נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דלתות חמדיה

>>
>>
שירות לקוחות דלתות חמדיה טלפון
צור קשר שירות לקוחות דלתות חמדיה

דלתות חמדיה מייצרת, מפתחת ומשווקת דלתות פנים מזה כ-70 שנה. מה שהחל כמיזם של מספר חברי קיבוץ, הפך לגאווה ישראלית בינלאומית ולמפעל המוביל בארץ בתחום דלתות הפנים. דלתות חמדיה היא החברה הישראלית הגדולה בתחומה, עם מגוון המוצרים הרחב בענף בשלל עיצובים ומפרטים בהתאם לצרכי הלקוחות ודרישות הפרויקטים. החברה ידועה בהיקפי ייצור גדולים של דלתות מעוצבות ובפיתוחים טכנולוגיים חכמים. דלתות חמדיה מקדמת מוצרים ייחודיים ורשומים על שמה פטנטים כמו דלת פנים אקוסטית יחידה מסוגה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דלתות חמדיה

צור קשר שירות לקוחות דלתות חמדיה

טלפון של שירות הלקוחות של דלתות חמדיה

מספר הטלפון הינו:  

09-7401654

זמינים בשעות ובימים:
א'-ד' בשעות 08:30-17:00 | יום ה' בשעות 08:30-16:00

מפעל דלתות חמדיה ומשרדי הנהלת החברה – 04-6666611

שירות לקוחות :

דיירי פרוייקטים: 

אזור מרכז וירושלים: 04-6666634
אזור צפון ודרום: 04-6666625

לקוחות פרטיים:
אזור צפון: 04-6666608
אזור מרכז ודרום: 04-6666606

כתובת המייל הינו – negishut@hamadia-group.com

צור קשר באתר של דלתות חמדיה

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/orX16

הפייסבוק של שירות הלקוחות של דלתות חמדיה

שם דף הפייסבוק הינו:

דלתות חמדיה 

האינסטגרם של שירות הלקוחות של דלתות חמדיה

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

hamadia.doors

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של דלתות חמדיה

שם ערוץ היוטיוב הינו:

דלתות חמדיה – הדלת השקטה של ישראל

צור קשר בפקס של דלתות חמדיה

מספר הפקס הינו:

04-6587950

מפעל דלתות חמדיה ומשרדי הנהלת החברה – 04-6587950

דלתות חמדיה הינה חברה לייצור דלתות שהוקמה במקור בנגרייה של קיבוץ חמדיה שבעמק הירדן. באדמה הצחיחה של העמק בו היה קשה לפתח ענפי חקלאות שונים כמו רפת או גידולי ירקות, ולכן החליט הקיבוץ להתמקד בייצור וכך נוסדה הנגריה שסיפקה דלתות איכותיות המתאימות במיוחד לארצות טרופיות. הנגריה התרחבה למפעל של ממש ואף מכרה בארצות כמו ליבריה וגאנה. לחברה פטנטים שונים לדלתות פנים וביניהם דלת אקוסטית שקטה, והמפעל שלה יכול לייצר עד מאה ושישים אלף דלתות בשנה. מפעל החברה עדיין נמצא באזור התעשייה של קיבוץ חמדיה אך כיום דלתות חמדיה כבר לא שייכת לקיבוץ ויש לה סניפים ואולמות תצוגה הפרוסים ברחבי הארץ.

מגוון מוצרי החברה של דלתות חמדיה

דלתות חמדיה מציעה דלתות פנים מעוצבות ללקוחות פרטיים ועסקיים והדלתות שלה משתלבות בעיצוב של מעצבי פנים ואדריכלים הן בבתים פרטיים, דירות, חנויות ומשרדים. החברה מציעה דלתות אקוסטיות, דלתות לבנות ודלתות בגווני עץ, דלתות נגד מים, דלתות מעוצבות הנותנות סטייל יחודי לחלל, וכן דלתות הזזה ודלתות עם ציר נסתר. בנוסף, יש לחברה דלתות צבעוניות ודלתות עם זכוכית ופרזול, כך שהחברה מספקת בקלות מענה למגוון רחב של לקוחות בעלי צרכים שונים וטעם אישי המעצבים חללים בעלי ייעודים שונים.

שירות לקוחות של דלתות חמדיה

כדלתות הפנים הגדולה בישראל, דלתות חמדיה חרטה על דגלה שירות לקוחות איכותי ללקוחות הפרטיים והעסקיים, וכן לדיירים בפרוייקטי הבניה הרבים אליהם היא מספקת דלתות. שירות הלקוחות של החברה פועל לפי אזורים גיאוגרפיים שלכל אחד מהם טלפון שונה. שירות לקוחות דלתות חמדיה טלפון 04-6666606 נותן מענה ללקוחות פרטיים באזור המרכז והדרום, ובטלפון 04-6666608 ללקוחות הצפון. דיירי פרוייקטים המעוניינים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של דלתות חמדיה יכולים לפנות בטלפון למספר 04-6666634 לאזור המרכז וירושלים, ובטלפון 04-6666625 ללקחות באזור הצפון ובאזור הדרום. המענה הטלפוני של מוקדי שירות הלקוחות פועל בימים ראשון עד רביעי בשעות שמונה וחצי בבוקר ועד חמש אחר הצהריים, וביום חמישי בשעות שמונה וחצי בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים. ביום שישי ובערבי חג המענה הטלפוני לא פעיל.

בנוסף, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בערוצים נוספים. ניתן לשלוח פקס למשרדי החברה ברעננה, בטלפון 09-7401814. ניתן לפנות גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה בכתובת www.hamadia-doors.co.il שם ניתן למלא טופס מקוון עם פרטי הלקוח והפנייה, ונציגי החברה יחזרו אליכם בשעות פעילות המוקד.

אולמות התצוגה של דלתות חמדיה

לדלתות חמדיה סניפים ואולמות תצוגה ברחבי הארץ בהם ניתן להתרשם מדלתות החברה, להתייעץ עם מומחים ומעצבים ולרכוש דלתות לפרוייקטים בעיצוב אישי. בצפון, לדלתות חמדיה סניפים במתחם רידיזיין בקרית אתא, וברחוב המלאכה בעפולה. בשרון דלתות חמדיה מפעילה אולמות תצוגה במתחם סוהו בנתניה ובאזור התעשיה ברעננה, שם נמצאים גם משרדי החברה. במרכז הארץ יש לדלתות חמדיה אולמות תצוגה ברחוב הלח"י ובבית טמבור בבני ברק, בלישנסקי בראשון לציון וכן בפתח תקווה. בירושלים דלתות חמדיה מפעילה אולם תצוגה בתלפיות, ובדרום יש לדלתות חמדיה שלושה סניפים, באשדוד, אשקלון ובאר שבע. ניתן לקבל פרטים על כתובות החנויות, טלפונים ליצירת קשר ושעות הפתיחה של הסניפים באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.hamadia-doors.co.il.

דלת שקטה במיוחד של דלתות חמדיה

דלתות חמדיה מייצרת דלתות בסדרה מיוחדת הנקראת ULTRA QUIET PRO . דלתות אלה מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת אותה פיתחה החברה, ומוטמע בהם פטנט בלעדי המספק בידוד אקוסטי. כדי ליצור את הבידוד האקוסטי משתמשים במילוי דלת מיוחד שהוא חומר אקוסטי בעל שלוש שכבות, וכן ישנם מרווחים מיוחדים בין כנף הדלת למשקוף ולרצפה, וסף אקוסטי שאפשר לכוון והוא נצמד לרצפה כאשר סוגרים את הדלת ועוד. הדלת הייחודי לדלתות חמדיה מבודדת אקוסטית ברמה של עד 33 דציבלים. לא כל דלת פנים היא דלת אקוסטית, ולקוחות המעוניינים בדלתות אקוסטיות יכולים לפנות לדלתות חמדיה בסניפים השונים כדי לרכוש דלת ייחודית זו.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של חמדיה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של חמדיה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של חמדיה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של חמדיה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של חמדיה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של חמדיה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.