נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כשר פליי (Kosher Play)

>>
>>
שירות לקוחות כשר פליי (Kosher Play) טלפון

כשר פליי חוסמת את הגישה לכל יישומי האינטרנט ולגוגל פליי, כל זאת ללא פגיעה באחריות יצרן.

צור קשר שירות לקוחות לוגו

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של כשר פליי (Kosher Play)

צור קשר שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של כשר פליי (Kosher Play)

מספר הטלפון הינו:  

3937*

טלפון נוסף ליצירת קשר- 09-8992444

מייל של שירות הלקוחות של כשר פליי (Kosher Play)

כתובת המייל הינה:

kosherplay@gmail.com

צור קשר באתר של כשר פליי (Kosher Play)

כתובת האתר הינה:

https://www.kosherplay.com/

כשר פליי טלפון 3937*

שירותי סינון נחשבים לאחד הדברים הנפוצים במיוחד בחברה הדתית והחרדית ומנסה להגן על בני הקהילה שלה מתכנים לא הולמים שעלולים להופיע במפתיע ברשות האינטרנט, ועוד בעיקר בסמארטפונים השונים שבהם, הגישה לכל התכנים ומכל הסוגים נחשבת לדבר קל ביותר וזאת בדיוק הסיבה שכשר פליי טלפון 3937*, מפעילה את שירות הלקוחות שלה שאחראי להנחות את האנשים כיצד להגדיר חסימה מוגבלת על התכנים השונים.

הייחודיות של כשר פליי זה, שהאפליקציה של החברה אינה מכבידה על זיכרון הטלפון כמו אפליקציות אחרות שקיימות כיום בשוק וגורמות לטלפון הנייד למלא את כל הזיכרון כך שלא נשאר יותר מקום לתמונות להורדות נוספות או לכל מידע אחר בטלפון הנייד שלכם.

שירות לקוחות מהיר וזמין

חווית השירות של כשר פליי מתאפיינת בשירות איכותי ואמין המצריך הקשבה מרובה וסובלנות, בעיקר כי קהל היעד הפונה לחברה אינו קהל חרדי או דתי אשר מתקשה לתפעל מערכות טכנולוגיות ועוד בעיקר בניידים המשוכללים אשר מגיעים עם רשת האינטרנט. שירות לקוחות כשר פליי טלפון 3937* זמין לשיחות נכנסות ויוצאות בכל ימות השבוע ומשתמשי האפליקציה יכולים בקלות רבה להשיג את שירות הלקוחות לכל שאלה ועזרה.

המטרה של שירות הלקוחות זה לעזור לאנשים לאפשר גלישה כשרה ולצד זאת גם גלישה מהירה שלא תגרום למכשיר לבעיות של היעצרות למשל או מצבים שונים שבהם המכשירים הישנים יותר אינם מתמודדים עם כמות המידע שמוצף עליהם. שירות לקוחות כשר פליי מוודא כי הסינון שבוצע במכשיר הינו סינון ראוי שאכן אינו פוגע במכשיר ומאפשר ללקוחותיו לגלוש בביטחון מלא. כשהמטרה המרכזית היא, לספק את השירות כמה שיותר מהר ללקוח עצמו.

איזו הדרכה אתם תעברו עם כשר פלי בטלפון שירות הלקוחות?

גם באתר החברה וגם בשירות הלקוחות של כשר פליי, ידריכו אתכם כי צריך להוריד את אפליקציית "כשר פליי" מחנות האפליקציות של גוגל, לאחר מכן ללחוץ על האפליקציה ולהירשם כמנויים. אם אתם החלפתם מכשיר או שאתם מתכוונים להחליף את המכשיר שלכם בקרוב, מומלץ לפנות לשירות לקוחות כשר פליי טלפון 3937*, בכדי שיוכלו לסדר לכם את נושא ההעברה כמה שיותר מהר בשביל שתוכלו להנות מטלפון כשר!

לאחר שהורדתם את אפליקציית כשר פליי, אתם תצטרכו להקליד את כל הפרטים האישיים שלכם למערכת כמו: שם, טלפון, מייל זמין (אם אתם מרגישים שאתם לא מסתדרים עם תהליך ההרשמה, אז ניתן לפנות אלינו ברגע בטלפון שירות הלקוחות).

אם בכל זאת הצלחתם לבצע את תהליך ההרשמה, הנה מגיע לו שלב הסינון שאתם תצטרכו להגדיר לעצמכם – אתם תבחרו אם לחסום לעצמכם את הרשתות החברתיות, אתרי סחר שונים או לחסום וידאו ואתרי וידאו שונים כמו יוטיוב למשל. ניתן גם לחסום אתרי חדשות שונים לסמן בהם חסימה כמו גם אתרי קניות, פרסומות שונות שיכולות לקפוץ לכם בחלון דף הבית ועוד.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

7 Responses

  1. הכל תקוע, טכנאי סלולר לא יכול לאפס את המכשיר, מחכה למענה, גם לא חוזרים לנייד שלי. זוועה.

    1. הכי גרוע מבחינתי זה שסינון נופל ולא חוזר
      עם כל השאר עוד אפשר להסתדר
      אבל צריך לפחות להיות בטוחים שיש סינון כמו שצריך

  2. אני רוצה לבטל את החיבור של כשר פליי זה אורס לי את המכשיר ,איך אני יכול לבטל את זה

  3. לא מצליחה להגיע לתמיכה טכנית כדי לקבל עזרה ושרות לפאלפון :0504200180

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של כשר פליי (Kosher Play)

כל המידע על שירות הלקוחות של כשר פליי (Kosher Play) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של כשר פליי (Kosher Play). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כשר פליי (Kosher Play), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של כשר פליי (Kosher Play), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של כשר פליי (Kosher Play), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.