נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טירת צבי

>>
>>
שירות לקוחות טירת צבי טלפון

טירת צבי מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מעדני בשר: פסטרמה, נקניקים, נקניקיות ומוצרי בשר.

צור קשר שירות לקוחות טירת צבי

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טירת צבי

צור קשר שירות לקוחות טירת צבי

טלפון של שירות הלקוחות של טירת צבי

מספר הטלפון הינו:  

1800262728

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של טירת צבי

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3zkTTvK

הפייסבוק של שירות הלקוחות של טירת צבי

שם דף הפייסבוק הינו:

טירת צבי

על מוצרי טירת צבי

המפעל של טירת צבי פועל בקיבוץ טירת צבי, אחד מהקיבוצים הראשונים בישראל. המפעל של טירת צבי הוא אחד מהמפעלים הוותיקים ביותר בישראל בתחום של עיבוד בשר וייצור מוצרי בשר כמו נקניקים, מוצרי בשר קפוא פסטרמות ונקניקיות. בשנים האחרונות פועל המפעל של טירת צבי בשותפות עם תנובה, אשר אחראית על השיווק וההפצה של מוצרי מפעל טירת צבי.

מפעל טירת צבי מייצר מוצרי בשר איכותיים, ומשתמש בטכנולוגיות ייצור ובקרת איכות מהמתקדמות ביותר בישראל, כדי להבטיח ללקוחות טירת צבי את הבשר האיכותי והבטוח ביותר. תהליך הייצור של מוצרי טירת צבי עומד בכל התקנים הקפדניים של משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי, במטרה להבטיח ללקוחות החברה מוצרים איכותיים ובריאים. מפעל טירת צבי מתאפיין בהקפדה ללא פשרות על איכות הבשר, דיוק הליך הייצור וכן הקפדה על כשרות, תוך פיקוח של הרבנות הראשית. כל מוצרי מפעל טירת צבי כשרים, בשתי רמות שונות של כשרויות – כשרות רגילה לכל המוצרים וכשרות מהדרין (גלאט, מחפוד) לחלק מהמוצרים.

שירות לקוחות טירת צבי

לאור השותפות בין מפעל טירת צבי לתנובה, לקוחות מוצרי טירת צבי יכולים ליצור קשר עם תנובה כאשר הם זקוקים לשירות לקוחות טירת צבי. הפנייה לשירות לקוחות טירת צבי יכולה להיעשות ממגוון סיבות. למשל, לקוחות יכולים לפנות לשירות לקוחות טירת צבי כדי לברר פרטים על אופן השגחת הכשרות במפעל טירת צבי, או כדי להתלונן על מוצר שהגיע לא טרי ולא בסטנדרטים הקפדניים של מפעל טירת צבי.

כמו כן, טירת צבי מתגאה בכך שהיא מקשיבה כל הזמן ללקוחותיה ומעדכנת את תפריט המוצרים השונים בהתאם לדרישות ובקשות שמגיעות מלקוחות טירת צבי. לשם כך, יכולים לקוחות טירת צבי ליצור קשר עם שירות לקוחות טירת צבי כדי להציע לחברה רעיונות חדשים למוצרי בשר, וטירת צבי תבחן את ההצעה בכובד ראש במטרה לשרת את לקוחותיה כמיטב יכולתה.

טירת צבי – צור קשר

במקרה שבו לקוחות מעוניינים ליצור קשר עם טירת צבי כדי להתלונן על מוצר פגום, ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של שירות הלקוחות של טירת צבי. שירות הלקוחות של טירת צבי פועל בטלפון 1-800-262-728, ופועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים. כמו כן, אפשר לפנות לטירת צבי בדואר באמצעות הכתובת מוקד צרכנים, תא דואר 403, אשקלון, מיקוד 78100301. כמו כן, אפשר ליצור קשר עם מפעל טירת צבי באמצעות פקס במספר 08-6832030. החברה לא מספקת שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני או וואטסאפ.

כמו כן, תנובה, שפועלת בשותפות עם מפעל טירת צבי, מאפשרת ליצור קשר בנוגע למוצרי טירת צבי גם באמצעות טופס מקוון בכתובת האינטרנט www.tnuva.co.il. באמצעות הטופס המקוון ניתן להציע מוצר חדש, להתלונן על מוצר פגום לשאול שאלות לגבי המוצרים השונים של טירת צבי, ואף לפרגן למוצרי טירת צבי ולספר לתנובה האם המוצרים היו טעימים ומה אהבתם בהם.

ניתן לבצע פעולות נוספות באתר האינטרנט של טירת צבי (תנובה). לקוחות טירת צבי יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של טירת צבי, כפי שנכתב למעלה, וגם יכולים לעיין ברכיבים התזונתיים של כל אחד ממוצרי טירת צבי. בנוסף, באתר האינטרנט של טירת צבי אפשר למצוא טיפים לשמירה על מוצרי טירת צבי, טיפים להכנת כריכים ואפילו אפשר למצוא מתכונים שנכתבו במיוחד כדי להתאים למוצרי טירת צבי. באתר האינטרנט אפשר אפילו להירשם לקבלת עדכונים על מוצרים חדשים של טירת צבי כדי להיות הראשונים ששומעים על מוצרים חדשים ועדכונים.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טירת צבי

כל המידע על שירות הלקוחות של טירת צבי רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טירת צבי. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טירת צבי, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טירת צבי, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טירת צבי, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.