שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר כל אשדוד
בר כל היא רשת סופרמרקטים ישראלית, שהוקמה ב-1991 על ידי מנחם כרמל ומיועדת בעיקר למגזר החרדי. ב-2019 נרכשה הרשת על ידי הרשת המתחרה, נתיב החסד של שמואל אטיאס, וכיום היא חלק מרשת הכוללת כ-70 סניפים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בר כל אשדוד
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית ספר כפיר תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר כפיר תל אביב דף הבית בית ספר כפיר תל אביב הינו בית ספר יסודי. מבט מהיר

שירות לקוחות בית ספר מעלות ניסים עפולה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר מעלות ניסים עפולה דף הבית בית החינוך מעלות נסים הינו מרכז לאדריכלות, המחבר את תלמידיו לערכי התורה

שירות לקוחות בית המשפט ראשון לציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית המשפט ראשון לציון דף הבית בית המשפט ראשון לציון נידון בהליכים אזרחיים, הליכים פליליים, ועדות ערר, מעצרים, משפחה,

שירות לקוחות קפה קפה רמת ישי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קפה קפה רמת ישי טלפון דף הבית "קפה קפה" הינה רשת בתי הקפה הגדולה בישראל. מבט מהיר על

שירות לקוחות מכללת שאנן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכללת שאנן דף הבית מכללת שאנן נוסדה בשנת תשי”א על-ידי ד”ר יחיאל בן נון ז”ל, כדי להכשיר עתודת מורים

שירות לקוחות בית חולים לין חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חולים לין חיפה דף הבית בית חולים לין חיפה הינה מרפאה העובדת בשיתוף עם קופת החולים כללית ומציעה
ביקורות על החברה