נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ארומה (Aroma)

>>
>>
שירות לקוחות ארומה (Aroma) טלפון

ארומה (Aroma) היא רשת בתי קפה ישראלית המובילה בישראל המציעה מגוון רחב של מזון.

צור קשר שירות לקוחות ארומה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ארומה (Aroma)

צור קשר שירות לקוחות ארומה

טלפון של שירות הלקוחות של ארומה (Aroma)

מספר הטלפון הינו:  

03-6124014 

מייל של שירות הלקוחות של ארומה (Aroma)

כתובת המייל הינה:

info@aroma.co.il

צור קשר באפליקציית Google play של ארומה (Aroma)

שם האפליקציה הינה:

ארומה ישראל

צור קשר באפליקציית Appstore של ארומה (Aroma)

שם האפליקציה הינה:

ארומה ישראל 

צור קשר בפקס של ארומה (Aroma)

מספר הפקס הינו:

02-6361068

מה קורה כשקונים בארומה ורוצים לברר מידע?

אין מי שלא מכיר את ארומה. סניפי הרשת פזורים בפריסה ארצית ובכל עיר יש בדרך כלל יותר מסניף אחד. יש גם סניף בנמל התעופה בן גוריון לטובת הטסים לחוץ לארץ ולנוחיות מי שמאושפז בבית חולים או מגיע לביקור חולים יש גם סניפים בכל בתי החולים. קפה או נשנוש לדרך הם צורך עבור כל אחד ואי אפשר לעמוד בפיתוי של מאפה חם וטרי שזה עתה יצא מן התנור. ארומה מספקת הפסקה טעימה שמתאימה לכל אחד – קפה, שתייה קרה, משהו מתוק בין לבין או ארוחה שלמה של סלט, מרק או כריך.

רשת גדולה כמו ארומה חייבת להעמיד מערך נוח ויעיל של שירות לקוחות, שכן ללא קהל הלקוחות הגדול שלה היא לא תצליח באמת לשמור על השם הטוב שלה ועל הפופולריות שלה. לרשת יש אתר אינטרנט בכתובת https://www.aroma.co.il/ שמספק מידע רב אודות הרשת עצמה, האני מאמין של מי שייסד ומנהל אותה, רשימת הסניפים של הרשת בכל הארץ והתפריט. כך מי שעומד להגיע אל אחד הסניפים יכול לדעת מראש מה יזמין וכך יחסוך זמן בעודו מבצע את ההזמנה שלו. דרך עמוד הבית של אתר האינטרנט אפשר גם למצוא את הדרכים ליצור קשר עם החברה.

ארומה – דוגמה לחברה גדול שעומדת לרשות הלקוחות שלה

אנשים יכולים לשאול את עצמם – מדובר בכוס קפה שלוקחים לדרך או בארוחת בוקר שאוכלים עם חברים באחד מהסניפים – למה בכלל צריך ליצור קשר עם ארומה? לשאלה זו יכולות להיות אינספור תשובות, שכן כל לקוח של אחד מסניפי הרשת הוא עולם ומלואו ואין לדעת מה מעניין אותו לדעת אודות הרשת עצמה, הסניפים שלה או סניף ספציפי, נושאי נגישות והגעה או אפילו בקשר לתפריט. יש לקוחות שירצו להתלונן ויש כאלה שירצו דווקא להלל ולשבח שירות טוב שקיבלו. יהיו גם כאלה שירצו להציע מנה חדשה לתפריט או שינוי שלדעתם יביא לשדרוג.

אפשר ליצור קשר עם ארומה שירות לקוחות טלפון 03-6124014 וגם לשלוח פקס למספר – 02-6361068 על פי הנוחות או ההעדפה. יש מי שירצה להציע הצעה או להעביר מסר ולא יהיה לו חשוב לקבל מענה ולכן שליחת פקס תהיה רלוונטית עבורו ויש מי שירצה לשמוע מנציג אנושי תשובה על השאלה או התהייה שלו. בנוסף אפשר להקליד הודעה או שאלה בעמוד יצירת קשר באתר האינטרנט של החברה. בזכות רשת האינטרנט בכל אתר רשמי יש אפשרות ליצור קשר ומדובר בחובה מצדן של החברות לאפשר את זה עבור הלקוחות שלהן.

שאלות ותשובות אודות רשת ארומה

שאלה – למה חשוב לדעת איך ליצור קשר עם ארומה?

תשובה – גם אם אין צורך נראה לעין ליצור קשר עם חברה כמו ארומה, הרי שכיום יש מודעות גבוהה לכך שכל חברה חייבת לאפשר את זה ללקוחות שלה ולעמוד לרשותם, שכן בזכותם בעצם היא הגיעה לאן שהגיעה.

שאלה – יש דרכים נוספים לפנות לארומה מלבד עמוד צור קשר ומספרי טלפון ופקס?

תשובה – מומלץ לזכור שכל סניף הוא בעצם גם עמדת יצירת קשר ואפשר גם לפנות אל העובדים עצמם או אל מנהל הסניף. מעבר לכך מי שמעדיף לשלוח מייל יכול גם את זה. כתובת הדואר האלקטרוני של מערך השירות של ארומה היא – info@aroma.co.il ואפשר לשלוח לשם שאלות, בירורים, הצעות או כל שיתוף אחר.

שאלה – מה לגבי הרשתות החברתיות?

תשובה – גם נוכחות דיגיטלית ברשתות החברתיות נחשבות לחובה של ממש. ארומה מפעילה עמודים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם וגם שם אפשר לעקוב אחרי פעילות החברה. אפשרות נוספת ומתקדמת היא הורדת האפליקציה שאיתה אפשר גם כן להכיר את הרשת.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות מכון מור ראשון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון מור ראשון לציון דף הבית מכון מור הינה רשת מרכזים רפואיים המעניקה פתרונות לצרכים רפואיים ובריאותיים. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

4 Responses

  1. ארומה בנמל תל אביב וכנראה שאלו פני הרשת המחודשת כי שאלתי והמוכר התוקפני אמר שככה זה אצל כולם.
    באתי(פעם אחרונה) עם אמי בת 90. ההזמנה רק דרך המכונות המייגעות. גם לי לא היה ידידותי אבל מבוגר לבד לא היה מסתדר אבל כנראה שהם לא קהל ששווה לטפל בו.
    כוסות חד פעמיות סכום חד פעמי ובחור צעיר ואנטיפט בקופה.
    מה קרה לכם??? הכרנו את הרשת מיום הווסדה ברחוב הלל בירושלים.
    וישמן ישורון ויבעט.
    גועל נפש. יש לי תמונות של השרותים של עובד הדלפק ושל המנה העלובה.

  2. שלחתם תגובה בקשר לתלונת ברחשים בזעתר ולא מצליחה להגיב אבקש להתקשר אליי או לשלוח וואטסאפ כדי להעביר את הנדרש . ד.א., למה עונים טלפונית אלא אם עונים אחרי שעה מסוימת .
    תודה רחל

  3. שלחתם תגובה ולא מצליחה לצור קשר
    אנא התקשרו אליי ואל תשחקו איתי ותאלצו אותי לפנות למשרד הבריאות .

  4. בארומה צומת כוח
    שבת בבוקר,המון רעש והמוני
    אבל הרמקול שמודיע ללקוח לבוא
    הוא בקול גבוה מאוד
    אי אפשר לדבר או להוציא מילה כשיושבים לשתות קפה,
    תודה מבקשת התייחסות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ארומה (Aroma)

כל המידע על שירות הלקוחות של ארומה (Aroma) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ארומה (Aroma). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ארומה (Aroma), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ארומה (Aroma), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ארומה (Aroma), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.