נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לייף סטייל (Life Style)

>>
>>
שירות לקוחות לייף סטייל (Life Style) טלפון
לייף סטייל שירות לקוחות לוגו

הוא מושג המאגד בתוכו מספר תחומים של טיפוח אישי, טיפוח גוף ואיפור, אופנה ועיצוב, אוכל, ריהוט, עיצוב פנים, ספורט וכושר גופני, תיירות ובילויים שונים בתרבות הפנאי. (מבית יוצרי סופר פארם).

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של לייף סטייל (Life Style)

לייף סטייל שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של לייף סטייל (Life Style)

מספר הטלפון הינו:  

 09-9725151

זמינים בשעות ובימים:

  • ימים א'-ה' בין השעות 08:30-19:00

צור קשר באתר של לייף סטייל (Life Style)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3eF2vFe

הפייסבוק של שירות הלקוחות של לייף סטייל (Life Style)

שם דף הפייסבוק הינו:

מועדון לייף סטייל Lifestyle

 

צור קשר בפקס של לייף סטייל (Life Style)

מספר הפקס הינו:

 09-9725069

טלפונים נוספים של לייף סטייל שירות לקוחות

  1. ישראכרט לייף סטייל טלפון 073-3720551
  2. ישראכרט לייף סטייל שירות לקוחות טלפון 073-3720551
  3. כרטיס לייף סטייל שירות לקוחות טלפון 073-3720551
  4. ביטול כרטיס לייף סטייל טלפון 073-3720551

ישראכרט לייף סטייל טלפון

מועדון מחזיקי כרטיס אשראי ישראכרט לייף סטייל טלפון של ישראכרט כולל למשל –  הצעות בלעדיות ומגוונות בתחומי תרבות, פנאי, נופש ותיירות בארץ ובחו"ל, או לחלופין ימי מכירה בלעדיים, מעבר להטבות הרגילות.

האם באמצעות ישראכרט לייף סטייל טלפון תקבלו תגמולים בחגים?

נראה שעונת החגים תמיד מגיעה מהר מהצפוי. זה יכול להשאיר אתכם עם רשימת קניות גדולה ולא מספיק משכורות לפני החגים כדי להתמודד בנוחות עם העלות. אך, אל תיבהלו. יש חדשות טובות. ישנן דרכים לשלם ביעילות את הוצאות החגים שלכם באמצעות כרטיס אשראי ישראכרט לייף סטייל טלפון שלא ישאיר אתכם עם חוב גדול בשנה החדשה. המשיכו לקרוא על מנת ללמוד כמה טיפים להפיק את המרב מכרטיסי האשראי של ישראכרט לייף סטייל טלפון בעונת החגים הקרובה:

קבלו תגמולים להחזר כספי – אם אתם רוצים למצוא דרכים יצירתיות לחסוך כסף בזמן ביצוע רכישות – כמו קונסולת המשחקים האחרונה ברשימת המשאלות של ילדכם, או לחלופין אולי אתם הולכים בגדול בעונת החגים הזו וצריך לקנות טבעת אירוסין – תרצו למצוא זיכוי כרטיס שמציע הטבות עבור כל שקל שאתם מוציאים.  תגמולים להחזר מזומנים יכולים להיות בעלי ברית שלכם במשימה לחסוך כסף. "כרטיס אשראי בהחזר כספי" מאפשר לכם להרוויח בחזרה אחוז מכל שקל שאתם מוציאים על רכישות מתאימות. האופן שבו אתם מקבלים את ההחזר במזומן משתנה בין ספקי כרטיסי האשראי, אבל על פי רוב מתחלקים לקטגוריות כמו למשל – זיכויים בהצהרה וכרטיסי מתנה. חלק מהספקים אפילו נותנים את האפשרות להפקיד את המזומן שהרווחתם בחזרה לחשבון בנק. כל אלה, במיוחד זיכוי ההצהרה, הם הזדמנויות מצוינות לעזור לכם לחסוך כסף תוך כדי התמודדות עם קניות החג שלכם.

האם על ידי ישראכרט לייף סטייל שירות לקוחות טלפון תיהנו מטיולים?

בין אם זה מטעמי ביטחון, נוחות או סתם מתוך הרגל, כרטיס אשראי לייף סטייל שירות לקוחות טלפון הוא החבר הכי טוב של מטייל. בנוסף להקל על ביצוע רכישות בחו"ל ולעזור לכם להתכונן לטיול שלכם, רוב כרטיסי האשראי מציעים מכלול של יתרונות שהופכים אותם לדרך התשלום המועדפת. להלן חמשת הסיבות מדוע כל מטייל מודע היטב צריך לצאת לדרך עם כרטיס אשראי לייף סטייל שירות לקוחות טלפון:

  • היו מוכנים לכל דבר – כרטיס חיוב, מזומן, כרטיס אשראי, במה הכי כדאי להשתמש ובאילו נסיבות? באופן לא מפתיע, מזומן הוא עדיין, ככלל, הדרך הקלה ביותר לכסות רכישות יומיומיות בחו"ל. עליכם לעשות שימוש בכרטיס החיוב שלכם רק למשיכת כספומט מדי פעם. הימנעו מהוצאת סכומים קטנים יותר (דמי השירות יהיו גבוהים) ונסו לבחור בכספומטים בערים, מכיוון שהם גובים פחות עמלות מאלה הנמצאים בשדות תעופה. לבסוף, כרטיס האשראי שלכם הוא עדיין אמצעי התשלום הטוב ביותר לכל מטרה, שמתקבל בהרבה יותר מקומות בחו"ל מאשר כרטיס החיוב שלכם. השתמשו בכרטיס האשראי שלכם להוצאות חשובות כמו פעילויות וארוחות. בנוסף לכך, מומלץ לצאת לטיול עם יותר מכרטיס אחד, כדי להימנע ממציאת עצמכם ללא כל משאבים במקרה של אובדן, גניבה או חשבון חסום. אפילו נוסעים מודיעים שמודיעים לבנקים שלהם לפני שהם עוזבים, אינם בטוחים מחסימת חשבונותיהם כאשר הם מבצעים את העסקה הראשונה שלהם בחו"ל. כמו כן, אמצעי התשלום והטכנולוגיה עשויים להשתנות בהתאם למדינה. הכרטיס שלכם עלול להידחות. זה תמיד רעיון טוב שיהיה לכם כרטיס אשראי שני, כרטיס חיוב שני ומעט מזומן כדי לוודא שכל הבסיסים שלכן מכוסים.

  • תנצלו את ביטוח נסיעות והשכרה מלא – אם אתם לוקחים יותר מטיול אחד בשנה, כרטיס אשראי הכולל ביטוח נסיעות עשוי להיות רעיון טוב, במיוחד במקרה של ביטול או הפסקה של טיול, טיסות מאוחרות, כבודה או בעיות רפואיות. תעשו את החשבון – האם התשלום השנתי עבור הכרטיס נמוך ממה שהייתם מוציאים על כיסוי פרטי? אם כן, הבחירה פשוטה, כרטיס אשראי עם ביטוח נסיעות יחסוך לכם זמן וכסף בתהליך התכנון. חלק מכרטיסי האשראי מציעים גם ביטוח על השכרת רכב. דרך מצוינת לחסוך אם אתם בדרך כלל שוכרים רכב כשאתם מטיילים.

  • קבלו שער חליפין טוב יותר – חברות מסוימות אינן גובות עמלות כלל עבור המרת מטבע חוץ. הנורמה היא עדיין בין 2.5% ל-3% לכל עסקה, אז אל תשכח לבדוק את מדיניות הכרטיס שלכם לפני שאתם עוזבים. פרט קטן שבסופו של דבר יעשה הבדל גדול עבור הארנק שלכם.

  • השיגו יותר גמישות בעסקאות שלכם – בימים אלה, הזמנת טיסות, הסעות, בתי מלון ופעילויות לחו"ל מתרחשות כמעט אך ורק באינטרנט, לפעמים חודשים מראש. זה הופך את להחזיק כרטיס אשראי די חיוני עבור כל מי שמתכנן טיול. השימוש בכרטיס שלכם להזמנה יאפשר לך לצאת עם שקט נפשי גדול יותר, בידיעה שלא תצטרכו להתפשר על איכות הלינה או הפעילויות שלכם ברגע שתגיעו. זה חובה לביצוע הזמנות, אבל נכס נחמד גם להוצאות יומיומיות. עם מסגרת אשראי גבוהה יותר, כרטיס אשראי יכול גם להעניק לכם חופש כלכלי גדול יותר. לא תצטרכו לדאוג אם הכספים מוחזקים במקרה של אישורים מוקדמים, ותוכלו להתמודד ביתר קלות עם כל הוצאות בלתי צפויות שצצות במהלך הטיול שלכם. זוהי שיטת תשלום גמישה ומתירנית כאחד.

  • נצלו את השירותים המועדפים ותכניות התגמולים – כרטיסי אשראי רבים לנסיעות מציעים תכניות תגמולים נהדרות. חלקם נותנים למחזיק עד 2% מערך הרכישות שלהם בנקודות או במזומן. לאחר מכן ניתן להחליף נקודות להנחות נסיעות, כרטיסי מתנה ואפילו הנחות על מוצרים בנקאיים. חיובי נוסף הוא ההזדמנות ליהנות מביטוח ומאחריות מורחבת ברכישות. תארו לעצמכם, לדוגמה, שקניתם זוג משקפי שמש במהלך טיול באירופה. אם תכניסו את הרכישה לכרטיס האשראי שלכם, אתם מבטחים אותו מפני גניבה ונזק, כמו גם משלש את חיי האחריות של המוכר. כל זאת תוך גביית עד 2% מערכו. החיסכון הזה אולי נראה קטן במבט ראשון, אבל בסופו של דבר הם משתלמים! אם אתם נוסע מתמיד, תעריכו את ההחזר של דמי חניה, בדיקת כבודה ודמי בחירת מושבים שמגיעים עם כרטיסי נסיעה מסוימים, כמו גם את היכולת לגשת לטרקלינים פרטיים בשדה התעופה. חלק מהחברות אפילו מציעות את המקבילה של שהייה חינם במלון או כרטיס טיסה בעת ההרשמה.

מה הערך המוסף של כרטיס לייף סטייל שירות לקוחות טלפון?

להלן הערך המוסף של כרטיס אשראי לייף סטייל שירות לקוחות טלפון:

  • העברת יתרות לאיחוד ותקצוב טוב יותר – לפעמים מציאת דרכים לחסוך במהלך עונת הקניות בחגים דורשת תקציב מסוים. זה במיוחד המקרה אם אתם נושאים יתרות גבוהות לעונת החגים בכרטיסי אשראי שבהם אתם נוהגים להשתמש. הצעות העברת יתרות מאפשרות לכם להעביר יתרות קיימות מכרטיס אשראי אחד או יותר לחשבון חדש שנפתח או אפילו לאחד מכרטיסי האשראי הנוכחיים שלכם. הקפידו לבדוק את התנאים וההגבלות על מנת לראות אם יש עמלת העברת יתרה – שיכולה להיות אחוז מהסכום המועבר.

  • הישארו מאובטחים עם הגנה מפני הונאה – אף על פי שלעולם אין זמן נוח ליפול קורבן להונאה, זה לא אידיאלי שיתרחש במהלך עונת החגים. במיוחד בכרטיס החיוב שלכם, שבו רמאים יכולים לקבל גישה מידית למזומנים שלכם ולרוקן את חשבונכם. יחד עם זאת, עם כרטיס אשראי, לא תאבדו שום כספים מחשבון הבנק שלכם. פשוט תדווחו על ההונאה לספק כרטיס האשראי שלכם, אשר יחקור את החיובים.

  • אחריות מורחבת יכולה להגיע רחוק – אם אתם מחפשים מכשירים אלקטרוניים – או כל דבר שמתחבר לחשמל – יהיה זה חכם לקבל צורה כלשהי של אחריות כדי להגן על הרכישה שלכם. בדרך כלל, מוצגות בפניכם אפשרויות אחריות בקופה, ולמרות שרכישת האבטחה היא מהלך חכם – לא תמיד אתם צריכים לשלם על זה. רוב ספקי כרטיסי האשראי מציעים תכניות אחריות מורחבות על פריטים דיגיטליים העוקבים אחר אותם תנאים המוצעים על ידי היצרן; עם זאת, בוא ללא תשלום אם אתם מבצעים את הרכישה הראשונית בכרטיס האשראי של לייף סטייל שירות לקוחות טלפון. רק הקפד לבדוק את ההטבות של כרטיס האשראי שלכם מראש כדי לאשר שהפריט שאתם מתכננים לרכוש יהיה מכוסה. אם כן, אז הרווחתם חגורה שחורה בקנייה שווה כי השימוש בתוכנית ההגנה המורחבת של כרטיס האשראי שלכם יכול לחסוך לכם מאות ₪. לאחר שביצעתם את הרכישה ואישרתם שהפריט זכאי לכיסוי בתוכנית האחריות של כרטיס האשראי שלכם, תצטרכו להבטיח שלוש פיסות ניירת , כמו למשל – קבלה של הקמעונאי על הרכישה, הצהרת כרטיס האשראי שלכם שמפרטת את הרכישה, ועותק של אחריות היצרן המקורית.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של לייף סטייל (Life Style)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של לייף סטייל (Life Style) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של לייף סטייל (Life Style). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לייף סטייל (Life Style), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של לייף סטייל (Life Style), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של לייף סטייל (Life Style), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.