נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של היטאצ'י (Hitachi)

>>
>>
שירות לקוחות היטאצ'י (Hitachi) טלפון

היטאצ'י (Hitachi) הינה טכנולוגיה.

צור קשר שירות לקוחות היטאצי

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של היטאצ'י (Hitachi)

צור קשר שירות לקוחות היטאצי

טלפון של שירות הלקוחות של היטאצ'י (Hitachi)

מספר הטלפון הינו:

שירות הלקוחות בכתובת של היטאצ'י (Hitachi)

כתובת החברה הינה:

המלאכה 1, לוד

האינסטגרם של שירות הלקוחות של היטאצ'י (Hitachi)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

hitachi.israel

על היטאצ'י (Hitachi)

היטאצ'י (Hitachi) היא אחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות ביותר בעולם והיא נחשבת לאחת מחברות האלקטרוניקה המובילות בעולם. היטאצ'י נוסדה בשנת 1910 ביפן והיא מייצרת ומשווקת ברחבי העולם מקררים, מסכי טלוויזיה, מסכי מחשב, מקרני LCD, מכונות כביסה ומוצרים חשמליים רבים נוספים. בנוסף, היטאצ'י מייצרת מוצרים רבים לתעשייה כבדה כמו למשל מערכות אלקטרוניקה לכלי רכב, מעגלים חשמליים, מעליות ומדרגות נעות. את מוצרי היטאצ'י ניתן לרכוש ישירות מאתר האינטרנט של החברה בכתובת האינטרנט www.hitachi.com או באמצעות החנויות או אתרי האינטרנט של כל אחת מהמשווקים של מוצרי היטאצ'י בישראל – קיי אס פי, אייבורי, באג וחנויות נוספות. 

יצירת קשר עם היטאצ'י – אחריות

נושא מרכזי שבו זקוקים לקוחות היטאצ'י לסיוע ותמיכה ממוקד שירות הלקוחות הוא שאלת האחריות על מוצרי החברה. כל אחד ממוצרי היטאצ'י, כאשר הוא נמכר דרך החברה או באמצעות המשווקים המורשים של היטאצ'י בישראל, מקבל כיסוי אחריות לתקופת זמן כלשהי, בהתאם לתנאי הרכישה של כל מוצר ומוצר. המשווקים המורשים של היטאצ'י בישראל היא י. שלום בע"מ. לעיתים, יש צורך לברר האם האחריות תוכל לסייע בתיקון או בהחלפה של מוצר פגום. לשם כך, ניתן ליצור קשר עם י. שלום בע"מ באמצעות אתר האינטרנט www.yshalom.co.il. בכתובת אינטרנט זו יכולים לקוחות החברה למצוא פרטים נוספים על היקף האחריות, חריגים שבהם לא תחול תעודת האחריות, ואת האפשרות המקוונת והקלה כדי להפעיל את תקופת האחריות על מוצר מסוים של היטאצ'י. 

כמו כן, ניתן להפעיל את תעודת האחריות על מוצר שנרכש בישראל גם באמצעות פנייה ישירות להיטאצ'י באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.hitachidigitalmedia.com. לשם הפעלת תעודת האחריות באתר האינטרנט של היטאצ'י יש צורך להצטייד בשם המוצר, מספר סידורי מזהה של המוצר, תאריך הרכישה, המחיר ששולם עבור המוצר ופרטים מזהים נוספים. 

יצירת קשר עם היטאצ'י – תמיכה טכנית

אחד מהערכים המרכזיים ביותר של היטאצ'י הוא שירות לקוחות מהיר, יעיל, מקצועי ומהימן לכלל לקוחותיה בכל רחבי העולם, כולל לקוחותיה של היטאצ'י בישראל. היטאצ'י מדגישה את איכות השירות שלה הן בכל הנוגע לרכישה של מוצרים חדשים, והן בכל הנוגע לתיקון תקלות במוצרים שנרכשו זה מכבר על ידי הלקוחות. למרות זאת, לעיתים יש צורך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של היטאצ'י, למשל כדי לתאם מועד לתיקון תקלה במכשיר, או כדי לברר על מועדי והיקף תעודת האחריות של המוצר. במקרים כאלה, יכולים לקוחות היטאצ'י ליצור קשר עם החברה במגוון דרכים. 

באתר האינטרנט של היטאצ'י בכתובת האינטרנט www.hitachi.com יכולים לקוחות החברה לברר פרטים טכניים על המוצר שרכשו, באמצעות הזנת המספר הסידורי של המוצר שנרכש. כמו כן, באתר האינטרנט של היטאצ'י ניתן למצוא תשובות לשאלות נפוצות בכל הנוגע למוצרים, המלצות על מוצרים, או פתרון תקלות נפוצות. 

כאמור, המשווק המורשה של מוצרי היטאצ'י בישראל זו י. שלום בע"מ. י. שלום בע"מ מפעילה את תחנת השירות למוצרי היטאצ'י בישראל, ובתחנת השירות הזאת מטופלים כל מוצרי היטאצ'י שתחת אחריותה של י. שלום בע"מ. י. שלום בע"מ חרטה על דגלה לספק לכלל לקוחותיה, לרבות לקוחותיה של היטאצ'י, שירות לקוחות מהיר, יעיל ואמין. לשם כך, מפעילה י. שלום בע"מ מוקד שירות לקוחות טלפונית. באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות יכולים לקוחות היטאצ'י לתאם מועד שבו יוכלו להביא את המוצר שנדרש לטפל בו בתחנת השירות של היטאצ'י בישראל. הטכנאים המקצועיים של י. שלום בע"מ הוסמכו במיוחד כדי לטפל במוצרי היטאצ'י, ולכן הלקוחות יכולים לישון בשקט ולדעת שמוצר היטאצ'י שרכשו מטופל בידיים טובות. 

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות היטאצ'י, שפועל באמצעות י. שלום בע"מ, בטלפון מספר 03-6392362. מוקד שירות לקוחות היטאצ'י (של י. שלום בע"מ) פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים, ובימי שישי וערבי חג פועל בין השעות 9:00 בבוקר עד 12:00 בצהריים. באמצעות שיחה טלפונית למוקד י. שלום בע"מ ללקוחות היטאצ'י יכולים הלקוחות לשוחח טלפונית עם נציג מקצועי, אשר יכול לסייע לכל אחד לפתור את התקלה שיש במכשיר. 

כמו כן, מרכז השירות של י. שלום בע"מ, שמטפל במוצרי היטאצ'י בישראל, זמין בטלפון מספר 073-3915892. מרכז שירות היטאצ'י פועל ברחוב המלאכה 1 בעיר לוד. כמו כן, י. שלום בע"מ זמינה ללקוחות היטאצ'י גם באמצעות הוואטסאפ בטלפון מספר 03-6377333

 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של היטאצ'י (Hitachi)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של היטאצ'י (Hitachi) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של היטאצ'י (Hitachi). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של היטאצ'י (Hitachi), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של היטאצ'י (Hitachi), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של היטאצ'י (Hitachi), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.