נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמריקן אקספרס אמק"ס (American Express)

>>
>>
שירות לקוחות אמריקן אקספרס אמק"ס (American Express) טלפון
אמריקן אקספרס שירות לקוחות לוגו

שירותים פיננסיים אמריקאית בינלאומי.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אמריקן אקספרס (American Express)

אמריקן אקספרס שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של אמריקן אקספרס (American Express)

מספר הטלפון הינו:  

6272*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מוקד תמיכה טכנית – 03-6364292

זמינות : 24/7

שירות לקוחות – 1-800-22-6121

זמינות – א'-ה', 8:00-17:00

נציג מכירות – 1-800-22-6121

זמינות – א'-ה', 9:00-17:00

שירות לקוחות – כרטיסי blue,credit – 036364422

זמינות – א'-ה', 8:00-18:00

שירותי גלובל אסיסט – 1-800-22-44-31

זמינות – 24/7

מייל של שירות הלקוחות של אמריקן אקספרס (American Express)

כתובת המייל הינה:

cs@amexil.co.il

צור קשר באתר של אמריקן אקספרס (American Express)

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/cAB24

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אמריקן אקספרס (American Express)

שם דף הפייסבוק הינו:

American Express אמריקן אקספרס

שם עמוד האינסטגרם -americanexpress_il

 

אודות שירות אמריקן אקספרס

שירותי אשראי קיימים מדי יום לכול רחבי הארץ על מנת לקיים עסקאות מגוונות מיעדים שונים.
כך חברות ועסקים רבים נוצרו להם סביב אפשרות זאת על מנת שתקבלו את המוצרים שלכם כמה שיותר מהר. אמריקן אקספרס עובדת כבר זמן רב בישראל ובעולם כולו על מנת לבצע שוק פיננסי לאנשים בערים בכול ישראל. אם אתם מבקשים ליצור קשר עם החברה בדרך כזאת או אחרת הרי שתוכלו לעשות את הדבר בצורה נגישה ומהירה. המאמר הבא יפרט על הדרכים הבאים לשימוש בשירות הלקוחות.

דרכים פיננסיות איכותיות בכול זמן

יש לצאת מתוך נקודת הנחה כי בעצם ניתן לקבל שירותי אשראי במגוון זמנים ואפשרויות לאורך הדרך. את הרכישות תוכלו להפעיל בדרכים שונות במדינה ואף לפעול בצורה קלה ישירות מהבית שלכם. כך שעליכם להבין כי הטכנולוגיה המודרנית עוזרת לנו ליצור בנק ישירות מהבית שלנו.
כך שאין צורך שתחכו זה זמן רב עד אשר תקבלו את הכסף המגיע לכם. אנו ממליצים ליצור קשר כעת עם שירותי אמריקן אקספרס בעזרת אחת מדרכי התקשורת הקיימות סביב. טיקטוק, אינסטגרם, אתר אינטרנט, מספר טלפון ומייל אלקטרוני. זוהי אשראי אשר היא זמינה בשבילכם עד כמה שאפשר. אם תבקשו לקבל הלוואה תוכלו לפנות למספר *6660

מספר הטלפון שלכם לקבלת עזרה

אמריקן אקספרס מבינה כי הלקוחות השונים שלה בסופו של יום צריכים עזרה בצורה רחבה למדי. כך יש לדעת כי השירות הטלפוני פועל לו בשעות 08:00-17:00 ובימי א'-ה'. למעשה הטלפון יפנה אתכם אל איש שירות מקצועי היודע על פעילויות הקיימות בחברה עצמה. תוכלו להשתמש בתקשורת עם כמה מספרי טלפון.

  1. המספר הראשון הוא אחד שתשתמשו בו למען להתריע על גניבה או אובדן של הכרטיס שלכם 03-6364400, זהו המספר.
  2. שירות הלקוחות של אישור עסקאות בארץ נמצא במספר הבא 03-6364444.
  3. אישור עסקאות בחוץ לארץ נמצא במספר זה 03-6364666.

חברה פיננסית הזמינה במייל שלכם

המייל האלקטרוני של אמריקן אקספרס הוא IBINL@ISRACARD.CO.IL. טוב לדעת כי שירות זה איננו מוגבל בכמות הודעות ובשעות וימי פעילות. אין סיבה שתרגישו כי אתם חסומים בעת שאתם צריכים לקבל עזרה. ההמלצה היא לשלוח מייל בצורה מיידית בכול פעם שאתם מבקשים לקבל עזרה. טוב לדעת כי אמריקן אקספרס מדי יום מנגישה את המייל שלה במיוחד בשבילכם על ידי בדיקה של אפשרויות להפיכת הדבר לטוב יותר. 

הפינה האישית שלכם באתר האינטרנט

כמו חברות פיננסיות רבות אשר פועלות ברחבי העולם ובארץ ישראל גם אמריקן אקספרס הקימו להם אתר אינטרנט בו תוכלו להשתמש בחשבון האישי שלכם. כעת ניתן להיכנס בכול זמן ויום הפנוי לכם אל הכתובת האינטרנטית הבאה https://he.americanexpress.co.il/. תוכלו לבצע מגוון רחב של פעילויות בעזרת החשבון האישי שלכם הקיים באתר האינטרנט. טוב לדעת כי היום יותר מתמיד ישנה מניפה שלמה של אפשרויות אשר היא נגישה בשבילכם. 

מרחב פיננסי אישי אינטרנטי

כמו הרבה גופים מסחריים גם אמריקן אקספרס כיום הבינה כי הרשתות החברתיות הפכו לבמה שכדאי להשתמש בה. תכני וידאו עולים מדי יום אל פלטפורמה זאת בצורה רחבה למדי. בנוסף נעשות פניות מלקוחות שונים באמצעות שימוש בכלי תקשורת זה. יש להבין כי ככול שעובר הזמן גם אתם יכולים לקבל תשובה בצורה נוחה ומהירה. 

שאלות ותשובות על שירות לקוחות של אמריקן אקספרס

שאלה: למה כדאי לבחור בשירות של אמריקן אקספרס?

תשובה: שוב ושוב אמריקן אקספרס מצליחה ליצור קשר עם הלקוחות שלה ועם האנשים סביבה על מנת שתיווצר הרגשה כי חיבור אישי מביא לתוצאות. מדובר בחברה בה שירות הלקוחות הוא דבר ראשון.

שאלה: האם ניתן לקבל מחירי מבצע על חוויות שונות?

תשובה: על מנת שיותר לקוחות יבקשו להיות חלק משירותי החברה, נוצרה אפשרות לקבל מחירי הנחה על מוצרים מתוך היותכם חברים באמריקן אקספרס. טוב לדעת כי ניתן לממש הנחות בעזרת יצירת קשר עם שירות הלקוחות . שירות לקוחות בנושא כספים והטבות נמצא במספר *2639.

שאלה: האם החברה נותנת שירותים גם מחוץ לארץ?

תשובה: בהחלט כן, תוכלו לפנות אל משרדי החברה על ידי שיחת טלפון פשוטה, שימוש בווטסאפ למען פנייה אינטרנטית ותוכלו להמשיך בקשר הרציף. המספר שיעזור לכם בעת שהיה בחוץ לארץ הוא 972-3-6364666+.

טיפים לסיום שכדאי לדעת על אמריקן אקספרס

אמריקן אקספרס ממשיכה להיות שם בשבילכם לאורך זמן ככול שהימים עוברים. נסו למצוא את הדרך המתאימה ביותר בשבילכם למען יצירת קשר יעיל ואיכותי.

טיפ 1- אמריקן אקספרס פנויה ליצירת קשר בשעות מסוימות בשגרה. פנו לעצמכם זמן ככול האפשר על מנת לקבל עזרה. לעיתים העזרה תהיה מהירה ויעילה ולעיתים מדובר בתהליך.

טיפ 2 – בדקו מדי פעם את האפשרויות החדשות מבית אמריקן אקספרס. מדובר בחברה הממשיכה מדי יום לעדכן את השירותים שלה במיוחד בשביל הלקוחות.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אמריקן אקספרס אמק"ס (American Express)

כל המידע על שירות הלקוחות של אמריקן אקספרס אמק"ס (American Express) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אמריקן אקספרס אמק"ס (American Express). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אמריקן אקספרס אמק"ס (American Express), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אמריקן אקספרס אמק"ס (American Express), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אמריקן אקספרס אמק"ס (American Express), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.