נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לוריאל (Loreal)

>>
>>
שירות לקוחות לוריאל (Loreal) טלפון
צור קשר שירות לקוחות לוריאל

לוריאל היא קוסמטיקה ויופי צרפתית, והיא הגדולה בעולם. ההנהלה הראשית של החברה שוכנת בקלישי, פרבר של פריז, במחוז רמות הסן בצרפת. החברה מפתחת ומשווקת מגוון מוצרי קוסמטיקה וטיפוח אישי, בהם מוצרי טיפוח וצביעת שיער, טיפוח העור, מוצרי איפור, מוצרי הגנה על העור מפני השמש, בשמים ועוד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של לוריאל (Loreal)

צור קשר שירות לקוחות לוריאל

צור קשר באתר של לוריאל (Loreal)

כתובת האתר הינה:

https://t.ly/G00o

כתובת המייל הינו – serviceil@loreal.com

הפייסבוק של שירות הלקוחות של לוריאל (Loreal)

שם דף הפייסבוק הינו:

L'Oréal Paris

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של לוריאל (Loreal)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

לוריאל פריז

לוריאל פריז – קוסמטיקה

לוריאל פריז הינה קוסמטיקה צרפתית, מהחברות קוסמטיקה הוותיקות והמובילות בעולם, החברה משווקת מגוון מוצרים מעולם היופי, הקוסמטיקה, וטיפולי העור. לוריאל קוסמטיקה שמה לעצמה דגש להאדיר את הנשיות ולהעצימה בכל תחומי החיים.

בלוריאל פריז מחויבים לאיכות ללא פשרות, לחדשנות ובטיחות, ועושים זאת בצורה הטובה ביותר כבר מעל ל110 שנים.

לוריאל פריז בישראל מציעה לכלל הלקוחות להנות ממוצרי יופי וטיפוח מכלל מוצרי הרשת, וביניהם מוצרי טיפוח לאישה, מוצרי טיפוח לגבר, איפור, צבעים לשיער ועוד.

לוריאל ישראל גאה להיות חלק מהיוזמה של לוריאל פריז למניעת הטרדה מינית, ושיתוף פעולה הדוק עם מרכזי הסיוע, באמצעות השקת תוכנית stand up העוזרת ללמד מיליוני נשים וגברים כיצד להתערב במידה והם עדים או חווים מצבים של הטרדות ברחוב, ועל ידי יוזמה מבורכת זו, שואפים בלוריאל פריז לעולם טוב ובטוח יותר.

לוריאל פריז מקפידה שכול מוצריה יהיו ניתנים למחזור בסוף השימוש ובכך לתרום לעולם בריא יותר.

יצירת קשר לוריאל פריז

אם אתן מעוניינות ביצירת קשר עם לוריאל פריז, הדרך הטובה לעשות זאת הינה במספר הטלפון הבא – 1-800-370606 .

ניתן גם ליצור קשר עם לוריאל פריז דרך כתובת המייל הבאה serviceil@loreal.com . שימו לב שפניה דרך המייל יכולה לקחת מעט זמן עד קבלת מענה, לכן במקרים דחופים עדיף ליצור קשר דרך מספר הטלפון.

צרו קשר לגבי בירור על מיקומו של הסניף הסמוך למקום מגוריכם, ניתן גם ליצור קשר לגבי בירור וקבלת מידע על מוצרים המעניינים אתכם.

אתר האינטרנט של לוריאל פריז

באתר לוריאל החגיגה מתחילה בחשיפה למאות מוצרי טיפוח המתאימים לכל אישה, לכל סטייל ותשוקה, מוצרי הטיפוח שבאתר כולם עברו בדיקות בטיחותיות, והינם עומדים בתקנים המחמירים ביותר, כלל מוצרי הטיפוח שבאתר יוצרו במיוחד כדי לגרום לך להיות יפה יותר מתמיד, ומכסים את כל הצרכים והתשוקות שלך.

תוכלי להנות באתר ממוצרי טיפוח הכוללים טיפוח גוף, טיפוח פנים, מוצרי איפור, צבעים לשיער ועוד. תוכלי ליצור קשר באתר האינטרנט ולקרוא בהרחבה על מדיניות והקפדת לוריאל פריז בכל הקשור לבטיחות המוצרים והתאמתם לסוגי עור שונים ובמיוחד לעור רגיש.

לוריאל פריז מציעה טכנולוגיה חדשה, המאפשרת שימוש באלגוריתם לזיהוי פנים המסוגל לזהות מעל ל60 נקודות על הפנים ובכך הוא מאפשר ללקוחות ליצור הדמיה מדויקת ולצפות במעל 300 גוונים שונים של איפור וצבעים לשיער, מומלץ לכן להיכנס לאתר לוריאל ולהתנסות בחוויה המעצימה הזו.

ניתן להיכנס לאתר לוריאל פריז בכתובת הבאה https://www.loreal-paris.co.il/ .

בנוסף תמצאי באתר, מגזין בריאות המאפשר לך לקרוא כתבות מעולמות היופי, האסתטיקה והטיפוח, וללמוד דברים חדשים ומפתיעים.

שאלות ותשובות על לוריאל

שאלה: איך יוצרים קשר עם מוקד שירות הלקוחות של לוריאל פריז?

תשובה: ניתן ליצור קשר או דרך מספר הטלפון 1-800-370606.

שאלה: האם יש דרך ליצור קשר כדי לראות סרטוני וידאו על מוצרי לוריאל?

תשובה: ניתן להיכנס דרך הקישור https://www.youtube.com/user/LorealparisIsrael למערכת הסרטונים של יוטיוב ולצפות בעשרות סרטוני וידאו נבחרים על מוצרי לוריאל פריז.

שאלה: איך אני יוצרת קשר לגבי החזרת מוצר?

תשובה: אם ברצונך להחזיר מוצר, יש לפנות לסניף בו נרכש המוצר, או ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של לוריאל.

טיפים לסיום על לוריאל

  • במידה ורצונך ליצור קשר עבור החזרת מוצר, יש לוודא שהמוצר נשמר באריזתו המקורית ולא נפתח.
  • אם ברצונך לשדרג את המראה, ולהתנסות בחוויית טיפוח מדהימה, צרי קשר עם לוריאל פריז, ותתנסי בחלק ממגוון מוצרי הטיפוח של לוריאל פריז, את עומדת לגלות עולם חדש ומהנה של יופי ועוצמה נשית.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שלום רב רכשתי ביום חמישי 17.11.22 בדיוטי פרי בנתב"ג מייק אפ מקט 4746098 ובנוסף אודם מקט 44486716
    שניהם נוזליים ומקולקלים. מבקשת להחליף ולספק בהקדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של לוריאל (Loreal)

כל המידע על שירות הלקוחות של לוריאל (Loreal) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של לוריאל (Loreal). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לוריאל (Loreal), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של לוריאל (Loreal), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של לוריאל (Loreal), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.