נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טי פי לינק (TP Link)

>>
>>
שירות לקוחות טי פי לינק (TP Link) טלפון

מוצרי מותג TP-LINK (טיפי לינק) ברשת אייבורי מחשבים וסלולר המציעה מגוון מוצרים מבית TP-LINK (טיפי לינק) במחירים משתלמים להזמנה באתר ובחנויות.

צור קשר שירות לקוחות טי פי לינק

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טי פי לינק (TP Link)

צור קשר שירות לקוחות טי פי לינק

מייל של שירות הלקוחות של טי פי לינק (TP Link)

כתובת המייל הינה:

sales.usa@tp-link.com

צור קשר באתר של טי פי לינק (TP Link)

כתובת האתר הינה:

https://www.tp-link.com/us/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של טי פי לינק (TP Link)

שם דף הפייסבוק הינו:

TP-Link

האינסטגרם של שירות הלקוחות של טי פי לינק (TP Link)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

tplinkus

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של טי פי לינק (TP Link)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

TP-Link

הטוויטר של שירות הלקוחות של טי פי לינק (TP Link)

חשבון הטוויטר הינו:

TP-Link US

על טי פי לינק (TP Link)

טי פי לינק (TP Link) היא אחת מחברות האלקטרוניקה המובילות בעולם בתחום של רשתות מחשב ואינטרנט. טי פי לינק נוסדה בשנת 1996 בהונג קונג ופועלת היום הן מהונג קונג והן מסין. טי פי לינק מייצרת ומשווקת ברחבי העולם מוצרי אינטרנט כמו ראוטרים, הארכת טווח לווי פי, מצלמות רשת ומוצרים משלימים רבים לבית ולעסק. אחד מסוגי המוצרים שטי פי לינק מתמחה בו הוא מוצרים לבית "חכם", אשר מאפשרים לתפעל מוצרים רבים ברחבי הבית ישירות מהמכשיר הסלולרי, כמו אזעקות, דלתות, תריסים, המזגנים, דוד המים החמים, ועוד ועוד. את מוצרי טי פי לינק ניתן לרכוש ישירות מאתר האינטרנט של החברה בכתובת האינטרנט www.tp-link.com או באמצעות החנויות או אתרי האינטרנט של כל אחת מהמשווקים של מוצרי טי פי לינק בישראל – קיי אס פי או אייבורי, לצד חנויות נוספות.

יצירת קשר עם טי פי לינק – אחריות

נושא מרכזי שבו זקוקים לקוחות טי פי לינק לסיוע ותמיכה ממוקד שירות הלקוחות הוא שאלת האחריות על מוצרי החברה. כל אחד ממוצרי טי פי לינק, כאשר הוא נמכר דרך החברה או באמצעות המשווקים המורשים של טי פי לינק בישראל, מקבל כיסוי אחריות לתקופת זמן כלשהי, תלוי במוצר עצמו והיכן נרכש. כדי להפעיל את האחריות שניתנה למוצר של טי פי לינק, יש צורך לבצע תהליך של הרשמה של המוצר באתר האינטרנט של טי פי לינק בכתובת האינטרנט www.myproducts.tp-link.com. לקוחות החברה צריכים לפתוח חשבון חדש באתר האינטרנט של החברה, ולהשתמש בו כדי להזין פרטים על המוצר כמו מספר סידורי, היכן המוצר נרכש, ומתי המוצר נרכש, כדי להפעיל את תקופת האחריות על המוצר של טי פי לינק.

יצירת קשר עם טי פי לינק – תמיכה טכנית

אחד מהערכים המרכזיים ביותר של טי פי לינק הוא שירות לקוחות מהיר, יעיל, מקצועי ומהימן לכלל לקוחותיה בכל רחבי העולם. טי פי לינק מדגישה את איכות השירות שלה הן בכל הנוגע לרכישה של מוצרים חדשים, והן בכל הנוגע לתיקון תקלות במוצרים שנרכשו זה מכבר. למרות זאת, לעיתים יש צורך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של טי פי לינק, למשל כדי לתאם מועד לתיקון תקלה במכשיר, או כדי לברר על מועדי והיקף תעודת האחריות של המוצר. במקרים כאלה, יכולים לקוחות טי פי לינק ליצור קשר עם החברה במגוון דרכים.

באתר האינטרנט של טי פי לינק בכתובת האינטרנט www.tp-link.com יכולים לקוחות החברה לברר פרטים טכניים על המוצר שרכשו, באמצעות הזנת המספר הסידורי של המוצר שנרכש. כמו כן, באתר האינטרנט של טי פי לינק ניתן למצוא תשובות לשאלות נפוצות בכל הנוגע למוצרים, המלצות על מוצרים, או פתרון תקלות נפוצות.

כמו כן, לקוחות טי פי לינק יכולים ליצור קשר באמצעות הטלפון עם מוקד שירות לקוחות טי פי לינק באמצעות טלפון מספר 073-2660990. בגלל שמדובר בחברה בין לאומית, ייתכן שיהיה צורך להוסיף את קידומת המדינה של ישראל לפני השיחה – 972+. כמו כן, לקוחות טי פי לינק יכולים לשלוח דואר אלקטרוני לטי פי לינק, על מנת ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות טי פי לינק, בכתובת הדואר האלקטרוני lab@benda.co.il. כמו כן, טי פי לינק מפעילה מוקד שירות לקוחות באמצעות הוואטסאפ בטלפון מספר 050-3028789. באמצעות הוואטסאפ יכולים לקוחות טי פי לינק להתכתב בצורה ישירה עם נציג מקצועי של החברה, אשר ישמח לסייע לכל אחד מהלקוחות לפתור את התקלה או לסייע בפתרון הבעיה שבגללה התקשרו למוקד שירות לקוחות.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טי פי לינק (TP Link)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של טי פי לינק (TP Link) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טי פי לינק (TP Link). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טי פי לינק (TP Link), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טי פי לינק (TP Link), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טי פי לינק (TP Link), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.