נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יובל מנדלוביץ

>>
>>
שירות לקוחות יובל מנדלוביץ טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

האגודה הוקמה על ידי יובל מנדלוביץ ותפקידה להציל ולשקם את הכלבים "המסוכנים" יותר. פעילותם נשקפת בחילוץ והצלת כלבים מקרבות אכזריים, מהסגרים, התעללויות ובתים מזניחים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של יובל מנדלוביץ

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מייל של שירות הלקוחות של יובל מנדלוביץ

כתובת המייל הינה:

yuval4pit@gmail.com

מספר טלפון הינו :  072-3909929

צור קשר באתר של יובל מנדלוביץ

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3eA5YV6

מסנג'ר של שירות הלקוחות של יובל מנדלוביץ

הפייסבוק של שירות הלקוחות של יובל מנדלוביץ

שם דף הפייסבוק הינו:

יובל מנדלוביץ' למען הפיטבולים הרוטוולרים ושאר ה"מס(ו)כנים"

האינסטגרם של שירות הלקוחות של יובל מנדלוביץ

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

yuval4pit

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של יובל מנדלוביץ

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Yuval4pit

הטיקטוק של שירות הלקוחות של יובל מנדלוביץ

שם חשבון הטיקטוק הינו:

yuval4pit

העמותה של יובל מנדלוביץ שכל אחד חייב להכיר

לא אחת אפשר להתוודע לסיפור חיים מעניין, מרגש וייחודי של אדם זה או אחר. מישהו שלא חלם בכלל שזה מה שיביא לו פרסום, שלא דמיין לאן ייקחו אותו גלגולי החיים. כך בדיוק קרה עם יובל מנדלוביץ. כיום הוא כבר מוכר וידוע בתחום של אימוץ והצלה של כלבי פיטבול (בעיקר) מחיים של סבל ואכזריות מצד מי שמייעד את הכלבים לקרבות רחוב קשים ועם הזמן מוצא את עצמו יובל נלחם לא רק באלה מתעללים בכלבים אלא גם ברשויות של המדינה שלא מקלות על חייו. יובל הוא אדם ייחודי אשר לראשונה שם בראש השיח הציבורי את הנושא של חוק הכלבים המסוכנים ואת עצם העובדה שחלקם הם כלבים מסכנים בעצמם.

אין זה פשוט להבין שמה שיובל עושה זה מצווה של ממש וכל הפעולות שלו נובעות מתוך אהבה גדולה לכלבים וניסיונות הסברה כמעט בלתי אפשריים. יובל הוא זה שפועל על פי חוק הכלבים המסוכנים ולא עובר עליו. למרות זאת הוא נמצא תחת רדיפה תמידית ולכן חשוב היה לו להקים אתר אינטרנט עם מידע מהותי אודות פועלו, כולל דרכים ליצור קשר איתו ועם העמותה שלו כאשר המטרה היא אחת ויחידה – להציל את הכלבים האלה מחיי סבל, אכזריות וכאבים.

לשם מה ליצור קשר עם העמותה של יובל מנדלוביץ?

יובל לא לבד במערכה. יש סביבו לא מעט אנשים שפועלים ביחד איתו מתוך תחושת שליחות ורצון לסייע לכלבים המסכנים ולשקם את החיים שלהם. יש כמה סיבות אשר בגינן ירצה אדם זה או אחר ליצור קשר עם יובל מנדלוביץ טלפון 072-3909929 – ראשית על מנת להביא אל החווה שלו כלב שהוא מצא שסבל מחיי קרבות אכזריים. שנית על מנת להציע סיוע או כל עזרה שנדרשת עם הכלבים בחווה עצמה. סיבה נוספת ולא פחות חשובה היא העברת תרומה כספית על מנת שהחווה תוכל להמשיך לפעול ולהציל כמה שיותר כלבים. 

יובל הוא אמנם הדמות המרכזית, המייסד של העמותה שלו וזה בעיקר פועל ונמצא בלב העשייה אך הוא בהחלט מוקף באנשים טובים שחולקים איתו את השקפת העולם ואת הרצון העז להציל את הכלבים המסכנים. אל החווה מגיעים ללא הפסקה כלבים בין אם על ידי יובל בעצמו ובין אם על ידי אנשים שמכירים אותו ויודעים על פועלו. בחווה זוכים הכלבים לשיקום, החזרת האמון שלהם בבני האדם ובמקרים שיובל יחליט שזה מתאים – הם יוצעו לאימוץ מחודש. כלבים אשר מכל סיבה שהיא יובל יחליט שלא מתאימים להיות מאמצים – יזדקנו וימותו בכבוד ומשיבה טובה בחווה. על כל אלה אפשר לשמוע דרך שירות לקוחות יובל מנדלוביץ טלפון 072-3909929.

שאלות ותשובות אודות עמותת יובל מנדלוביץ

שאלה – איך יודעים מתי לפנות אל העמותה של יובל מנדלוביץ?

תשובה – מומלץ מאד להתוודע לפעילות של יובל דרך אתר האינטרנט שלו. כך אפשר גם לקבל פרטים ולהבין מתי לפנות אליו ומתי מומלץ להציע עזרה או סיוע. כמובן שאם מעוניינים לתרום לו או לסייע לו בכל דרך מומלץ לפנות בכל זמן ובכל רגע, שכן לבטח כל תרומה או סיוע יהיו נדרשים.

שאלה – קשה מאד לחשוב בצורה חיובית על הכלבים האלה. איך יובל בכלל מצליח?

תשובה – במדינה יש חוק בנוגע לכלבים ויובל לא עובר על החוק בשום אופן. חלק לא מבוטל מהחשש מהכלבים נובע מחוסר ידע ובורות וכאן יובל נכנס לתמונה. באתר האינטרנט של יובל יש מידע רב גם בנוגע לחוק וגם בנוגע למה מותר או אסור לגבי סוגי כלבים כאלה ואחרים אך מה שבאמת חשוב לחשוב עליו זה לא צריך להתייחס באכזריות והתעללות בשום כלב, גם אם הוא מוגדר ככלב מסוכן.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות מאמיס לוגו
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות מאמיס טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת מאמיס דף הבית מסעדה מקומית כשרה בפתח תקווה. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מסעדת מאמיס טלפון

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של יובל מנדלוביץ

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של יובל מנדלוביץ רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של יובל מנדלוביץ. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של יובל מנדלוביץ, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של יובל מנדלוביץ, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של יובל מנדלוביץ, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.