שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בקו (Beko)
בקו הוא מותג של חברה טורקית שהוקמה בשנת 1969 ומייצרת מקררים, תנורים ומוצרי אלקטרוניקה רבים. החברה בבעלות ההחזקות "Koç Holding".
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בקו (Beko)
עם מכשירי חשמל של בקו אפשר להיות בראש שקט
קנייה של מכשיר חשמלי היא קנייה חשובה ומהותית ואם מדובר במכשיר שגם עולה לא מעט הרי שצריך לבצע לא מעט בירורים לפני שבוחרים. לארץ מיובאים מכשירי חשמל מתוצרתן של חברות מוכרות ומובילות יותר או פחות ולכן היצרן היא אחד הנתונים החשובים ביותר לבדוק אודות מכשיר חשמלי לפני שמקבלים החלטה וקונים. בקו היא חברה מוכרת מאד שבשנים האחרונות יש יותר ויותר אנשים שמכירים אותה, נחשפים למוצרי החשמל המצוינים שלה ובוחרים בהם. לא רק האיכות הגבוהה, הטכנולוגיה המתקדמת והמחירים האטרקטיביים והסבירים אלא גם (ולא פחות חשוב) האפשרות של הלקוח לפנות אל החברה במגוון ערוצי יצירת קשר ולברר עניין כזה או אחר או לשאול שאלה. הפנייה יכולה להתבצע על ידי לקוחות שכבר קנו מוצרים או על ידי אנשים מן השורה שמתעניינים במוצרים ורוצים לברר פרטים מדויקים יותר אודותם.
איך יוצרים קשר עם ענק שמייצרת מכשירי חשמל?
חברה גדולה כמו בקו מודעות לערך המוסף שיש במערך שירות לקוחות שמבחינתה היא מחויבת להעמיד לטובת הלקוחות שלה או מי שמתעניין במוצרים שלה. דרך יצירת קשר עם בקו טלפון 8404* אפשר להגיע לנציג אנושי כדי לשאול כל שאלה שמתעוררת בנוגע למכשירים השונים, הדגמים המגוונים, תקופת האחריות ונקודות המכירה של המוצרים. יש אפשרות גם להשאיר הודעה לשיחה חוזרת מטעם המוקד, מה שחוסך לא מעט זמן עבור הלקוח במקום להמתין על הקו. דרך אתר האינטרנט הרשמי של היבואן בישראל אפשר גם לשלוח הודעה וכמובן להסתייע במגוון מדריכים או עמודי מידע שיכול להיות שמהם אפשר יהיה לדלות את הדרוש אפילו בלי ליצור קשר.
בזכות רשת האינטרנט ואתרים מוסמכים ורשמיים הלקוחות והמתעניינים יכולים לברר הרבה מאד מידע בעצמם בלי להמתין שלא לצורך ובוודאי שזו הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לקבל מענה מיידי. לא תמיד יהיה מדובר בשעה מקובלת במשך היום ולכן אתר האינטרנט עומד לרשותם של הלקוחות עשרים וארבע שעות ביממה. במידה ומדובר בשעות היום הרגילות הרי שאפשר לפנות אל שירות לקוחות בקו טלפון 8404* ולשאול כל מה שרוצים. כל חברה, ללא קשר לתחום העיסוק שלה וללא קשר אם היא גדולה או קטנה חייבת להציע דרך ללקוחות שלה ליצור קשר והיא יודעת שרק בזכות לקוחות אלה יש לה זכות קיום, כלומר הם אלה אשר בזכותם היא נחשבת לחברה גדולה ומוכרת.
החשיבות של מתן האפשרות ללקוחות ליצור קשר
הדרך והקלות של יצירת קשר עם חברות גדולות מהוות חלק בלתי נפרד מחוות הדעת שיינתנו עליהן. הלקוח רוצה לדעת שרואים אותו, שלא לוקחים אותו כדבר מובן מאליו ויתרה מכך – שיש הערכה כלפי הכסף שהוא משקיע בקניית מוצר של חברה כמו בקו לאחר שעשה סקר שוק יסודי והגיע למסקנה שזו תהיה הקנייה הטובה ביותר. הקשר בין הלקוח לבין החברה לא מסתיים או מסתכם בכך שהוא קונה את המכשיר החשמלי אלא בעצם אפשר לומר שכעת הקשר בינו לבין החברה רק מתחיל. ייתכן ופה ושם הוא יצטרך לברר אודות חלקי חילוף, הזמנת שירות לתיקון או בדיקה של המכשיר וכמובן שהחברה תהיה הכתובת הראשונה שלו בכל שאלה או בירור מידע בנוגע למכשיר. יש אנשים שקונים כמה מכשירי חשמל של אותה החברה כי הם סומכים עליה ומרגישים שהחברה היא ממש כמו אימא ואבא של המכשירים והרי שזה הרבה יותר נוח לפנות אל חברה אחת בנוגע לכל המכשירים החשמליים שיש בבית.
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בנק דיסקונט מרכז כלל ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בנק דיסקונט מרכז כלל ירושלים דף הבית בנק דיסקונט מרכז כלל ירושלים הוא בנק שמתעסק בעינייני כספים. מבט מהיר

שירות לקוחות מכון רום רמת גן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון רום רמת גן דף הבית מכון רום מתמחה באבחון תעסוקתי ואבחון לקויות למידה. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות מסעדת פלפלה כפר קאסם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת פלפלה כפר קאסם דף הבית התפריט מציע מגוון מנות בשר בגריל המוכנות בתיבול מיוחד, וכן מגוון מנות צמחוניות,

שירות לקוחות מלון דן פנורמה אילת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון דן פנורמה אילת דף הבית מלון דן פנורמה משקיף על הלגונה של העיר, ונמצא במרחק הליכה מהטיילת המלאה

שירות לקוחות מרכז רפואי הדסה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז רפואי הדסה דף הבית בית חולים הדסה, מהמובילים בבתי החולים בירושלים, מפעיל שרות רפואה פרטית במקביל לשירות הניתן

שירות לקוחות גזית (Gazit) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גזית (Gazit) דף הבית גזית הינה חברה ישראלית מובילה משנת 1958, העוסקת בייבוא, שיווק וייצוא של מגוון ציוד
ביקורות על החברה