נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ביקורת גבולות

>>
>>
שירות לקוחות ביקורת גבולות טלפון
white-צור קשר שירות לקוחות שירותים ביקורת גבולות

מינהל ביקורת גבולות ממונה על בקרת התנועה של העוברים במעברי הגבול הבינלאומיים בישראל בהתאם לחוקי המדינה ותקנותיה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ביקורת גבולות

white-צור קשר שירות לקוחות שירותים ביקורת גבולות

טלפון של שירות הלקוחות של ביקורת גבולות

מספר הטלפון הינו:  

074-708-3450

כתובת המייל הינה: info@piba.gov.il

צור קשר באתר של ביקורת גבולות

כתובת האתר הינה

https://shorturl.at/mqyGI

לעמוד הפייסבוק: https://shorturl.at/cdFXY

לעמוד האינסטגרם: https://shorturl.at/dkvF7

לעמוד היוטיוב: https://shorturl.at/qxHI6

לעמוד הטיקטוק: https://shorturl.at/kP056

לעמוד הטוויטר: https://shorturl.at/uKQYZ

לעמוד הטלגרם: https://shorturl.at/uHKZ9

שירות הלקוחות בכתובת של ביקורת גבולות

כתובת החברה הינה

דרך מנחם בגין 74, תל אביב יפו

צור קשר בפקס של ביקורת גבולות

מספר הפקס הינו

  02-6469318

התפקיד של ביקורת הגבולות בישראל

על פי החוק בישראל, ביקורת הגבולות הוא הגורף המבקר את הכניסה והיציאה של נוסעים אל ישראל ומישראל, הן נוסעים ישראלים והן נוסעים עם דרכונים זרים. ביקורת הגבולות הוא הגוף הממונה על כל מעברי הגבול של ישראל: נמל התעופה בן גוריון, מעברי הגבול היבשתיים לירדן ולמצרים ומעבר הגבול הימי בנמל חיפה (להפלגות). ביקורת הגבולות הוא הגוף שאחראי לוודא שלישראל לא ייכנסו נוסעים שכניסתם לישראל אסורה (למשל, אם הם לא מחזיקים בוויזה המתאימה).

צו עיכוב יציאה מהארץ וביקורת הגבולות

צו עיכוב יציאה מהארץ הוא החלטה של בית משפט לפיה אדם מסוים לא רשאי לצאת מגבולות ישראל. במקרה שבו יש צו עיכוב יציאה מהארץ נגד אדם מסוים, אותו אדם יופיע במערכות הממוחשבות של ביקורת הגבולות כמי שאסור לאפשר לו לצאת מישראל, ולא תינתן לו האפשרות לעלות על המטוס בנמל התעופה בן גוריון או במעבר בין לאומי אחר. כדי לבטל צו עיכוב יציאה מהארץ, יש לפנות לגורם המוסמך שהוציא את הצו בבקשה מנומקת. למשל, מי שהוצא נגדו צו בהוצאה לפעול בגלל אי תשלום חובות צריך לפנות להוצאה לפועל, לרוב בליווי של עורך דין. ביקורת הגבולות הוא לא הגוף שדן בצווי עיכוב יציאה מהארץ ולכן ביקורת גבולות לא יכולים לבטל או להקפיא צו עיכוב יציאה מהארץ.

דרכון ביומטרי בביקורת גבולות

בעת היציאה מישראל או הכניסה לישראל, מחזיקי דרכון ביומטרי זכאים לאפשרות לבצע את ההליך בצורה מהירה ויעילה. בעת היציאה מישראל בנמל התעופה בן גוריון או במעברי גבול אחרים, רשאים בעל דרכון ביומטרי לבצע הליך זיהוי אוטומטי מול מכונות אוטומטיות, מבלי צורך להמתין בתור להגעה לעובד של ביקורת גבולות. בעת הכניסה לישראל, במכונות האוטומטיות נמצאות לעיתים גם בשרוול היציאה מהמטוס, באופן שמאפשר לבעלי דרכונים ביומטריים לצאת במהירות מנמל התעופה בן גוריון בעת חזרתם לישראל.

החזרי מע"מ (VAT) בביקורת גבולות

תיירים שיוצאים מישראל יכולים להיות זכאים להחזר מע"מ (VAT) על מוצרים שנרכשו בישראל והתיירים מוציאים מחוץ לישראל. נוסעים אזרחי ותושבי ישראל לא זכאים להחזר מע"מ (VAT). כדי לקבל את החזר המע"מ נדרשים התיירים שמעוניינים בכך לשמור את הכרטיס הכחול שהונפק להם בעת תהליך הכניסה לישראל בביקורת גבולות, כדי להוכיח שהם נכנסו לישראל כדין. ללא הכרטיס הכחול של ביקורת גבולות, לא ניתן להגיש בקשה לקבלת החזר מע"מ (VAT) והבקשה תידחה באופן מיידי.

יצירת קשר עם ביקורת גבולות

לביקורת גבולות טלפון לבירורים 3450*. במוקד הטלפוני של ביקורת גבולות ניתן לברר פרטים נוספים על אופן הביצוע של החזרי מע"מ (VAT) בעת היציאה מישראל, וכן לוודא כיצד ניתן להשתמש במכונות האוטומטיות לביקורת הדרכונים. לא ניתן לברר סטטוס של צו עיכוב יציאה מהארץ באמצעות יצירת קשר עם טלפון ביקורת גבולות. ניתן להגיע למשרדי ביקורת גבולות במקרים המתאימים, בכתובת נמל התעופה בן גוריון, טרמינל 1, תא דואר 206, לוד. ניתן גם ליצור קשר עם ביקורת גבולות לבירורים בפקס 02-6469442. לבירורים על ביקורת גבולות אפשר ליצור קשר גם עם מרכז המידע והשירות של רשות שדות התעופה בטלפון מספר 03-9755555. לא ניתן ליצור קשר עם ביקורת גבולות נמל התעופה בן גוריון (ביקורת גבולות נתב"ג) באופן ישיר, אלא רק באמצעות המוקד הטלפוני הארצי של ביקורת גבולות.

לעיתים נוסעים בעלי דרכונים זרים עלולים להיות מעוכבים בעת הכניסה לישראל, מסיבות שונות כמו בעיה עם הוויזה של התייר או מסיבות ביטחוניות. במידה ואתם ממתינים לנוסע בעל דרכון זר שאמור להגיע לישראל ומתעכב, ניתן ליצור קשר עם ביקורת גבולות באמצעות דלפק המשרד לרישום אוכלוסין שנמצא בנמל התעופה בן גוריון, טרמינל 3, גלריה מזרחית, מפלס 2. דלפק המשרד לרישום אוכלוסין פועל בימים ראשון עד חמישי 24 שעות ביממה, בימי שישי עד השעה 14:00 ובמוצאי שבת החל מהשעה 21:00.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר ושירות לקוחות עוז לתמורה
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות עוז לתמורה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עוז לתמורה טלפון דף הבית ארגון המורים – ייעוץ ומידע בנושאי הצטרפות לארגון, חדשות, תרבות פנאי ונופש, פנסיה וגמלאים.

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות שחל
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות שחל (Shahal) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שחל (Shahal) דף הבית שחל, הטלרפואה המובילה בעולם מעניקים שירותי רפואה דחופה וטיפולי מצילי חיים בעת אירועי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שירותים ביקורת גבולות

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שירותים ביקורת גבולות רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שירותים ביקורת גבולות. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שירותים ביקורת גבולות, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שירותים ביקורת גבולות, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שירותים ביקורת גבולות, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.