נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית בלב בת ים

>>
>>
שירות לקוחות בית בלב בת ים טלפון
white-צור קשר שירות לקוחות בית בלב בת ים

בית בלב בת ים הוא בית חולים גריאטרי שיקומי מבית הרשת בית בלב ומכבי שירותי בריאות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בית בלב בת ים

white-צור קשר שירות לקוחות בית בלב בת ים

טלפון של שירות הלקוחות של בית בלב בת ים

מספר הטלפון הינו:  

5626*

זמינים בימים ושעות:

א'–ה': 8:00-19:00 | ו': 9:00-14:00

מייל של שירות הלקוחות של בית בלב בת ים

כתובת המייל הינה:

office@bbalev.co.il

צור קשר באתר של בית בלב בת ים

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3nfGlOe

שירות הלקוחות בכתובת של בית בלב בת ים

כתובת החברה הינה:

המנופים 8 הרצליה פיתוח

הפייסבוק של שירות הלקוחות של בית בלב בת ים

שם דף הפייסבוק הינו:

רשת בית בלב

 

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של בית בלב בת ים

שם ערוץ היוטיוב הינו:

רשת בית בלב

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות זמיר טריקים
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות זמיר טריקים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של זמיר טריקים דף הבית החנות "זמיר טריקים" ברמת גן מתמחה בייצור, ייבוא ומכירה של מגוון צעצועים ומשחקים ייחודיים, ובעיקר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בית בלב בת ים

כל המידע על שירות הלקוחות של בית בלב בת ים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בית בלב בת ים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בית בלב בת ים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בית בלב בת ים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בית בלב בת ים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.