שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר כל עמידר
בר כל היא רשת סופרמרקטים ישראלית, שהוקמה ב-1991 על ידי מנחם כרמל ומיועדת בעיקר למגזר החרדי. ב-2019 נרכשה הרשת על ידי הרשת המתחרה, נתיב החסד של שמואל אטיאס, וכיום היא חלק מרשת הכוללת כ-70 סניפים
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בר כל עמידר
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות צאקרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת צאקרה דף הבית צאקרה מסעדת גורמה מודרנית עם תפריט ים תיכוני . מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות מלון רימונים רמת גן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מלון רימונים רמת גן דף הבית מלון רימונים טאואר רמת גן שוכן כעשר דקות נסיעה ממרכזי העסקים, הבילויים

שירות לקוחות בית ספר כינר טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר כינר טבריה דף הבית בית ספר כינר טבריה הוא מוסד לימודי עירוני. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות בית ספר רון ורדי ראשון לציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר רון ורדי ראשון לציון דף הבית בית ספר רון ורדי לטיפוח ילדים מחוננים ומצטיינים הוא מרכז חינוכי

שירות לקוחות פיצה שמש קרית ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה שמש קרית ים טלפון דף הבית פיצה שמש קרית ים עם תפריט עשיר ומגשי פיצה משפחתית טעימות

שירות לקוחות בית אבות דור טבעון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית אבות דור טבעון טלפון דף הבית מתחם הדיור המוגן היוקרתי, דור טבעון, שוכן על גבעה המשקיפה על
ביקורות על החברה