נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אל על(EL AL)

>>
>>
שירות לקוחות אל על (El Al) טלפון
אל על שירות לקוחות

אל על (EL AL)היא התעופה הגדולה בישראל והדגל של מדינת ישראל.באתר אל על - תוכלו להזמין טיסות ליעדים ברחבי העולם.

טלפון של שירות הלקוחות של אל על(EL AL)

מספר הטלפון הינו:  

03-9771111

זמינים בשעות ובימים:

א' – ה', 8:00-16:00 | ו' וערבי חג 8:00-12:00

שימו לב דרך מספר זה ניתן לברר על המראות ונחיתות, בירור מצב כבודה, בירור על הזמנת כרטיס לחול, כרטיס טיסה "סנדו", ביצוע פעולות בחשבון.

צור קשר באתר של אל על(EL AL)​

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3it9imu

שם עמוד הפייסוק –  EL AL אל על

שם עמוד האינסטגרם – elalisrael

שם עמוד היוטיוב – אל על EL AL

הוואצפ של שירות הלקוחות של אל על(EL AL)​

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

0535660333

הטוויטר של שירות הלקוחות של אל על(EL AL)​

חשבון הטוויטר הינו:

@EL_AL_ISRAEL

רשימת טלפונים נוספים של אל על שירות לקוחות

  1. אל על טלפון 03-9771111
  2. אל על up טלפון 2250*
  3. אל על אפ טלפון 2250*
  4. אל על הזמנות טלפון 03-9771111
  5. אל על הזמנת טיסה טלפון 03-9771111
  6. אל על הזמנת טיסות טלפון 03-9771111
  7. אל על החזר כספי טלפון 03-9771111
  8. אל על הנהלה טלפון 03-9771111
  9. אל על הנהלת חשבונות טלפון 03-9771111
  10. אל על הנוסע המתמיד טלפון 03-9771111
  11. אל על טיסות טלפון 03-9771111
  12. אל על להזמנות טלפון 03-9771111
  13. אל על להזמנת טיסות טלפון 03-9771111
  14. אל על משאבי אנוש טלפון 03-9771111
  15. אל על מתמיד טלפון 03-9771111
  16. אל על פליי קארד טלפון 03-9771111
  17. אל על שירות טלפון 03-9771111
  18. אל על שירות לקוחות טלפון 03-9771111
  19. אל על שירות לקוחות 24 שעות טלפון 03-9771111

על אל על

אל היא התעופה הוותיקה והגדול ביותר בישראל. אל על נחשבת להתעופה הלאומית של ישראל, ומפעילה קווי טיסה מישראל ליעדים רבים בעולם – ארצות הברית, אירופה, אסיה, דרום אפריקה ויעדים רבים נוספים. אל על הוקמה בשנת 1948, עם קום המדינה. צי המטוסים של אל על כולל עשרות מטוסים מתקדמים של בואינג.

יצירת קשר לצורך הזמנת טיסות באל על

לאל על טלפון 03-9771111 דרכו ניתן לבצע הזמנת טיסות. באמצעות טלפון ההזמנות אל על בטלפון 03-9771111 יכולים לקוחות החברה לרכוש כרטיסי טיסה, להצטרף למועדוני הלקוחות של אל על או להזמין שירותים ספציפיים לפי דרישות הלקוח כמו למשל מנות מזון ייחודיות, הטסת ציוד כבד כמו ציוד סקי, או בירור פרטים לגבי טיסות עם ילדים ותינוקות. אפשר ליצור קשר עם אל על להזמנת טיסות בטלפון 03-9771111 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 בבוקר ועד 23:30 בלילה. בימי שישי וערבי חג פועל מוקד הזמנת הטיסות של אל על בין השעות 8:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים, ובמוצאי שבת בין השעות 19:00 בערב עד 23:30 בלילה.

מלבד האפשרות לבצע הזמנה בטלפון, ניתן להזמין טיסות של אל על גם דרך אתר הבית של החברה בכתובת www.elal.com. באתר האינטרנט של אל על ניתן להזמין כרטיסי טיסה או לברר פרטים נוספים על הטיסות של אל על כמו למשל פרטים שקשורים לטיסה בתקופת התפרצות מגפת הקורונה.

אל על Up

אל על הפעילה בעבר חברה בת בשם Up (אפ) שהיה מותג הטיסות המוזלות (לואו קוסט) של אל על. אל על Up פעל החל משנת 2014 ובמסגרת המותג הופעלו קווי טיסה ישירים בין תל אביב לברלין, פראג, לרנקה, בודפשט וקייב. בשנת 2018 נסגר המותג אל על Up, וכל הטיסות בקווי הטיסה הללו נעשות כיום תחת המותג אל על. בעבר הפעילה אל על Up טלפון 2250*, אך כיום נדרשים לקוחות אל על אפ ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אל על.

משרדי ההנהלה של אל על

ההנהלה של אל על נמצאת בנמל התעופה בן גוריון בתא דואר 41, מיקוד 7015001. כמו כן, לאל על משרדים בגן הטכנולוגי בירושלים, בתל אביב בשדרות רוטשילד וכן משרדי הנהלה בבאר שבע. לאל על הנהלה טלפון 03-9771111 דרכו ניתן ליצור קשר עם הנהלה החברה במקרי הצורך. בנוסף, לאל על הנהלת חשבונות טלפון 03-9771111 ובו יכולים ספקי ועובדי אל על ליצור קשר ולברר פרטים על חשבונות שלא התקבלו בזמן או פרטים פיננסיים נוספים.

אל על מגייסת עובדים רבים כמו טייסים, דיילים, דיילי שירות, ליווי נוסעים בעלי מוגבלויות, נציגי שירות לקוחות ועוד. אפשר ליצור קשר עם אל על משאבי אנוש בטלפון 03-9771111 כדי לברר פרטים נוספים על משרות פתוחות לאיוש, וכדי להגיש מועמדות לעבוד באל על.

איתור כבודה באמצעות אל על

אל על עושה מאמצים גדולים כדי לוודא שהכבודה של הטסים בטיסות אל על תגיע ליעד שלמה וללא פגע. יחד עם זאת, לעיתים בשל תקלה טכנית או טעות אנוש עלולה הכבודה להגיע ליעד אחר במקום ליעד של הנוסע. במקרים כאלה, רשאים לקוחות אל על לפנות למחלקת איתור כבודה של אל על. לאל על איתור כבודה טלפון 03-9771111 (שלוחה 5). מוקד איתור הכבודה של אל על פועל בימין ראשון עד חמישי החל מהשעה 8:30 בבוקר.

יצירת קשר לצורך החזר כספי מאל על

אל על מדגישה את איכות השירות שהיא מנסה להעניק ללקוחותיה, בין אם באמצעות מטוסים חדישים, צוות אדיב ושירות יעיל. עם זאת, במקרים מסוימים עשויים לקוחות אל על לבקש החזר כספי. עוד לפני קבלת החזר כספי, אל על מציעה אפשרויות לשינוי כרטיס הטיסה תוך תשלום ההפרש בלבד, כמו למשל שינוי היעד או מועד הטיסה. אפשר לבקש החזר כספי מאל על חוק הגנת הצרכן הישראלי בכתובת האינטרנט www.elal.com/HaganatHazarchan. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם אל על לגבי החזר כספי בטלפון 03-9771111.

מועדוני לקוחות של אל על

אל על מפעילה שני מועדוני לקוחות גדולים – הנוסע המתמיד ופליי קארד. ניתן להצטרף למועדון הנוסע המתמיד של אל על בכתובת האינטרנט www.matmid.elal.com. אפשר גם ליצור קשר עם אל על הנוסע המתמיד בטלפון 03-9771111 לצורך בירורים על סטטוס החברות במועדון, על האפשרות להצטרף, ובירור ההטבות האפשריות במועדון הלקוחות. לאל על פליי קארד טלפון 03-9771111 ובאמצעותו אפשר לרכוש את כרטיס האשראי פליי קארד של אל על ובו הטבות רבות לנוסעים באל על.

אל על הנוסע המתמיד מפעילה מוקד שירות לקוחות ייעודי לחברי מועדון הנוסע המתמיד במספר הטלפון 03-9771111. אפשר ליצור קשר עם אל על הנוסע המתמיד גם בפקס 03-7602233.

אל על שירות לקוחות

כחברה שחרטה על דגלה מתן שירות מקצועי, מהיר ויעיל לקהל הנוסעים שטסים בה, מפעילה אל על שירות לקוחות 24 שעות בטלפון 03-9771111. דרך אל על שירות לקוחות בטלפון 03-9771111 יכולים לקוחות החברה לברר את סטטוס הטיסה, לבקש לשנות את פרטי הטיסה, או לרכוש שירותים נוספים לטיסה כמו מנות מזון מיוחדות, מושבים ספציפיים או ליווי בשדה התעופה במידת הצורך.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

16 Responses

  1. אין אפשרות להשיג את שרות הלקוחות ובהודעה ששלחתי אף אחד לא עונה

  2. החברה היחידה בעולם שעושה מעל ומעבר כדי להתחמק מהלקוחות שלה.

  3. ביום 16.7.22 טסנו עם אל על מרומא לתל אביב ועברנו חוויה רעה מאוד. היינו 4 אנשים שניים מעל גיל 75 ועם תעודת נכה. ראשית באזור אל על בשדה התעופה אין מיזוג אויר וזאת כשבחוץ חום של כ 40 מעלות. שנית יש 5 כסאות באולם שמיועדים לקהל של מאות נוסעים. בעליה למטוס הראנו תעודת נכה למנהל התחנה בשם LAPORTA FRANCESCO ובקשנו לעבור בראש התור נענינו בתשובה סתמית של דחיה חצופה. נוסעים אחרים נתנו לנו לעבור לראש התור לפניהם. בעמדת הצק אין מר LAPORTA התחיל לצרוח עלינו שלא נוכל להעלות את הטרולים שלנו למטוס כי אין מקום למרות שהיינו ראשונים בתור. היו לנו טרולים במידות הנכונות ובמשקל של 6 קג בסך הכל. הוא המשיך לצעוק ולאיים עלינו שהוא יוריד אותנו מהטיסה ןהמשיך דקות ארוכות בצעקות שהגיעו לנימה של אנטי ישראלים ונימה אנטי שמית עם מבטי שנאה לכל עבר וזאת כשהוא עובד של חברה ישראלית. אחרינו עלו עשרות נוסעים עם טרולים וחבילות מכל סוג והיה להם מקום דבר שנמנע מאיתנו. זאת התנהגות לא מקובלת ולא תתקבל על ידי איש בשום חברה המכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה. בשלב זה אנו מפסיקים לטוס עם אל על וברצוננו לראות מכתב אזהרה כל שהוא למר LAPORTA FRANCESCO .

  4. טסתי ביום חמישי 22.9.22 ביום הכי עמוס בשנה עם אל על לבודפשט בבוקר. (06:45) חייבת לציין לטובה את החוויה גם בטיסה הלוך וגם את בטיסה חזור ביום 27.9.22 ( נחיתה 28.9.22) .
    הטיסות היו מתקתקות , שרות אדיב , יחס חם ובטוח שאמשיך לטוס אל על.יישר כח ושנה נפלאה .

  5. אני ומשפחתי המרוחבת טסים באל על כבר התלוננו בעבר על הכריכים הניתנים בטיסה שאין משהו אחר במקום והכריכים לא מתאימים לכולם

  6. שלום, מזה 72 שעות אני מחכה לשיחה חוזרת מנציג בכיר בחברה, יוני מצוות לירון העביר אותי והשיחה לא צלחה, יסמין התקשרה היום והבטיחה להעביר וכ״כ הבטיחה לחזור אלי כעבור חצי שעה לברר אם השיחה צלחה ולא חזרה, אני מבקשת להוריד לנו שתי מזוודות שהוזמנו בטעות בשמינו לטיסה לנאפולי שמספרה SH28AJ, מספרי כרטיסים 1142484934031-2, ע״ש דליה מיוחס ויצחק מיוחס, מבקשת לחזור אלי , למותר לציין שמעולם לא התקלנו בבעיה דומה בהתנהלות שלנו מול אל על בברכה, דליה טל: 0546662040

  7. שלום רב,

     

    ברצוני להפנות את תשומת לבכם שבתאריך 11/06/2023 טסתי אני ואשתי עם אל על לליסבון

    וחזרנו בטיסה בתאריך 18/06/2023 עם אל על מליסבון לישראל (מצ"ב צילום)

    בצ'ק אין בדלפק אל על בליסבון קיבלה אותנו קטרינה ולהפתעתנו הרבה הודיע לנו שאנחנו חייבים

    לשלם על המזוודה, הסברתי והראתי לי שזאת אותה המזוודה היחידה שיצאנו מהארץ ולא הוספנו

    שום מזוודה נוספת, אבל קטרינה התנהגה כלפינו בצורה בוטה ולא מנומסת בחוסר סבלנות מוחלט

    ואמרה לנו לפנות לאל על בקשר למזוודה, ביקשתי ממנה לתת לי את מספר הטלפון של אל על והיא

    סירבה בכל תוקף לתת לי את המספר להיכן להתקשר למרות שהראיתי לה את תעודת הנכה שלי

    היא המשיכה לדבר בגסות רוח וחוסר סבלנות ודרשה ממני תשלום של 82.76 יורו (מצ"ב צילום).

     

    אני לקוח וגם הנוסע המתמיד של אל על כבר 50 שנה ולא נתקלתי בכזאתת התנהגות מחפירה

    שלא נדבר גם על גביית התשלום עבור המזוודה.

     

    אני מבקש בכל לשון של בקשה שהמקרה שלנו יטופל במיידית ושאל על תחזיר לי את הסכום

    של 82.76 יורו בהקדם האפשרי.

     

    בברכה,

    ישראל אשכנזי

    0522308890

    aik@aikap.com  

  8. החברה הגרועה בעולם. בעיקר בטרימנל F במינכן.
    אל תגיעו לשם גם עם זה אומר לשנות כיון טיסה.
    צוות עובדים גרוע , שרות גרוע , הרגשה נוראית בהגעה לטרמינל ממש כמו בימים עברו, בשילוב צוות כל כך גרוע מתכון מדוייקת להרס חופשה ולחזרה לישראל .
    לטרמינל הזה ולאל על צריך למצא כוכב מיוחד שיגדיר את השרות ויחס הנוראי ,
    פשוט לטוס עם חברות אחרות .
    משהו רע קורה באל על ….. ממש רע .

  9. שלום רב
    שמי חדוה גולדרייך תז 024004889
    טסתי הבוקר עם שתי בנותי בטיסת אל על לבודאפשט.
    התעקשתי עם בנותי שנטוס באל על למרות פער המחירים לטובת חברות אחרות.
    כי אל על יותר בטוח והשרות מצוין.
    בחרנו מקומות בשורה 51 וכשהגענו לטיסה. התקשינו לשבת שם היה ריח נוראי מהשירותים, אנשי הצוות היו מקסימים ואמרו שכאשר המטוס ימריא הריח יתפוגג.
    נסינו להכיל את הסיטואציה עד שהמטוס המריא ואז אכן היחתה הקלה בריח, אבל מכיון שאנשים הגיעו לשרותים נוצרה צפיפות כל נסינותנו לשים את הראש ולישון לא צלחו עם כל פתיחת המים השירותים שמענו והיו הרבה כאלה.
    לדעתי יש לומר לנוסעים מראש שמדובר במושב לא נח ואולי גם להוזיל ואנשים יבחרו אם הם רוצים אותו לא.
    חד משמעית לא הייתי מסכימה לשבת שם אם הייתי יודעת מראש שזה יהיה המצב.

    צוות המטוס היה נעים אדיב אך לא היה להם מה לעשות…
    שלמנו במיטב כספנו והטיסה הייתה ממש לא נעימה בלשון המעטה.

    נודה לכם על תגבתכם בעניין.
    תודה רבה

  10. ברצוני להביע הערכתינו לשירות המעולה לו זכינו בטיסתינו ב-6.7 ב 1 בלילה טיסה מספר 5 מתל אביב ללוס אנג'לס.
    טיסה ארוכה אך הצוות טיפל בנו מצוין בראש הצוות המטפל שימשה הגב' מיטל סופר.
    גם בטיסתינו בחזרה ב 7.8 לישראל השירות והטיפול היה מצוין והסתיייענו במוטי שהוא מנהל התחנה בלוס אנג'לס.
    יישר כוחכם ותמשיכו לטפח רמת שירות גבוהה
    בברכה
    דורון כוכבי

  11. אל שרות לקוחות אלעל                 11/09/2023                                                          
     מכובדי,
      זו פניה שניה אליכם, וטרם נעניתי !
    אני נכה, אברהם צור,
     הזמתי טיסה לבטומי,
     טיסה לבטומי. Ly5201   הייתה אמורה לצאת בשעה 05.55 ונדחתה בלמעלה מ 8 שעות. ( למעשה דחיה של מעל 8.25 שעות )
     מספר ההזמנה באשת טורס הוא : 891429    ומספר ההזמנה באתר של אשת טורס. 195213,
     על פי חוק דחיה כזו דורשת פיצוי,
     אבקשכם להודיעני טיפולכם. בטרם הגשת תביעה על פי החוק.
                                                                                      בכבוד רב.
                                                                            אברהם צור,

                                  טלפון : 052-3730249. מייל : zur@lifeassustant.co.il     

      

  12. שלום! מנסה ליצור איתכם קשר משבת 7/10/23 אחה"צ וללא הצלחה. בטלפון.בוואצפ. ובמחשב לשינוי הזמנה. אני רוצה להגיע לנציג על מנת לפתור את הבעיה שלי. אני מבינה שאנחנו במלחמה אבל לדעתי עברו 3 ימים ואני צריכה לקבל תשובה.

  13. שלום רב ,
    הייתי בטיסה חמישי ב19 לאוקטובר מניו יורק לישראל , כל הצוות היה מהמם אבל היה דיילת בשם נועה שפשוט כבשה אותי ! היה לי מיגרנה נוראית והיא היית כל כך יעילה ,מקסימה, שהייתי חייבת לתת תגובה !
    שאפו נועה וכן שהשם יברך אותך!

  14. שלום רב
    מכיוון שני מתי להתקשר פעמים רבים ולא יכולתי להשיג שרות אז רק רציתי להחמיא על שרות שקיבלתי מהדיילים והדיילות במיוחד הדיילת נועה , היה לי מיגרנה והיא פשוט היית אכפתית ומקסימה.
    טסתי בחמישי ב11 בבוקר מניו יורק לישראל .
    שהבורא יברך אותך נועה
    זהבית

  15. לאור המצב טיסת ו ממרסיי לארץ בוטלה אנו אנשים מבוגרים עם בעיות בריאות ובעלי אמור לעבור ניתוח בארץ מנסה לתקשר בוואטסאפ עם אלעל למציאת תאיך ויעד אחר ליציאה מצרפת ימים אני בטלפון והם לא עונים מה עוד שאנו חברי הנוסע המתמיד זו ממש זלזול בלקוח ולא יתכן למשוך כך לקוחות זו חוצפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אל על (El Al)

כל המידע על שירות הלקוחות של אל על (El Al) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אל על (El Al). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אל על (El Al), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אל על (El Al), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אל על (El Al), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime