש נרחב ברשתות החברתיות. כעת אתם מוזמנים להיכנס לפייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ואפילו טיקטוק ולחפש תכנים נוספים על מוצרי החברה. בנוסף תוכלו ליצור פנייה מיידית ונגישה בעזרת אפשרות ההודעות של רשתות חברתיות אלו. יש להבין כי לעיתים המענה לא יכול לחול על כלל הנושאים. נסו להבין מהו המקרה שלכם ומהי דרך התקשורת הרלוונטית במיוחד בשבילכם .

שאלות ותשובות על שירות לקוחות ברזי חמת

שאלה: איזה מידע ניתן לקבל בעזרת האינטרנט?

תשובה: האינטרנט הוא כלי מצוין לקבלת מידע. תוכלו בעזרתו להבין מהם החומרים שאיתם נוצרים מוצרי החברה. ניתן לדעת האם יש מוצרים חדשים יותר. בנוסף תוכלו לקרוא המלצות של לקוחות שונים למען הבנה מה מתאים לכם .

שאלה: האם ברזי חמת מייצרת את המוצרים?

תשובה: יש להבין כי ברזי חמת מוכרת ומשווקת מוצרי אבמטיה ושירותים במידת הצורך ללקוחות השונים. ישנו שימוש במוצרים הנוצרים באירופה ובארצות הברית כך שאיכות היא גבוהה למדי. אנשי השירות הם ישראלים והם אכן מכירים את הצרכים השונים שלכם.

שאלה: האם ניתן לקבל עזרה טכנית משירות הלקוחות?

תשובה:  בהחלט תוכלו להזמין טכנאים ואנשי שירות במידת הצורך על מנת לקבל עזרה נוספת. ניתן להשתמש בטפסי האחריות שקיבלתם ולהיות אלו הנוהגים באמבטיה ןבשירותים שלהם בצורה מכבדת. 

טיפים לסיום על שירות לקוחות ברימאג

ברזי חמת משווקת מוצרי אמבטיה ושירותים לאזורים רבים בישראל. כעת תוכלו לקבל את המוצרים שלה בצורה יעילה נוחה על ידי פעולה בדרכים הבאות.

טיפ 1 – אין צורך לבזבז זמן ולנסות להגיע אל החברה ורכישת המוצרים שלה בצורה פיזית. ניתן להשתמש בדרכי התקשורת השונים על מנת לקבל עזרה בצורה רחבה יותר. השתמשו באון ליין על מנת לקבל עזרה מיידית. 

טיפ 2 – ברזי חמת רלוונטית ללקוחות מכלל הסוגים, נסו לבדוק למען קבלת מבצעים או מחירים מיוחדים בהמשך הדרך 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ברזי חמת (Hamat)

כל המידע על שירות הלקוחות של ברזי חמת (Hamat) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ברזי חמת (Hamat). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ברזי חמת (Hamat), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ברזי חמת (Hamat), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ברזי חמת (Hamat), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.