נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וואו (Wow)

>>
>>
שירות לקוחות וואו (Wow) טלפון
צור קשר שירות לקוחות וואו

וואו-מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של וואו (Wow)

צור קשר שירות לקוחות וואו

מייל של שירות הלקוחות של וואו (Wow)

כתובת המייל הינה:

sales@wowlondon.com

צור קשר באתר של וואו (Wow)

כתובת האתר הינה:

https://wowlondon.com/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של וואו (Wow)

שם דף הפייסבוק הינו:

WOW London

בקצרה אודות וואו (WOW)

כל אחד רוצה שהסמארט-פון שלו יהיה מלא בצילומים, היום אנחנו מצלמים ממש כל דבר, את האוכל שלנו, אנשים בעבודה, משפחה וילדים, אנו אוהבים לצלם רגעים מצחיקים ומביכים, ואת נוף העיר שסביבנו, כמובן שבטיולים המצלמה חוגגת ואנו ממלאים את גלריית התמונות בצילומים מרהיבים שיזכירו לנו את הרגעים הטובים יותר שבחיים.

אחד הדברים היותר טובים שאנו יכולים לעשות עם כל אותם צילומים שאגרנו, הוא לבחור את הטובים במיוחד, אלו שמרגשים ומשעשעים אותנו, ולהפוך אותם לאלבום תמונות יפהפה, או למזכרות שונות כגון ספלים עם תמונות מודפסות עליהם, או תמונות קנבס לתלות בסלון או בחדר השינה.

כשאנו מחפשים אחר מקום שיכין עבורנו את אלבום התמונות, הקנבס, הספל, או כל פריט אחר שבחרנו להנציח על גבו את התמונות האהובות, חשוב לנו שזה יהיה מקום מקצועי, עם ניסיון, וכמובן עם שירות טוב, מקום שבאמת ידאג לנו, ויעשה את המלאכה על הצד הכי טוב, מקום שיהיה אנושי.

לכן כדאי להכיר את WOW, המתמחה בהדפסת תמונות על מגוון פריטים, ובעיקר ידועה בזכות העיצובים המרשימים, המגוון הרחב, ושירות הלקוחות האיכותי של הצוות העובד במקום.

בWOW מצליחים להפוך את עולם הדיגיטל לחוויית פרמיום על ידי שימוש בטכנולוגיות החדשות ביותר בשוק הצילום והעריכה, וכך להפוך את הצילומים שלכם לתמונות ולהדפסים מדהימים באיכות הכי טובה.

בנוסף WOW מאפשרת ללקוחותיה להשתמש בשרותי הענן שלה, ולגבות את התמונות במקום אחד כדי שתמיד יהיה אפשר לחזור לשם ולבחור תמונות מהמגוון הקיים בענן.

כל שירותי הדפסת התמונות של WOW, נעשית באמצעות אניה שפירא שהינה החברה המובילה במקצועיות ובטכנולוגיה בעולם הדפוס בדיגיטל, ועל ידי כך מייצרים עבורכם הלקוחות את המוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

WOW – יצירת קשר

אם אתם מחפשים להנציח צילומים ולהפוך אותם לפריטים מרהיבים, כגון הדפסות על קנבס, אלבומי תמונות מעוצבים, הדפסות על עץ, ספלים או על גבי פריטים אחרים. כדאי ליצור קשר עם WOW, המתמחה בהדפסת תמונות, ברמה הגבוהה ביותר.

דרכי יצירת הקשר עם WOW, ניתנים לביצוע דרך הטלפון או דרך האונליין.

  1. ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני, יש לחייג למספר הטלפון 08-6679828.
  2. ליצירת קשר דרך המייל, יש לפנות בכתובת service@wow.co.il .
  3. המעוניינים ביצירת קשר והשארת הודעה דרך האתר, יוכלו לעשות זאת דרך לחיצה על הקישור הבא – https://www.wow.co.il/customer-service/ .
  4. ניתן לפנות גם דרך הווצאפ בקישור הבא – https://bit.ly/3H7HCjj .
  5. זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות הינו בין הימים א-ה, ובין השעות 09:00-16:00 .

WOW – אתר אינטרנט

היום אנחנו עושים הכול דרך האינטרנט, לימודים, עבודה ושופינג. גם להזמין תמונות מודפסות אפשר לבצע דרך האונליין, בWOW, מעמידים עבור הלקוחות, אתר אינטרנט איכותי, המאפשר להזמין הדפסות על מגוון פריטים כגון קנבס, זכוכית ועץ. בנוסף אפשר דרך האתר ליצור אלבומי תמונות בעיצובים מדהימים, להזמין לוחות שנה מעוצבים, לייצר מתנות מרהיבות עבור האהובים עליכם ועוד מגוון פעולות, והכל עם תמיכה אונליין דרך מוקד שירות הלקוחות הנותן מענה לכל שאלה וצורך ביצירת קשר. ניתן לבקר באתר WOW, דרך הכתובת הבאה – https://www.wow.co.il/ .

שאלות ותשובות שמגיעות אל שירות לקוחות וואו

שאלה: איך ניתן ליצור קשר על מנת לקבל פרטים עבור סטטוס הזמנה שבוצעה באתר?

תשובה: אין צורך ביצירת קשר, כל המידע עבור מדיניות המשלוחים, מעקב הזמנות ועוד נושאים רבים, קיים באתר בדף שירות הלקוחות של WOW, אז כנסו עכשיו ללינק המצורף, תבחרו את הנושא הרלוונטי ותקבלו את כל המידע הקיים https://www.wow.co.il/customer-service/ . כמובן שאם עדין הנכם זקוקים לעזרה, תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות על ידי חיוג למספר הטלפון של המוקד.

שאלה: האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?

תשובה: כדי לשנות פרטים בהזמנה קיימת, יש ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות. בWOW יעשו כל מה שאפשר כדי לעזור לכם שתהיו מרוצים מההזמנה שבצעתם דרכם.

טיפים לסיום על וואו:

  • שימו לב כשאתם מבקרים באתר האינטרנט של WOW, להיכנס אל הבלוג הקיים באתר, בתוך הבלוג תמצאו מידע שימושי רב בנושאי עיצובים, מדריכים וטיפים שימושיים, שיעזרו לכם להבין מה הסגנון שאתם מתחברים אליו ואיך ליצור את ההדפסה הטובה ביותר עבורכם.
  • במידה ואתם בעלים של עסק, כדאי ליצור קשר ולבדוק על האפשרויות העומדות לרשותכם עבור יצירת מתנות וחוויות לעובדים שלכם, בWOW, יוצרים חבילות משתלמות לעסקים.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות חלום עולמי לוגו
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות חלום עולמי טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חלום עולמי דף הבית בשנת 2001 החליטה משפחת עולמי להקים מרכז חוויות בצפון, כאן תוכלו ליהנות מטיולי שטח בנהיגה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של וואו (Wow)

כל המידע על שירות הלקוחות של וואו (Wow) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של וואו (Wow). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של וואו (Wow), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של וואו (Wow), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של וואו (Wow), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.