נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רום קרן השתלמות טלפון

>>
>>
שירות לקוחות רום קרן השתלמות טלפון
צור קשר שירות לקוחות רום קרן השתלמות לוגו

רום - קרן ההשתלמות לעובדי הרשויות המקומיות היא קרן מיוחדת במינה. בשונה מן הקרנות הפרטיות, המיועדות להגדיל את רווחי הגורמים הפרטיים המנהלים אותן, הוקמה קרן רום אך ורק לקידום רווחת העובדים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רום קרן השתלמות

צור קשר שירות לקוחות רום קרן השתלמות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של רום קרן השתלמות

מספר הטלפון הינו:  

03-6868000

מייל של שירות הלקוחות של רום קרן השתלמות

כתובת המייל הינה:

service@krm.co.il

צור קשר באתר של רום קרן השתלמות

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3GVbte9

שירות הלקוחות בכתובת של רום קרן השתלמות

כתובת החברה הינה:

רח' אחד העם 9, תל אביב- יפו

מגדל שלום מאיר (מבואה מזרחית), קומה 16 

צור קשר בפקס של רום קרן השתלמות

מספר הפקס הינו:

03-6868988

קרן השתלמות רום לעובדי הרשויות המקומיות

קרן ההשתלמות רום היא קרן ההשתלמות הייעודית לעובדי הרשויות המקומיות בישראל. בניגוד לקרנות השתלמות פרטיות שמשמשות את הציבור הרחב, ומנסות להגדיל את הרווחים של קרן ההשתלמות עצמה, קרן ההשתלמות רום פועלת בצורה שונה. מטרתה של קרן ההשתלמות רום היא לקידום רווחת העובדים בלבד. דירקטוריון קרן ההשתלמות רום מורכב מחברי מרכז השלטון המקומי והסתדרות המעו"ף, ולא נשלט בידי גוף למטרות רווח. העובדה הזאת משפיעה על אופן פעילותה של קרן ההשתלמות רום, בגלל שזה מאפשר לה לגבות דמי ניהול נמוכים יחסית, והמטרה שלה היא לפעול רק למען עובדי הרשויות המקומיות, ולא להגדיל את הרווחים של עובדי קרן ההשתלמות.

קרן ההשתלמות רום מציעה ללקוחות שלה מסלולי השקעה מגוונים: אגרות חוב בלבד, מסלול משולב אגרות חוב ומניות, ומסלול שהוא ברובו מורכב ממניות. כמו כן, מציעה קרן ההשתלמות רום ללקוחותיה שומרי המסורת אפשרות למסלול "הלכה", שבמסגרתו מושקעים הכספים בהתאם לכללים של ההלכה היהודית. בכל המסלולים השונים, דמי הניהול הם נמוכים יחסית ונועדו כדי לכסות את ההוצאות התפעוליות של קרן ההשתלמות רום בלבד.

יצירת קשר עם קרן השתלמות רום לעובדי הרשויות המקומיות

ניתן ליצור קשר עם קרן השתלמות רום לעובדי הרשויות המקומיות בטלפון מספר 03-6868000. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם קרן השתלמות רום לעובדי הרשויות המקומיות בפקס מספר 03-6868988. קרן השתלמות רום לעובדי הרשויות המקומיות מציעה ללקוחות שלה גם שירות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת service@krm.co.il.

כמו כן, אפשר לפנות לקרן השתלמות רום לעובדי הרשויות המקומיות באמצעות פגישה פיזית במשרדי החברה, לקבלת קהל. משרדי קרן השתלמות רום לעובדי הרשויות המקומיות פועלים ברחוב אחד העם 9 בתל אביב (מגדל שלום מאיר, מבואה מזרחית, קומה 16), תא דואר 29269, מיקוד 6129201. מוקד קבלת הקהל של קרן השתלמות רום לעובדי הרשויות המקומיות פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים.

אתר האינטרנט של קרן השתלמות רום לעובדי הרשויות המקומיות פועל בכתובת האינטרנט www.krm.co.il. באמצעות אתר האינטרנט ניתן לבצע פעולות רבות כמו למשל הגשת בקשה להלוואה, הורדת טפסים לעדכון פרטים אישיים, להצטרפות לקרן ההשתלמות או להעברת הכספים בין מסלולים שונים.

הלוואות לעובדי הרשויות המקומיות מקרן השתלמות רום

רום קרן השתלמות לעובדי הרשויות המקומיות מציעה ללקוחות שלה אפשרות ללקיחת הלוואה כנגד הכספים שהצטברו בקרן ההשתלמות. הן עובדים שהכספים שלהם "נזיל" והן עובדים שהכסף שלהם לא "נזיל" יכולים לפנות בבקשה לקבלת הלוואה, בתנאים שונים כפי שמפורט באתר האינטרנט של קרן ההשתלמות קום. ההלוואות הקטנות ביותר הן על סך של 5,000 שקל ותקופת פריסת ההחזר היא עד חמש שנים ממועד לקיחת ההלוואה.

גם בנושאי הלוואות, ניתן לפנות לקרן ההשתלמות רום בטלפון, בכתובת או באתר שצוינו לעיל.

שירות באמצעות אתר האינטרנט

מלבד פניה לנציג באמצעות הטלפון או בשעות קבלת הקהל, ניתן לבצע מגוון פעולות באזור האישי באתר. לכל עמית של קרן ההשתלמות רום זכאות להיכנס עם פרטי כניסה מאובטחים לאזור החשבון שלו באתר. באזור האישי ניתן לקבל פרטים על קרן ההשתלמות, גובה דמי הניהול, ההכנסות מהמעסיק ועוד. בנוסף, ניתן לבצע פעולות ולתת הוראות לקרן, למנות מוטבים בחשבון, לשנות את מסלולי ההשקעה ועוד. כדי להיכנס לחשבון האישי יש להיכנס לאתר www.krm.co.il, ולהיכנס לאזור החשבון האישי. לאחר הקשת תעודת הזהות של העמית תישלח למספר הטלפון שמוזן במערכת הודעת טקסט ובה קוד לכניסה חד פעמית לאתר. הנתונים שיופיעו באזור האישי מתייחסים לחודש הקודם שכן נתוני קרן ההשתלמות מתעדכנים אחת לחודש בלבד. עמית שלא קיבל את ההודעה ובה הקוד יכול לפנות למוקד שירות הלקוחות של קרן ההשתלמות רום ולוודא שמספר הטלפון שמוזן במערכת נכון, ואם לא לעדכן את פרטיו.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של רום קרן השתלמות

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של רום קרן השתלמות רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של רום קרן השתלמות. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של רום קרן השתלמות, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של רום קרן השתלמות, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של רום קרן השתלמות, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.