נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תאגיד מי שקמה חולון

>>
>>
שירות לקוחות תאגיד מי שקמה חולון טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

תאגיד מי שקמה חולון הוא תאגיד מים שהוקם בשנת 2008 והיום פועל כתאגיד מים וביוב אזורי.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של תאגיד מי שקמה חולון

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון

מספר הטלפון הינו:  

1-800-300-252

טלפון נוסף –  106

מייל של שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון

כתובת המייל הינה:

 holon@mei-shikma.co.il

צור קשר באתר של תאגיד מי שקמה חולון

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3HoNUtc

שירות הלקוחות בכתובת של תאגיד מי שקמה חולון

כתובת החברה הינה

תמנע 23, חולון

מסנג'ר של שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון

הפייסבוק של שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון

שם דף הפייסבוק הינו:

מי שיקמה

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Mei Shikma

צור קשר עם תאגיד המים מי שקמה

בשנת התשס"א (2001) חוקק חוק תאגידי מים וביוב שהפריט את שירותי המים והביוב לחברות איזוריות על מנת לשפר את השירות והתשתיות לכל איזור ואיזור בארץ. תאגיד המים מי שקמה הוקם בשנת 2008 לאחר כמה תיקונים בחוק והוא התאגיד האחראי על אספקת המים ושירותי הביוב של הערים חולון ואור יהודה והמועצות אזור ובית דגן והוא גם בבעלותן של העיריות והמועצות הנ"ל. אם אתם תושבי חולו, אור יהודה, אזור או בית דגן ייתכן ותרצו ליצור קשר עם תאגיד המים מי שקמה למקרים של תקלות, תשלומי חשבונות ושירות לקוחות תוכלו ליצור איתם קשר בטלפון 1800-300-252 המוקד זמין בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00 וביום ו' בין השעות 08:00-12:00 או שתוכלו לפנות לעירייה במוקד החירום 106 הזמין 24/7 והיא תעביר את הפניה למי שקמה. כמו כן תוכלו לפנות למי שקמה גם במספר הפקס: 072-2446293

האמצעים הדיגיטליים ליצור קשר עם מי שקמה

בימינו לא תמיד יש לנו זמן להתקשר לחברה ולהמתין לנציג טלפוני שיענה לשיחה ויתן לנו שירות. את הצורך הזה הבינו כבר הרבה חברות שנותנות שירות לקהל לקוחות רחב והן מציעות שירות באמצעים אלטרנטיביים. כחלק מהמאמצים לתת שירות זמין ונגיש תמיד ישנה אפשרות לקבל שירות באמצעות אתר האינטרנט של תאגיד המים מי שקמה. את תפריט השירותים המלא תוכלו למצוא בקישור: https://www.mast.co.il/169/services. כאן תוכלו לשלם חשבונות ולשנות אמצעי תשלום במידת הצורך. תוכלו גם לשנות את מספר הנפשות בבית על מנת להוזיל את המחיר אותו אתם משלמים לקוב מים. אם אתם לא בטוחים שקראו נכון את המונה שלכם או שאתם רוצים לדווח על טעות בקריאת המונה תוכלו גם את זה לעשות בקישור המצורף.

פניה לצורך דיווח על תקלות

כתאגיד מים שאחראי על הספקת מים ושירותי שאיבת ביוב לכל כך הרבה תושבים, תאגיד המים מי שקמה רוכש בשנה ממקורות כ19 מיליון מ"ק מים בשנה ותחת אחזקתו נמצאים כ300 קילומטר צנרת מים ועוד כ300 קילומטר צנרת ביוב. בנוסף לכך אחראיות החברה מתפעלת את תחנת שאיבת הביוב האיזורית. למרות מערכות בקרת האיכות של החברה בסדר גודל כזה של אחריות כמובן שיש קושי להחזיק ולזהות את כל התקלות במערכות החברה. לכן, אם ידוע לכם על תקלה בצנרת המים, תקלה בפינוי מי הביוב או במקרה שהמים שיוצאים לכם מהברז עכורים או בעלי צבע או טעם מוזרים תוכלו להגיש דיווח על התקלה גם דרך האתר בכתובת: https://mei-shikma.co.il/contact/servicecenter. למי שקמה יש גם מוקד חירום לפניה במקרה של תקלות דחופות במים ובמערכת הביוב ומספר הטלפון של המוקד הוא: 03-5011111.

קבלת קהל מי שקמה

תאגיד מי שקמה מקבל את הלקוחות שלו גם פנים אל פנים אך בתיאום תור מראש בלבד. תוכלו לתאם תור באמצעות חיוג למספר הטלפון 1800-300-252 או באמצעות המערכת הדיגיטלית של תאגיד המים מי שקמה https://www.mast.co.il/169/services. שעות קבלת הקהל הם ביום א': בין השעות 08:00-18:00 (רצוף), בימים ב', ד', ה' בין השעות 08:00-15:00, ביום ג' בין השעות 14:00-18:00 (אין קבלת קהל בבוקר)

בכתובת: רחוב תמנע 23 חולון, אם תרצו להגיע בתחבורה ציבורית תוכלו לעשות זאת באמצעות האוטובוסים של אגד בקווים 4, 143 או האוטובוסים של דן בקווים 3, 172. תוכלו להשיג את קבלת הקהל של מי שקמה גם בפקס: 072-2446293. אם לא תסתפקו בשירות הרגיל ותרצו להגיע להנהלה, תוכלו לזמן תור בטלפון 03-5411500 או לשלוח פקס למספר שציינו.

צור קשר עם מחלקת הנדסה של מי שקמה

בין אם אתם בונים, משפצים או צריכים מכל סיבה אחרת ליצור קשר עם מחלקת ההנדסה של מי שקמה ניתן להגיע לפגישה בתיאום מראש בטלפון 03-5411521. הפגישות במחלקת הנדסה מתקיימות בימים ב' ו ד' בין השעות 08:30-12:30. דוא"ל של מחלקת הנדסה: hani@mei-shikma.co.il

  1. ניתן להשיג את מהנדסת הביוב של מי שקמה, רנה קפלן בטלפון 03-5411509 או בדואר אלקטרוני:  rena@mei-shikma.co.il
  2. תוכלו להשיג גם את מהנדסת המים של מי שקמה, צילה ז'יטומרסיקי בטלפון 03-5411516 או בדואר אלקטרוני:  zila@mei-shikma.co.il
  3. לפניה למהנדסת הרישוי של מי שקמה, ויקה גמזין פנו לטלפון 03-5411517 או לכתובת הדואר האלקטרוני:  vika@mei-shikma.co.il

התקנת שעון מים משני

בין אם מדובר בחלוקה ליחדת דיור ובין אם אתם פשוט רוצים לדעת יותר טוב לאן המים שלכם הולכים, יתכן ותרצו להוסיף שעון מים על השעון מים הראשי. לשאלות בנושא זה תוכלו לפנות לבני מנשה, בטלפון 03-5556612.
או במייל: benny@mei-shikma.co.il

מי שקמה ברשתות החברתיות

תוכלו למצוא את מי שקמה גם בפייסבוק: https://www.facebook.com/MeiShikmaIL.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של תאגיד מי שקמה חולון

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של תאגיד מי שקמה חולון, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של תאגיד מי שקמה חולון, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.