שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יונדאי (Hyundai)
יונדאי מוטור היא חטיבה לייצור כלי רכב ביונדאי-קיה הקוריאנית. היא נוסדה ב-1967 על ידי תאגיד יונדאי ומאז 1997 היא חלק מקבוצה הכוללת גם את קיה. בשנת 2014 הייתה יונדאי מותג כלי הרכב הרביעי בגודלו בעולם עם היקף מכירות של 8 מיליון יחידות. משמעות שם החברה בקוריאנית הוא "מודרניות"
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של יונדאי (Hyundai)
הפייסבוק של שירות הלקוחות של יונדאי (Hyundai)
שם דף הפייסבוק הינו:
Hyundai Israel יונדאי ישראל
שם עמוד היוטיוב – יונדאי ישראל – Hyundai Israel
על יונדאי (Hyundai)
יונדאי היא אחת מחברות הרכב הפופולריות והמובילות בעולם. יונדאי הוקמה בשנת 1947 בדרום קוריאה, והיא משווקת את הרכבים שלה בכל רחבי העולם. מאז שנת 1994 משווקת יונדאי את כלי הרכב שלה גם בישראל, ומאז מכרה למעלה מחצי מיליון כלי רכב, בין החברות הפופולריות ביותר בישראל. הרכבים של יונדאי נחשבים לכלי רכב בטוחים מאוד לנסיעה, והם מגיעים ברמת אבזור גבוהה במיוחד אשר מותאמת לצרכים של כל אחד ואחד מלקוחותיה של יונדאי – לקוחות עסקיים, משפחות, אנשי עסקים, וצעירים.
יונדאי מייצרת ומשווקת רכבים מדגמים רבים, ביניהם דגמים פופולריים במיוחד כמו יונדאי איוניק (Ioniq), יונדאי i20 או יונדאי אלנטרה (Elentra). יונדאי חרטה על דגלה שמירה מירבית על איכות הסביבה, ולקחת חלק גדול מכלי הרכב של יונדאי שומרים על קמת זיהום אוויר נמוכה ככל האפשר. לצד זאת, יונדאי לא מתפשרת על האיכות של כלי הרכב שהיא מייצרת, כדי לאפשר לכל אחד מלקוחות חוויית נהיגה רגועה, שקטה ונוחה.
ליסינג של רכבי יונדאי
יונדאי מאפשרת ללקוחותיה, הן לקוחות פרטיים והן לקוחות עסקיים, לרכוש רכבים בשיטת ליסינג. שיטת הליסינג היא שיטה שבה כלי הרכב לא עובר לבעלותו של הנהג, אלא נשאר בבעלות החברה, והנהג משלם תשלום חודשי. לצד זאת, הנהג זכאי לשירותים נלווים רבים לצד הרכב עצמו – ביטוח, טיפולים שוטפים, העברת טסט שנתי, מתן רכב חלופי במקרה של תאונה, שטיפה חודשית ואפילו תשלומי דלק (תלוי בחבילה שנרכשה).
לקוחות יונדאי יכולים לרכוש ליסינג פרטי ישירות מיונדאי באמצעות חבילת אקסטרהליס (Extra Lease). חבילת הליסינג הפרטי של יונדאי כוללת את רישום הרכב על שמו של הנהג, כך שהנהג יוכל להעביר בו בעלות בעתיד תוך שמירת ירידת ערך מינימלית של הרכב. בנוסף, חבילת הליסינג הפרטי כוללת גם חבילת טיפולים מלאה, מקדמה נמוכה, תשלום חודשי קבוע ואבזור מלא של הרכב.
לקוחות המעוניינים לקבל הצעה לרכישת חבילת ליסינג פרטי של יונדאי יכולים לפנות לשירות הלקוחות של יונדאי בטלפון מספר 3805* או להשאיר פרטים בטופס המקוון באתר האינטרנט בכתובת www.hyundaimotors.co.il/leasing-private. באמצעות הטלפון של יונדאי שירות לקוחות אפשר גם לשמוע על מסלולי מימון שונים לליסינג הפרטי, לשמוע על רמת האבזור של כל דגם וכן לברר אפשרות לבצע טרייד אין (החלפת רכב ישן ברכב ליסינג פרטי חדש יותר).
אולמות התצוגה של יונדאי
ליונדאי מספר רב של אולמות תצוגה בכל רחבי הארץ, אשר יכולים לאפשר ללקוחות החברה להגיע ולהתרשם באופן אישי מכלי הרכב ומרמת האבזור של כל דגם. ניתן ליצור קשר עם כל אולם תצוגה באופן ישיר כדי לתאם את הביקור מול איש מכירות אשר ילווה אתכם במהלך תהליך הרכישה וההתלבטות בין הדגמים השונים, ויסייע לכם להתאים עבורכם את הרכב שמתאים בדיוק לצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח.
- אפשר ליצור קשר עם אולם תצוגה יונדאי באר שבע בטלפון 08-8248111, שנמצא בכתובת רחוב אברהם בן עמי 6 בבאר שבע.
- אפשר ליצור קשר עם אולם תצוגה יונדאי מודיעין בטלפון 08-7665050, שנמצא בכתובת רחוב המכונאי 17 במודיעין.
- אפשר ליצור קשר עם אולם תצוגה יונדאי עפולה בטלפון 04-6093026, שנמצא בכתובת רחוב קידרון 1 בעפולה.
- אפשר ליצור קשר עם אולם תצוגה יונדאי צ'ק פוסט בטלפון 04-8467000 שנמצא בכתובת שדרות ההסתדרות 49 בחיפה.
שירות לקוחות של רכבי יונדאי
לקוחות יונדאי יכולים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של יונדאי ממגוון סיבות. כך למשל, אפשר ליצור קשר עם יונדאי שירות לקוחות על מנת לברר פרטים על מרכזי השירות ברחבי הארץ, כולל טלפון ישיר ושעות הפעילות של כל מוקד שירות. אפשר גם לברר במוקד שירות לקוחות יונדאי פרטים על ספר הרכב, לרבות שאלות על נוריות חיווי ושאלות נפוצות לגבי אופן הטיפול בכלי הרכב. כמו כן, אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של יונדאי כדי לברר פרטים על מסלולי מימון שונים לרכישת רכב במסלול ליסינג.
ליונדאי שירות לקוחות בטלפון 5606* או באמצעות טלפון מספר 3805*. שירות לקוחות יונדאי פעיל בין הימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00 בבוקר עד 17:00 אחר הצהריים, ובימי שישי וערבי חג עד השעה 12:00.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות פיצה ונציה קרית ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה ונציה קרית ים דף הבית פיציה ונציה קיימת משנת 1993 ומציעה פיצות עם מגוון תוספות ,סלטים,פסטות, מאפים ושתייה
שירות לקוחות מדפסות קנון (Canon) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מדפסות קנון (Canon) דף הבית מדפסת לייזר משולבת המבטיחה יעילות, איכות הדפסה גבוה בעלויות נמוכות וטונר הניתן למחזור.
שירות לקוחות פיצה ספיישל עכו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה ספיישל עכו דף הבית פיצה ספיישל מציעה מגוון פיצות,פסטות,סלטיםטוסטין ועוד . מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של
שירות לקוחות משטרת נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משטרת נתניה טלפון דף הבית משטרת ישראל פועלת לאכיפת החוק, לקיום הסדר הציבורי ולשמירה על ביטחון הנפש והרכוש, ובה
שירות לקוחות סנדוויץ בר דניאל נהריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סנדוויץ בר דניאל נהריה טלפון דף הבית החברה מתמחה באספקה והכנה של סנדוויצ'ים טעימים סלטים טריים ורעננים, מגשי
שירות לקוחות הג'ונגל של מיקי בית שאן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הג'ונגל של מיקי בית שאן דף הבית מבחר גדול של אוכל לבעלי חיים, מבחר של אקווריום וציוד דייג. מבט
4 Responses
שלום
אני רכשתי רכב מסוג יונדאי בסניף בבאר שבע .10.2021
ברצוני לשבח את הסניף אשר מסביר פנים .
ובעיקר את איתי אלטן יועץ המכירות שעשה את תפקידו בצורה חביבה שקופה .ללא לחצים המאפיינים את סוכני המכירות. נתן הרגשה טובה וליווה לאורך כל הדרך עם אוזן קשובה אמתית.
באמת תודה על היחס
משפחת גליק אורלי ושלום מערד.
ברצוני לומר תודה לשני אנשים בטבריה האחד אבי מהמכירות[אברג"יל],והשני אבי ממוסך מצ"יגן-מייצגים בכבוד את יונדאי בתודעת שירות גבוהה,מתן מענה לפניות,שרות אדיב ומקצועי.אבקש להעביר תודתי לעובדים חרוצים אלה.,תודה
שירות מזעזע בכנפ"ש ירושלים, עכשיו הודיעו לי שלא רק שהרכב שהזמנתי לא יגיע בקרוב, אלא זה יעלה לי עוד כמעט 20,000ש"ח, גנבים…
שלום רב,
נקבע לי טיפול לרכב מס' 82133001 במוסך בן עמי בבאר שבע להיום שעה 09:30 בבוקר
עד שעה 16:00 אף אחד לא טרח לעדכן אותי מתי יסתיים הטיפול לרכב .
יש לציין בסה"כ טיפול של גג שעתיים עבודה.
בשעה 16:00 אני יזמתי שיחה למוסך ע"מ לברר על הרכב ענתה נציגה והודיעה שפקידת הקבלה שקיבלה את הרכב בבוקר תחזור אלי בהקדם ותענה על השאלה… בשעה 16:52 חייגה פקידת הקבלה והודיעה שהרכב מוכן וניתן להגיע בשעה 17:30 לאסוף את הרכב רק צריך להסדיר את התשלום מראש, הודעתי לה שאנוכי משלם בצ'קים כרגיל אני מידע אגיע ונסדיר התשלום .
לתדהמתי הודיעה לי שלא ניתן לאסוף את הרכב כרגע רק בבוקר כי לא ניתן לשלם בצ'קים בשעה זאת?
מה שמרגיז שאותה פקידה לא דאגה להודיע לי כמה שעות לפני כן אז הייתי בא ומשלם ואם התשלום בצ'קים רק עד שעה מסוימת ניתן אז היו אמורים לעדכן אותי על כך , אני לא צריך לקבל עונש ועוגמת נפש בגלל חוסר מתן אינפורמציה על ידי המוסך ו/או נציגיו …. מיותר לציין הייתי אמור לנסוע צפונה לאסוף את אמא שלי שבא להתארח אצלי לכמה ימים ועכשיו כל הסידור והחופשה התפקששו ונהיה בלגן גדול עם הילדים שלי כתוצאה מהעיכוב הנ"ל .
מבחינתי הדירוג מינוס 5 !
שירות מזעזע ולא מכבד!