שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תמי 4 (Tami 4)
תמי 4 הוא מכשיר מים לשתייה שמיוצר על ידי שטראוס מים בע"מ. תמי 4 הוא מכשיר מים נפוץ במיוחד, ועד היום מהווה פריצת דרך בשתיית מים באמצעות מכשיר ביתי.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של תמי 4 (Tami 4)
טלפון של שירות הלקוחות של תמי 4 (Tami 4)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
שימו לב דרך מספר זה ניתן להגיע לתמיכה תכנית באתר, בירורים לאחר רכישה, רכישת מכשיר, שעת הגעת טכנאי.
האינסטגרם של שירות הלקוחות של תמי 4 (Tami 4)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
strausswater
הטיקטוק של שירות הלקוחות של תמי 4 (Tami 4)
שם חשבון הטיקטוק הינו:
tami4_strausswater
צור קשר באפליקציית Google play של תמי 4 (Tami 4)
שם האפליקציה הינה:
tami4edge
צור קשר באפליקציית Appstore של תמי 4 (Tami 4)
שם האפליקציה הינה:
tami4edge
צור קשר בפקס של תמי 4 (Tami 4)
מספר הפקס הינו:
03-5387649
רשימת טלפונים נוספים של תמי 4 שירות לקוחות
- שטראוס תמי 4 טלפון 03-538-7676
- שירות לקוחות של תמי 4 טלפון 6944*
- שירות לקוחות תמי 4 טלפון 6944*
- שירות של תמי 4 טלפון 6944*
- תמי 4 טלפון 6944*
- תמי 4 אור יהודה טלפון 6944*
- תמי 4 הזמנת סודה טלפון 6944*
- תמי 4 כוכבית טלפון 6944*
- תמי 4 להזמנות טלפון 6944*
- תמי 4 להזמנת טכנאי טלפון 6944*
- תמי 4 רגיל טלפון 6944*
- תמי 4 שטראוס טלפון 6944*
- תמי 4 שירות טלפון 6944*
- תמי 4 שירות לקוחות טלפון 6944*
- תמי 4 שירות לקוחות הזמנת טכנאי טלפון 6944*
- תמי 4 שירות לקוחות קווי טלפון 6944*
- תמי 4 תקלות טלפון 6944*
שטראוס תמי 4 טלפון
תמי 4 אשר נמנית עם קבוצת שטראוס היא המובילה העולמית באספקת פתרונות מי שתייה. החברה עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק מערכות לטיהור ולסינון מים ומערכות חימום וקירור מים.
תמי 4 מספקת פתרונות מי שתייה לשימוש ביתי, כמו למשל – ברי המים Tami4Family, Tami4Primo, Tami4bubble המספק גם מים מוגזים ו-Tami4edge, בר המים המתקדם ביותר.
החברה משתפת פעולה עם ארגונים מובילים בארץ ובעולם בתחום טיפול במים לפתוח מוצרים מתקדמים ומייצרת חידושים טכנולוגיים המתורגמים לפתרונות פורצי דרך בתחומי טיהור המים והטיפול בהם. בהיותה מומחית בסדר גודל עולמי בתחום מי השתייה, החברה מחזיקה בפטנטים רבים לטיפול במים, לטיהורם ולחימום ולקירור מים. מוצרי שטראוס תמי 4 טלפון עומדים בתקני איכות בינ"ל מחמירים, ביניהם תקן איכות השירות (ISO 9000), תקן איכות הסביבה ROHS זאת בנוסף לתווי תקן ישראלים כגון תו התקן: 1505 לסינון ולטיהור מי השתייה ותו בטיחות 5452 מטעם מכון התקנים הישראלי.
למה עדיף במקום מתקני מים שהיו בעבר להתקין תמי 4 טלפון?
הנה למה עדיף במקום מתקני מים שהיו בעבר להתקין תמי 4 טלפון:
- טביעת רגל סביבתית מופחתת – כדי פלסטיק ופליטת CO2 ממשאיות להעברת מים מהווים פגיעה בסביבה. חברות שעוברות למכשירי מים ללא בקבוק אחראיות לפליטת חמישים ושלושה אחוזים פחות טונות של CO2 מדי שנה. זאת ועוד, דוח שנערך לאחרונה מצא כי שישים וחמישה אחוזים מהעובדים נוטים יותר לעבוד בחברה עם מדיניות סביבתית חזקה. הקטנת טביעת הרגל הסביבתית שלך היא גורם מפתח בשיפור יוזמות אחריות חברתיות שלכם תוך כדי סיוע לעסק שלכם למשוך ולשמור על כישרונות.
- יעילות מקום – מכשירי מים ללא בקבוקים מציעים עיצובים אלגנטיים הנוטים לתפוס פחות מקום משמעותית מהאפשרויות המסורתיות. כמו כן, עם מספר המכונות המתקדמות הזמינות, אתם יכולים לקבוע את הגודל ואת קיבולת האחסון זה מתאים לעסק שלכם.
- חסכוניות – מערכות התקנת מים הן השקעה ראשונית, אבל מערכות אלו חסכוניות הרבה יותר בטווח הארוך כאשר לוקחים בחשבון את ההוצאות הכרוכות באספקת מים רגילה.
- שיפור המורל והפרודוקטיביות של מקום העבודה – פתרונות מי שתייה משופרים ככל הנראה יניעו הידרציה בכוח העבודה שלכם. הידרציה נכונה היא הכרח לעובדים להישאר ערניים, להפחית את רמות הלחץ שלהם ולהגביר את הפרודוקטיביות.
האם תמי 4 אור יהודה טלפון מצמצם פסולת?
ברור מאליו כי תמי 4 אור יהודה טלפון הוא דרך מהפכנית לצמצם את פסולת הפלסטיק. מכשירי המים החכמים שלהם חסכו את הפסולת שנוצרה על ידי למעלה מ-מאה ושמונים מיליון בקבוקי פלסטיק. המים ממכונות אלו וממקררי נקודות שימוש דומים אחרים מתחברים למקור המים של הבניין ומסננים את המים באתר. זה מפחית לא רק את בזבוז הבקבוקים והפחים, כי אם גם את זיהום הייצור וההפצה הקשורים לאותם מיכלים, כולל פליטת פחמן דו חמצני ותחמוצת חנקן משריפת דלק.
למה תמי 4 להזמנות טלפון טובה לבתי עסק?
הבטחה שהעסק שלכם מתנהל בצורה חלקה ויעילה אינה נוגעת רק לשמירה על נהלים עסקיים טובים. זה כולל גם הבטחה שלעובדים ולצוות שלכם תהיה סביבה טובה ובריאה למלא את המשימות שלהם, כמו גם להבטיח שיש להם גישה לכלי שירות שיספקו להם את ההזדמנות לתת מענה לצרכים הבסיסיים שלהם במקום העבודה, תוך כדי צמצום תקופות לא פרודוקטיביות. זה כולל, בין היתר, ישיבה נוחה, צנרת עבודה, ואולי לא פחות חשוב, גישה למים בטוחים ושתייה על ידי תמי 4 להזמנות טלפון לכל מי שנמצא במשרד. אחרי הכול, כל אדם צריך לחות כדי שגופו יתפקד במיטבו במשך כמה שיותר זמן. יש סיבה לכך שצ'אטים במקרר המים המשרדיים מוכרים היטב בתרבות הפופולרית וגם בעסקים, וזאת משום שכאשר עובדים לוקחים הפסקות כדי לחמם, ההפסקה מהמשימות שלהם עוזרת לא רק לספק פרספקטיבה רעננה לטיפול בחובותיהם, אלא מספק גם את המרחב לסוציאליזציה עם צוות אחר, ובכך מגביר את מורל העובדים ואת בניית עבודת הצוות.
הנה למה תמי 4 להזמנות טלפון טובה לבתי עסק – מתן גישה נוחה למים לעובדים שלכם עשוי להיראות כמו תוספת פשוטה, אבל היא בעצם יכולה להועיל לכם ביותר מדרך אחת. כפי שצוין לעיל, צ'אטים במקרר המים המשרדיים ידועים כמעודדים קשרים חברתיים בין העובדים שלכם, ובמקביל גם נותנים להם את האזור לסיעור מוחות ולטפל בבעיות קטנות בניהול התפקיד באווירה מזדמנת. רעיונות מצוינים יכולים לצוץ בזמן שהעובדים לוקחים הפסקה מהירה במקרר המים, ומי יודע? אולי הרעיון הטוב הבא של החברה שלכם יגיע לראשו של איש צוות כשהוא ממלא מחדש את הספל שלו בקצת מים מרעננים. כמו כן, חשוב להבין שתעדוף הבריאות והידרציה של העובדים שלכם יכול להועיל גם לכם וגם לעסק שלכם. באמצעות מתן מתקן מים חמים וקרים לשימוש החברה, לא רק שאתם מספקים דרך בטוחה וקלה לגישה לצוות להכין קפה, תה, מרקים וכדומה לצריכה שלהם, אתם גם מבטיחים דרך עבורם כדי לשמור על רמות ההידרציה שלהם כתוצאה מכך. הידרציה חשובה ביותר בשמירה על בריאותו של האדם, ואי יכולת לעמוד בקצב צריכת המים הנדרשת של הגוף עלולה לגרום לכאבי ראש, ירידות במצב הרוח, מתח, ואפילו ירידה באנרגיה. כל אלה באמת יכולים לגבות מחיר לא רק מהעובדים שלכם, אלא גם על ביצועי העבודה והתקשורת שלהם עם עמיתיהם לעבודה.
על מנת לעזור לעודד סביבת עבודה רגועה ופרודוקטיבית, לכן חשוב להבטיח שקיימת דרך לעובדים שלכם לרוות אם וכאשר הם צריכים את זה. ובהתחשב בכך שלהידרציה יש תפקיד עצום בבריאותו של כל אדם, חשוב לציין שבני אדם עם לחות טובה נוטים יותר להישאר בריאים ולהימנע מהצטננויות ומחלות. אז לא רק שזה יבטיח שהעובדים שלכם יהיו בריאים ככל שהם יכולים, אלא זה גם יחסוך לכם כסף בטווח הארוך, משום שזה יכול להוריד את שיעור הצוות שלכם ללקיחת חופשת מחלה ולהשאיר את העסק מתנהל בצורה חלקה עם פחות עובדים מתקשר חולה. כמו כן, אתם צריכים לקחת בחשבון שההתקנה של מתקן מים חמים וקרים במשרד מראה שאתם דואגים להשקיע בבריאות וברווחה של העובדים שלכם. מחקרים מצאו כי לעסקים שמשקיעים בהטבות ובשירותים לעובדיהם יש שיעורים גבוהים יותר של שימור עובדים ושביעות רצון, כפי שהצוות מזהה מתי החברה נותנת עדיפות לרווחתם. אז זה לא רק יבטיח שהעובדים הטובים הקיימים שלכם יהיו מוכנים יותר להישאר ולעשות עבודה איכותית עבור החברה, אלא גם יצמצם את עלויות ההכשרה שאחרת הייתם נאלצים להעסיק ולהכשיר עובדים חדשים כדי להחליף עובדים שעזבו עקב מניעת נושאים.
מה הן הפעולות שצריך לעשות עם תמי 4 רגיל טלפון?
אם הצוות שלכם סומך על בקבוקי מים או מי ברז עבור הידרציה שלהם, תמי 4 רגיל טלפון יכול להביא הרבה יתרונות למשרד שלכם. אספקת מים נקיים לעובדים שלכם עשויה לשפר את חווית העבודה של כולם בדרכים שאולי לא מצפים לה. עם היתרונות של מערכות שתייה משרדיות, אתם יכולים לבצע את הפעולות הבאות בעסק שלכם:
- תחסכו זמן עם תחזוקה ושירות שוטפים – לאחר התקנת תמי 4 רגיל טלפון, תוכל לנצל את התחזוקה והשירות השוטפים בשביל לחסוך זמן בתחזוקה. שקלו ספק פתרונות מים הכול באחד למעבר חלק מהתקנה לתחזוקה ומעבר לכך.
- להגביר את המורל – הוספת מערכת מים נקיים למשרד שלכם עשויה לשפר את המורל של הצוות שלכם באמצעות שיפור סביבת העבודה שלהם ומראה שאכפת לכם מהרווחה שלהם. כשאתם מספקים מי שתייה טריים לצד סביבת עבודה תומכת, תראו עד כמה הדברים הקטנים חשובים לעובדים.
- תשמרו על זרימת מים נקיים – כאשר אתם סומכים על מי שתייה בבקבוקים, אתם צריכים לנחש את הכמות הנדרשת שלכם כדי לשמור על אספקה קבועה לאורך לוח הזמנים של המשלוח. בינתיים, מערכת מי שתייה משרדית תשתמש באספקת המים הראשית שלכם, תספק מים לפי הצורך וללא הפסקה.
- שפרו את הפרודוקטיביות – אחד היתרונות המפתיעים ביותר של מערכת השתייה במשרד הוא השפעה חיובית על הפרודוקטיביות. אנשים זקוקים ללחות לתפקודים החיוניים של גופם, כולל מצב רוח, מחשבה ופעילות גופנית. מים נקיים נגישים בקלות יכולים להקל על הצוות שלכם לשמור על לחות ולבצע ביצועים טובים. חיזוק המורל שמגיע עם מערכות שתייה משרדיות יכול גם לתרום לפרודוקטיביות העובדים.
- צמצמו את ההשפעה הסביבתית של הצוות שלכם – אם המשרד שלכם משתמש בבקבוקי מים מפלסטיק או מסננים חד פעמיים, אתם יכולים להיות ידידותיים יותר לסביבה על ידי התקנת מערכת מי שתייה. משום שתקבלו את המים מהברז, תחסכו בפסולת הפלסטיק שמגיעה עם חלופות, כמו גם במים שנשארים לפעמים בתמיסות חד פעמיות. מי שתייה נקיים יאפשרו לכם גם להפחית את הפליטות הקשורות לאספקת מים.
- חסכו בעלויות על בקבוקי מים ומסננים – משרדים המשתמשים בבקבוקי מים או מסננים פשוטים יכולים לחסוך בעלויות ארוכות הטווח שלהם על ידי השקעה במערכת מים למשרד. כל שקל שתוציאו על מערכת מים ילך לאיכות המים במקום לפתרונות שתצטרכו לזרוק זמן קצר לאחר מכן.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות מועצה אזורית גולן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של המועצה האזורית גולן דף הבית הגולן הוא חבל ארץ התיישבותי, תיירותי, חקלאי ויזמי. משתלבים בו יחדיו הטבע הפראי עם
שירות לקוחות פיצה נועם צפת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה נועם צפת דף הבית פיצה נועם צפת שירות מהיר. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת
שירות לקוחות בית ספר מצפה ברנע אשקלון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר מצפה ברנע אשקלון דף הבית בית הספר ממלכתי יסודי ״מצפה ברנע״ הינו בית ספר אומנותי המכיל ילדים
שירות לקוחות דומינוס פיצה חולון סניף סוקולוב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דומינוס פיצה חולון סניף סוקולוב דף הבית דומינוס פיצה הינה רשת פיצריות מוכרת ומצליחה בישראל בפריסה ארצית המציעה מגוון
שירות לקוחות מכון קשב פתח תקווה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון קשב פתח תקווה דף הבית מכון קשב מתמחה בתחום אבחון הפרעות למידה ובבדיקות קשב וריכוז. המכון נותן מענה
שירות לקוחות פיצה פיקס נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פיקס נתניה דף הבית פיצה פיקס נתניה תספק לכם פיצות מצוינות לצד מאפים, פסטות, סלטים וקינוחים במחירים שמוכיחים
12 Responses
שלום רב,
מזה למעלה משבועיים ימים הנני יוצרת קשר טלפוני עם שירות הלקוחות ומבקשת ועל סף מתחננת.
להצעת מחיר להסכם שירות שנתי.
משאירה אינספור הודעות ואף השארתי את הנייד האישי שלי אך כלום ושום דבר.
מה אני אמורה לעשות על מנת לקבל הצעת מחיר להסכם שירות?
איך אני מקבלת את ההצעה הזו?
מבקשת לחזור אליי בדחיפות לטלפון: 6333772 – 02
או לחילופין ואף רצוי במייל חוזר עם הצעה להסכם שירות שנתי.
תודה,
חני
מתיא
לאחר החלפת מכשיר חדש תמי 4 , התברר כי גבו ממני 391 שח בטעות ,לאחר בירור התברר כי צדקתי והחליטו להחזיר לי את הסכום , משום מה החליטו להחזיר לי את הסכום ב — 48 תשלומים !!!
וכל תשלום יהיה 8.15 שח !??? למה ? , שטראוס לא מסוגלת להחזיר סכום כזה בתשלום אחד ?
דיברתי עם הנציג שהבטיח לבדוק את הנושא , ואני ממתין לקבל תשובה .
שירות על פני הפנים כך גם המכשירים שלהם לא מצליח להבין איך נפלתי בשנית בהזאת שהמכשיר הראשון היה נוזל כמו ברז מים כך גם השני שירות טלפוני וטכני שטח גרוע מהיסוד גם כאשר רוצים לדבר עם
שירות חיובים לא תקין , ברשותי בר מים חדש ברח' פבריגט 1 חולון אילנה אלקיים 0505454333 אני רשומה במחשב באזור האיישי על שם הבת שלי קרן טלמור רח' גרנדוס מדוע כולם רשומים על שמי , פניתי למוקש שירות מספר פעמים הנושא לא טופל למרות שהובטח לי שזה יטופל, משאירים טלפון לחזור בשיחה חוזרת תפסתם אותנו כמו שאומרים במנעול זה לא עובד ככה היחס הזה . אבקש בדחיפות לחזור אלי לטפל בנושא סופית . בתי ברשותה 2 תמי 4 ברח גרנדוס רמת גן . 054-5656203 קרן טלמור
שלום רב
שמחתי מאוד לקבל הודעה שניתן ורצוי למחזר את הנורה והסנן.
קבלתי הודעה שמשלוח (סנן ונורה) יגיע וכי ניתן להשאיר לשליח את הישנים למיחזור.
השארתי והשליח לא לקח.
התכתבתי בוואטסאפ עם מישהי משירות לקוחות שטענה שהייתי אמור לסמן 2 ולא רק 1 – להשארה ליד הדלת, למרות שאין אפשרות כזו בהודעה שאני קיבלתי.
האם לשמור לפעם הבאה או לזרוק לפח האשפה ?
המוקדנית ענתה: החלטה שלך
תשובה \ תגובה תמוהה.
מס' הזמנה 08244179
ביצעתי הזמנה של תמי 4 בבל X בתאריך 13.7.23
בתאריך 16.7.23 בוצע התקנה ראשונה לאחר כשעה הופיעה לי תקלה 04 לאחר פנייה לשרות לקוחות
סופק מכשיר חדש חלופי למקורי בתאריך 19.7.23 כבר בעת ההתקנה זוהתה נזילת מים המכשיר נלקח ע"י
המתקין ונאמר לי שיבאו לי מכשיר חדש. בתאריך 20.7.23 הגיע מתקין עם מכשיר חדש אך אין זה פלא שהמכשיר שוב לא תקין מופיע שוב תקלה 04
שוב אני פונה לשירות לקוחות ודיברתי עם אלכס מצוות אלונה שאמר לי שהמכשיר יכנס למעבדה לצורך בדיקה מעמיקה וביום ראשון יצרו איתי קשר לספק מכשיר תקין נכון לרגע זה אף אחד לא חזר אלי מיותר לציין שאני מאוד מאוכזב מהשירות. המכשיר עולה לא מעט ובמיוחד בימים חמים אלה אני צריך לרכוש בקבוקי מים .אף היום בוצע שיחה נוספת לשירות לקוחות ושוחחתי עם אושרת מצוות עלית ולאחר דין ודברים לי נאמר לי שאלכס מצוות אלונה יחזור אלי להמשך טיפול
ואני מיידע שאני פונה לתלונות פניות הציבור
הזמנתי 5 מיכלי הגזה, הייתי אמור לקבלם ביום ו׳ המפיץ לא התקשר להודיע מתי הוא מגיע!!! אין טווח זמנים מראש מתי הוא אמור להגיע!! בקיצור, הייתי כל היום בבית ואת המשלוח לא קיבלתי!! זו לא פעם ראשונה שזה קורה!!!אני מאד מאוכזב מהשרות הגרוע של המפיץ!! בכל הרצינות אני בודק אפשרות לזרוק את התמי לעזאזל!!! השרות שלכם לא טוב במיוחד בהפצה!!!!
השרות שלכם ג ר ו ע!!!!
לפני 3 שנים שידרגתי למכשיר חדש מאז חודש ינואר 23 יש אצלי טילת של טכנאים החליפו כל מה שניתן והמכשיר ממשיך להיות תקול והיום לא יוצאים מים כלל הוא קפא.טכנאי הגיע לא יכל לטפל אמר שיגיע טכנאי קירור. ב 9.8 ומה 1.8 אין מים.ביקשתי להחליף מכשיר ומוכנים אך ורק מכשיר מחודש סרבתי אני קניתי מכשיר חדש ב3.500ש אשר שילמתי במשך 3 שנים.טלפונים בלי סוף כולם אומרים אני אטפל בזה ודבר לא נעשה מוקדני תמי 4 לא חוזרים ללקוח .כנאמר.הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת.
החליפו לי היום את המכשיר תמי 4 בבל לאחר ריבוי תקלות וריבוי ביקורי טכנאים. הבטיחו שאקבל מכשיר חדש.
אך המכשיר החדש הגיע עם בעיות ותקלות כגון : טפטופים מהפייה , המים הקרים לא קרים כל הזמן , המכשיר מרעיש כמו טרקטור !!! אין לי מושג האם מתבצעת בקורת איכות בתמי 4 ? הנושא חייב להיבדק באופן יסודי.
משאירה אינספור תלונות תמי עם נזילות , הכול מנותק למעלה משבוע טכנאים הגיעו מעל 5 פעמים
שרות גרוע , לקויי ביותר .
אני מכאן פונה לתלונות הציבור .+ תביעה .
החברה פח שרות מזלזל ומתנשא זו הפעם השניה שאני ממתין להם לאחר קביעת טכנאי לוקח חופשה לעבודתי והם לא מגיעים ולא מודיעים גועל נפש של חברה תמי4 של שטראוס.
בפעם האחרונה הנציגה לא הסקימה לתת לי את הח.פ שלהם
אני ישיג את הח.פ שלהם וניפגש מול גורם שלישי שיקבע ויפסוק.
אני גם יעלה לרשתות החברתיות את התנהלות החברה