נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בי קיור לייזר (B-cure Laser)

>>
>>
שירות לקוחות בי קיור לייזר (B-cure Laser) טלפון

מוצרי בי-קיור לייזר רותמים את טכנולוגיית הלייזר הרך, אשר הייתה זמינה עד היום רק במכונות נייחות יקרות במרפאות ומכוני כאב, למכשירים קלים וניידים, אשר מיועדים לשימוש ביתי יומיומי. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את החברה ומוצריה בצמרת החברות הישראליות העוסקות בתחום הציוד הרפואי לשימוש ביתי.

צור קשר שירות לקוחות בי קיור לייזר

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בי קיור לייזר (B-cure Laser)

צור קשר שירות לקוחות בי קיור לייזר

טלפון של שירות הלקוחות של בי קיור לייזר (B-cure Laser)

מספר הטלפון הינו:  

3414*

מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 9028*

מייל של שירות הלקוחות של בי קיור לייזר (B-cure Laser)

כתובת המייל הינה:

info@bcurelaser.co.il

צור קשר באתר של בי קיור לייזר (B-cure Laser)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3mcabTP

הפייסבוק של שירות הלקוחות של בי קיור לייזר (B-cure Laser)

שם דף הפייסבוק הינו:

B-cure Laser | בי-קיור לייזר

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של בי קיור לייזר (B-cure Laser)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

B-Cure Laser

בקצרה אודות בי קיור לייזר

מכשיר הבי קיור לייזר הינו מכשיר לייזר רך שמטפל בכאבים באזורים שונים בגוף. הטיפול אינו פולשני. הבי קיור לייזר נמצא בשימוש במרפאות רבות ומכוני כאב בארץ ורופאים רבים ממליצים עליו להקלה בכאבים שונים בגוף. כמו כן השימוש במכשיר הלייזר נעשה על ידי רופאים מומחים גם במרפאות פרטיות אך ניתן גם לשימוש בייתי ואישי.

המכשיר מתאים לאזורים שונים בפנים והגוף ומסייע להקל על דרגות שונות של כאב, ניתן אף לרפא עור מגורה ופגוע, כאבי ברכיים, רגליים, פה ולסת, דלקות חניכיים, כאבי גב, דלקות בדרגות שונות, פצעי סכרת ועוד אזורים רבים.

יצירת קשר עם שירות לקוחות בי קיור לייזר בנושאים הבאים:

  1. להדרכה ודרכי טיפול במכשיר– ניתן להשיג את שירות הלקוחות בטלפון: *9028 ולקבל הדרכה מסודרת בשימוש המכשיר עם הסבר מפורט של התהליך ואיך הוא מתבצע.
  2. הזמנת המכשיר– הזמנת המכשיר בי קיור לייזר יכול להתבצע באתר בצורה מאובטחת.
  3. מוקד המכירות של החברה בטלפון: *3414
  4. לאחר ביצוע ההזמנה החברה שולחת את המוצר באמצעות שליחויות בתיאום טלפוני לבית הלקוח ומתחייבת להגעה של עד 24 שעות. המכשיר מגיע ארוז עם עלון של הסבר מפורט לשימוש הבייתי אך ניתן לקבל הדרכה טלפונית במידה ותצטרכו.
  5. לשדרוג מכשיר שלכם או לחדש אותו ניתן לפנות בטלפון: *3414
  6. לתיקון המכשיר ושדרוגו ניתן לפנות למעבדות החברה בטלפון: 073-7293001. קיימת אפשרות לסיוע תיקון המכשיר טלפונית במידה ולא ניתן לשלוח למעבדה וטכנאי יתקן ויסדר עבורכם את המכשיר.
  7. שליחת המכשיר לתיקון בדואר רשום לכתובת: אריקה כרמל בע"מ נחום חת 5 חיפה מיקוד 3508504 חשוב לציין את התקלה הקיימת במכשיר ולתת פרטים מלאים ויצרו עימכם קשר. תיקון המכשיר מתבצע בחברה עצמה הנמצאת בחיפה וניתן להגיע למסור אותו עצמאית בתיאום טלפוני מראש.
  8. ניתן להשאיר פרטים באתר החברה עם פנייה מסודרת ויחזור אליכם נציג לכל שאלה. 

חשוב לדעת על בי קיור לייזר

המכשיר פולט קרן לייזר נמוך כמו קרן אור קטן עם אורך גל מוגדר אחד שנע בשלב אחד ובכיוון אחד מה שאומר שהוא לא יכול לצרוב את העור פיזית או לחדור את הרקמה ולפגוע בה המכשיר עצמו עובד מעל פני העור אך חודר עמוק לרקמת העור ללא כל אפקט מה שמעורר תגובה ביולוגית בתאים.
אין צורך כלל במשקפי מגן המכשיר אינו פוגע בעיניים ואינו מסנוור ולא משדר קרינה אשר יכולה לפגוע לכן המכשיר הוא רק מסייע וניתן להשתמש בו בצורה חופשית, כמובן לאחר קבלת הדרכה מסודרת. המכשיר פועל נקודתית ומסייע להפחית את הכאב באזורים יותר רחבים בגוף.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בי קיור לייזר (B cure Laser)

כל המידע על שירות הלקוחות של בי קיור לייזר (B cure Laser) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בי קיור לייזר (B cure Laser). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בי קיור לייזר (B cure Laser), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בי קיור לייזר (B cure Laser), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בי קיור לייזר (B cure Laser), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.