נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אופק חדש משרד החינוך טלפון

>>
>>
שירות לקוחות אופק חדש משרד החינוך טלפון
צור קשר שירות לקוחות אופק חדש משרד החינוך טלפון

כאן תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם על רפורמת אופק חדש: אופן ההצטרפות לרפורמת אופק חדש והיציאה ממנה, מידע אישי וכללי על דרגת אופק חדש שלכם ומבנה שבוע העבודה באופק חדש כולל פרטים על משרת אם, זכאות לשעות גיל, שעות פעילות בית ספרית ועוד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אופק חדש משרד החינוך

צור קשר שירות לקוחות אופק חדש משרד החינוך טלפון

טלפון של שירות הלקוחות של אופק חדש משרד החינוך

מספר הטלפון הינו:  

073-3983960

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של אופק חדש משרד החינוך

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3ALVbS8

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות יורוקום
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות יורוקום (Eurocom) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יורוקום (Eurocom) דף הבית קבוצת יורוקום משקיעה בתחומים נרחבים ומגוונים, ופועלת בשלוש חטיבות מרכזיות – תקשורת, נדל"ן ואנרגיה.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אופק חדש משרד החינוך

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אופק חדש משרד החינוך רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אופק חדש משרד החינוך. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אופק חדש משרד החינוך, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אופק חדש משרד החינוך, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אופק חדש משרד החינוך, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.