נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הדקה ה-90 (Daka 90)

>>
>>
שירות לקוחות הדקה ה-90 (Daka 90) טלפון

הדקה ה-90 היא חברה העוסקת בשיווק ישיר של מוצרי תיירות בישראל ומחוצה לה.

צור קשר שירות לקוחות הדקה ה90

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הדקה ה-90 (Daka 90)

צור קשר שירות לקוחות הדקה ה90

טלפון של שירות הלקוחות של הדקה ה-90 (Daka 90)

מספר הטלפון הינו:  

073-3909090

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00 | ו' וערבי חג : 9:00-13:00

מייל של שירות הלקוחות של הדקה ה-90 (Daka 90)

כתובת המייל הינה:

צור קשר באתר של הדקה ה-90 (Daka 90)

כתובת האתר הינה:

https://www.daka90.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של הדקה ה-90 (Daka 90)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

054-3261751

הפייסבוק של שירות הלקוחות של הדקה ה-90 (Daka 90)

שם דף הפייסבוק הינו:

הדקה ה-90, לא רק ברגע האחרון: העמוד הרשמי

האינסטגרם של שירות הלקוחות של הדקה ה-90 (Daka 90)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

daka90.co.il

גוגל פליי – הדקה ה-90 טיסות, חבילות נופש

אפסטור – דקה 90

רשימת טלפונים נוספים הדקה ה-90 שירות לקוחות

  1. הדקה ה 90 טלפון 073-390-9090
  2. הדקה ה 90 הנהלה טלפון 073-390-9090
  3. הדקה ה 90 להזמנות טלפון 073-390-9090
  4. הדקה ה 90 שירות לקוחות טלפון 073-390-9090
  5. הדקה ה90 טלפון 073-390-9090
  6. הדקה התשעים טלפון 073-390-9090

הדקה ה 90 בטלפון

אתר האינטרנט הדקה ה 90, מייצג את החברה המובילה והגדולה בענף התיירות בארץ. הדקה ה 90 הינה הגוף המוביל בתיירות בשיווק ישיר בארץ, ונחשבת לחלוצת התיירות המקוונת במדינת ישראל ולמובילה במוצרי הדקה ה- 90 במרחבי מדינת ישראל ובעולם כולו. החזון של הדקה ה 90 הוא כך –
"
דקה 90 חלוצת התיירות המקוונת בישראל, מובילה בצריכה של מוצרי תיירות, תרבות ופנאי. דקה 90 שואפת בכל עת להיות החברה המועדפת בישראל בזכות יצירתיות, אמינות, מקצועיות, שירות, מגוון וערך אמיתי למוצריה". להדקה ה 90 סל מוצרים מגוון ומקיף המתעדכן במבצעים חמים כל היום ובזמן אמת. לדקה ה 90 יש רישיון IATA בינלאומי המאפשר הנפקת כרטיסי טיסה לכל היעדים בעולם במחירים אטרקטיביים.

איך הדקה ה 90 טלפון מועילה לעובדים של בית העסק שלכם?

תרבות מקום עבודה בריאה היא המפתח לשימור עובדים. דרך נהדרת ליצור תרבות משגשגת היא לארגן טיולי חברה קבועים שיעזרו לצוות העובדים שלכם שלך להתחבר. בעידן שלאחר מגיפה, עליית העבודה ההיברידית והמרוחקת פירושה שמפגש חברה חשוב מתמיד לצוותים להתחבר מחוץ למסגרת של מקום העבודה. להלן נבין איך הדקה ה 90 טלפון מועילה לעובדים של בית העסק שלכם:

  • #10 – זמן ליישר קו – זמן מוקדש מחוץ למשרד עוזר לעסקים ולצוות להתיישר ליעדים עתידיים, לשבור את המנטליות של 'אנחנו והם'. טיולי חברה עוזרים לרכז את האנרגיה שלך בשיפור מורל הצוות והתאמת יעדים עסקיים לצרכי כוח העבודה שלך. התוצאה היא צוות מגובש יותר שמצויד לעמוד ביעדי החברה.

  • פיתוח מערכות יחסים חזקות יותר – טיולי חברה עוזרים לקרב צוותים במסגרת חברתית ונותנים לאנשים זמן לתקשר עם עמיתיהם הרחק מההמולה של העבודה. למערכות יחסים חזקות יותר ניתנת ההזדמנות להתפתח בצורה טבעית. שמונים ושניים אחוזים מהעובדים דורשים יותר אירועי גיבוש צוותים. אם אתם חברה גדולה, יום חופש או חופשה יוצרים הזדמנות עבור עמיתים ממחלקות שונות להתערבב ולהתערבב בצורה שלא היו עושים בעבודה. זה עוזר לבנות הבנה טובה יותר של הפונקציונליות העסקית בקרב הצוות, מדגיש את התפקיד החשוב שכל עובד ומחלקה ממלאים בהצלחת העסק שלכם, ומפתח שיתוף פעולה טוב יותר במקום העבודה.

  • הזמנת משוב – טיולי חברה הם אירועים מזדמנים ובלתי פורמליים, המייצגים את ההזדמנות המושלמת לקבל משוב כנה מהצוות שלכם. אתם תמיד רוצים לדעת מה העובדים חושבים על העסק שלכם, מה הדעות שלהם ומה לדעתם ניתן לשפר. העלאת שאלות אלו באווירה רגועה צפויה הרבה יותר לגרום לצוות להרגיש בנוח לגבי שיתוף בכנות. באותה מידה, אם יש לכם משוב בונה לתת לעובדים, הם יקבלו אותו בצורה חיובית יותר. חיפוש וקבלת משוב עוזרים לשפר את התקשורת בכל החברה שלכם.

  • מוטיבציה של עובדים – הנעת עובדים היא המפתח להמשך ההצלחה של כל מקום עבודה. כוח עבודה מאושר הוא כוח עבודה פרודוקטיבי. בין אם תחליטו להפעיל פעילויות חודשיות או לארגן טיול חברה שנתי, הם מושלמים לעידוד עבודת צוות ולבניית חיוביות בקרב העובדים שלכם. כמו כן, אם אתם מתכננים היטב את הטיול בחברה, זו יכולה להיות דרך ממש חסכונית להניע עובדים.

  • מקדם הכללה – שוויון והכלה במקום העבודה הם אבני היסוד של תרבות מקום עבודה חיובית. מצוות משאבי האנוש שלכם ועד למחלקת הכספים, טיולי חברה עוזרים לקדם תחושת מעורבות, לשבור קליקות ולהוכיח שלכל אחד בארגון שלכם יש ערך. טיול חברה מעמיד את כולם ברמה שווה כי אף אחד לא מוכר בתואר העבודה שלו, רואים אותו ושומעים אותו כאינדיבידואל, ומתוכם מתפתחת אחדות.

  • הזדמנות לרענן ולהטעין – לרבים מהעובדים שלכם יהיו חיי משפחה עמוסים, ועבור חלקם טיול חברה עשוי להיות ה'הפסקה' היחידה שלהם בשנה, שיכולה להניב תוצאות מצוינות במקום העבודה. טיולי חברה יכולים לעזור להמריץ מחדש את כוח העבודה שלכם, לעורר רעיונות חדשים וחדשניים לעסק שלכם ולעורר תחושת מטרה חדשה. עובדים ממוקדים יותר מתמיד ברווחתם ויום חופש של החברה יכול לעזור לחברה שלכם להוכיח שהבריאות הנפשית של העובדים שלכם היא בראש סדר העדיפויות.

  • מעודד יצירתיות ופרודוקטיביות – טיולי חברה מוכווני פעילות יכולים לעורר יצירתיות בקרב העובדים שלכם, מה שיכול להביא לתוצאות חיוביות במקום העבודה. ניתן להעביר את ההזדמנות לפתור בעיות ולהתגבר על אתגרים בסביבה מלאת כיף למקום העבודה ולהגביר את היצירתיות הכללית. טיולי חברה יכולים גם לעזור לעורר גורם הרגשה טוב שיכול להימשך שבועות, ולהוביל לעלייה בתפוקה ולתחרות בריאה בין עמיתים. כל זה עוזר להגביר את ההכנסות לעסק שלכם וליצור תרבות חיובית במקום העבודה.

  • שיפור של השמירה – טיול חברה הוא דרך מצוינת להכיר ולחגוג את העבודה הקשה של הצוות שלכם. יום חופש או חופשה הם דרך מושלמת להשקיע בצוות העובדים שלכם ובאושר שלהם. בכך הם יתגמלו אתכם בנאמנות. קשה למצוא צוות עובדים טוב, אז להמציא דרכים יצירתיות לשיפור השימור הוא חובה עבור העסק שלכם – תכנית טיולים בחברה היא התחלה טובה.

  • למשוך צוות חדש – הצעת טיולי חברה כתמריץ או הטבה יכולה להיות דרך רבת עוצמה לשכנע צוות חדש להצטרף לצוות שלך. דור Z במיוחד גדול בהטבות החברה. מחקר שנערך לאחרונה מראה שדור ה-Z יעלה בקרוב על המילניום כדור המאוכלס ביותר על פני כדור הארץ. עם זאת בחשבון, ימי חופשה של חברות מייצגים דרך יעילה באמת למשוך כישרונות טריים מדור חדש של עובדים. נסיעות חברה כהטבה תעזור לשמור על מעורבות של עובדי דור Z, ומראה את הרצון שלכם כעסק להשקיע בדרישות שלהם.

  • הערכת פוטנציאל – טיולי חברה מספקים את התפאורה המושלמת להערכת הפוטנציאל של העובדים שלכם. ניתן להתאים ימי חופשה בצוות כדי לעמוד ביעדים ספציפיים. כמו למשל – פעילויות הרפתקאות מהוות הזדמנות מצוינת לזהות בעלי פוטנציאל מנהיגותי או כישורים מבוקשים אחרים במקום העבודה כמו לדוגמה – תקשורת, כושר התאוששות, עבודת צוות, עצמאות, ניהול עצמי.

למה רצוי להשתמש בשירותים של הדקה ה90 טלפון?

למרות שחלקם עשויים לחשוב שזה טיפשי לומר, זה בעצם נפוץ מאוד להזדקק ליותר זמן להירגע ולהתאושש לאחר נסיעה. הסיבה לכך היא שתכנון חופשה עבור כל חברי קבוצת הטיולים כדי ליהנות יכול לגרום לכאב ראש לא קטן. בין בחירת המלון המושלם, בחירת מסעדות שכל הקבוצה תיהנה ממנה, או תכנון הטיולים הטובים ביותר – הכול יכול להיות מאוד מתיש. למרבה המזל, זה לא חייב להיות. שימוש בשירותים של הדקה ה90 טלפון יכול להוריד את כל הלחץ המיותר בתכנון החופשה ולהשאיר אתכם עם חוויות בלתי נשכחות שיימשכו לכל החיים. והנה למה רצוי להשתמש בשירותים של הדקה ה90 טלפון:

  • הדקה ה90 טלפון מקלה על מתח הנסיעות – בנוסף לחיסכון בזמן וכסף, עבודה עם הדקה ה90 טלפון יכולה לתת לכם שקט נפשי לפני, במהלך ואחרי הטיול. אפילו עם התכנון ללא דופי, תקלות נסיעות צפויות לקרות. בנוסף לליווי האפשרויות לביטוח נסיעות, הדקה ה90 טלפון תטפל בכל בעיה שעלולה להתעורר ותמנע מכם לבזבז זמן חופשה יקר.

  • תכנון מותאם אישית – זה יכול להיות מאוד מכריע להתחיל לתכנן טיול שעונה על הצרכים של כל הקבוצה שלכם. במקום לבזבז שעות במחקר מלונות, יעדים, טיולים ותעריפי חברות תעופה – השאר את זה למומחי הנסיעות של הדקה ה90 טלפון. הם יכולים לייעל את תכניות הטיול שלכם באמצעות ניהול המשימות הגוזלות זמן של חקירת כל היבט של הטיול על מנת לספק לכם חווית נסיעה מותאמת אישית.

  • הדקה ה90 טלפון חוסכת זמן וכסף – תפיסה מוטעית נפוצה של שימוש בסוכנות נסיעות היא העלות הכרוכה בכך. בעצם, שימוש בהדקה ה90 טלפון יכול לחסוך זמן וכסף כאחד. סוכנויות נסיעות מודעות לכך שהזמן שלכם יקר, ולכן הן פועלות ליצירת חוויות נסיעות מותאמות אישית במהירות תוך כדי מזעור סיכונים פיננסיים פוטנציאליים שמגיעים עם שינויים בלתי צפויים במהלך הטיול שלכם.

  • מומחיות גלובלית – אף אחד לא יודע יותר על נסיעות יוקרה מהמומחים – זו הסיבה ששימוש בסוכנות נסיעות מקצועית של הדקה ה90 טלפון יספק לכם מומחיות גלובלית. בין אם אלו המלונות הטובים ביותר לשהות בהם, המסעדות הטעימות ביותר לאכול בהן, או הזדמנויות טיולים בלעדיות – הדקה ה90 טלפון תספק לכם את כל הטוב שיש להציע.

  • הטבות וחוויות VIP – הדקה ה90 טלפון בעלת ניסיון עשיר בתעשייה מפתחת ומטפחת מערכות יחסים וקשרים עם השותפים שלה. זה מאפשר לה להבטיח הטבות VIP בלעדיות ללקוחות שאחרת לא הייתה להם גישה אליהם. באמצעות השתייכות שונות, הדקה ה90 טלפון יכולה לספק לכם הטבות נוספות וגישה לשותפי הנסיעות הטובים בעולם.

מה יגרום לכם ליצור קשר עם הדקה התשעים טלפון?

טיול יכול להיות חוויה מהנה. יחד עם זאת, שלבי התכנון הם על פי רוב גוזלים זמן ומסובכים, במיוחד עבור ראשונים. בשל כך, רבים בוחרים לשכור את שירותיו של איש מקצוע שיבצע את כל הסידורים. אחרי הכול, זה חוסך להם את הטרחה לעשות זאת בעצמם. למי שלא משוכנע, נברר כעת מה יגרום לכם ליצור קשר עם הדקה התשעים טלפון.

  • הדקה התשעים טלפון תחסוך לכם כסף – אחת הסיבות לכך שאנשים מהססים להבטיח את שירותיו של נסיעות היא שהם מאמינים שזה יעלה להם יותר כסף. אמנם זה נכון שלמומחיות שלהם יש מחיר, אבל הם יכולים לחסוך לכם כסף הרבה יותר ממה שאתם חושבים. רוב המטיילים בסופו של דבר עם פחות הוצאה עם שירותים מקצועיים העומדים לרשותם שכן לרוב סוכני הנסיעות תהיה גישה לעסקאות בלעדיות.

  • זו המומחיות של הדקה התשעים טלפון – הסיבה שבגללה זה רעיון טוב לשכור את שירותיה של הדקה התשעים טלפון בתכנון הטיול שלכם היא כי זו המומחיות שלו. בדומה לאופן שבו תבטיחו שירותי אינסטלטור לטיפול בתיקון או התקנה של מערכות צנרת וגופי אינסטלציה או יועץ פיננסי לניהול כספכם, פנייה לאיש מקצוע תוביל לתוצאות טובות יותר. זה גם יחסוך לכם זמן ויגביל את האפשרות של טעויות שיכולות להרוס את החוויה. הדקה התשעים טלפון יכולה לחקור עבורכם, לתת לכם פרטים שעשויים להשפיע על הטיול שלכם שאולי פספסתם אחרת, החל מתנאי מזג האוויר, עצות נסיעות, חדשות ותיעוד חיוני עבור היעד המיועד. במילים אחרות, הידע והניסיון שלהם יאפשרו לכם להפיק את המקסימום מהטיולים שלכם.

  • זה יותר נוח – תכנון טיול יכול להיות עניין מסובך. מעבר לחקר יעדים פוטנציאליים, זה גם דורש מעט עבודה כמו למשל – השוואת מחירים של לינה, תחבורה וטיולים אחרים. עם זאת, על ידי שכירת הדקה התשעים טלפון, כל היבט של הטיול יתחבר לתוכנית אחת ומקיפה. והכי חשוב, לא תצטרכו לעשות דבר, מה שהופך אותה לגישה נוחה יותר וחוסכת זמן.

  • יש לה ידע על היעד – הדקה התשעים טלפון צריכה לחשוף מיקומים חדשים ולחפש כל הזמן את כל המלצות הנסיעות על מנת להקדים את המתחרים שלהם. כתוצאה מכך, בדרך כלל יש לה הרבה ידע ומידע על יעדים שונים. המשמעות היא שלא רק תקבלו ממנה תובנה עמוקה יותר על הטיול שלכם. אבל הצעות הנסיעות והעצות שלהם יכולות לתת מענה למטרות שונות, בין אם זה נסיעות הקשורות לעסקים או חופשה, מה שהופך אותן לנכסים יקרי ערך עבור כל מטייל.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות חנה בית הלחמי טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חנה בית הלחמי דף הבית חנה בית הלחמי – יועצת שיווק ואסטרטגיה, מנחת קבוצות, מרצה, פמיניסטית, אקטיביסטית ואושיית אינטרנט.

קרא עוד »
white-צור קשר שירות לקוחות דומינו לוד
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות דומינו לוד טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצרייה דומינו לוד דף הבית פיצה דומינו לוד משלוחים – תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי!

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות מוצרי חשמל

שירות לקוחות מידאה (Midea) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מידאה (Midea) דף הבית במוצרי מידאה אפשר לרכוש – כיירים גז וחשמל איכותיים, תנורי בישול ואפייה, מאווררים ועוד

קרא עוד »

ביקורות על החברה

5 Responses

  1. בושה של חברה! כשאתה מתעניין בחבילה מחזרים אחריך בלי סוף, כשאתה צריך עזרה אין עם מי לדבר! רק מול בוט ובמייל שלא מסייע בכלל! פשוט בושה!!
    חבל שאין אפשרות לסמן 0 כוכבים!

  2. בני שרמוטות זונות חברה של גנבים מסריחים אין נציגי שירות חוץ מבובה בווצפא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הדקה ה 90 (Daka 90)

כל המידע על שירות הלקוחות של הדקה ה 90 (Daka 90) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הדקה ה 90 (Daka 90). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הדקה ה 90 (Daka 90), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הדקה ה 90 (Daka 90), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הדקה ה 90 (Daka 90), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.