נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מגנוליה (Magnolia)

>>
>>
שירות לקוחות מגנוליה (Magnolia) טלפון
שירות לקוחות מגנוליה

תכשיטים הפועלת בישראל ובפורטוגל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מגנוליה (Magnolia)

שירות לקוחות מגנוליה

טלפון וואצפ של שירות הלקוחות של מגנוליה (Magnolia)

מספר הטלפון הינו:  

055-9457921

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של מגנוליה (Magnolia)

כתובת המייל הינה:

Contact@Magnolia.Co.Il

צור קשר באתר של מגנוליה (Magnolia)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3ig903x

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מגנוליה (Magnolia)

שם דף הפייסבוק הינו:

Magnolia Jewellery |מגנוליה תכשיטים

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מגנוליה (Magnolia)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

magnolia_israel

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מגנוליה (Magnolia)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Magnolia Jewellery

שם עמוד הטיקטוק – magnolia_il

צור קשר בפקס של מגנוליה (Magnolia)

מספר הפקס הינו:

09-7931801

אודות מגנוליה ומוצריה

מגנוליה ממשיכה להביא תכשיטים ומתנות לכל מיני לקוחות המגיעים לסניפיה. אך יש להבין כי לעיתים תצטרכו ליצור קשר עם המקום על מנת לקבל עזרה מיידית. כעת נבקש להסביר לכם על הדרכים השונות ליצירת קשר עם הסניפים השונים של מגנוליה. החברה מעמידה בשבילכם אפשרות לדבר בעזרת הטלפון, האינטרנט, שיחת וואטסאפ, מייל אלקטרוני ועוד. בין אם אתם מבקשים לקבל פיצוי על פגם מסוים במוצר ובין אם אתם רוצים לממש את האחריות שלכם. תצטרכו בסופו של יום את שירות הלקוחות. אתם יכולים לקרוא את המאמר הבא ולבחור באחת מדרכי התקשורת הקיימים כעת.

קבלת תכשיט בדרך הנוחה לכם 

טוב לדעת כי עבודה בעזרת אתר האינטרנט של מגנוליה יכולה לקצר לכם הרבה תהליכים לשלבים. כול מה שאתם צריכים לעשות הוא להישאר בבית ולרכוש את מוצרי החברה בעזרת כמה לחיצות עכבר. מספר הטלפון לשיחות וואטסאפ עם מגנוליה הוא 055-9457291 וניתן להשתמש בו עד כמה שתצטרכו. שיחות וואטסאפ הפכו כבר מזמן לכלי נוח למדי ליצירת קשר. השיחות עוזרות לכם להישאר בקשר בצורה קלה. אם אתם רוצים לדעת היכן נמצא התכשיט שהזמנתם או לבצע פנייה בעניין מסוים תצטרכו פשוט לשלוח הודעה למספר זה.

שימוש במייל לקבלת תשובה איכותית 

מייל שירות הלקוחות של מגנוליה הוא contact@magnolia.co.il כאשר זהו המייל המיועד אך ורק למטרה זאת. טוב לדעת כי זהו היעד אליו תוכלו לפנות על פני כל בקשה לעזרה שיש לכם. בעזרת כתובת זאת תוכלו ליצור בקשה לקבלת פיצוי או עזרה במידת הצורך. אם קיבלתם מתנה או שמא אתם מחפשים להחליף מוצר מסוים שרכשתם הרי שהדבר מתחיל בפנייה בעזרת המייל האלקטרוני של החברה. אפשרות זאת היא נגישה מכול מחשב ומכשיר טלפון. אין צורך שתחכו לתשובה על קו הטלפון. כול מה שצריך לעשות הוא פשוט לפנות. ניתן לצרף מסמכים ותמונות למען קבלת תשובה יותר איכותית.

קניות בעזרת אתר האינטרנט 

אם ברצונכם לבצע רכישת מוצרים מבית מגנוליה מבלי שתצאו מהבית שלכם תוכלו להיכנס לאתר https://www.magnolia.co.il/. האתר מכיל בתוכו פלטפורמה בטוחה לביצוע רכישה של מגוון גדול של מוצרים. למעשה מדובר באפשרות נוחה למדי שניתן להשתמש בה בכל שעות היממה והשבוע. אם זוהי הפעם הראשונה בה אתם מבצעים רכישה בעזרת האינטרנט, קודם כל קראו את ההוראות או נסו ליצור קשר עם שירות הלקוחות. כך תוכלו להימנע ממצב לא נעים בו תרכשו דבר מה ביותר מדי כסף ופשוט לא תוכלו ליהנות ממנו. 

שליחת מסמכים למקום הנכון 

כתובת למען קבלת דואר של מגנוליה נמצאת ב כתובת התע"ש 23, ת.ד 2364, כפר סבא 4442525. אם אתם צריכים לשלוח מסמכים בשלב כזה או אחר אל החברה תוכלו בהחלט להשתמש בכתובת זאת. יש לוודא כי אתם כותבים את הפרטים בצורה מדויקת ןנכונה שמא המסמכים לא יגיעו אל מקום אחר. יש להבין כי ההמלצה היא לא לשלוח כסף או לכלול פרטי תשלום תוך כדי שאתם שולחים את המכתב לכתובת זאת.

שימושים נוספים באתר האינטרנט של מגנוליה

אתר מגנוליה הוא כלי מצוין ליצירת קשר עם החברה במידת הצורך. תוכלו ליצור פנייה אינטרנטית על ידי כניסה אל האתר. זוהי אפשרות מצוינת לאלו מכם שהם חסרי מייל אלקטרוני או שאתם פחות מתאים.בפעילות בעזרת כלי המייל האלקטרוני .בנו לעצמכם חשבון אישי לשימוש באתר החברה. החשבון זוכר את הקניות שלכם ויוצר אזור אישי ממנו תוכלו ליהנות.

שאלות ותשובות בקשר לשירות לקוחות מגנוליה

שאלה: האם יש שירות ייחודי לקניות באינטרנט?

תשובה: אם יש לכם שאלה או בקשה הקשורים לתחום הרכישות באינטרנט הרי שאתם יכולים להשתמש בשיחות וואטסאפ.למעשה אין שירות לקוחות ייחודי לקניות אינטרנטית , אך השימוש בשאר דרכי התקשרות יכול בהחלט לעזור לכם.

שאלה: כיצד ניתן להתלונן על פגם במוצר שרכשתם?

תשובה: אפשר ואף מומלץ לשלוח מייל למען הליך לקבלת פיצוי או עזרה על מוצר עם פגם מסוים. טוב לדעת כי המייל מכיל בתוכו אפשרות ליצור הליך מתועד שתוכלו להשתמש בו בהמשך. 

שאלה : האם מגנוליה פועלת גם הרשתות החברתיות?

תשובהה: כעת מגנוליה מביאה אל הרשתות החברתיות השונות את התכנים שלה. ניתן לפנות אל אנשי המקצוע ולקבל עזרה בצורה רחבה יותר.

טיפים לסיום על מגנוליה

מגנוליה ממשיכה לייצר תכשיטים ולמכור אותם במגוון נקודות ברחבי הארץ.  אנו ממליצים לכם לפעול בדרכים הבאות על מנת להפוך את הקנייה שלכם ליעילה יותר.

טיפ 1 – מגנוליה אכן נותנים לכם אפשרות לרכוש מוצרים ולקבל אותם עם משלוחים. אם יש בכם חשש מדרך זאת תוכלו לבקש קבלת משלוח אל הסניף הקרוב אליכם..

טיפ 2 – לעיתים מגנוליה מעמידה מחירי מבצע מיוחדים באתר החברה. הכנסו לשם אחת לכל כמה ימים ובדקו את מחירי ההנחה 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות וובי
שירות לקוחות חברות ביטוח

שירות לקוחות וובי (Wobi) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וובי (Wobi) דף הבית וובי – סוכנות ביטוח דיגיטלית הראשונה בישראל המציעה השוואה נוחה ומהירה של ביטוחים שונים.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מגנוליה (Magnolia)

כל המידע על שירות הלקוחות של מגנוליה (Magnolia) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מגנוליה (Magnolia). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מגנוליה (Magnolia), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מגנוליה (Magnolia), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מגנוליה (Magnolia), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.