נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טפאל (Tefal)

>>
>>
שירות לקוחות טפאל (Tefal) טלפון

טפאל- חברה של מוצרים לבית ולמטבח

צור קשר שירות לקוחות טפאל

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טפאל (Tefal)

צור קשר שירות לקוחות טפאל

צור קשר באתר של טפאל (Tefal)

הפייסבוק של שירות הלקוחות של טפאל (Tefal)

שם דף הפייסבוק הינו:

Tefal מחבתות וסירים

טפאל שירות לקוחות טלפון 1-700-700-727

במקום לחפש החוצה דרכים לשפר את הבית שלכם, באביב הזה, אנחנו מסתכלים על מה שכבר יש לנו. שימוש בכלי הבישול שלכם כעיצוב הוא דרך אידיאלית לרענן את החלל שלכם, תוך כדי שמירה על מעשי ובתקציב. בואו נהיה כנים, כשכלי הבישול שלכם נראים כל כך טוב, זה פשוט לא נהיה קל יותר. האביב הוא הזמן האידיאלי לשקול רעיונות חדשים לריענון מרחב המחיה שלכם. אחרי שנתיים פלוס שביליתם בעיקר בבית, אתם חושבים מחדש על מרחבי המגורים שלכם כמו שלא היה מעולם. אחרי הכול, הם כבר לא רק בשביל לחיות, אלא גם לעבודה וללימודים.

בזמנים קודמים, אולי התעלמתם בקלות רבה יותר מאסתטיקת מטבח תפלה. אבל אחרי שנה שבה נאלצתם להסתכל על זה כל יום ויום? כן, לא כל כך. אם אתם עומדים לאבד את קור רוחכם עם המצב הנוכחי של המטבח שלכם, המאמר הזה בשבילכם. וכך אנו מגיעים אל טפאל שירות לקוחות טלפון כל מוצריה כלי הבישול שלה אינם מכילים עופרת, קדמוים וחומצות, המוצרים ידידותיים לסביבה וניתנים למחזור מלא ועומדים בתקני איכות הסביבה ושימור הסביבה.

מדוע כדאי להיות הלקוחות של טפאל טלפון?

להחיות מטבח עייף לא חייבת להיות משימה ענקית. זה פשוט כמו ניצול מה שיש לכם על מנת להעלות את החלל שלכם. השימוש בכלי הבישול של טפאל טלפון כדי לתת למטבח שלכם קצת רוח הוא פתרון תחזוקה נמוך עם מראה תחזוקה גבוה. מגוון הצבעים והמצעים המובחרים המתאימים יכולים לעזור לכם ליצור אמירה מושכת ופונקציונלית שתעביר אתכם מתוסכלים להשראה כשאתם מבלים בחלל הבישול המתחדש שלכם. ולהלן מדוע כדאי לכם להיות הלקוחות של טפאל טלפון:

  • עיצוב קדימה – בואו נהיה כנים – כלי בישול אטרקטיביים עושים אמירה יפה במטבח. כלי בישול איכותיים ומודרניים מספיק יפים לעמוד לבד על השיש או ליצור לעצמו בית קבוע על הכיריים. אתם יכולים להגביר את הגימור הצבעוני שלו עם מצעים למטבח או מחזיקי סירים בהשלמה של ערכות צבעים. הדגשת כלי בישול אלגנטיים היא גם פתרון רב אסתטי, מכיוון שהוא נראה מלוטש במטבח תעשייתי בדיוק כמו במטבח מינימליסטי, חווה או רטרו. אפילו בעלי מטבחים זעירים לא צריכים להתייאש – קימל עושה את החתיכה המושלמת לא משנה היכן היא גרה.

  • פּרַקטִיוּת – מנקודת מבט של שכל ישר, עיצוב כלי הבישול שלכם בשטח הפתוח כדי לשמש מוקד הוא דבר לא מובן מאליו. הרבה יותר קל להכין ארוחות טעימות כאשר יש לכם את כלי הבישול שלכם בהישג יד. אתם לא צריכים להקריב מדף או ארון שלם של שטח אחסון יקר כדי להסתיר את הסירים והמחבתות שלכם. וגם – אה כן – כלי בישול שייכים למטבח, כך שהם יוצרים מבטא פשוט ואמתי כשהוא בחוץ בסביבתו הטבעית. איפה פונקציה פוגשת צורה – אנחנו חופרים אותה.

  • ידידותי לתקציב – למה שלא תשתמשו במשהו שכבר יש לכם בבית במקום להשקיע יותר כסף על עיצוב הבית הקמעונאי? סידור כלי הבישול שלך כדי לשמש כעיצוב המטבח קל יותר לארנק. בין אם אתם תולים אותו על מתלה עילי או מציג אותו בצורה בולטת על השיש, עיצוב כלי הבישול שלכם הוא פריצה ידידותית לתקציב שבמקרה נראה יוקרתי. השתמשו בכספים שתחסכו כדי לפנק את עצמכם בטיפול עצמי… או אם תחליטו שכלי הבישול שלכם יפים מכדי להפריע, יהיה לכם מזומן עבור אוכל לקחת.

האם טפאל שירות לקוחות טלפון תמליץ לכם על כלי בית מנירוסטה, ולמה בדיוק?

בוודאי כי טפאל שירות לקוחות טלפון תמליץ לכם על כלי בית מנירוסטה כי נירוסטה הוא הסוג הפופולרי ביותר של כלי בישול – ומסיבה טובה, אבל הכרת היתרונות תעזור לכם לקבל החלטה מושכלת יותר בעת בחירת סט כלי הבישול הבא שלכם.

  • נהדר ליצירת רטבים – נירוסטה נהדרת להקפצה על מנת ליצור קרמליזציה מה שגורם לכמה רטבים ורוטבים נהדרים.

  • עמידה לאורך זמן – התכונות הפיזיות של נירוסטה הופכות אותה לעמידה בפני שריטות, סדקים, שקעים ושקעים. המשמעות היא שכלי הבישול שלכם יחזיקו מעמד לשנים רבות קדימה. הוא לא יתכלה, לא יחליד או יכתים – ישמור על הברק הנראה שלו במשך שנים רבות. למעשה, אם השקעתם במותג איכותי של כלי בישול, הוא עשוי להחזיק אתכם לכל החיים.

  • ריפוי עצמי – ברוב המקרים, כלי בישול מנירוסטה מכילים כרום המספק תכונות ריפוי עצמי. כאשר הנירוסטה נשרטת, תחמוצת הכרום יוצרת שכבה חדשה ובכך מגינה על השכבה שמתחתיה. למרות זאת, אתם עדיין צריכים להימנע משימוש במשפשפים מתכתיים על הנירוסטה של מכיוון שיש פוטנציאל ליצור שריטות עמוקות שלא ניתן לתקן.

  • מראה – כלי בישול מנירוסטה פשוט נראים טוב. אם אי פעם דפדפת בחנויות בחיפוש אחר סט כלי בישול, תדעו עד כמה הם נראים מושכים עם הברק המבריק שלהם. זאת בשל הניקל בסגסוגת הנירוסטה המשמשת לייצור כלי הבישול. עם זאת, היופי בכלי בישול מנירוסטה הוא שגם כאשר אתם מביאים אותם הביתה ומשתמש בהם, הברק נשאר עם מינימום ניקוי, שומר עליו בהיר ונוצץ לאורך שנים של שימוש.

  • ידידותית לסביבה – זה אפילו ידידותי לסביבה – יותר ממחצית מכל הנירוסטה החדשה עשויה מגרוטאות מתכת שהומסה וממוחזרת.

  • צדדיות – מכיוון שכלי בישול מנירוסטה אינם מגיבים עם חומצות או עם מאכלים אלקליים, זה אומר שניתן להשתמש בהם לכל מיני בישולים ללא חשש שהמתכת תתנקם או תתכלה. עם זאת, וודאו שלא תשאירו מזונות חומציים לתקופות ארוכות במחבתות נירוסטה מכיוון שעדיין קיים פוטנציאל להתרחשות נזק. אם אתם מבשלים עם הרבה מזונות מלוחים או חומציים, אולי כדאי לכם לשקול רכישת כלי בישול מדורגים מפלדה כירורגית 316.

  • משקל נחמד – רוב כלי הבישול כבדים. זה בדרך כלל סימן לכלי בישול איכותיים אבל נירוסטה יחסית בהשוואה לכלי בישול מברזל יצוק. זה מקל על העבודה ולתמרון ברחבי המטבח.

  • קל לניקוי – אנחנו חושבים שרוב בני האדם מסכימים שפלדת אל חלד היא סופר קלה לניקוי בהשוואה לסוגים אחרים של כלי בישול כמו נחושת או ברזל יצוק חשוף למשל. גם אם נתקעתם על אוכל, תוכלו להשתמש במקצף ניילון כדי לקרצף את המשטח נקי מבלי ליצור נזק. (הימנעו משימוש במקלפי מתכת גסים שכן הם עלולים לפגוע במשטח.) ניתן גם להכניס אותו למדיח הכלים אך שימו לב שלמרות שנחשב בטוח להכניס נירוסטה למדיח כלים, עדיין יש לו פוטנציאל להתקהות לאורך זמן. בדקו עם המדריך או פנה ליצרן של כלי הבישול שרכשתם כדי לוודא שהסט שלכם בטוח במדיח כלים.

  • זה לא מגיב – היופי של נירוסטה הוא שהיא לא מגיבה. המשמעות היא שכאשר אתם מבשלים את האוכל שלכם, לא תקבלו טעם מתכתי וגם האוכל שלכם לא ישנה צבע, מה שעלול לקרות עם כלי בישול מברזל יצוק, אלומיניום או נחושת.

  • טיפול קל – שלא כמו כלי בישול מנחושת וברזל יצוק חשוף, כל כך הרבה יותר קל לטפל בכלי בישול מנירוסטה. זה לא דורש ליטוש (אם כי אתם יכולים לעשות זאת אם תרצו) משום שהוא נוטה לשמור על הברק שלו ואתם לא צריכים לתבל אותו כמו שהייתם עושים עם כלי בישול מברזל יצוק.

מה בנוגע לכלי הבישול מאבן שמציעה טפאל טלפון?

כלי בישול מאבן אינם מוצר חדש ברוב המטבחים המסורתיים ואפילו המודרניים. למען האמת, הוא זוכה לתשומת לב רבה במטבחים מודרניים מאשר עמיתיו הנון-סטיק. בדרך כלל, מטבחים ביתיים בוחרים כעת בכלי בישול מסורתיים העשויים מחמר ומאב, וכך גם טפאל טלפון. האם יש יתרונות של כלי בישול מאבן? כן, ישנם יתרונות רבים של כלי בישול מאבן, כדוגמת – עמידות ובטיחות. המשיכו לקרוא כאן למטה בזמן שאנו חוקרים ודנים ביתרונות אחרים של כלי בישול מאבן.

  • עמיד בפני שריטות – כמעט ולא תחוו בעיות של פתיתים וסתתים בכלי בישול מאבן, במיוחד כאשר אתם חושבים באיזה סוג של כלים אתם משתמשים בדרך כלל. קשה לקבל שריטות לציפוי אלא אם כן אתם מחוספסים בכלי הבישול. ראוי לציין ששימוש קבוע בפלדה או רפידה קשה אחרת לניקוי כלי בישול מאבן עלול להזיק לו. אחרי הכול, ניקוי גס כזה מיותר מכיוון שלכלי בישול מאבן יש משטח בישול נון-סטיק שדי קל לניקוי.

  • עמיד – עמידות היא סיבה אחת משמעותית שמושכת את רוב בני האדם לרכוש מאת טפאל טלפון כלי בישול מאבן. מוצרי בישול מאבן נוטים להיות עבים ויציבים, עמידים בפני קרעים ובלאי. בנוסף לכךך, הוא אינו נקבובי ועמיד בפני שבבים, ובכך משפר את העמידות. כמו כן, חמר כלי אבן נורה בטמפרטורות גבוהות על מנת ליצור כלי בישול: ובכך, מה שהופך אותו למסוגל לעמוד בטמפרטורות גבוהות במיוחד בזמן הבישול. אם תטפלו כראוי בכלי הבישול מאבן שלכם, לילדיכם או לנכדיכם יהיו רגעים מקסימים שיורשו אותם.

  • לא תגובתי – אחד האתגרים שתתמודדו עם כמה כלי בישול שאינם נדבקים הוא תגובה עם מזונות ונוזלים (במיוחד מזונות חומציים) בזמן הבישול. כתוצאה מכך משתחררים למזונות כימיקלים רעילים ומתכות. ברם, זה משחק אחר לגמרי עם כלי בישול מאבן משום שהוא לא מגיב. לכן, מה שהופך אותו לחלופה בטוחה ובריאה יותר לכלי בישול. זאת ועוד, כלי בישול מאבן לא יפריעו לטעם האותנטי של האוכל שלכם בזמן הבישול.

  • זה בטוח – יתרון בולט נוסף של כלי בישול מאבן הוא בטיחותם. באופן כללי, זה נטול רעלים. בכלי בישול מאבן טבעית אין טפלון או מתכות רעילות אחרות כגון עופרת, קדמיום או אבץ. לכן, אתם נהנים מהאוכל שלכם מבלי לדאוג לשיכרון מזון, ובסופו של דבר אתם מתמודדים עם בעיות בריאותיות.

  • מייצר תוצאות איכותיות – סיבה נוספת שכדאי לכם לשקול כלי בישול מאבן ככלי הבישול האידיאליים שלכם למטבח היא תוצאות יוצאות דופן. ראשית, הוא מגיע עם משטח בישול נון-סטיק; לכן, הבישול קל. יתרה מזאת, כלי בישול מאבן מציעים פיזור חום אחיד, משפרים בישול אחיד ויעיל. כמו כן, אם תשתמשו בחלק מכלי הבישול מאבן לאפייה, תקבלו תוצאות יוצאות דופן בגלל יכולתו להחזיק חום לאורך זמן.

  • ניקוי קל – כלי בישול מאבן כוללים משטח חלק ללא הידבקות. לכן, האוכל לא נדבק למשטח הבישול, הניקוי קל והמזון לא נדבק. בניגוד לכלי בישול אחרים שאינם נדבקים, כלי בישול מאבן ניתנים למדיח כלים. אתם יכולים לעשות גם ניקוי ידיים וגם ניקוי מדיח כלים.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טפאל (Tefal)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של טפאל (Tefal) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טפאל (Tefal). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טפאל (Tefal), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טפאל (Tefal), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טפאל (Tefal), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.