נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ליס פור יו (Lease4U)

>>
>>
שירות לקוחות ליס פור יו (Lease4U) טלפון

ליס פור יו הנה חברה של השכרת ומכירת מכוניות.

צור קשר שירות לקוחות ליס פור יו

טלפון של שירות הלקוחות של ליס פור יו (Lease4U)

מספר הטלפון הינו:  

3006*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

ליצירת קשר דרך הווצאפ – https://rb.gy/mimsl

צור קשר באתר של ליס פור יו (Lease4U)

כתובת האתר הינה:

https://rb.gy/4j1gq

חברה להשכרת רכב ליס-פור-יו

מעוניינים ליצור קשר עם חברה להשכרת רכבים וליסינג?

כדאי לבדוק את ליס-פור-יו אשר הינה עוסקת בתחום השכרות רכבים, ליסינג פרטי וליסינג תפעולי, מכירות רכבים יד ראשונה, טרייד-אין ועוד. אם אתם מחפשים לקנות רכב, או לבצע עסקת ליסינג, בליס-פור-יו תמצאו את המקום המושלם בשבילכם, ליס-פור-יו בעלת וותק של כ30 שנה בתחום הרכבים, והינה מובילה בשביעות רצון לקוחותיה, ובמתן שירות מקצועי ואמין.

בליס-פור-יו מתאימים עבור לקוחות החברה את העסקה המשתלמת ביותר הן במחיר, והן בשירותים הנלווים, והכל תוך התחשבות מלאה בצרכי הלקוח.

בין לקוחות החברה, תוכלו למצוא חברות מהגדולות במשק כגון בזק, מקורות, הדלק פז, yes, ועוד רבים.

ברשות ליס-פור-יו מעל ל15 סניפים הפזורים ברחבי הארץ ונותנים מענה מקיף ללקוחות החברה.

צור קשר, שירות לקוחות ליס-פור-יו

אם החלטתם שהגיע הזמן לחדש את הרכב, בין אם אתם לקוח פרטי המחפש רכב בטוח, איכותי, ובעסקה טובה, ובין אם אתם בעלים של עסק המחפשים פתרון זול ואמין, כדאי ליצור קשר בהקדם עם נציגי שירות הלקוחות של ליס-פור-יו דרך מספר הטלפון 3006*, נציגי שירות הלקוחות ישמחו לענות על כל שאלה, להציע בפניכם את האפשרויות הטובות עבורכם, ולקבוע לכם פגישה באחד מסניפי החברה במידה ותרצו בכך.

גם אם אתם מעוניינים בלשאול כמה שאלות, להבין יותר טוב מהו ליסינג רגיל ומהו ליסינג תפעולי, או לשמוע על המבצעים והמסלולים הקיימים בליס-פור-יו, אל תהססו ליצור קשר ולדבר עם נציגי שירות הלקוחות אשר ישמחו לתת לכם מענה ללא שום התחייבות מצדכם.

מוזמנים ליצור קשר בתוך שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות שהינו בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-13:00

אתר אינטרנט lease4u

בנוסף תוכלו ליצור קשר עם ליס-פור-יו דרך אתר החברה בכתובת https://www.lease4u.co.il/ .

כדאי לפני שיוצרים קשר, להיכנס אל אתר ליס-פור-יו ולהתרשם ממגוון האפשרויות העומדות לרשותכם, תוכלו למצוא את רשימת הסניפים העומדים לרשותכם, לקרוא בהרחבה על שירותי החברה ולהבין מהם המסלולים המתאימים עבורכם, להביט במבצעים הזמינים ועוד.

אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם ליס-פור-יו דרך האונליין, תוכלו להשאיר הודעה דרך דף יצירת הקשר שבאתר, ונציגי שירות הלקוחות יחזרו אליכם. 

שאלות ותשובות שיעזרו ללקוחות ליס פור יו

שאלה: אני מעוניין ליצור קשר עם סניף מסוים, היכן ניתן למצוא את מספר הטלפון של אותו הסניף?

תשובה: ניתן למצוא רשימה מעודכנת עם כל מספרי הטלפון והכתובות של כל סניפי lease4u באתר האינטרנט.

שאלה: האם ניתן ליצור קשר עם ליס-פור-יו מעבר לשעות פעילות המוקד?

תשובה: נציגי שירות הלקוחות של ליס-פור-יו, זמינים עבורכם בתוך זמני פעילות המוקד.

שאלה: קבלתי הצעה טובה במקום אחר, האם יש טעם לפנות לברר גם אצל ליס-פור-יו?

תשובה: תמיד מומלץ ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות, ליס-פור-יו תעשה כל האפשר כדי לסגור עבורכם עסקה מושלמת.

טיפים לסיום שצריך לדעת בקשר לליס פור יו:

  • כביש הוא דבר מסוכן, ולכן כשמחפשים רכב חדש, כדאי ליצור קשר עם המומחים, עם חברה בעלת וותק בשוק הרכב, חברה שבין לקוחותיה נמנים חלק מהחברות הגדולות במשק, כך תוכלו להיות בטוחים שהעסקה שתקבלו היא בראש ובראשונה עסקה בטוחה. כל הרכבים היוצאים ממגרשי ליס-פור-יו, עברו בדיקה בטיחותית והינם כשירים לנסיעה בטוחה ומהנה בכבישים.
  • לפני שיוצרים קשר, כדאי לעשות רשימה קטנה של מה חשוב לכם שיהיה בעסקה, חלק מהלקוחות חשוב להם רכב חדש, לאחרים חשוב מחיר זול, ויש כאלו שרוצים גם וגם, תעשו רשימה עם כל הנקודות החשובות עבורכם ואז תיצרו קשר ותחסכו זמן רב.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אופק אהרוני
שירות לקוחות חברות טיפוח

שירות לקוחות אופק אהרוני טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אופק אהרוני דף הבית אופק אהרוני המרכז להארכות שיער, תוספות והחלקות בטכנולגיות מהמפותחות בעולם. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. שלום רב,
    ביום שישי 8.10.2021 פניתי ללס 4 יו בגלילות לאחר aראיתי רכב שמתאים לצרכי.
    לאחר הסבר של איש מכירות על הרכב והתנאים, הסכמתי לתשלום דמי מקדמה על ס"כ 1000 ש"ח על מנת לשריין את הרכב ולבדוק אותו במכון בדיקה ניטרלי.
    התברר לי לאחר שקראתי את החוזה שהאינפורמציה על הרכב שקיבלתי מאותו סוכן מכירות לא היתה נכונה .
    ביום ראשון קבעתי להגיע לסוכנות בגלילות ולהודיע לאותו סוכן שמה שהוא הבטיח, בחוזה רשום אחרת וזה לא בסדר שהוא לא יודע את הכללים.
    הסוכן אמר שהוא טעה וזה לא נורא כי זה קורה, אני עניתי שמאד חבל שזה כך ושזה נקרא שינוי בחוזה וביקשתי הנחה ואכן קיבלתי הנחה של 1000 ש"ח כדי לא להפיל את העיסקה.
    לאחר מכן שוחחנו שוב על התנאים שלא יהיו שום טעויות בחתימת החוזה ואכן קיבלתי הבטחות שכל תקלה שתמצא ברכב לאחר בדיקה במכון החברה תדאג לתקן לי אותה.
    הגעתי למכון בדיקה ושילמתי 418 ש"ח על הבדיקה והמתנתי לסוף הבדיקה בחדר המתנה.
    לאחר כחצי שעה ניגש אליי הבוחן ואמר שהוא ביצע חלקית את הבדיקה של הרכב ואינו יכול לחבר את הרכב למחשב מכיוון שאין ברכב שקע חיבור (מישהו הוציא אותו ולא החזיר) ולכן לא ניתן לסיים את הבדיקה.
    התקשרתי מייד לסוכן והסברתי לו שחוץ מתקלות שנמצאו לא היה ניתן לסיים את הבדיקה ואני מבקש לדאוג לחיבור של השקע על מנת לסיים את הבדיקה.
    הסוכן מייד הודיע לי שאם אני רוצה המשך טיפול לרכב אני אהיה חייב לשלם את כל הסכום ורק לאחר מכן הוא ימשיך את הטיפול.
    הסברתי לו שזה לא ייתכן שאני אשלם על הרכב כאשר עוד לא סיימתי את הבדיקה.
    לאחר דין ודברים הסוכן אמר לי שאני אשלם חצי מהסכום ואז הוא ימשיך בטיפול, אני כמובן לא הסכמתי ולאחר שהוא התחיל להאשים אותי שזאת בעיה שלי ששילמתי על הבדיקה ולא קיבלתי את השירות עד הסוף והוא לא מסדר את הרכב אבל אם אני אשלם 2000 ש"ח (כבר ירד ל2000 ש"ח) אז הוא יסכים לסדר את השקע והוסיף שאני ביזבזתי שעה וחצי מזמן העובד שלו שנסע איתי לבדיקה וזה לא בסדר וחוץ מזה שהוא הבטיח לי שאם המנוע בסדר ,הגיר והשסי אז מעבר לזה הוא לא אחראי על כלום. אני אמרתי שהבדיקה החלקית שנעשתה הראתה כמה פגמים שקשורים למנוע ולגיר שכן ניתן לסדר והוא היתחייב לסדר אותם. הבנתי מהשיחה איתו שאין לי באמת מה לעשות אלה לבטל את העיסקה אם אני רוצה כי בכוח הוא לא מחזיק אותי.
    בשלב הזה אני אמרתי לו שאני יותר לא רוצה לעשות איתו את העיסקה ואני מבקש לבטל ולהחזיר לי את המקדמה ובנוסף אני רוצה לדבר עם המנהל שלו על מה שקרה.
    לאחר הגעתי לסוכנות בגלילות דיברתי עם מנהל הסוכנים והוא הסכים איתי אבל לצערי אני כבר לא רוציתי להמשיך את העיסקה לאחר שהבנתי שהסוכן כל הזמן מטעה אותי.
    ביקשתי מהמנהל להחזיר את כספי הבדיקה מכיוון שהבדיקה לא הושלמה עד הסוף ולהפתעתי גם המנהל אמר לי שאני הייתי צריך לדאוג לבדוק לפני התשלום למכון שאין אפשרות לחבר את המחשב לרכב ואם לא עשיתי את זה או לא ידעתי זאת הבעיה שלי והכסף לא יוחזר לי.
    אני גם בעל עסק, נותן ומקבל המון שירות מול, ראשי,מנכ"לי ומהנדסי ערים, ישובים ומועצות, אף פעם לא העזתי לדבר כך מול הלקוחות שלי ואף פעם לא קיבלתי יחס כמו שקיבלתי בסוכנות מהלקוחות שאני עובד מולם, גם לי קורה שאני טועה אבל אף פעם לא האשמתי את הלקוחות בטעות שנעשתה גם אם היא נעשתה בדרך עקיפה ולא ישירות ממני.
    לסיכום אני מבקש החזר של 418 ש"ח על הבדיקה שלא בוצעה במלואה.
    כל השמות שמורים אצלי והם יחשפו בהמשך טיפול מולכם.
    בברכה גיל בורקין.

  2. אתמול בשעה 2.34 בלילה נשרפו לי הפנסים הראשיים ברכב הזמנתי שרות ונאמר לי כ 3 שעות יגיע אלי ויתקן לי לאחר כ 3 שעות לא הגיע התקשרתי שוב ונאמר לי כי יש עיכוב של כ 2 שעות נוספות לא יכולתי להמתין עוד ויצאתי לעבודה
    שוב פעם הזמנתי היום את השרות בשעה 17.12 ושוב פעם נאמר לי תוך 3 שעות יגיע אלי עברו עוד 3 שעות ולא הגיע התקשרתי שוב בשעה 21.44 ונאמר לי שאין לו שם קריאה ועכשיו עלי להמתין שוב פעם עוד 3 שעות אז מה עלי לעשות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ליס פור יו (Lease4U)

כל המידע על שירות הלקוחות של ליס פור יו (Lease4U) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ליס פור יו (Lease4U). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ליס פור יו (Lease4U), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ליס פור יו (Lease4U), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ליס פור יו (Lease4U), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime