נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הוטלס קום (Hotels com)

>>
>>
שירות לקוחות הוטלס קום (Hotels com) טלפון

הוטלס היא חברה של המלונות בישראל

צור קשר שירות לקוחות הוטלס קום

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הוטלס קום (Hotels com)

צור קשר שירות לקוחות הוטלס קום

טלפון של שירות הלקוחות של הוטלס קום (Hotels com)

מספר הטלפון הינו:  

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00

טלפון נוסף – 1-809-442-791

כתובת המייל הינה – infos@hotels.com

כתובת מייל נוספת – customercare@hotels.com

צור קשר באתר של הוטלס קום (Hotels com)

כתובת האתר הינה:

hotels.com

הפייסבוק של שירות הלקוחות של הוטלס קום (Hotels com)

שם דף הפייסבוק הינו:

hotels.com

רשימת טלפונים נוספים של הוטלס קום שירות לקוחות

  1. הוטלס טלפון 072-3712200
  2. הוטלס קום טלפון 072-3712200
  3. הוטלס שירות לקוחות טלפון 072-3712200
  4. hotels טלפון 072-3712200
  5. hotels.com טלפון 072-3712200

הוטלס טלפון

Hotels.com  היא חברה המספקת שירותי מידע והזמנות למטיילים. היא נוסדה בשנת 1996, והיא מספקת את שירותיה באינטרנט מאז 1997. בשנת 2018, hotels.com נרכשה על ידי Expedia, Inc., שהיא אחת מחברות הנסיעות המקוונות הגדולות בעולם. מטה החברה ממוקם בבלוויו, וושינגטון. Hotels.com  מספקת הזמנות לסוגים שונים של מקומות אירוח, לרבות מלונות, מוטלים, אתרי נופש וארוחת בוקר ברחבי העולם עם יותר מ-200 אלף נכסים זמינים לבחירה בלמעלה מ-190 מדינות ברחבי העולם. אחד המאפיינים הפופולריים ביותר שלהם הוא הבטחת התאמת המחיר שלהם המאפשרת ללקוחות למצוא תעריפים זולים יותר באתרים אחרים ולאחר מכן לקבל פיצוי בהחזר מ-hotels.com אם הם מוצאים מחיר נמוך יותר במקום אחר לפני ביצוע הרכישה שלהם איתם – זה מבטיח שהלקוחות תמיד יקבלו את המחיר הטוב ביותר עבור הטיול שלהם.

מה הן המעלות של הוטלס קום טלפון?

הוטלס קום טלפון צריכה להציע ללקוחותיה צוות תמיכה ייעודי. כנסיעות, היא אחראית על יצירה ותחזוקה של תכנית מתפתחת ומורכבת. לעבודה עם צוות תמיכה ייעודי כדי לסייע בניהול התוכנית שלכם יש מעלות רבות. קודם כל, אתם יכולים להישען על צוות של מומחים. בין אם אתם יוצרים תכנית נסיעות חדשה או שאתם מחפשים לשפר את התוכנית הנוכחית שלכם, הוטלס קום טלפון אמורה להיות מסוגלת להמליץ ​​ לעזור לכם לעמוד ביעדים שלכם. בהוטלס קום טלפון מומחי ניהול הנסיעות בממוצע יותר מעשרים שנות ניסיון בנסיעות עסקים. הם עזרו למאות ארגונים להתגבר על אתגרי הנסיעות העסקיות ולהשיג מגוון יעדים. לא רק שהחברה ממליצה על התאמות שהלקוחות שלה יכולים לבצע בתוכניות שלהם, אלא שהיא גם מציינת באופן ספציפי כיצד היא יכולה לעזור להם להגיע לשם. מעלה נוספת של צוות תמיכה ייעודי הוא שמנהלי נסיעות יכולים לסמוך על מומחים שיספקו שיטות עבודה מומלצות, עדכונים בתעשייה ומומחיות מנוסה. כאשר תכנית נסיעות עסקים מיושנת, נוסעים עסקיים הופכים מתוסכלים. בתעשייה דינמית המשתנה במהירות, חשוב למנהלי נסיעות להישאר מעודכנים לגבי מגמות נוכחיות ומתפתחות.

בהתאם לצרכי ההזמנה והשירות של החברה, ייתכן שלנוסעים תהיה גישה לצוות יועצי נסיעות ייעודי, צוות תמיכה מקוון מוסמך או שילוב של השניים. באמצעות שיתוף פעולה עם ניהול נסיעות ארגונית, הנוסעים העסקיים שלה יכולים להרגיש בטוחים בידיעה שתמיד יש להם מומחים מהימנים לפנות אליהם 24/7, 365 ימים בשנה. צוות תמיכה ייעודי שיסייע באתגרי נסיעות (כמו למשל – טיסות מאוחרות או בתי מלון עם הזמנת יתר) משפר באופן משמעותי את חווית הנוסע הכוללת. הוטלס קום טלפון מתייחסת גם להעדפות נוסעים ומידע נאמנות כאשר הוא עוזר להם להזמין נסיעות במסגרת המדיניות. בחברה, הנוסעים יכולים לגשת לצוות קטן ומסור של יועצי נסיעות, כך שהם תמיד יודעים למי לפנות לתמיכה. חלק מהצוות מציעים תמיכה דרך מוקד טלפוני, מה שיכול להיות מתסכל. סוכני מוקד טלפוני לא יכירו את העדפות הנסיעות או מדיניות הנסיעות, ולעתים קרובות נוסעים לא מקבלים את רמת שירות הלקוחות שמגיעה להם. עם צוות מסור, יהיה לכם שירות אישי ומערכות יחסים שאתם יכולים לסמוך עליהם. מעלה נוספת של צוות תמיכה ייעודי הוא מתן שירותי VIP עבור הנוסעים המנהלים. בהוטלס קום טלפון, זמן תגובה עדיפות, בקשת התאמות מיוחדות וסיוע בהרשמה למטיילים תכופים הם רק חלק משירותי ה- VIP שהיא מספקת.

אסטרטגיות חיסכון בעלויות – הוטלס קום טלפון עוזרת לעסקים לחסוך כסף על ידי הבטחת התעריפים הנמוכים ביותר האפשריים על נסיעות. תשקלו את התרחיש ההיפותטי הבא – אתם פונים לרשת מלונות גדולה על מנת לנהל משא ומתן על תעריף תאגידי עבור העסק שלכם. אתה מנסים להשתמש במספר ההזמנות החזוי שלך של 150 לילות כמנוף לתעריף נמוך יותר. המלון יכול להציע לכם תעריף מוזל של ארבע מאות ₪  ללילה. כעת דמיינו שניהול הנסיעות הארגונית שלכם פונה לאותה רשת מלונות. במקום 150 לילות, החברה ממנפת את 15,000 הלילות שהם צופים להזמין בין 75 חשבונות שונים. זה כנראה לא מפתיע שהמלון מסוגל להציע ל תעריף נמוך עוד יותר של 140 ₪  ללילה. דוגמה זו ממחישה כיצד עבודה עם הוטלס קום טלפון מגדילה את כוח הקנייה שלכם ובסופו של דבר חוסכת לכם כסף. בנוסף לכך, באמצעות איחוד הוצאות המלון שלכם, הוטלס קום טלפון יכולה להמשיך לנהל משא ומתן על תעריפים נמוכים בשמכם שנה אחר שנה. כשזה מגיע למדיניות הנסיעות שלכם, הוטלס קום טלפון עושה עמידה בדרישות ללא מאמץ באמצעות טכנולוגיה משולבת.

לבסוף, כאשר משתפים פעולה עם הוטלס קום טלפון שגובה עמלות הוגנות ושקופות, מנהלי נסיעות יכולים לתקצב בצורה מדויקת יותר את עלויות תכנית הנסיעות שלהם. מבנה התמחור הכולל של הוטלס קום טלפון כולל את כל ניהול החשבונות, הטכנולוגיה, מערכות הדיווח המשולבות והכלים.

מה הן הדרכים שבהן תסייע לכם הוטלס שירות לקוחות טלפון?

הנה כמה דרכים שבהן תסייע לכם הוטלס שירות לקוחות טלפון:

  • תמיכה 24/7 – הוטלס שירות לקוחות טלפון הטמיעה כיום טכנולוגיה מתקדמת כמו מערכות סיוע וירטואלי, לדוגמה, על מנת לתת ללקוחות שירות תמיכה בלתי נרתע בכל עת, לא משנה מה האירוע.

  • ביטולים והזמנות ברגע האחרון – מכיוון שלנוסע יהיה מידע מוגבל על דרישות הנוסע העסקי שלו, תמיכה נוספת מהוטלס שירות לקוחות טלפון לא רק תבטיח שכל ביטול של הרגע האחרון יבוצע אלא גם תסייע לספק אותם מהר יותר מאשר אחרת. נסיעות עסקים אינן קבועות במועדים מסוימים. זה רק מקשה על הזמנת כרטיסים ברגע האחרון. הוטלס שירות לקוחות טלפון מבינה את המצוקה הזו, ולכן פיתחה מערכת ספציפית של שירותים כדי לגשר על הפער הזה.

  • זמן טרקלין נוסף לעבודה ולפנאי – סקר שנערך מעלה שכחמישים ושישה אחוזים מהנוסעים העסקיים מעדיפים שיהיה זמן פנוי לטרקלינים בשדה התעופה ומכירים בכך כמקום להירגע בו או להיות פרודוקטיביים. התקשרות עם הוטלס שירות לקוחות טלפון כדי לסייע במהלך נסיעות עסקים עוזרת לאנשים לדאוג לתחומי עניין שונים אחרים שיכולים להיות להם.

  • אינספור הצעות ומבצעים – השתייכותה של הוטלס שירות לקוחות טלפון לחברות תעופה שונות מעניקה לה את היכולת לגשת לתעריפים מוזלים שלא יהיו לנוסע רגיל. מכאן, שלקיחת חברות אלה לא רק שמקבלים הטבות כספיות אלא גם מספר הצעות לבחירה. רבים חוששים שהעסקאות הן השתקפות של האיכות הירודה של השירותים, אבל זה לא כך. מנגנוני העבודה של תעשיית הנסיעות מרתיעים מחסרונות כאלה מלהתרחש ומבטיחים דבר מלבד שירות איכותי תוך כדי תנועה.

  • דרישות מותאמות אישית – הוטלס שירות לקוחות טלפון מציעה שירותים הנותנים מענה לצרכים ולאינטרסים מסוימים של לקוחותיה בנסיעות העסקיות שלהם. כמו למשל – היא עשויה להציע גם הזמנת טיסות וגם שירותי השכרת רכב בשביל להסיע אותם לכל הפגישות שלהם כבר מההתחלה. ייתכן גם שיהיו לה את חדרי המלון הדרושים קרוב יותר למקום העסקים המועדף עליהם. אלו הן רק דוגמאות בהן תמיכה בנסיעות יכולה להיות מועילה אם בוחרים להישאר יותר מ-24 שעות.

  • מחקר לא נדרש – לעתים קרובות אנשים צריכים לעבור שעות של מחקר מקיף כדי להסתפק בשירות אחד המתאים להם ביותר. אבל, עם הוטלס שירות לקוחות טלפון, דברים כאלה ייהפכו למיותרים מכיוון שיש לה הצעות ופתרונות שנבדקו היטב העומדים לרשות הלקוחות תחת קורת גג אחת.

  • הזמנות מלונות קשורות – מלבד הזמנת כרטיסי טיסה, המלון המתאים נמצא בראש סדר העדיפויות בדיוק כמו הקודם לנוסע עסקים. כך קורה שלהנסיעות יש קשרים לכמה ממלונות העסקים וסוויטות השירות הטובות ביותר לבחירה, וכך האדם לא יצטרך להשקיע זמן גם בחיפוש אחר אחד או בדאגה לגבי זמינות החדרים במלונות האמורים.

מה לחפש בHOTELS טלפון?

 בעידן של הרשתות הדיגיטליות ואפשרויות הטיול "עשה זאת בעצמך", בני אדם רבים מפקפקים ביתרונות של שימוש בסוכנות נסיעות ארגונית לכל סוג של נסיעות. זה נראה כמו אפשרות זולה יותר לגרום לעוזר או לעובד מנהל לעשות את ההזמנות ולסיים עם זה.  אבל עבור רוב החברות, כמו HOTLES טלפון זו לא האפשרות הזולה ביותר, או האמינה ביותר. HOTLES טלפון מתמחה במתן השירותים שחברות ונוסעים עסקיים צריכים, והיא עושה זאת תוך עמידה בהנחיות החברה. והנה מה לחפש בHOTLES טלפון – ככל שהחברה גדולה יותר, באופן הזה גדל הסיכוי שתזדקקו לסיוע כלשהו כדי לוודא שהנסיעות מסודרות בהתאם לפרוטוקול זה, הן מבטיחות והן מסיבות כלכליות. שירות נסיעות ארגוני יכיר, ולכן יוכל להבטיח עמידה ברצונות החברה שלכם. נושאים כדוגמת – אבטחה, סוג הנסיעות, סוג הלינה, הוצאות החייבות מהחברה וכן הלאה, יהיו במעקב בשמכם על ידי HOTLES טלפון, וכל נושא או חשש שיובאו לידיעתכם במקרה שיתרחשו. גישה להנחות ושיקולים מיוחדים – HOTLES טלפון עוסקת גם בכמויות גדולות מאוד של נוסעים. שלא כמו הזמנות לחגים, הזמנות עסקיות מתרחשות בתדירות גבוהה, לאורך כל השנה, וכרטיסים והזמנות רבים מתבקשים מלקוחות בודדים – כמו החברה שלכם.

HOTLES טלפון יכולה לקחת את העמלות ההוגנת שלה ועדיין להגיע בעלות נסיעה נמוכה בהרבה ממה שאתם יכולים למצוא מהזמנות מקוונת עבור אותו מוצר. אתם מקבלים את האבטחה של מומחה המאבטח את ההזמנה, וחוסכים הרבה כסף בכך. גם לקוחות בנפח גדול מקבלים יותר מסתם עסקאות מצוינות; הם גם מקבלים התייחסות נוספת במקרה שיש צורך לבצע שינויים. ספק נסיעות, לרבות – תעופה או נסיעות ברכבת, נוטה הרבה יותר לבצע שינוי במסלול או בהזמנה עבור לקוח בנפח גדול מאשר עבור הזמנה מקוונת מאתר חיפוש נסיעות. הם רוצים לשמור על הלקוחות הגדולים שלהם מרוצים, ומכיוון שהלקוח הגדול של HOTLES טלפון עובד בשמכם, אתם מרוויחים את היתרונות.

האם COM.HOTELS טלפון יספקו לכם עצות של מומחים?

COM.HOTLES טלפון מספקות פתרונות בנסיעות עסקים ובצרכים המיוחדים שלה. הטבות שעשויות להיות אופציונליות לנוסע ההנאה נחוצות בעת עסקים. גישה לאינטרנט ללא טרחה ואמינה, שירותי כביסה וניקוי יבש, חדרי ישיבות, גישה למרכז עסקים להדפסה או סריקה.  הרשימה יכולה להיות ארוכה, אלא אם מבצע ההזמנה מכיר היטב הן את צרכי המטייל והן את השירותים הקיימים באפשרויות המלון השונות, עלולות להיווצר בעיות. במקרה הטוב, הם לא נוחים, אבל במקרה הגרוע המחסור בשירותים כאלה עלול לפגוע בעסק. אתם יכולים גם ליהנות מהמשוב של לקוחות אחרים של הנסיעות שלכם. הם יקבלו משוב וניסיון מסופר מכל הלקוחות שלהם, כך שהם תמיד מודעים להתפתחויות חיוביות ושליליות כאחד.

מלון עובר שיפוץ נרחב; הם יודעים את הפרטים של זה. עוד אחד נמצא תחת ניהול חדש והשירות מדשדש או משתפר; גם הם יודעים על זה. – אזהרות מסע ותמיכה – יחד עם מידע כזה, תהיה להם גם גישה לאזהרות לגבי אירועים בעיר היעד שלכם. תסיסה אזרחית, מזג אוויר קשה, בעיות תשתית, אפילו אירועי ספורט או בידור גדולים שעשויים לשנות את המציאות של נסיעות מקומיות – כל אלה יכולים להשפיע עמוקות על חווית המטייל והצלחתו במטרת הטיול. כאשר מזוהות בעיות, COM.HOTLES טלפון יכולה לארגן אפשרויות נסיעה חלופיות, אמצעי אבטחה, או אפילו גירוש חירום, זה נעשה בדרך כלל באמצעות אפליקציות לניהול נסיעות. לא רק שיהיו לכם הסידורים האמינים ביותר לטיול ללא בעיות, יהיה לכם גם גיבוי אם מתרחשים דברים שאינם בשליטתכם או מהיכולת לחזות. מקורות מידע –  כאשר הדברים פועלים בצורה חלקה – ואתם רוצים לשמור אותם כך – COM.HOTLES טלפון תספק מסלולי טיול מלאים שמתעדכנים בזמן אמת. לא עוד ניירות מקופלים ומקומטים, או מיילים קבורים בין האלפים שתקבלו. תהיה לכם סוכנות שממנפת טכנולוגיה עדכנית ועיצוב איכותי על מנת לתת לכם מידע וכלים קלים לשימוש, עדכניים בזמן אמת ועמוסים בתכונות אינטואיטיביות שיעזרו לכם אתם הופכים את חווית הנסיעה לחופשית, נטולת צרות, וללא הלחץ של תהייה מה עלול לקרות.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות מכון דעת טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון דעת דף הבית 'דעת' הוא מרכז לימודים חרדי לבנות היא משדרגת ומרחיבה תחומי לימודי מקצועות מובילים, לבוגרות הסמינרים

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הוטלס קום (Hotels com)

כל המידע על שירות הלקוחות של הוטלס קום (Hotels com) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הוטלס קום (Hotels com). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הוטלס קום (Hotels com), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הוטלס קום (Hotels com), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הוטלס קום (Hotels com), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.