נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קוברה אזעקות (Cobra)

>>
>>
שירות לקוחות קוברה אזעקות (Cobra) טלפון
צור קשר שירות לקוחות קוברה

COBRA היא חברה ותיקה מעולם הרכב הפועלת למעלה מ- 3 עשורים ומובילה בתחום מערכות המיגון, מולטימדיה, נוחות ובטיחות לרכב. החברה מייצרת, מייבאת, משווקת ומתקינה מגוון רחב של מוצרים בעלי חדשנות טכנולוגית המהווים את חוד החנית בתעשיית הרכב.

טלפון של שירות הלקוחות של קוברה אזעקות (Cobra)

מספר הטלפון הינו:  

03-6911124

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה' : 08:15-17:00 | ו': עד 11:00

המפלסים 16, פתח תקווה –  2693*

מייל של שירות הלקוחות של קוברה אזעקות (Cobra)

כתובת המייל הינה:

info@cobra.co.il

צור קשר באתר של קוברה אזעקות (Cobra)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/38cdzWE

הפייסבוק של שירות הלקוחות של קוברה אזעקות (Cobra)

שם דף הפייסבוק הינו:

קוברה סטודיו – Cobra Studio

שירות לקוחות קוברה אזעקות

הבית שלנו הוא המקום בו אנחנו מבקשים לשמור על עצמנו שוב ושוב. מבין קירות אלו אנו יוצאים אל העבודה שלנו ובסופו של יום אנחנו חוזרים לשם על מנת לקבל מנוחה במידת הצורך.
על בסיס שמירת הבית שלנו עסקים וחברות מבקשים ליצור בשבילנו מערכות מתקדמות לשמירה על הבית. אזעקות יכולות לאורך שנים לגרום לכך שהמקום בו אנחנו גרים נשאר בטוח ככול האפשר.
אזעקות קוברה נותנת למקוון בתי אב מוצרים טובים למען שמירה על הבית. מצלמות נסתרות, אעזקה בעזרת הפעלה מרחוק ועוד. שירות הלקוחות של החברה זמין בשבילכם במגוון דרכים ואפשרויות כעת.  אם יש לכם פערים בקשר לשימוש שלכם במוצרים שונים, אתם מוזמנים לפנות אל שירות הלקוחות על פני שעות הפעילות המגוונות שלהן. הבית שלכם בהחלט יכול לקבל שמירה טובה יותר.

האזעקות של קוברה באיכות הגבוהה

אם יש תחום אשר מצריך שיפורים ועדכונים באופן רציף הרי שאנו מדברים על האפשרות לשמור על הבית בו אנחנו גרים. ככול שמוצרי האבטחה נהיים איכותיים יותר כך הפורצים ינסו דרכים חדשות על מנת להגיע אל הבית שלכם. כעת אתם יכולים לפנות אל השירות של קוברה אזעקות ולהתעדכן על המוצרים החדישים ביותר הקיימים בשוק. יש לקחת בחשבון כי תצטרכו להחליף מוצר מסוים שקניתם באחד טוב יותר או לבצע שיפורים בקנייה הקיימת. כול אלו הן פעילויות לגיטימות כחלק משמירה על מקום המגורים שלכם. שירות הלקוחות זמין למען נתינת ייעוץ איכותי,
עזרה בתיקון מוצר מקולקל ולבסוף תוכלו אתם בעצמכם להפוך למומחים לאחר שימוש חוזר בשירות. זוהי הסיבה לבחירה חוזרת ונשנית בקוברה. 

טלפון אחד הזמין לפניות שלכם

מספר הטלפון של קוברה אזעקות הוא 03-6911124 . תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות בעזרת שימוש במספר זה לאורך רוב שעות היממה והשבוע. מדובר במחלקה אשר לרוב איננה מטפלת במקרי חירום. השירות נוצר מתוך הבנה כי לעיתים אנשים חווים פערים טכניים לשאלות על הדרכים השונות לתפעול המוצר. כך תוכלו להשתמש באפשרות על מנת לקבל מידע על תפעול המוצר, ניסיון לתקן את המערכות הקיימות, ניצול אחריות, קבלת מידע על המצב הנוכחי ועוד. הטלפון זמין לאנשים שונים מכול רחבי הארץ. אם אתם נמצאים במקרה חירום מסוים תוכלו גם כן לפנות אל מספר זה ולקבל דרך נוספת שהיא נגישה בשבילכם.  למעשה, שירות הלקוחות הטלפוני של החברה מתברר כיעיל למדי במידת הצורך. יותר ויותר אנשים מרגישים כי הם מאובזרים את הבית שלהם בדרך המתקדמת ביותר. יש להבין כי בהמשך הדרך תוכלו שוב ושוב לפנות אל השירות על מנת לצבור מידע נוסף על מערכות האזעקה.

שימוש נכון בפלטפורמות אינטרנטיות

שימוש טוב במוצרים של קוברה אזעקות עובר דרך שימוש ברשתות החברתיות השונות, אתרי אינטרנט,כתובת מייל אלקטרונית. כך אתם יכולים להיכנס לכתובת הבאה ,https://cobra.co.il/. יש להבין כי במקום מסוים, ישנו צורך להבין את תמונת המצב בעזרת הגעה שוב ושוב אל אתר החברה. כעת אתם יכולים לדעת מהי האזעקה המתאימה ביותר בשבילכם.להפעיל אותה במידת הצורך ועוד. האתר עצמו הוא פלטפורמה מצוינת לצבירת מידע. אם יש לכם דרך תקשורת מסוימת שאתם מבקשים להשתמש, הקפידו להגיע קודם כל לאתר. תוכלו כבר באותו רגע בו מתקיימת בעיה מסוימת לצבור מידע ולדעת כיצד לפתור את התקלה. האפשרות האחרונה ולעיתים הנוחה ביותר היא שימוש במייל האלקטרוני. כך תוכלו בכול נקודת זמן ליצור פנייה ולקבל תשובה לאחר כמות זמן קצרה. אין צורך לעיתים לקום מהכיסא ולנסות לצאת ממסגרת. כל מה שאתם צריכים זה לבדוק את היכולת להשתמש בדרכי האינטרנט.

שאלות ותשובות של קוברה אזעקות

שאלה: האם קיים הבדל בין המערכות השונות?

תשובה:  עולם האזעקות לבית ולמקומות שונים קיים לו כבר שנים רבות. כעת ישנם מוצרים שהם פשוט טובים יותר מהקודמים . אם הרצון הוא לשמור על הבית, אתם צריכים לפעול בצורה האיכותית ביותר.

שאלה: אילו מוצרים נוספים קיימים?

תשובה: קוברה אזעקות נותנת לכם אפשרות לבחור. מצלמות נסתרות,אזעקות מתקדמות, שמירה על מנעולים והכוח בטכנולוגיה מתקדמת. 

שאלה: מדוע ישנו צורך להתעדכן?

תשובה: התעשייה הטכנולוגית פועלת זה שנים רבות בצורות שונות. יש מצב כי כבר מחר יצליחו לפרוץ אל הבית שלכם בגלל חוסר התקדמות. יש להיות עם יד על הדופק ולדעת כיצד לשמור על הבית.

טיפים לסיום להתנהלות מול קוברה אזעקות

הדבר הבא בעולם מערכות האזעקות הוא בעצם הפעלה בעזרת המכשיר החכם שלכם. כעת אתם יכולים להפעיל את האזעקה הביתית שלכם תוך כדי כניסה לאפליקציה הקיימת. תוכלו לנצל את הפלאפון בצורה הבאה . 

טיפ 1 – חקרו את האפשרויות השונות הקיימות באפליקציה. הדבר תלוי במוצר אותו אתם קונים. בדקו את פעילות האזעקה גם לא במקרי חירום על מנת לדעת כי הדברים פועלים כשורה.

טיפ 2 – נסו ליצור רצף של מוצרים מאותו המותג. כך תוכלו להפעיל כול אחד מהם בעזרת האפליקציה שלכם. כעת תוכלו ליהנות בצורה רחבה מהמוצג הקיים כעת.  

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קוברה אזעקות (Cobra)

כל המידע על שירות הלקוחות של קוברה אזעקות (Cobra) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קוברה אזעקות (Cobra). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קוברה אזעקות (Cobra), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קוברה אזעקות (Cobra), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קוברה אזעקות (Cobra), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime