שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הרדור ארונות (Hardoor)
הרדור מפתחת טכנולוגיות, מנגנונים ודלתות הזזה מתקדמות לארונות מעוצבים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הרדור ארונות (Hardoor)
טלפון של שירות הלקוחות של הרדור ארונות (Hardoor)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
שירות לקוחות הרדור ארונות
אחד הרהיטים היותר חשובים בבית בו אנחנו חיים הוא הארונות שלו. אותו רהיט עץ או מתכת בו אנחנו נוהגים להניח דברים. פעמים רבות אנחנו עלולים למצוא את עצמנו לא משקיעים באפשרות זאת מכיוון שהדבר נראה בנאלי. אך כעת ישנן חברות ועסקים רבים הקיימים להם סביב יצירת ארונות ושידות ללוקחות השונים הקיימים מסביב. הרדור ארונות מייצרת פתרונות איחסון בטכנולוגיה גבוהה כבר כמה שנים במדינת ישראל. אם ביצעתם רכישה מסוימת או שמא אתם חושקים בארון כזה או אחר, המאמר הבא נוצר בדיוק בשבילכם. תוכלו ליצור קשר עם החברה על פי ההסבר שנספק כאן בפסקאות הבאות. אתם מוזמנים לקרוא את הכתוב ולהבין מהי הדרך הנוחה ביותר בשבילכם.
יצירת קשר למען הבית שלכם
הרדור ארונות מספקת מוצרי אחסון לכמות גדולה של בתים במדינת ישראל. דבר כזה יכול להיווצצר רק על ידי העמדת תשתית איכותית של שירות לקוחות אשר נמצאת שם בשבילכם כאשר אתם צריכים. העסק מצליח להנגיש את עצמו בשבילכם בעזרת שימוש במספרי טלפון, במייל אלקטרוני, באתר אינטרנט, בכתובת פיזית ואף ברשתות החברתיות. טוב לדעת כי אם דרך אחת פחות מסתדרת לכם, הרי שניתן להשתמש בכמה דרכים במקביל על מנת ליצור קשר טוב יותר.
מספר אחד לכלל האפשרויות
מספר הטלפון בו ניתן להשתמש על מנת להגיע למשרדי החברה ולמחלקות השונות שלה הוא 2992*. טוב לדעת כי זהו מספר יחיד אשר פותח בפניכם עולם שלם של אפשרויות לקבל עזרה.
אין צורך לבזבז זמן בחיפוש המספר אשר מתאים אך ורק לאזור בו אתם גרים כעת.
בנוסף יש להבין כי האנשים העומדים בשירות הטלפוני הם בעלי מקצוע אשר מכירים את תחום הארונות ואת מוצרי החברה. תוכלו גם להשתמש במספרים הבאים על מנת ליצור קשר עם הסניפים השונים בצורה ישירה.
- סניף באר שבע זמין לכם במספר 073-2777752.
- סניף בני ברק זמין לכם במספר 073-2777754.
- סניף ראשון לציון זמין במספר 073-2777750.
- סניף חיפה במספר 073-2777751.
- סניף ירושלים במספר 073-2777753.
האפשרויות הן רבות וכעת אתם יכולים לקבל עזרה.
הגעה ישירה אל הסניפים של הרדור ארונות
החברה פועלת לה בכמה סניפים ברחבי מדינת ישראל, בצפון, בדרום ובמרכז. אם אתם מבקשים לרכוש ארון ההמלצה היא לקבוע פגישה עם עובדי הסניף ולמצוא את המוצר המתאים.
הסניפים השונים עובדים בימים א'-ה' בשעות 09:00-19:00 וביום ו' בשעות 09:00-14:00.
הנה הכתובות של הסניפים השונים:
- סניף ירושלים שדרות המייסדים 15 מישור אדומים מתחם דיזיין סיטי.
- סניף חיפה דרך חיפה 44 קרית אתא מתחם רד דיזיין (פתוח).
- סניף ראשון לציון בכתובת פלוטיצקי 22.
- סניף בני ברק בכתובת דיזיין סנטר, הלח"י 2.
- סניף באר שבע בכתובת אליהו נאוי 36, ליד מסעדת כרמים.
- הכתובת של סניף נתניה היא גיבורי ישראל 6, בתוך גלריית אוקנין.
מייל אישי לשירות לקוחות לכול סניף הרדור ארונות
לכל סניף וסניף יש כתובת מייל משלו אשר ניתן להשתמש בה על מנת ליצור קשר אישי עם עובדי החנות. הנה הפרטים ליצירת קשר בעזרת מייל אלקטרוני.
- הכתובת של סניף באר שבע נמצאת בbeersheva@hardoor.com.
- הכתובת של סניף בני ברק נמצאת בDesign@hardoor.com.
- הכתובת של סניף ראשון לציון נמצאת ב: hardoor@hardoor.com.
- הכתובת של סניף חיפה נמצאת בhaifa@hardoor.com.
- הכתובת של סניף ירושלים נמצאת בjerusalem@hardoor.com.
- הכתובת של סניף נתניה נמצאת בiradhai9@gmail.com.
שאלות ותשובות בקשר לשירות לקוחות הרדור ארונות
שאלה: האם ניתן לרכוש ארונות בעזרת אתר האינטרנט?
תשובה: אתר האינטרנט של הרדור ארונות נמצא בכתובת האינטרנט https://www.hardoor.co.il/. האתר איננו משמש לרכישת מוצרים אך אפשר בהחלט להיכנס אליו ולצבור מידע על מנת לדעת מראש מהם המוצרים היכולים להתאים לדרישות שלכם. תוכלו להיכנס אליו מדי פעם על מנת להתעדכן על מוצרים חדשים.
שאלה: כיצד ניתן לקבוע פגישה מראש עם עובדי הסניף?
תשובה: ניתן ליצור קשר בעזרת מייל או מספרי טלפון על מנת לקבוע פגישה אישית מול אחד מעובדי הסניף. כבר בשיחה הזאת תוכלו לספר על הדרישות שלכם וליצור תוכנית עבודה מסוימת. ההמלצה היא להגיע לסניף רק לאחר קביעת פגישה.
שאלה: היכן ניתן לראות סרטונים על מוצרי הרדור ארונות?
תשובה: הרדור מייצרת סרטוני וידאו והם מועלים אלת אתר האינטרנט ואל היוטיוב. בנוסף ניתן לחפש את שם החברה ברשתות החברתיות השונות הקיימות סביב במיוחד בשבילכם.
טיפים על שירות לקוחות הרדור
הרדור תמשיך להיות שם בשביל הלקוחות השונים שלה, ניתן להפוך ללקוחות חכמים יותר על ידי עבודה בצורה הבאה.
טיפ 1 – בדקו עם עצמכם ועם דיירי הבית מהם הצרכים שלכם בתור לקוחות לרכישת ארון. כך תדעו כיצד לדרוש מראש את הארון שיכול להתאים לכם.
טיפ 2 – בדקו אם אכן אתם צריכים ארונות חדשים נוספים, אם כן תוכלו לרכוש גם אותם מהרדור ארונות כעת.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בית הרופאים תל אביב שפרינצק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הרופאים תל אביב שפרינצק דף הבית בית הרופאים תל אביב שפרינצק הינו מרכז רפואי המתמחה ביילוד וגניקולוגיה. מבט
שירות לקוחות בית מרקחת צמרות הרצליה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת צמרות הרצליה דף הבית בית מרקחת צמרות הרצליה הינו עוסק בתרופות. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות בית הבעל שם טוב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הבעל שם טוב טלפון דף הבית האתר של הרב דניאל סטבסקי, בית לכתבי הבעל שם טוב ואוצרות
שירות לקוחות סקאי פיצה חיפה מס טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סקאי פיצה חיפה טלפון דף הבית סקאי פיצה חיפה הינה עסק קטן של פיצה איכותית המציעה תפריט רחב
שירות לקוחות בית ספר לפיד הוד השרון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר לפיד הוד השרון דף הבית בית ספר לפיד הוד השרון יסודי ממלכתי. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות מסעדת אווזי ראשון לציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אווזי ראשון לציון דף הבית מסעדת אווזי הינה מסעדה לאירועים ומגישים בה בשרים, פרגיות ובמחר איכותי וטעים. מבט
תגובה אחת
שירות לקוחות ביזיוני. הרכבה חובבנית! חלק מהארון התפרק, לא עונים לטלפון, מיילים, וואטצאפ. ועד שבאו לתקן, החלק התפרק שוב, ושוב פעם אין עם מי לדבר. בושה