שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר כל עמידר
בר כל היא רשת סופרמרקטים ישראלית, שהוקמה ב-1991 על ידי מנחם כרמל ומיועדת בעיקר למגזר החרדי. ב-2019 נרכשה הרשת על ידי הרשת המתחרה, נתיב החסד של שמואל אטיאס, וכיום היא חלק מרשת הכוללת כ-70 סניפים
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות טרויה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טרויה דף הבית טרויה- אולם אירועים יוקרתי מעוצב בהשראת ההיסטוריה הטרויאנית עם מדשאות רחבות, דלתות עץ גדולות ומרשימות,
שירות לקוחות פוראבר 21 (Forever 21) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פוראבר 21 (Forever 21) דף הבית פוראבר 21 (Forever 21)- רשת אופנה מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
שירות לקוחות דואר שליחים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דואר שליחים דף הבית דואר שליחים הוא דואר בו תוכלו לעשות משלוח ולקבל את החבילה שלכם עד הבית
שירות לקוחות בית הספר לסיעוד דינה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הספר לסיעוד דינה דף הבית בית הספר לסיעוד דינה הינו מוסד של כללית הנמצא ליד בית החולים בילינסון
שירות לקוחות משרד הרישוי תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הרישוי תל אביב דף הבית משרד הרישוי תל אביב – אגף הרישוי מאגד את היחידות הבאות: רישוי, עדכון
שירות לקוחות בית הספר האקולוגי יבנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הספר האקולוגי יבנה דף הבית בית הספר האקולוגי ע"ש יצחק שמיר ביבנה הינו בית ספר ממלכתי קהילתי, המזמן