שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תמ"ת מעונות יום
תמ ת מעונות יום הוא אגף המפקח על שלומם, בטיחותם והתפתחותם התקינה של התינוקות והפעוטות בגילאי לידה ועד גיל שלוש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של תמ"ת מעונות יום
טלפון של שירות הלקוחות של תמ"ת מעונות יום
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:00
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 073-2458356
צור קשר באתר של תמ"ת מעונות יום
כתובת האתר הינה
ליצירת קשר בכתובת המייל של תמ"ת מעונות יום- daycare@babcomcenters.com
רשימת טלפונים נוספים של תמ"ת מעונות יום שירות לקוחות
- מעונות יום טלפון *2969
- משרד התמ"ת מעונות יום טלפון *2969
- תמ"ת מעונות יום טלפון *2969
מעונות יום טלפון
מדינת ישראל עוזרת להורים במימון של מעונות יום טלפון וכן משפחתון לילדים שלהם בהתאם לכל מיני תנאי זכאות. התמיכה ניתנת בגין ילדים או תינוקות אשר שוהים במעון או במשפחתון במשך חמישה ימים בשבוע עד השעה ארבע אחרי צהריים לפחות. סך התמיכה הזאת נקבע בהתאם לכמה דרגות השתתפות, אשר מתבססות במרבית התרחישים על רמת ההכנסה לנפש במשפחה.
מה אומרים המחקרים על מעונות יום טלפון?
מחקרים הראו שילדים, כולל תינוקות ותינוקות מגיל חצי שנה עד ארבע שנים, נהנים מסביבת המעון, כולל ההדרכה האיכותית, המבנה והשיעורים החברתיים. ישנם יתרונות רבים שמעון יום מספק לקטנטנים, אבל אספנו רשימה של שבעת המובילים. ולהלן מה שאומרים המחקרים על מעונות יום טלפון – מעונות היום פועלים על פי לוח זמנים קבוע בכל יום, אפילו עבור הילדים הצעירים ביותר. זמנים מובנים לאכילה, משחק ונמנום מהווים חלק מהשגרה היומיומית כאן. לילדים קצת יותר גדולים, פעילויות מהנות כמו שירים וסיפורים עוזרות לעורר צמיחה והתפתחות אינטלקטואלית. היום המובנה מבטיח שברגע שתאספו את ילדכם מהמעון, ההתנהגות שלו לא נמצאת בכל מקום. הסיבה לכך היא שכל היום שלהם פעל לפי לוח זמנים מובנה ומאורגן.
מה הם היתרונות המשמעותיים של שירותי משרד התמת מעונות יום טלפון?
ההערכה היא שכשישים אחוזים מהילדים חיים באזורים שבהם אין מתקן לטיפול בילדים. אמנם נראה שדילוג על טיפול בילדים יכול לחסוך הרבה כסף, אך זה לא תמיד לטובת הילד. אז האם אתם יודעים את היתרונות המשמעותיים של שירותי משרד התמת מעונות יום טלפון? יש הרבה יותר מאשר שמישהו ישמור על הילד שלך כדי שתוכלו לעשות דברים אחרים.
- התפתחות חברתית ורגשית – למרות המאמצים שלכם, לבועה המשפחתית יש מגבלות לילדים. הם לא זוכים לתקשר עם אחרים מרקעים שונים על בסיס יומיומי. כשהם הולכים למעון יום, ילדים לומדים להשתמש במיומנויות חברתיות ורגשיות בכל דבר, החל מעבודת צוות ועד לפתרון קונפליקטים. המעון הטוב ביותר יבנה פעילויות למידה המאפשרות זאת. משחקים ומשחק מובנים מאפשרים ביטוי עצמי ופיתוח בעיות בסביבה מפוקחת. מכל היתרונות של מעונות היום, היתרונות החברתיים והרגשיים שמקבלים תינוקות ופעוטות ברורים ביותר. ילדים בטיפול מעונות יום טלפון זוכים להתרועע, להכיר חברים ולפתח מיומנויות כמו למשל – שיתוף פעולה במהלך השנים המעצבות ביותר של חייהם.
סוציאליזציה מוקדמת נותנת לילדים את ההזדמנות לתרגל מנעד נרחב של מיומנויות קוגניטיביות וחברתיות, מביטוי עצמי לפתרון קונפליקטים, פתרון בעיות ועבודת צוות. מרכזי טיפול בילדים מיועדים לתמוך בצרכים הרגשיים ובהתפתחותם של ילדים צעירים. ילדים מבלים עם בני גילם בסביבה מפוקחת ובטוחה עם מבוגרים תומכים, אכפתיים ומגיבים. חוויה זו תומכת בבריאות והתפתחות רגשית, ויכולה לסייע במניעת חרדת פרידה כאשר ילדים מתחילים לפתח עצמאות מהוריהם. היתרונות החברתיים והרגשיים של מעונות היום הם מתמשכים – מחקר צרפתי מצא כי מעונות יום איכותיים קשורים לפחות תסמינים רגשיים, בעיות התנהגות, הפרעות קשב ובעיות ביחסים בשלב מאוחר יותר בחיים. - שגרה קבועה – המבנה הוא חלק בלתי נפרד מהצמיחה האינטלקטואלית של ילד, במיוחד אצל פעוטות. הכול, משעת שינה קבועה ועד זמני ארוחה מספקים להם יציבות ובטיחות. למרות שהם אולי לא יוכלו לדעת את השעה, הם יכולים לאמוד איך היום עובד על ידי קביעת אירועים בסלע.
- מעבר למעון וממנו מספק זאת, כמו גם מתן לוח זמנים משלו בזמן שהילד שם. זמני משחק, אכילה ונמנום מספקים את כל מה שהילד צריך כדי לפרוח לילד מבריק ומסוגל. עם פעילויות למידה מובנות בלוח הזמנים, ילדכם בטוח ישגשג.
- יתרון נוסף הוא שהוא עוזר לשבור את חרדת הפרידה שילדים מתמודדים עם. אמנם כולכם רוצים שהצעירים שלכם יסתמכו עליכם, אך חשוב לטפח עצמאות. זהו חלק חיוני בהתפתחות רגשית.
- ילדים בטיפול במעון יום לומדים את היסודות של שגרות ולוחות זמנים שיעזרו להם לפתח הרגלים טובים בהמשך החיים. התרגלות לשגרה ולכללים היא חלק חשוב בהתפתחות הקוגניטיבית ומשתלמת גם בבית הספר וגם בבית.
- קיום שגרת יום יום מסדיר את השינה ומעודד הרגלים בריאים כמו טיפול עצמי והיגיינה. זה מלמד ילדים לעמוד בציפיות ומחזק התנהגות טובה. בגלל זה, הילדים ישיגו ביטחון ויישארו מקורקעים בתקופות של שינוי או מתח. שגרות אלו מועילות לתינוקות ולאורך כל חייו של הילד. ההערכה היא שרבים מהיתרונות לכל החיים של חינוך לגיל הרך, כמו שיעורי סיום גבוהים יותר, קשורים ליציבות סביבת הטיפול בילדים.
- שיפור התנהגות – מחקרים הוכיחו כי מעונות יום איכותיים קשורים לפחות בעיות התנהגות והפרעות קשב. כאשר מיומנויות חברתיות מתפתחות, כיצד להתמודד עם בעיות הופך להיות מיומנות בעלת ערך עבור צעיר. זה אומר שהם יכולים לפרוק כעס, תסכול ואכזבה בדרכים אחרות מלבד התקפי זעם ושובבות. כישורים אלו לא קיימים רק בשנים הראשונות. הם מתפתחים ככל שהילד גדל והבעיות העומדות בפניהם הופכות מורכבות יותר. בסופו של דבר, זה יאפשר לו להפוך למבוגר מבושל היטב ויציב מבחינה רגשית.
מה הערך המוסף של משרד התמ ת מעונות יום טלפון?
משרד התמ ת מעונות יום טלפון לטיפול בילדים מספקים שירותים בעלי ערך המעניקים להורים את החופש לעבוד ולקדם את הקריירה שלהם. הם יוצרים אווירה קהילתית שבה הורים ומשפחות יכולים ליצור קשרים ולבנות מערכות יחסים. והכי חשוב, מעונות יום מספקים יתרונות התפתחותיים שעוזרים לילדים למצות את הפוטנציאל שלהם. ולהלן הערך המוסף של משרד התמ ת מעונות יום טלפון:
- השתתפות בקהילה – מרכזי טיפול בילדים מאפשרים גם לילדים וגם להוריהם להשתתף בקהילה המקומית, לבנות מערכות יחסים ולהתחבר עם משפחות אחרות ומנהיגי קהילה. בטיפול בילדים, פעוטות נחשפים לתרבויות ומשפחות אחרות בעלות השקפות וסגנונות חיים שונים, המהווה צעד ראשון וחשוב להבנת העולם הסובב אותם. קהילות הן חלק חיוני בהתפתחות הילד, כדרך לילדים למצוא מודלים לחיקוי ולצבור חוויות חדשות. ועבור ההורים, רשת ההורים והצוות האחרים היא הזדמנות ליצור קשרים ולחלוק תובנות לגבי גידול משפחותיהם.
- בניית מיומנויות לכל החיים – במעונות יום, ילדים מפתחים מערכי מיומנויות שיהיו שימושיים לא רק במהלך התפתחותם כקטנים, אלא לאורך כל אורך חייהם. מחקר שנערך לבריאות מצא שלבני נוער היו הישגים קוגניטיביים ואקדמיים גבוהים יותר אם היו משתתפים בטיפול בילדים באיכות גבוהה – כלומר טיפול עם יחסי צוות ילד נמוכים יותר, צוות תומך ופעילויות מעודדות קוגניטיביות . ילדים שהשתתפו בטיפול בילדים איכותי נוטים יותר כמבוגרים לזכות בתואר אקדמי ולהישאר מועסקים באופן עקבי. הם מפגינים התפתחות קוגניטיבית, שפה וזיכרון טובה יותר, ומיומנויות קריאה, כתיבה ומספרים מתקדמות יותר. בנוסף, יש להם שליטה עצמית טובה יותר והערכה עצמית גבוהה יותר.
- טיפוח ילדים עצמאיים – מעון יום נותן לילדים זמן הרחק מהוריהם כדי לפתח את אהבותיהם, אי-אהבתם ותחושת העצמאות שלהם בעולם. הם נחשפים לפעילויות וחוויות חדשות ושונות שאולי לא יהיו להם בבית. בסביבת למידה ממוקדת בילד, הילדים מקבלים את החופש לכוון הרבה מהפעילויות שלהם, לנסות דברים חדשים ולהעסיק את זמנם ללא הנחיות מבוגר. החוויה של ניווט במצבים חדשים, קבלת בחירות ולימוד ההשלכות של התנהגותם עוזרת לפעוטות לפתח שליטה עצמית, עצמאות ותחושת סוכנות. הם לומדים את היתרונות של סבלנות להשגת מטרותיהם ושיתוף פעולה כדי לעבוד עם אחרים. באמצעות מאמצים אלה, הם מתחילים לבטוח בעצמם ולרכוש את הביטחון להתמודד עם אתגרים גדולים יותר ויותר בחיים.
במה מצטיין תמת מעונות יום טלפון?
להלן במה שמצטין תמת מעונות יום טלפון:
- מעורבות הורים מוגברת – הורדת ילדכם במעון יום עשויה להרגיש כמו ההפך מלהיות הורה אכפתי ומעורב, אבל חוקרים חקרו 1,300 ילדים ומצאו כי אמהות שילדיהן טופלו במעונות יום נוטים יותר להיות מעורבים בתי הספר של ילדיהם מתחילים בגן — סביר יותר אפילו מאימהות שטיפלו בילדיהן בעצמן. השתתפות זו כללה הכול, החל בתקשורת שוטפת עם מורים ועד השתתפות בבית פתוח ויצירת חברויות עם הורים אחרים. אז מעונות יום יכולים לספק לכם יותר הטבות מאשר רק לאפשר לכם לעבוד בעבודה של תשע בבוקר עד חמש אחרי הצהריים.
- קידום אקדמי – ילדים המשתתפים במעונות יום נחשפים לתכנית לימודים מובנית העוקבת אחר הנחיות שנקבעו על ידי המדינה ומסייעת בשיפור התפתחותם האקדמית. לילדים שהוכנסו למעון היו התפתחות שפה וקוגניטיבית טובה יותר במהלך ארבע וחצי השנים הראשונות לחייהם. ומחקר משנת 2016 מצא כי עד גיל חמש, לילדים שהשתתפו בתוכניות טיפול בילדים רשמיות היו יכולות קריאה ומתמטיקה חזקות יותר באופן משמעותי בהשוואה לילדים דומים שהשתתפו במסגרות טיפול לא פורמליות בבית.
- מעבר קל יותר לבית הספר לכיתה – מעון יום הוא סביבה מובנית ומפוקחת. למרות שהוא עשוי להיות נינוח יותר מלימודים מסורתיים, הוא עדיין עוקב אחר לוח זמנים הכולל זמני חטיפים, פעילויות למידה מרתקות וזמני משחק. ילדכם יפעל לפי לוח זמנים דומה ברגע שיתחילו בגן ויתקדמו בבית הספר היסודי. מחקר מצא שאחרי שהלכו למעון, לילדים היה קל יותר להסתגל ללימודים פורמליים.
- שיפור התנהגות – מחקרים הראו שילדים הפוקדים טיפול בילדים באיכות גבוהה מפגינים התנהגות טובה יותר מילדים שלא. ילדים הלומדים במעון לומדים מיומנויות חברתיות דרך אינטראקציה מתמדת עם ילדים אחרים כל היום. הם מפתחים כישורי פתרון בעיות וחווים פחות קשיים הקשורים לעמיתים. זה לא נעצר רק במעון. הכישורים החברתיים שהם לומדים במעון "עשויים לשפר את ההתפתחות הרגשית והקוגניטיבית של ילדים, למנוע קשיים רגשיים מאוחרים יותר ולקדם התנהגויות פרו-חברתיות.
- תקשורת חברתית – בעוד שהחלום עשוי להיות להישאר בבית כל יום עם ילדכם ולבלות איתם זמן איכות של אימא – אני, האינטראקציה החברתית שהם יקבלו ממעון היא הרבה יותר חשובה. במעון ילדים לומדים לשתף, לפתור ויכוחים ולשחק טוב עם אחרים. הם גם מתיידדים ומאמצים כישורים שעוזרים להם בהמשך החיים. הם גם לומדים להיות טובים יותר בתקשורת. מפתח אחד לתקשורת יעילה הוא התאמת הדיבור שלכם על סמך מי שאתם מדברים אתו. מחקר מצא שילדים שהושמו במעון היו מסוגלים להתאים את סגנון התקשורת שלהם לבני גילם כשהם משחקים במשחק של שני אנשים – ככל הנראה בגלל החשיפה שלהם למגוון גדול יותר של מצבים חברתיים.
- מערכת חיסונית חזקה יותר – זה אולי נראה כאילו ילדים במעון תמיד חולים ובצדק עם כל החיידקים שנושאים על ידי מספר ילדים, כולם חולקים את אותם הצעצועים. אבל כל ההרחה בילדות המוקדמת משתלמת בהמשך הדרך על ידי חיזוק המערכת החיסונית של ילדכם. בדומה לחיסונים, חשיפה לחיידקים ומחלות כשהם במעון יום עוזרת לילדים שלכם להיות מסוגלים יותר להילחם במחלות כשהם מתבגרים. בקיצור, הם מוציאים הכול מהמערכת שלהם עכשיו כדי שיוכלו לגדול למבוגרים בריאים.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות פיצה בלה הוד השרון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה בלה הוד השרון דף הבית מחפשים פיצה בהוד השרון? פיצה בלה מביאה את הבשורה האיטלקית להוד השרון והיישובים
שירות לקוחות בית חב"ד נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חבד נתניה דף הבית בית חב"ד הוא מרכז אזורי של חסידות חב"ד המנוהל על ידי שליח חב"ד המקומי.
שירות לקוחות בית ציפורה קריית מלאכי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלפון דף הבית בית ציפורה הינו מרכז למידה הממוקם בקרית מלאכי. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של
שירות לקוחות מסעדת אמא ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אמא ירושלים דף הבית מסעדת אוכל ירושלמי בייתי מסורתי. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מסעדת אמא
שירות לקוחות מרכז הטניס יפו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז הטניס יפו טלפון דף הבית האימונים על המגרש נותנים לכם הרבה מעבר לכושר או הנאה מהמשחק: טניס
שירות לקוחות בורגרס בר תלפיות ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בורגרס בר תלפיות דף הבית רשת ההמבורגרים הכשרה השלישית בגודלה בישראל. 20 שנה של המבורגרים איכותיים ועסיסיים בפריסה ארצית.
29 Responses
שרות מזעזע -המתנה למענה שעה ו-23 דק' !
בושה שככה אתם מזלזלים בלקוחות שלכם
בושה וחרפה יום אחר מתקשר ומחכה שעתיים ולא עונים…השם ישלם לכם ואתם תשלמו לי את כל הכסף שאתם חייבים כולל בית משפט
מוסד מזעזע, המעונות עושים מה שהם רוצים ואין שום אפשרות לקבל מענה ממכם, השארנו הודעה בשרות לקוחות לפני שבוע ואפילו עדיין לא חזרו ומדובר במעון שהחליט לא לפתוח כי אין לו מטפלות, הפקרות!
מערכת לא תקינה ולא נפתחת!!! חוסר מענה טלפוני מחריד כל יוום המתנה על הקו מעל שעה וחצי ובסוף מתנתק.
לא חוזרים אליי למרות שהשארתי ים הודעות. ממש מזעזע!!!1
בוקר טוב,
כבר מספר ימים שאני מנסה להשיגכם אך ללא מענה! המתנתי שעות על גביי שעות וללא מענה
או שהשיחה מתנתקת ואתם לא טורחים לחזור או לחזור לאחר שהושארה הודעה במענה עם מספר נייד לצורך חזרה!
אני מעדכנת שגם ברגעים אלה אני ממתינה על הקו ויש לי לא מעט שיחות מוקלטות ואני לא אשתוק יותר ויסבול כשאתם כלל לא נותנים שרות!
במידה ולא יחזרו אלי עוד היום 31/10/22 אני מיידעת שאני פונה עם כל ההקלטות לבית משפט לפניות קטנות
ואני לא מאיימת אני מודיעה לכם באופן חד משמעי אני לא רק מדברת אני גם מיישמת.
ושמע תחזרו שלא תחייגו אלי בשיחה חוזרת ולתת לי להמשיך שעות כאשר נציג מתקשר הוא פנוי!!!!
לימור – 0502723753
ניהול כושל ואפס שרות, צריך לתבוע אותם על המתנה של שעתיים ורבע במענה הטלפוני שהסתיים בניתוק
שרות מזעזע ,אחרי המתנה של שעה השיחות מתנתקות . תתביישו לכם . זלזול וחוסר אכפתיות
ב"ה
המתנה מייגעת וארוכה. מרגיש שמישהו שם חושב שהעבודה שלי היא במוקדנות טלפון, כשבסך הכל רציתי לקבל שירות..
לא עונים בטלפונים לא משנה איזה שעה אתה מתקשר אתה מחכה שעה על הקו ופתאום הקו נתקע
חצופים🤬🤬🤬
אני פותחת השנה משפחתון , ברצוני לדעת איזה פרוצדורה אני צריכה לעשות שהמשפחתון יהיה רשמי – של התמת.
פונים אלי הורים הרשומים הרווחה – לאן אני צריכה לפנות.
אודה עם תעזרו לי עם זה, תודה.
רוצה לפתוח משפחתון מה הפרוצדורה לכך, תודה.
מנסה להשיג כבר חודשים!!
הילד שלי למד שנה שעברה מנסה לברר ענייין מאד חשוב ועדיין לא הצלחתי מה יהיה?!?!?!?!?!
המתנה 1:42 על הקו!! ולאחר שנעניתי- התנתק בפרצוף!!
גואל נפש של שרות אני מחכה כבר כל יום מ8:00 בבוקר עד 11:00 על הקו ולא חושבים אפילו לענות
בושה וחרפה. שעות על הקו ואין מענה. כמה המדינה תתעמר באזרחים?
שעתים על הקו
ולבסוף מתנתקת השיחה
שעתיים על הקו
ובסוף מתנתק
אני פשוט בשו————–ק!!!! כמעט 3 שעות!!!!!!!!!!!! כבר נגמר לי הסוללה והפלאפון במטען….לשיחה חוזרת כל 5 דקות והם פשוט מזעזעים….
אפס בשירות. אין מענה טלפוני (״מיקומך בתור 118״), והודעות רבות ששלחתי באמצעים אחרים (מייל, צ׳אט) לא זכו למענה כבר כמה שבועות!!
בושה וחרפה.
כרגע רשום לי על הצג:
4:10:28
זה אומר שאני מחכה מעל 4 שעות ללא מענה!!!!
לא נשמע לי הגיוני
תגדילו את המוקד דחוווווף
אני מנסה במשך חודש להשיג אותכם לראות האם התקבלו המסמכים אני מתקשרת כל יום
מינימום 190 ממתינים אני נימצאת בגולן טלקום והשיחה לא יכולה להמשיך יותר משעתיים קבוע מיתנתק לי אני מנסה גם ב8 בבוקר ואין מענה
זה לא בסדר בכלל נא לטפל בדחיפות
שירות הכי מזעזע שנתקלתי בו מימיי!!!!!
המתנה של למעלה מ-3 שעות בטלפון בסוף מסתיימת בניתוק מצדם. ניסיון לשוחח עם נציג בצ'אט המקוון נכשל פעם אחר פעם.
פשוט ביזיון שכל כך הרבה הורים בישראל זקוקים לשירות שלכם.
אני מחכה 4 שעות על הקו וגם לא ענו לי
אתם פשוט מתעללים באנשים
לא עונים גועל נפש
השירות שלכם בלתי הולם.
המתנה על הקו מעל שעה ואין מענה . במיוחד לאנשים אשר ממהרים לקבל פתרון לבעיותיה.
ניסתי לפנות אליכם מספר רב פעמים בטלפון בהמתנות.ארוכות.מאוד ולא הצלחתו להשיג אתכם.
אבקש לקבל מייל למשלוח מכתב לטיפול מידי..
או לחזור אלי מספר 0527927706
שירות בלתי הולם.אנא העבירו מייל לתכתובת
בושה וחרפה להמתין למענה של שירות במשך כשעתיים.
ולא רק לפני שבוע השארתי הודעה שיחזרו אליי ולא חזרו!
פשוט שירות זוועה. יותר נכון – אין בכלל שירות!! חודשים שאני מנסה להשיג מישהו ועומדת על הטלפון 3 שעות לפחות ואז השיחה מתנתקת. התנהלות מזלזלת וחסרת הגיון!!!!
אני נורא מתלבטת אם להתאמץ ולכתוב ואם מישהו בכלל קורא התגובות שלנו…
ציבור שלם שצריך את העזרה והשירות של משרד שפשוט שם עלינו פס
שעות של המתנה בטלפון שמסתיימות בניתוק
אפס מענה בצ'אטים
אפס מענה למיילים שנשלחים אליהם
מה עוד אפשר להגיד? פשוט מייאש… בינתיים גבו מאיתנו שלושה חודשים מלאים…
כל ההורים צריכים להתאגד ולפנות לפניות הציבור.
אני ברגע זה עושה את זה.