נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free)

>>
>>
שירות לקוחות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free) טלפון
צור קשר שירות לקוחות גיימס ריצרדסון

נות הדיוטי פרי הענקית בנתב"ג מציעה מגוון עצום של בשמים, קוסמטיקה, שוקולד ואלכוהול.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free)

צור קשר שירות לקוחות גיימס ריצרדסון

טלפון של שירות הלקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free)

מספר הטלפון הינו:

03-9727222

זמינים בשעות ובימים:
א', ב', ד', ה': 08:00-16:30 | ג': 08:00-16:00

מייל של שירות הלקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free)

כתובת המייל הינה:

customercenter@j-r.co.il

צור קשר באתר של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free)

ג'יימס ריצ'רסון – דיוטי פרי

ג'יימס ריצ'רסון היא אחת מ20 חברות הקמעונאות הגדולות בעולם, היא אחראית לפעילות במספר חנויות דיוטי פרי בערים ברחבי בעולם וכן גם בישראל, ואפילו הפכה כשם נרדף למילה דיוטי פרי בארץ. 

קצת היסטוריה היא הוקמה בשנת 1892 באוסטרליה ובין עסקיה השונים היה לה עסק סיטונאי למכירת אלכוהול, החברה התחילה את דרכה כעסק משפחתי משגשג המתמחה בקמעונאות ועסק ביבוא והפצה של בדים וריהוט מסחרי בהמשך נמכרה לדיידויד מנדי ששילב הפצה של מוצרי יין וטבק. ג'יימס ריצ'רסון פעילה כקמעונאית דיוטי פרי משנת 1972.

שופינג בדיוטי פרי

תוכלו להנות מחווית הקניה שם רק כמה שעות לפני הטיסה שלכם, תוכלו למצוא שם מוצרי אלכוהול, טבק, שוקולדים, ממתקים, בשמים, מוצרי קוסמטיקה ועוד.

אם אתם לא טסים אלה רק מלווים חבר או בן משפחה ואתם רוצים גם להנות מחווית הקניה "בדיוטי פרי" תוכלו לקנות במתחם שחקים הממוקם לפני הכניסה לדיוטי פרי בחנות הדראגסטור.

אם הגעתם ברגע האחרון לטיסה ולא הספקתם לעבור בדיוטי פרי ואתם טסים בישראייר או ארקיע תוכלו לקנות בעגלות מכירה במטוסי הנוסעים. 

רשימת חנויות:

  1. נתב"ג: חנות ראשית פתוחה 24/7 חוץ מיום כיפור.
  2. מעברי גבול- מעבר גבול טאבה, החנות פתוחה 24/7 חוץ מיום כיפור.
  3. שדה התעופה על שם אילן רמון

פתוח בימים ראשון – חמישי בין השעות 07:00-21:00, שישי 08:00-16:00, שבת  14:00-22:00, למעט יום כיפור.

כמובן בכל חנויות הדיוטי פרי וגם במטוס קיים "פטור ממכס", קיימת הגבלה לליטר אלכוהול, לפאקט סיגריות/ 250 גרם מוצרי טבק לנוסע,10 מ"ל נוזל לסיגריה אלקטרונית או 5 סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות ו250 מ"ל בושם. 

שמירת קניות

תוכלו לקחת את הדברים שקניתם איתכם למטוס  או לבצע שמירת קניות, הקניות ימתינו לכם בנתב"ג ויאחסנו בתנאים מתאימים כשתשובו לארץ תקבלו אותם אחרי ביקורת הדרכונים ולפני איסוף המזוודות וביקורת המכס. 

במידה ומועד הטיסה חזרה ארצה שונה תוכלו למלא פה טופס על מנת שידעו מתי אתם צפויים לאסוף את החבילה ולהערך בהתאם https://www.dutyfree.co.il/collections_on_return 

במידה ואתם קניתם אבל רוצים שמישהו אחר יאסוף מהדיוטי פרי את החבילה (כמובן במידה והוא טס בחזרה לארץ) תתנו לו את הפרטים הבאים:

  1. צילום דרכון של בעל החבילה (שלכם)
  2. קבלה מקורית של הרכישה (או צילום שלה) 
  3. טופס יפוי כוח בקישור https://www.dutyfree.co.il/media/%D7%99%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99%20%D7%9B%D7%95%D7%97.pdf 

שימו לב

  • כל נוסע רשאי להשאיר בשמירת הקניות לא יותר מכמות כפולה ממה שמותר בפטור ממכס לייבוא אישי, לכן אם אתם טסים עם חברים/משפחה תוכלו להשתמש גם בדרכונים שלהם לצורך שמירת המוצרים.
  • את המוצרים הם שומרים עד 6 חודשים, אם אתם טסים ליותר זמן תצטרכו לתאם על מחלקת שמירת הקניות בטלפון: 03-9757222 שלוחה 4, 24 שעות ביממה.  

הזמנה באתר ג'יימס ריצ'רדסון

לג'יימס ריצ'רסון קיים מועדון לקוחות תוכלו להירשם מכאן ללא תשלום https://www.dutyfree.co.il/customer/account/login/ מעבר להטבות ולמבצעים לחברי מועדון בלבד קיים שירות ההזמנה מהבית הפתוח רק לחברי מועדון, שם תוכלו לבצע הזמנה מראש באתר עד 4 שעות לפני הטיסה, התשלום לא יהיה מהבית מכיוון שתצטרכו להציג כרטיס טיסה ודרכון, לכן הוא יתבצע בקופה שמיועדת למזמינים מהבית. 

באתר גם תוכלו לבחור איזה מהמוצרים תקחו איתכם לטיסה ואיזה תשאירו בארץ, שימו לב אם לא תעברו בקופה ותעלו למטוס, המוצרים לא יישמרו עבורכם ואין אפשרות לשלם בדרך אחרת מלבד הגעה לקופה היעודית והצגת כרטיס טיסה ודרכון.

גם הטבות המועדון ינתנו בקופה בדיוטי פרי בלבד.

בהזמנה באתר תדרשו להזין כרטיס אשראי המשמש רק לצורך ביטחון, שימו לב אם החלטתם שאתם לא רוצים את מה שהזמנתם באתר תצטרכו לבצע ביטול הזמנה, אפילו שעוד לא שילמתם.

לביטול הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות בטופס כאן https://www.dutyfree.co.il/customer_service  או בטלפון 03-9727222.

כל האמור לעיל כולל נוסעים הטסים מטרמינל 1 ו-3.

תשלום בדיוטי פרי

תוכלו לשלם בשקל, דולר, אירו, לירה שטרלינג, דולר קנדי, פרנק שוויצרי, דולר אוסטרלי וכמובן במזומן ואשראי, אם תרצו לחלק לתשלומים זה יהיה רק בשקל ישראלי.

צור קשר שירות לקוחות ג'יימס ריצרסון

טלפון: 03-9727222

שעות וימי מענה:

 א', ב', ד', ה', בשעות 08:00-16.30 

יום ג' 8:00-16:00

מייל: customercenter@j-r.co.il

אם תרצו להשאיר פניה ושיחזרו אליכם, תוכלו לעשות זאת מהטופס כאן https://www.dutyfree.co.il/customer_service.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי (James Richardson duty free), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.