נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר קפלן פתח תקווה

>>
>>
שירות לקוחות בית ספר קפלן פתח תקווה טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

בית ספר קפלן פתח תקווה הינו בית ספר יסודי.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בית ספר קפלן פתח תקווה

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של בית ספר קפלן פתח תקווה

מספר הטלפון הינו:  

039219560

מייל של שירות הלקוחות של בית ספר קפלן פתח תקווה

כתובת המייל הינה:

naamatam0@gmail.com

צור קשר באתר של בית ספר קפלן פתח תקווה

כתובת האתר הינה

https://kaplanpt.tik-tak.net/

שירות הלקוחות בכתובת של בית ספר קפלן פתח תקווה

כתובת החברה הינה

קפלן אליעזר 7 פתח תקוה

הפייסבוק של שירות הלקוחות של בית ספר קפלן פתח תקווה

שם דף הפייסבוק הינו:

קפלן- בית ספר המחנך ליזמות 

צור קשר בפקס של בית ספר קפלן פתח תקווה

מספר הפקס הינו

039219560

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות מועצת גדרה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מועצת גדרה דף הבית גְּדֵרָה היא מועצה מקומית באזור השפלה הדרומית במחוז המרכז בישראל. נוסדה כמושבה על ידי קבוצת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בית ספר קפלן פתח תקווה

כל המידע על שירות הלקוחות של בית ספר קפלן פתח תקווה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בית ספר קפלן פתח תקווה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בית ספר קפלן פתח תקווה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בית ספר קפלן פתח תקווה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בית ספר קפלן פתח תקווה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.