נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

>>
>>
שירות לקוחות אוקיי קיופיד (OK Cupid) טלפון

אוקיי קיופיד (OK Cupid) הינה אפליקצית היכרויות.

צור קשר שירות לקוחות אוקיי קיופיד

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

צור קשר שירות לקוחות אוקיי קיופיד

מייל של שירות הלקוחות של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

כתובת המייל הינה:

 support@okcupid.com

צור קשר באתר של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

כתובת האתר הינה:

https://www.okcupid.com/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

שם דף הפייסבוק הינו:

OkCupid

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

okcupid

הטוויטר של שירות הלקוחות של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

חשבון הטוויטר הינו:

OkCupiזd

צור קשר באפליקציית Google play של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

שם האפליקציה הינה:

OkCupid

צור קשר באפליקציית Appstore של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

שם האפליקציה הינה:

OkCupid

בתחילת שנות ה-2000 הושק אתר בשם "OKCupid". זהו אתר היכרויות שמשתמש באלגוריתמים כדי להתאים שותפים פוטנציאליים זה לזה. האתר נוצר על ידי ארבעה אנשים במסצ'וסטס שחיפשו דרך חדשה לפגוש אנשים. המייסדים רצו להשתמש במתמטיקה כדי למצוא זוגות תואמים והם השתמשו בתבנית Match.com  כנקודת המוצא שלהם.המייסדים האמינו שאפשר להשתמש במתמטיקה כדי לחזות את המשיכה האנושית, אז הם פיתחו אלגוריתם שאומר למשתמשים מי הכי יתעניין בהם על סמך התשובות שלהם לשאלות על עצמם ומה הם מחפשים בשותף.. 

למה נשים בעלות פחות נטייה ליצור קשר עם גברים באתר OKCUPID טלפון?

 אם אי פעם יצאתם עם מישהו, אתם בוודאי יודעים שדייטים מטבעם מערבים בני אדם עם עניין הדדי זה בזאת. אך כדי להתחיל בדברים, מישהו צריך לעשות את הצעד הראשון. בעולם הפיסי, אולי זה אומר קריצה עדינה. או להציג את האחר עם כפית מגולפת בצורה משוכללת. בהיכרויות מקוונות, הכול עניין של לייקים, החלקות ושליחת ההודעה הראשונה. באופן מסורתי, גברים נוטלים יוזמה. לפחות זה מה שאנחנו יכולים להבחין מרוב הדוגמאות לרומנטיקה בתרבות המערבית. עם זאת, באתר OKCupid טלפון, נשים וגברים מפגינים התנהגות דומה בכל הנוגע ללייקים, גלישה ושיחות. גם מגרש המשחקים די שווה – יש אחד וחצי גברים לכל אישה אחת באתר. גם נשים אלו הן פרוגרסיביות, בעוד שארבעים ושלושה אחוזים מהנשים מעדיפות להיות פסיביות, לעומת שבעה עשר אחוזים מהגברים. יחד עם זאת, יש דרך מכרעת אחת שבה נשים לא מצליחות להוביל. רוב הנשים – ללא קשר לנטייה המינית – אינן שולחות את ההודעה הראשונה, עם סבירות נמוכה של נשים סטרייטים פי שלושה וחצי בהשוואה לגברים סטרייטים. אז שאלנו את עצמנו – למה נשים – במיוחד נשים סטרייטים – נוטות פחות ליצור קשר עם גברים באתר OKCupid טלפון? והנה המסקנות שלנו:

  • בחירת הנשים – אם את אישה באתר OKCupid טלפון, את ביתרון מצוין. את צריכה לשלוח הודעות לגברים שאת מוצאת כמושכים – לא רק בגלל שהם נוחים לעין, אלא בגלל שיש לך יותר סיכוי שיהיה לכם על מה לדבר. את תגדילי את ה-y כמות האיכות. לגבי גברים, ראוי לציין שהם כנראה ייהנו לקבל יותר הודעות.

  • יש לנשים המון דואר – בהתחלה חשבנו שנשים יכולות להיות יותר פסיביות כי הן זוכות לתשומת לב רבה. אם את אישה שיוצאת לדייטים באינטרנט, כנראה שהוצפת הרבה הודעות. חלקן כנות. אחרות הן הפניות ישירות לפין. לעתים נדירות השניים מתנגשים – אז איך כמות ההודעות המתקבלות משפיעה על נשים? האם יכול להיות שנשים עם תיבות דואר נכנס מלאות יותר לא מרגישות צורך לשלוח הודעות, ומי שלא מקבל הרבה הודעות שולחות יותר? באופן מזעזע, לא. מספר ההודעות שהתקבלו אינו משפיע על מספר ההודעות שנשים שולחות. גם אם אישה תקבל אפס, עשר או שלושים הודעות, סביר להניח שהיא לא תשלח יותר. להיפך, גברים יוזמים לא משנה מה, וככל שהם מקבלים יותר הודעות, כך הם שולחים יותר.

  • לירות על הירח – רוב הנשים באתר OKCupid טלפון עדיין מחכות לקבל הודעה, מה שאומר שהן מסתדרות ואפילו לא מבינות את זה. בואו נפרק את זה – על סמך מה שאנחנו יודעים, אם את אישה ומקבלת הודעה, הגבר ששלח אותה פחות אטרקטיבי ממך בכחמש נקודות אחוזים. אך אם את שולחת את השלום הראשון, האיש אטרקטיבי יותר ממך בכשבע נקודות אחוזים. אז אם את בדרך כלל מחכה שיפנו אלייך, את יכולה להעלות את המשחק שלך בכשניים עשר אחוזים רק באמצעות שליחת ההודעה הראשונה. אלה ששולחים את ההודעה הראשונה כבר מקבלים תוצאות. אם כל הנשים היו שולחות יותר הודעות, האם הן יקבלו יותר תגובות? אנחנו לא יכולים לומר כן באופן אובייקטיבי, אבל זה המקרה של האתר OKCupid טלפון כרגע.

  • אין הגבלת גיל – כשהסתכלנו על הגיל, חשבנו שאולי נראה כמה מגמות סביב איך נשים מתנהגות – האם נשים מבוגרות פועלות בצורה אסרטיבית יותר כי הן בטוחות יותר? האם יש סיכוי גבוה יותר שהן יפנו בגלל שהן יותר ספציפיות לגבי מה שהן רוצות? מסתבר שגם הגיל לא באמת משנה. באופן כללי – צעירים או מבוגרים, תיבות הדואר הנכנס ריקות. גברים, לעומת זאת, מעבירים הודעות לרוב בין הגילאים עשרים עד ארבעים.

  • היי, אתה לוהט – בואו נהיה ברורים – באתר ההיכרויות OKCupid טלפון, דירוג האטרקטיביות שלכם הוא לא רק מראה – אתם צריכים תמונות נהדרות ופרופיל מעניין כדי לקבל יותר לייקים ולהגביר את המעמד שלכם. מה אם היינו מציעים שנשים שמדורגות בצורה מושכת יותר ירגישו שהן לא צריכות לפנות קודם? אולי הן רגילות למשוך תשומת לב, אז הן מעדיפות לחכות שיחזרו אליהן. לא משנה כמה אישה נראית מושכת, אנו רואים התנהגות הודעות דומה. עבור גברים, אלה שהכי אטרקטיביים שולחים הכי הרבה הודעות, כאשר ארבעים האחוזים העליונים מגיעים הכי הרבה. אולי הם נהנים להתחמם בתהילה של להיות אחד מהאטרקטיביים העילית. בשלב זה, אנחנו מבולבלים. נשים ממעטות להושיט יד, ללא קשר לנסיבותיהן. עם זאת, ביצוע המחקר הזה גילה סוד – המערכת האקולוגית של OKCupid טלפון בעצם מציבה את הנשים ביתרון עצום.

  • התאמה פשוטה – אם אישה שולחת את ההודעה הראשונה, הכול משתנה לטובתה. זה בגלל שגברים נוטים להגיב, הרבה. למעשה, לנשים יש סיכוי גבוה פי שניים וחצי לקבל תגובה מאשר לגברים אם הן יוזמות. אם את אישה ששולחת את ההודעה הראשונה, לא רק שסביר יותר שתקבל יותר תגובות באופן כללי, אלא שתנהל שיחות עם בחורים מושכים יותר.

  • האמת על הודעות – כאשר הסתכלנו במיוחד על שליחת ההודעה הראשונה, מצאנו הרגל בולט אחד – כולם מגיעים, כלומר אנשים נוטים לפנות למישהו יותר אטרקטיבי ממה שהם. כדי לשים מספר על זה, גברים פונים לנשים בשבע עשרה נקודות אחוז יותר אטרקטיביות, ונשים מתקשרות עם גברים שהם עשר נקודות אחוז יותר אטרקטיביים. זה אומר שאם אישה לא עושה כלום, תיבת הדואר הנכנס שלה תתמלא בגברים פחות מושכים.

מה מציע לכם אתר ההיכרויות OKCUPID טלפון?

אתר ההיכרויות OKCupid טלפון מציעה מספר תכונות ומינויים א-לה-קארט בתשלום עבור דייטים שמחפשים להגביר את חיי ההיכרויות שלהם. ההטבות האלה כוללות הכול, החל מהצגה ליותר בני אדם ועד לראות את כל מי שאוהב אתכם לפני שאתם אוהבים אותם. אך אם אתם תוהים איך להגדיל את הסיכויים שלכם להיכרויות מקוונות, שדרוג לתכונות בתשלום ב-OkCupid הוא אופציה. אנשים שמשדרגים יכולים להגדיל את סיכויי ההתאמה שלהם, ולמצוא את מי שהם מחפשים מהר יותר.

מה הם היתרונות החשובים של OKCUPID טלפון?

בעוד שאתר ההיכרויות OKCupid טלפון היה זמן רב אתר ההיכרויות הפופולרי ביותר, כיום, המון אפליקציות היכרויות אחרות הציפו את השוק, וגרמו לו ללכת לאיבוד בים האפליקציות. ברם, OKCupid טלפון  עדיין מחזיקה חזק, בין היתר הודות למיתוג מחדש שנעשה בשנת 2018, שנותן לאתר ההיכרויות בן העשרים מהפך ותחושה רעננים. הם שינו את הסלוגן שלהם ל"דייטים ראויים לטוב יותר" . ואלו הם היתרונות החשובים של OKCupid טלפון – OkCupid עברה דרך ארוכה מאז שנכנסתי לסצנת ההיכרויות בתחילת שנות ה-2010. אז, שמענו כה המון סיפורים על נשים שקיבלו הודעות לא רצויות ומפחידות מאנשים אחרים באפליקציה. כעת היא באמת רוצה שהמשתמשים שלה ירגישו מועצמים בעת היכרויות, על ידי היותם כנים לגבי מה שהם רוצים ושמים את התאימות בראש סדר העדיפויות. אין זה פלא מדוע כל כך הרבה מחבריי פגשו את השידוך שלהם באמצעות OKCupid טלפון. זו גם אחת מאפליקציות ההיכרויות הבודדות שבהן אנחנו מרגישים שאנשים באמת משקיעים מאמץ בפרופילים שלהם. אפילו בלי השאלות.

כיצד מתקשרים עם OKCUPID טלפון?

באופן הזה מתקשרים עם אתר ההיכרויות OKCUPID טלפון – כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם שירות לקוחות או קיי קיופיד – OkCupid היא – : support@okcupid.com .

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות מדרשת בית שאן טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מדרשת בית שאן דף הבית המדרשה מפעילה עשרות תוכניות ערכיות וחווייתיות המותאמות לכל גווניה של החברה הישראלית. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

6 Responses

  1. שלום רב,

    בבדיקה שערכתי בכרטיס האשראי שלי התברר שיש לי אצלכם מנוי באתר ההכרויות מיום ה-20.7.2022

    לא זכור לי שעשיתי מנוי אצלכם

    אני מבקשת לקבל החזר כספי על החיוב שביצעתם בכרטיס האשראי שלי שמסתיים בספרות XXXX

    אבקש לדבר איתי בטל.

    0507294444

    שירה שי-יגיל

  2. שלום רב
    אני מבקש להספיק לנתק את השרות ואת השרותים הנוספים ..החל מהיום ולזכות אותי על שרות שהיה אמור להיות לחצי שנה קדימה . שמתחיל מהיום …89.9$

  3. שלום רב , אבקש להתנתק מהאתר שלכם ולקבל החזר כספי מלא על החיוב מתאריך 15/2/23 מכרטיס המסתיים בספר 4137
    בבקשה ליצור איתי קשר בטלפון
    050-5999750
    תודה מראש
    יריב חירק אסף.

  4. שלום, מבקש לבטל את החיובים שלי עבור האתר הזה.
    אמור להיות רק חיוב אחד שהתבצע כבר בחודש 03/2023.

    נא לבטל ולהחזיר את החיובים האחרים.
    הכרטיס שחויב מסתיים ב 5448.

    אם לא יבוטל בימים הקרובים אפנה לישראכרט וכן לגורמים אחרים.

    אתם גובים כספים ללא אישור הקונה…

  5. היי .
    החלפתי טלפון ולא הצלחתי להעביר את האפליקציה .היא לא מזהה את מס הטלפון שלי .

  6. אני לא ביקשתי להמשיך את המנוי אצלכם.באיזה זכות אתם מחייבים אותי בהמשך המוני??? זה גנבה ממש.צריך לתבוע אותכם יצוגית על מיליונים.אני רוצה לא להמשיך את המנוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אוקיי קיופיד (OK Cupid)

כל המידע על שירות הלקוחות של אוקיי קיופיד (OK Cupid) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אוקיי קיופיד (OK Cupid). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אוקיי קיופיד (OK Cupid), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אוקיי קיופיד (OK Cupid), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אוקיי קיופיד (OK Cupid), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.