נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של זק"ש מוצרי חשמל

>>
>>
שירות לקוחות זק"ש מוצרי חשמל טלפון

זק"ש הינה החברה הגדולה והמובילה בשוק מוצרי החשמל הביתיים

צור קשר שירות לקוחות זקש

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של זק"ש מוצרי חשמל

צור קשר שירות לקוחות זקש

טלפון של שירות הלקוחות של זק"ש מוצרי חשמל

מספר הטלפון הינו:  

03-5122000

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של זק"ש מוצרי חשמל

כתובת האתר הינה:

http://www.sachs.co.il/heb/

צור קשר בפקס של זק"ש מוצרי חשמל

מספר הפקס הינו:

 03-5180061

זק"ש מוצרי חשמל

זק"ש הינה חברה ותיקה הפועלת בישראל מעל ל45 שנים, החברה מייצרת, מייבאת, ומוכרת מגוון מוצרי חשמל לבית ולמטבח.

עם ניסיון של עשרות שנים, מגיעה המומחיות להתאים לכל צרכן את מכשיר החשמל המתאים ביותר לפי רצונו ומסגרת התקציב שלו. ז"קש ידועה בזכות מוצרי החשמל האיכותיים, ושירות הלקוחות שלה אשר הוא מעל ומעבר לנורמה המקובלת בשוק הישראלי. 

זק"ש מייצרת ומייבאת מגוון מוצרי חשמל, כגון מאווררים, תנורי חימום לחורף ורדיאטורים, מפזרי חום, ובשנים האחרונות אף החלה למכור קו מוצרי חשמל איכותי למטבח, ובו תמצאו מקררים, מקפיאים, כיריים בילד אין, תנורים בילד אין ועוד.

ביטחון הלקוחות חשוב מאוד ולכן כל מוצרי החשמל של זק"ש עברו בדיקה בטיחותית מקיפה ויסודית ועומדים בכל תקני הבטיחות המחמירים ביותר, לכולם יש אישור בטיחות ממכון התקנים הישראלי.

כחלק מאמצעי הבטיחות, אחד המנגנונים החשובים ביותר, הוא מנגנון הבטיחות המאפשר את הפסקת פעילות המוצר בעת תקלה במכשיר, בזק"ש תמצאו את המנגנון הזה במכשירי החשמל החורפיים שבהם הסכנה ידועה חלילה במקרה של תקלה, לכן חפשו את מדבקת הבטיחות על מוצרי זק"ש המסמלת כי המוצר בעל מנגנון הפסקה ובטוח לשימוש.

לקוחות המעוניינים ברכישת מוצר אונליין, יוכלו לבצע זאת דרך מוקדי המכירה, אשר הינם חנויות חשמל ברחבי הארץ וביניהם הום סנטר, וקו שירות החלוקה של אותה החנות יביא את מוצר החשמל עד לפתח הבית בהתאם למדיניות המשלוחים של העסק.

כחלק משירות הלקוחות היעיל של זק"ש, ישנן מעל ל15 נקודות שירות ברחבי הארץ, המעניקים שירותי מעבדה, ושירות במידת הצורך עד בית הלקוח.

זקש – שירות לקוחות

אם גם אתם רכשתם מוצר חשמל בזק"ש, או שהנכם מעוניינים לקבל מידע דרך מוקד שירות הלקוחות, אז תשמחו לשמוע שבזק"ש מוצרי חשמל מעמידים לרשות הלקוחות מוקד טלפוני פעיל, עם נציגי שירות מקצועיים ומסבירי פנים.

  1. ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון דרך המספר הבא 03-5122000 .
  2. שימו לב שזמני פעילות המוקד הינם בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 .
  3. במידה ורכשתם מוצרי חשמל לבנים כגון מקררים, מקפיאים, כיריים גז בילד אין, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות הטלפוני במספר הבא 1599-500-032 .
  4. לקוחות המעוניינים בשליחת פקס למשרדי זק"ש, יוכלו לעשות זאת דרך שליחה למספר 03-5180061 .

נציגי מוקדי השירות יעשו ככל הניתן כדי לענות לשיחתכם מהר ולתת לכם את השירות הטוב ביותר.

זקש – אתר אינטרנט

לקוחות המעוניינים להתרשם מקו המוצרים הרחב של זק"ש, או לקוחות המעוניינים במידע נוסף וביצירת קשר, יכולים להיכנס אל אתר האינטרנט של זקש מוצרי חשמל, וליהנות מהידע הקיים באתר.

באתר תמצאו מגוון מוצרי חשמל וביניהם, מוצרי חימום לחורף, מוצרי חשמל למטבח, מגהצים, שואבי אבק, תאורות, טלוויזיות, קוטלי יתושים, מקררים ועוד.

ישנו באתר קטלוג מוצרים רחב של כל מוצרי זק"ש, אשר ניתן להורדה ולעיון.

אתם מוזמנים להיכנס עכשיו אל האתר בלחיצה על הלינק הבא http://sachs.co.il/heb/

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות זק"ש

שאלה: אני רוצה ליצור קשר עם נציג שירות אמיתי ולא עם משיבון אלקטרוני, האם זה אפשרי?

תשובה: בזק"ש מוצרי חשמל, דואגים לתת לכם את השירות הטוב ביותר הקיים, ולכן לא קיימת מערכת הודעות  אלקטרונית, אלא רק נציגי שירות המאיישים את מוקד שירות הלקוחות, וישמחו לתת לכם מענה בעת יצירת קשר.

שאלה: הזמנתי מוצר, איך אני יכול לדעת מתי המוצר שהזמנתי יגיע אלי לבית?

תשובה: בעת ביצוע ההזמנה תקבלו את המידע הרלוונטי מהסניף בו בוצעה ההזמנה, במידה ואין לכם את פרטי מועד ההגעה, יש ליצור קשר עם הסניף בו בוצעה הקניה.

שאלה: מתי הכי נוח ליצור עמכם קשר?

תשובה: אפשר ליצור קשר בכל שעה שנוחה לכם בתוך זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות שהינם בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 .

טיפ לסיום על זק"ש מוצרי חשמל

כדאי לדעת שכמעט כל השאלות והלבטים שיש לכם, בין אם לגבי מוצר מסוים, ובין לגבי שיתוף פעולה עסקי, ימצאו תשובה דרך נציגי שירות הלקוחות במוקד הטלפוני, לכן במידת הצורך אל תהססו, וצרו קשר עם מוקד השירות בטלפון.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות מדנס
שירות לקוחות חברות ביטוח

שירות לקוחות מדנס (Madanes) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מדנס (Madanes) דף הבית מדנס , סוכנות ביטוח ותיקה בישראל, מתמחה במגוון ביטוחים לעסקים, לקולקטיביים ולפרט, ובפרט בביטוח

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שלום רב
    ב17.2.2022 רכשנו מיחם לשבת 60 כוסות.
    בשבועיים האחרונים המים כבה בכל פעם שרוצים להרתיח את המים אך כאשר מדליקים לשבת בינתיים נשאר דולק (החשש שמא יתכבה בשבת ונשאר כל המשפחה בלי מים בשבת.
    לצערי הרב מדובר באדם בעל תעודת נכות 100% שאיני יכול להגיע לתל אביב מירושלים ואין לי את מי לשלוח, להביא את המיחם לטיפולכם. כפי שהוצע בטלפון.
    17 פעמים ניתקתם את השיחות הטלפוניות (בכוונה לשמה) כדי לא לענות לי. נפגעתי מאד.
    כחברה שמכבדת את עצמה, אנא טפלו בבעיה כי איני רוצה לפנות לערכאות דבר שימשך זמן רב ובנתיים סובלים וגם יעלה כסף רב שאינו כורח המציאות. איני רוצה בבעיות!!!!!!!
    ע"ג האחריות (האם היא מזוייפת) מופיע מקום שירות. התקשרנו אמרו שזה לא נכון. והם לא נותני שירות של זק'ש. האת זו טעות או פשוט אמאות לשמה מכוונת??
    אגב עשינו טיפולים בזמן אין אבנית ולא איפשרנו למים להיגמר כדי שתהיה בעיה.
    בתודה
    ובכבוד רב!
    אלדדי אליהו רח' מדבר סיני ירושלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של זק"ש מוצרי חשמל

כל המידע על שירות הלקוחות של זק"ש מוצרי חשמל רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של זק"ש מוצרי חשמל. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של זק"ש מוצרי חשמל, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של זק"ש מוצרי חשמל, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של זק"ש מוצרי חשמל, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.