נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בהצדעה

>>
>>
שירות לקוחות בהצדעה טלפון
שירות לקוחות בהצדעה

בהצדעה" - המועדון שמצדיע למשרתי מילואים פעילים ולמשתחררים בכבוד משירות סדיר בצה"ל. המועדון הוקם על ידי משרד הביטחון האגף והקרן לחיילים

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בהצדעה

שירות לקוחות בהצדעה

טלפון של שירות הלקוחות של בהצדעה

מספר הטלפון הינו:

072-2585685

זמינים בשעות ובימים:
ימים א' – ה': 8:30-19:00
ימי ו': 8:30 – 12:30.

מייל של שירות הלקוחות של בהצדעה

כתובת המייל הינה:

behatsdaa-contact@k4a.co.il.

צור קשר באתר של בהצדעה

כתובת האתר הינה

https://www.behatsdaa.org.il/

אודות בהצדעה

החיילים שלנו זקוקים ליחס הטוב ביותר על העבודה הקדושה שהם עושים בשמירה על המדינה בה אנחנו חיים. כך הם ראויים לקבל הנחות ואפשרויות למען שיוכלו לחיות בצורה איכותית.
סביב מחשבה זאת נוצרו להן מסגרות שבהן יוכלו החיילים להשתמש על מנת לרכוש דברים שונים במחירים נוחים. הצעדה בעצם דואגת לתת למשרתים בצה"ל את היכולת לקבל מספר גדול של הטבות במגוון תחומים. אם אתם מבקשים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של בהצעדה
הרי שתוכלו לעשות את הדבר במגוון דרכים. המאמר הבא מבקש להרחיב בצורה מסוימת על האפשרויות הנוחות לניצול מירבי שהחיילים מסוגלים לבצע בעזרת הצדעה. טוב לדעת כי מדובר בשירות שהוא נגיש למדי לחיילים מכלל שכבות האוכלוסייה ואזורי המדינה. 

החיילים נהנים בעזרת אמצעי התקשורת

כעת אתם יכולים ליהנות מהמבצעים השונים הקיימים במסגרת שירותי הצדעה, את הדבר ניתן לעשות בעזרת תקשורת רציפה עם הדרכים השונות הקיימות סביב. ניתן לרכוש את הכרטיסים להופעות על ידי כניסה לאתר האינטרנט. אפשר שתקבלו בגדים במחירים טובים יותר על ידי יצירת קשר טלפוני. תוכלו לברר כיצד לקבל את החופשה הבאה שלכם בעזרת התכתבות מייל אלקטרונית.
לבסוף הרשתות החברתיות מכילות תוכן איכותי על המוצרים החדשים היוצאים מבית היוצר של בהצדעה. כך שיש להבין כי הנאה מהשירותים היא שימוש חוזר בדרכי תקשורת השונים הקיימים סביב. למעשה, אם אתם רוצים להפוך ללקוחות טובים יותר בהמשך הדרך הרי שתנסו לפעול בצורה עצמאית עם כניסה לשירותי הלקוחות השונים הקיימים באינטרנט. 

שימוש בטלפון למען קבלת עזרה מיידית – בהצדעה

אם יש לכם שאלה לגבי הרצון לרכוש כרטיסים לאטרקציות כאלו ואחריות, אין סיבה שתמהרו לקנות מבלי שיש לכם מענה מלא. כעת ההמלצה היא להתקשר למספר 072-2585685 ולהיות אלו המקבלים עזרה טובה בצורה מיידית. שימוש בטלפון יכול להתבצע מכול רחבי ישראל ולאורך רוב שעות היממה וימי השבוע. יש להבין כי מדובר במצב בו הטלפון שלנו הוא בעצם הכלי האיכותי שיתן לכם לקנות בלב שקט. יתרה מזאת, גם לאחר שביצעתם קנייה מסוימת בעזרת בהצעדה, תוכלו גם כן לפנות בעזרת הטלפון ולנסות להבין יותר טוב מהם פרטי ההזמנה. למעשה אם אתם רוצים,
תוכלו לבטל הזמנה מסוימת או לשנות את פרטיה במידת הצורך. מספר טלפון הוא עדיין כלי שנוח למדי להשתמש בו למגוון מטרות. אל תחכו עם השאלות שלכם. במיוחד במקרה בו אתם רוצים לבצע קנייה של חוויה כזאת או אחרת. חבל שהרכישה תתבצע בצורה בעייתית ולאחר מכן לא תוכלו ליהנות מהדבר. הרימו טלפון עוד היום. 

הדרך שלכם להצדעה פרטית

כניסה לאתר האינטרנט של בהצדעה תוכל לחבר אתכם בצורה אישית אל החשבון האישי שלכם. חשבון זה בעצם מכיל את הפרטים האישיים שלכם, דרגה צבאית, עדכון בענייני הצבא ועוד. החשבון גם כן מכיל היסטוריה של רכישות לאורך זמן ואף להגיע למצב בו תוכלו לבטל את הרכישה במידת הצורך. אתר החברה נמצא בכתובת הבאה https://www.behatsdaa.org.il/login ואתם יכולים להיכנס אל האתר מתי שאתם רוצים. החשבון האישי שלכם בסופו של יום הוא האפשרות ליהנות מהרכישות בצורה אישית. אתם יכולים להתאים לעצמכם את הקניות הדבר נעשה בעזרת מבט קצר על היסטוריית הקניות שלכם. טוב לדעת כי תוכלו גם להשתמש בפרופילים האישיים שלכם ברשתות החברתיות על מנת לפנות להצדעה כעת. טוב לדעת כי מדובר בחברה הממשיכה להשתמש בפלטפורמות אלו לאורך זמן ולפרסם את המוצרים השונים היוצאים לשוק בכול עת. כעת יש לכם אפשרות לקבל התאמה אישית למען קנייה נוחה של אטרקציות. 

שאלות ותשובות ששואלים בדרך כלל על בהצדעה

שאלה: האם האתר מתאים לכול סוגי החיילים?

תשובה:  בהצדעה בעצם נוצרה בשביל שני סוגי חיילים. חיילים משוחררים וחיילים המשרתים בשירות המילואים. חיילים סדירים אינם משתמשים באפשרויות אלו אך יש אתרים נוספים בהם תוכלו להשתמש. 

שאלה: אילו מוצרים ניתן לרכוש בעזרת בהצדעה?

תשובה: בעזרת האפשרויות של בהצדעה תוכלו לרכוש חופשות בארץ ואף בעולם, מנות במסעדות, כרטיסים להצגות ומופעים ועוד. 

שאלה :מה ניתן לעשות בעניין קבלת החזר כספי?

תשובה: כעת יש להבין כי אם אתם רוצים החזר כספי הרי שתצטרכו לפנות בעזרת דרכי התקשורת השונים אל בהצדעה. ההמלצה היא לבצע פנייה כתובה על מנת שיהיה תיעוד איכותי לתהליך ההחזר. 

טיפים שכדאי לדעת על בהצדעה לסיום

בהצדעה מבקשת להיות פלטפורמה נוחה לחיילים שונים לרכישת מוצרים במחירים זולים ומשתלמים. יש לפעול בצורה נכונה על מנת ליהנות מהשירותים לאורך זמן. 

טיפ 1- כנסו מדי פעם אל אתר בהצדעה על מנת להתעדכן על המבצעים החדשים שיכולים להיות זמינים בשבילכם כעת. טוב לדעת כי מדי פעם תוכלו לקבל התראות אישיות אל אמצעי התקשורת האישיים שלכם על מבצעים הקיימים כעת.

 טיפ 2 – רכשו מוצרים בצורה מגוונת ונסו להבין מהי האפשרות הטובה ביותר בשבילכם. חקרו את האתר וחפשו עד אשר תמצאו אטרקציה במחיר זול. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בהצדעה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בהצדעה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בהצדעה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בהצדעה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בהצדעה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בהצדעה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.