נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דיי טו (Day two)

>>
>>
שירות לקוחות דיי טו (Day two) טלפון
צור קשר שירות לקוחות דיי טו

DayTwo הוקמה על ידי יובל אופק, ליהיא סגל ומריוס נכט. נכט השתתף במחקר של מכון ויצמן לאחר שהיזם דב מורן המליץ לו על כך ובזכות המחקר גילה שהוא טרום סוכרתי: "התוצאות הפתיעו אותי מאוד מאחר וכמנהל אני עובר בדיקות מקיפות כדרך קבע וכולן פספסו את התפתחות מחלת הסוכרת שהצלחתי לבלום בזמן בעזרת שינוי תזונתי.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דיי טו (Day two)

צור קשר שירות לקוחות דיי טו

טלפון של שירות הלקוחות של דיי טו (Day two)

מספר הטלפון הינו:  

077-2314710

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-18:00 | ו': סגור

טלפון נוסף – 03-9786858

צור קשר באתר של דיי טו (Day two)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/2UM98ii

שם עמוד הפייסבוק הינו – DayTwo

שירות לקוחות דיי טו

ככל שהזמן עובר ישנן יותר ויותר אפשרויות לדאוג לגוף שלנו ולבריאות הקיימת אצלנו בדרכים היעילות ביותר. לאורך השנים נוצרו עוד ועוד שיטות חדשניות בעזרתן תוכלו להוריד משקל ולדאוג למאזנים טובים לאורך זמן. מתוך מחשבה כי הגוף שלנו הוא מערכת ביולוגית מדעית, הדאגה לבריאות נכנסה גם ללוח המשימות של מומחי בריאות ורפואה. אחת מהחברות שלקחו על עצמו את היכולת לדאוג לכל לקוח בצורה אישית למדי, היא דיי טו הבינלאומית.
אנשים רבים מבקשים כעת להשתמש בשירות זה על מנת להיכנס למצב בו הם מקבלים עזרה.
החברה מבקשת לתת לכם יכולת אישית ונוחה להפוך לבריאים יותר ובעלי משקל שתהיו מרוצים ממנו לאורך זמן.

שירותי דיאטה אישיים במרחק נגיעה

האפשרות של לקבל עזרה עד אשר תגיעו למצב בריאותי תזונתי גבוה יותר, היא דבר אשר בעצם רחוק מכם בשיחת טלפון אחת או פנייה בעזרת האפשרויות הקיימות השונות.
תוכלו להשתמש בשיחת טלפון אל הסניף הישראלי של החברה, להשתמש בשירותי הטלפון החכם והאתר ובמגוון דרכים נוספות השייכות לתחום האון ליין. אין סיבה שתמנעו מעצמכם את היכולת לקבל שירות בדרך שהיא נוחה למדי. החברה נמצאת כאן ועכשיו במיוחד בשבילכם למענכם ולמען הבריאות שלכם. אנשי המקצוע יוכלו לבנות לכם תוכנית אישית ולהיות זמינים לאורך הדרך אם יש לכם שאלות כאלו ואחרות, אתם אלו שיכולים לקבוע את גורל הבריאות שלכם. 

מידע על בריאות מתחדשת לאורך זמן

חברת  day two מאפשרת לכל אחד מהלקוחות שלה לקבל עזרה והבנה על הפעילות של החברה לאורך זמן. בין אם אנחנו מדברים על שימוש איכותי באפליקציה ובין אם אנחנו אומרי כי מדי יום החברה מבקשת לחדש את דרכי ואת יכולותיה. כעת האפשרות הבא שלכם לדאוג לבריאות הגוף נמצאת קרוב אליכם ככול האפשר. תוכלו להיכנס אל האתר, להבין מהי תמונת המצב, לראות מהם הדרכים הנכונות לאיזון הסוכר והבריאות בעזרת החברה ולהגיע למסקנה נכונה בעצמכם.
בריאות האי כזאת המצליחה לעקוב על השינויים הקורים בעולם ולהבין בצורה הנכונה ביותר מהן הדרכים החדשות בעזרתן תצטרכו לפעול. חלק רחב משירות הלקוחות הוא להביט על המתרחש בשורות החברה ולהבין בצורה טובה יותר מה אם בעצם צריכים. הביטו על האתר או היעזרו בדרכי התקשורת השונים על מנת שתדעו מה חדש בתחום. 

השיטה הנפוצה למען איזון סוכר

פעמים רבות דיאטה היא שיטה אשר מאפשרת להוריד משקל אך איננה  מאפשרת לדאוג בצורה הטובה ביותר לבריאות הגוף שלכם. כך ההמלצה היא בעצם להשתמש בדבר מה מסוים ולהבין כיצד היכולות שלכם יכולות להשתפר לאורך זמן. ניתן לעשות את הדבר אם אתם דואגים לכך שמדדים כאלו ואחרים יהיו ברמה גבוהה לאורך שלבי התזונה החדשה שלכם. שיטה נפוצה שתוכלו להשתמש בה על מנת שהסוכר שלכם לא יקפוץ בצורה גבוהה היא שיטת דיי טו. שיטה ישראלית אשר התחילה להיות נפוצה גם ברחבי העולם כולו.

פנייה אל כוח בינלאומי

יש להבין כי שירות דיי טו הוא בעצם עסק סטארט אפ בינלאומי שאנשים שונים המשתמשים בו יכולים ליהנות ממיטב המוחות והכלים הקיימים בעולם עצמו. כך שפנייה שלכם למען קבלת עזרה ממקום כזה או אחר, היא פנייה המכילה בתוכה כלים שהם ברמה גבוהה. בין אם יש לכם שאלה על מאכל מסוים שאתם מבקשים לאכול, או על הדרך להפעלת אחד ממוצרי החברה, הרי ששירות לקוחות מקצועי יהיה זמין לכם. 

תמיד תהיה לכם תשובה

כיוון שעסק דיי טו עובד בצורה כה בינלאומית, תמיד בצורה כזאת או אחרת תוכלו לקבל את התשובה שאתם מחפשים בהמשך הדרך. כך ההמלצה היא להשתמש בשירות טלפוני, און ליין או מייל אלקטרוני על מנת לקבל את התשובה שאתם מחפשים. כעת אתם יכולים לשבת אל מול המחשב או להשתמש במכשיר הטלפון ולהבין לאורך זמן מהי האפשרות הטובה ביותר לכם.
ההמלצה שלנו היא לפנות אל מקום כזה או אחר ובעצם להגיד כי אתם צריכים עזרה.
חשבו שזהו הגוף שלכם אשר מבקש מכם את היכולת לתת לו עוד. 

התקדמות לאורך זמן מתוך ניסיון

שירות הבריאות ואיזון הסוכר, דיי טו, פועל לו כבר כמה שנים אך אין צורך להסתכל עליו כדבר שהוא חדש ותו לא. האנשים אשר הקימו אותו ועובדים בעסק בעצם מגיעים עם שנים רבות של ניסיון.
בנוסף, החברה מבקשת לחדש את דרכיה והשיטות שלה ככול שהזמנים עוברים.
הלקוחות בעצם מספקים מידע אישי על המצב שלהם וכך החברה יודעת לתת עדכונים על השיטה הנוכחית שקיבלתם כעת. השירות האישי ברמה הגבוהה ביותר, בעצם נותן לכם את היכולת לקבל
שיטה בריאותית טובה. אם אתם נמצאים במצב בו אתם מרגישים כי אתם צריכים שיפור מסוים באורח החיים שלכם, תוכלו לפנות אל משרדי החברה וליהנות מעזרה. ספרו להם על המצב האמיתי שלכם ותוכלו לקבל את השיטה המתאימה לכם בהמשך הדרך. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

8 Responses

  1. דייטו יקרה ,קודם תעמדו בהבטחות ובפירסום ואחכ תקבלו ביקורת.אילנה מור-שקד

  2. התחלתי טיפול דרככם ולא היה שום ראקציה אתכם. לא יפה שילמתי הרבה כסף.

    1. אני משיח מיכאלי פיתחו לי את האפליקציה למה היא נסגרה תודה

  3. שלמתי לכם ואמרתם שזה לכל החיים.
    לא יכולה להכנס לדיי טו וגם אין מענה ממכם לעזרא
    לא מבינה למה היחס הזה . תגידו שאתם לא רוצים לעבוד אז כפרה על הכסף .
    או שיהיה מענה כנמשיך לרשום .
    מקווה שסוף סוף תענו ותעזרו לי לרשום.

  4. החברה הפסיקה כנראה לפעול מבלי לעדכן את מי ששילמו כסף רב עבור השרות שקבלו. זו לא חברה פרטית סתם – זו חברה שמכון וייצמן שותף בה. חוצפה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של דיי טו (Day two)

כל המידע על שירות הלקוחות של דיי טו (Day two) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של דיי טו (Day two). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דיי טו (Day two), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של דיי טו (Day two), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של דיי טו (Day two), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.