נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אדובי ישראל

>>
>>
שירות לקוחות אדובי ישראל טלפון
צור קשר שירות לקוחות אדובי ישראל לוגו

אדובי ישראל היא חברה שבה אפשר ליצור ולערוך תמונות יפות שלכם,לעשות גרפיקות,ליצור איורים יפים ולערוך סרטים וסרטונים בעריכה מקצועית. ניתן להשתמש באדובי באייפון,במחשב נייד,באייפד ועוד..

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אדובי ישראל

צור קשר שירות לקוחות אדובי ישראל לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של אדובי ישראל:

מספר הטלפון הינו:  

1-809-344-217

מייל של שירות הלקוחות של אדובי ישראל:

כתובת המייל הינה:

 aisrael@adobe.com

צור קשר באתר של אדובי ישראל:

כתובת האתר הינה :

https://www.adobe.com/il_he/

שירות הלקוחות בכתובת של אדובי ישראל:

כתובת החברה הינה:

סן חוזה, קליפורניה, ארצות הברית

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אדובי ישראל:

שם דף הפייסבוק הינו:

Adobe

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אדובי ישראל:

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

adobe

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אדובי ישראל:

שם ערוץ היוטיוב הינו:

הטוויטר של שירות הלקוחות של אדובי ישראל:

חשבון הטוויטר הינו:

Adobe

צור קשר באפליקציית Google play של אדובי ישראל:

שם האפליקציה הינו:

Adobe Creative Cloud

צור קשר באפליקציית Appstore של אדובי ישראל:

שם האפליקציה הינו:

Adobe Creative Cloud

שירות לקוחות אדובי ישראל

ישנן תוכנות רבות המתעסקות בתחום העיצוב הדיגיטאלי ועריכת סרטי הוידאו.
אלו הם מוצרים ממוחשבים החייבים להתאים את עצמם לרמה הגבוהה ביותר על מנת להמשיך לעמוד בדרישות השוק. במשך שנים רבות, אחת התוכנות אשר מצליחה לרצות אל הלקוחות שלהן הן בישראל והן בעולם כולו היא אדובי. כעת החברה פועלת גם בישראל ומפעילה סניף של שירות לקוחות בעזרתו תוכלו לקבל עזרה רחבה למדי. המאמר הבא מבקש להסביר לכם על דרכי התקשרות היכולים להתקיים אל מול שירות זה ועל האפשרויות הנמצאות סביבכם.
החברה פועלת בעזרת התקשרות און ליין ישירה ונוחה לכול מי שצריך ומבקש.

שימוש נכון בדרכי התקשורת

אנשים אשר מבקשים להתחדש בתוכנת עריכה חדשה מבית אדובי, יכולים לעשות זאת על ידי כניסה אל האתר של העסק, לבחור את החבילה המתאימה לכם ובעזרת אפשרות זאת לקבל את הערכה שתצטרכו. החברה בעצם מחלקת את השימוש בה על פי מנויים בצורות שונות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להביט על פרטי העסקה ולבצע החלטה. רגע לפני שאתם מבצעים קנייה כזאת או אחרת, תוכלו לפנות אל שירות הלקחות הנמצא באתר עצמו. אדובי מציעה ללקוחות שלה להיכנס לאתר החברה, https://www.adobe.com/il_he ולבצע שיח ראשוני עם איש שירות בעזרת אפשרות צ'אט מהיר. תוכלו לדבר הן בעברית והן באנגלית, הדבר תלוי בשעת הפנייה שלכם ולקבל תשובה שיכולה להתברר כיעילה למדי.

תקשורת אישית בעזרת המייל

אדובי מבקשת להגיע אל הלקוחות שלה בצורה מהירה, גם כאשר אין להם אפשרות לחכות זמן רב לקבלת מענה או לשבת על יד מחשב או טלפון ולנהל שיחה ארוכה עד מאוד.
בגלל רצון זה, הקימה החברה מערכת ממחושבת ובטוחה הנותנת ללקוחות את היכולת לכתוב את הרצונות שלהם, בעזרת המייל האלקטרוני. כול מה שתצטרכו לעשות הוא להזין את כתובת המייל הבאה, aisrael@adobe.com, לכתוב את הפרטים האישיים שלכם ומכאן הדרך לקבל עזרה היא קצרה ונוחה. התכתבות במייל יכולה להוביל גם ליצירת קשר אישי עם אחד מאנשי הקשר וקבלת פיתרון בהתאם למקרה הספציפי שלכם.

שימוש בטלפון לכול מי שצריך

אדובי היא חברה בינלאומית הפועלת בישראל ובמספר מדינות ברחבי העולם. כך שבכול רגע נתון יכול להתקיים מצב בו לקוח מסוים יכול לבקש עזרה ולחפש פיתרון ממקור כזה או אחר.
החברה נותנת לכם את האפשרות להרים טלפון ולקבל מענה אנושי קולי זמין למדי.
תוכלו להתקשר למספר של אדובי ישראל טלפון 1-809-344217, לבחור את המחלקה הקשורה למקרה שלכם ולהתחיל לבצע שיחה. ישנו סיכוי כי האנשים יענו לכם בשפה האנגלית או יפנו אתכם לעזרה נוספת מהאתר עצמו.
עליכם להבין את המסגרת בה פועלת החברה ולנסות לפעול בצורה עצמאית ולצבור מידע. 

ייעוץ נוח אל מול אחרים

הרצון הוא לגרום לכם הלקוחות לעזור לעצמכם ולפתח עצמאות בצורה רחבה יותר. ההבנה היא כי במקרה מסוים תצטרכו עזרה ולא תוכלו לפתור את המקרה לבדכם. בשביל שלא תצטרכו למהר ולחפש עזרה, אדובי הקימה בשבילכם את קהילת התמיכה. תוכלו להיכנס לכתובת האינטרנט הבאה, https://community.adobe.com/ ולחפש בצורה יעילה יותר את המקרה האישי שלכם.
האתר מכיל ייעוץ והכוונה מאנשים אשר נתקלו במקרה הדומה לשלכם. בנוסף, תוכלו לכתוב בעצמכם קצת על הבעיה שנתקלתם בה ולחכות שאדם עם ניסיון יתן לכם עזרה בהמשך הדרך.
אלו הם אנשים בעלי ימים רבים של עבודה על התוכנות ועל האפשרויות השונות הקיימות בה.
זוהי דרך נוחה למדי להשתמש בשירות הלקוחות שהחברה מעמידה לשרותכם.

העושר הקיים באתר החברה

אפשרות נוספת אשר נמצאת לה בתוך אתר אדובי, היא שימוש באפשרות של שאלות קבועות ותשובות כתובות מראש. כאשר אדובי מייצרת את התוכנות שלה, ישנה מחשבה על הלקוחות עצמם ויש ניסיון להבין מהן הבעיות שיכולות לקרות בהמשך הדרך. כך נוצר לו ממשק נוח המכיל תשובות ושאלות למקרים שהם נפוצים למדי. תוכלו להיכנס לכתובת הבאה,
https://helpx.adobe.com/il_he/support.html ולבדוק אם אכן המקרה שלכם כבר רשום באחת מהאפשרויות. הרצון הראשוני שלנו הוא לחפש עזרה חיצונית, אך אדובי מאפשרת לכם להגיע למקום אחר ולקבל עזרה מהאתר עצמו. נסו לעבוד עם יכולת זאת.

אפשרויות נוחות למשתמשים השונים

כיום אנחנו חיים בעידן דיגיטאלי בו אנשים שונים משתמשים בדרכי תקשורת שונות.
הם מגיעים למצב בו אין להם את היכולת להיפתח לדרך נוספת. הם רוצים מענה מהיר ונוח אשר גם יכיל בתוכו תשובה מובנת למדי. אדובי מצד אחד מבקשת לענות על אפשרות זאת ולפיכך נוצרו להם כמה דרכי תקשורת בהם תוכלו להשתמש לאורך זמן. מצד שני, אדובי מנסה ליצור מצב בו הלקוחות שלה יהיו גם עצמאיים ובעלי יכולת לעזור לעצמם גם בשעות מורכבות. כך שתוכלו להיכנס לאתר וליהנות ממצבור רחב של מידע לרוב הבעיות שתתקלו בהן. אין זה משנה מהו המצב הספציפי שלכם, אדובי כבר מחזיקה את התשובה. 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות ארגון לתת לוגו
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות ארגון לתת טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ארגון לתת דף הבית העמותה מפגישה בין יהודים וערבים ומסייעת בהפחתת חששות ודעות קדומות, למען עתיד טוב יותר.

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות בית אליעזר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירית קשר של השניצליה בית אליעזר דף הבית השניצליה מציעה ארוחות הכוללות לרוב בגט שניצל -7 טעמים שונים ותוספות שונות כגון המבורגר,

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אדובי ישראל

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אדובי ישראל רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אדובי ישראל. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אדובי ישראל, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אדובי ישראל, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אדובי ישראל, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.