נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בייביסנס (Baby Sense)

>>
>>
שירות לקוחות בייביסנס (Baby Sense) טלפון

הייסנס נוסדה בשנת 1991 לאחר שפיתחה את המוצר הראשון עם הפטנט העולמי לניטור תנועה ונשימה בתינוקות -Babysense

צור קשר שירות לקוחות בייבי סנס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בייביסנס (Baby Sense)

צור קשר שירות לקוחות בייבי סנס

טלפון של שירות הלקוחות של בייביסנס (Baby Sense)

מספר הטלפון הינו:

03-9566604

זמינים בשעות ובימים:

א'-ה': 10:00-18:30 

מייל של שירות הלקוחות של בייביסנס (Baby Sense)

כתובת המייל הינה:

service@hisense.co.il

כתובת מייל נוספת-office@hisense.co.il

צור קשר באתר של בייביסנס (Baby Sense)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/2Ym7TYI

שירות הלקוחות בכתובת של בייביסנס (Baby Sense)

כתובת החברה הינה:

שקד 27, פארק תעשיות חבל מודיעין

בניין TIG, קומה 2

הוואצפ של שירות הלקוחות של בייביסנס (Baby Sense)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-4563855

הטוויטר של שירות הלקוחות של בייביסנס (Baby Sense)

חשבון הטוויטר הינו:

Babysense

הוואצפ של שירות הלקוחות של בייביסנס (Baby Sense)

כתובת הפינטרסט הינה:

Babysense

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בייביסנס (Baby Sense)

כל המידע על שירות הלקוחות של בייביסנס (Baby Sense) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בייביסנס (Baby Sense). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בייביסנס (Baby Sense), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בייביסנס (Baby Sense), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בייביסנס (Baby Sense), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.