נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אידיאל ארונות (Ideal)

>>
>>
שירות לקוחות אידיאל ארונות (Ideal) טלפון

אידיאל ארונות (Ideal) הינה החברה המובילה בישראל לתכנון, פיתוח, ייצור ושיווק ארונות וחדרי ארונות. במשך שנות פעילותה, צברה “אידיאל” ידע וניסיון נרחבים בפיתוח דגמים חדשניים ומוצרים בלעדיים.

צור קשר שירות לקוחות אידיאל ארונות

טלפון של שירות הלקוחות של אידיאל ארונות (Ideal)

מספר הטלפון הינו:  

08-9292813

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:00 

מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 3777*

מייל של שירות הלקוחות של אידיאל ארונות (Ideal)

כתובת המייל הינה:

service@ideal.org.il

כתובת מייל נוספת ליצירת קשר- ideal@ideal.org.il

צור קשר באתר של אידיאל ארונות (Ideal)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/2VW1Jxe

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אידיאל ארונות (Ideal)

שם דף הפייסבוק הינו:

אידיאל – המומחים לארונות

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אידיאל ארונות (Ideal)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

idealaronot1

אידיאל ארונות שירות לקוחות

אין זה פסול לומר כי אתם רוצים את הטוב והאסתטי ביותר בשביל הבית שלכם. לכן יהיה זה מובן לגמרי אם תחפשו רהיטים איכותיים שיתאימו לחזון האומנותי שלכם. כך ישנה סבירות כי תבקשו לרכוש ארונות חדשים אל הבית שלכם. אידיאל ארונות מייצרת זה שנים רבות ארונות ורהיטים נוספים לבתים של לקוחות בכול ישראל. המאמר הבא יפרט על הדרכים השונות בעזרתן תוכלו ליצור קשר עם חברה זאת.

שירות למען התאמה אישית

היכולת המיוחדת של אידיאל ארונות היא ליצור ארונות בהתאמה ובעיצוב אישיים במיוחד בשביל הלקוחות השונים שלהם. הדבר אומר כי ככול שהזמן עובר יותר ויותר אנשים מקבלים לבית שלהם רהיטי עץ שהם בחרו במיוחד. אך על מנת שמטרה זאת תתגשם לה הרי שישנו צורך בשירות לקוחות יעיל ונגיש. כך תוכלו להיות בקשר רציף עם אנשי החברה לאורך זמן. מתוך הרצון להיות שם בשבילכם לאורך כול הדרך, החברה יצרה כמה דרכי תקשורת למען כך שתוכלו לבקש עזרה ופתרונות במידת הצורך. האפשרויות הם אינטרנט, מייל אלקטרוני, רשתות וחברתיות ושיחה טלפונית. כול אלו נגישים לכם מעכשיו ועד כמה שתצטרכו.בפסקאות הבאות תקבלו פירוט נוסף על האפשרויות. 

הרימו את הטלפון וקבלו ארון

מספר הטלפון של אידיאל ארונות הוא 08-9292813, כאשר המספר מוביל אתכם לאנשי מקצוע הנמצאים בסניף הראשי של החברה. שם הם יוכלו לתת לכם הסבר ראשוני על מוצרי החברה, לדבר אתכם על הזמנה קיימת, לנסות לעזור אם ישנה תקלה ועוד. מכיוון שאנו מדברים על מוצר פיזי לכל דבר, לא ניתן לבצע רכישה של הארון אך ורק משיחת טלפון פשוטה. תוכלו לקבוע פגישה עם אחד מאנשי השירות בזמן וביום הנוחים לכם ולהתחיל בהליך הרכישה. טוב לדעת כי ניתן ליצור קשר טלפוני בשעות 08:00-17:00 א'-ה', כך שהפעילות מתקיימת לה בזמני השגרה השונים הקיימים כעת. פנו לכם כמה דקות משגרת היום שלכם והתחילו את השיחה למען קבלת עזרה.

מייל אלקטרוני בדרך לארון

כתובת המייל האלקטרוני של אידיאל ארונות היא service@ideal.org.il, תוכלו להשתמש בה במידת הצורך על מנת לקבל עזרה נוספת. יש לזכור כי המייל עובד בשעות הפעילות של השירות הטלפוני כך שתשובה תקבלו בדרך כלל עד יום עסקים ובשעות ובימים הנבחרים. לבסוף, טוב לדעת כי המייל איננו מוגבל לפניות. בכול פעם שתבקשו עזרה או הרחבת הידע שלכם על מוצר מסוים, תוכלו להשתמש בו והעזרה כבר תגיע. 

צפייה באתר למען צבירת מידע

אתר האינטרנט של אידיאל ארונות נמצא לו בכתובת https://www.ideal.org.il/. במקום זה תוכלו אפילו לעצב אתר ולרכוש אותו מבלי שתצטרכו לצאת מהבית שלכם. כול מה שצריך לעשות הוא להיכנס למחלקת חנות אונליין ולהתחיל לעבוד. אם במקרה תצטרכו עזרה מסוימת תוכלו לתקשר עם אנשי המקצוע בעזרת שירות צ'אט אינטרנטי. כעת הארון שלכם נמצא במרחק כמה לחיצות עכבר. בנוסף, האתר נוח למען צבירת מידע על מוצרים חדשים וקיימים.  

ארונות ברשתות החברתיות

תכני החברה והאפשרות ליצור איתה קשר עברו להם אל הרשתות החברתיות, כעת יש לכם אפשרות להגיע ולבקש עזרה דרך הפייסבוק, יוטיוב, טיקטוק , אינסטגרם ועוד. טוב לדעת כי מדי יום החברה מעלה תכנים הקשורים לטיפים לעיצוב הבית, מידע על המוצרים עצמם ועוד. נסו להיכנס אל הדפים בכול יום על מנת לקבל עזרה רחבה יותר בהמשך הדרך. 

שאלות על אידיאל ארונות שירות לקוחות

שאלה: האם אידיאל ארונות דואגת להובלה והתקנה?

תשובה: בהחלט כן כאשר יש להבין כי שירות זה מגיע אליכם בצורה נוחה למדי , אתם אלו הקובעים שעה ויום המתאימים לכם ולאחר מכן בעלי המקצוע יגיעו עד הבית ויבצעו את ההתקנה מתי שנוח לכם. 

שאלה: האם בעלי המקצוע ידעו להתאים לי ארון?

תשובה: האנשים העובדים אצל אידיאל ארונות הגיעו אל מקצוע זה מתוך רצון לקיים את מוצרי הארונות של הלקוחות השונים. הרי שזה טבעי כי הם יחפשו אפשרות לתת לכם את הארון האידיאלי. פנו אליהם בעזרת שירות הלקוחות ותוכלו בהחלט לעצב יחד איתם את הבית שלכם. 

שאלה: אילו ארונות מיוצרים על ידי החברה?

תשובה: למעשה טוב לדעת כי אידיאל מייצרת ארונות במגוון גדלים ואפשרויות בשביל כול אחד מכם. נסו ליהנות מאפשרויות אלו בהמשך הדרך. אם יש לכם צורך , החברה תוכל למלא אותו בעזרת הארון הייעודי לכך. 

טיפים על שירות לקוחות אידיאל ארונות

אידיאל ארונות היא בעצם בוטיק ולפיכך תצטרכו לפעול גם כן יחד עם האקסלוסיביות הקיימת בה. 

טיפ 1 – מצאו אנשי מקצוע שאתם מתחברים אליהם בצורה אישית, נסו להבין מהם אם יש להם חזון אומנותי הדומה לשלכם כך שיוכלו להתחבר בקלות אל הבקשות שלכם בהמשך.

טיפ 2 – הארונות של אידיאל מגיעים ברמה הגבוהה ביותר, אך יש להבין כי קיימים הבדלים בין חומרים וחלקים. בקשו עזרה למען רכישת מוצר איכותי במיוחד בשבילכם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אידיאל ארונות (Ideal)

כל המידע על שירות הלקוחות של אידיאל ארונות (Ideal) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אידיאל ארונות (Ideal). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אידיאל ארונות (Ideal), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אידיאל ארונות (Ideal), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אידיאל ארונות (Ideal), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime