נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מועדון שלך

>>
>>
שירות לקוחות מועדון שלך טלפון

מועדון שלך הוא חנות אינטרנטית לאנשים.

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מועדון שלך

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של מועדון שלך

מספר הטלפון הינו:  

073-224-4333

מייל של שירות הלקוחות של מועדון שלך

כתובת המייל הינה:

info1@s-on.co.il

צור קשר באתר של מועדון שלך

כתובת האתר הינה:

https://www.yours.co.il/

מסנג'ר של שירות הלקוחות של מועדון שלך

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מועדון שלך

שם דף הפייסבוק הינו:

מועדון ״שלך״
 

מועדון שלך לעובדי הרשויות המקומיות – הטבות ושמירה על קשר הדוק!

אין היום מי שקונה כרטיסים לאירועים, הופעות או אטרקציות במחיר מלא ואין בכך צורך. כל אדם במדינה יכול להיות מתאים להיות חבר באחד מאינספור מועדוני הצרכנות הקיימים כיום וכך ליהנות ממגוון רחב של הטבות, הנחות ומבצעים אשר מיועדים אך ורק לקבוצה שעליה הוא נמנה. מועדון שלך הוא מועדון גדול ו-ותיק בתחום שמאגד תחתיו את עובדי הרשויות המקומיות ומטה השלטון המקומי, מה שהופך אותו לכזה בעל כוח צרכני רב.

התוצאה היא שהמועדון יכול להציע לחברים בו קניית כל מה שדרוש להם במחירים כדאיים ומשתלמים ובעיקר שונים משמעותית מאלה שמקבלת החברה הכללית. מדובר בהנחות גדולות למגוון רחב של אירועים ואפשרויות – הופעות, קופונים ושוברים לרשתות או חנויות, מארזים שמופקים במיוחד עבור חברי המועדון, כרטיסי כניסה לאטרקציות ועוד ועוד הטבות ופינוקים. ההתנהלות של חברי המועדון מתבצעת באופן עצמאי באתר האינטרנט של המועדון שכתובתו https://www.yours.co.il/ ושם אפשר גם להתוודע למבצעים והטבות וגם להתחבר לחשבון אישי ולבצע פעולות.

יש אפשרות ליצור קשר עם מועדון שלך?

מועדון בסדר גודל כמו מועדון שלך חייב להעמיד לרשות החברים בו כמה ערוצי יצירת קשר על מנת לאפשר להם לשאול שאלות, לבצע בירורים כאלה ואחרים או לקבל כל סוג של מידע. במציאות הנוכחית הרבה מאד ארגונים או מועדונים מאפשרים לקבל מידע עשיר ומהותי דרך אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם אך יש מקרים שבהם אין זה מספיק. במקרה זה אפשר ליצור קשר עם מועדון שלך טלפון 073-2244333 ולהמתין למענה של נציג אנושי על מנת לשאול או לברר את מה שדרוש.

יש מי שיגיד שבעידן האינטרנט אבד הכלח על מוקדי שירות הלקוחות הטלפוני אך חשוב להבין שיש מגוון רחב של חברי מועדון או לקוחות ולא לכולם נוח לשלוח הודעות דרך אתרי אינטרנט, יש כאלה שאין להם בכלל תיבות דואר אלקטרוני והם יעדיפו ליצור קשר בדרכים שאולי ייחשבו מיושנות יותר, אך ייתנו להם תחושה טובה ונוחה. זה בהחלט חשוב. מועדון כמו שלך מזמין לשורותיו אנשים בגילאים שונים ולכן צריך לאפשר להם ליצור קשר איך שנוח להם. יש גם כתובת דואר אלקטרוני שאפשר לפנות אליה לבירורים או שאלות והיא –  sos@s-on.co.il.

שאלות ותשובות אודות קבלת מענה ממועדון שלך

שאלה – איך מבצעים רכישה עם הטבות המועדון?

תשובה – יש כמה אפשרויות. יש חברי מועדון שמחזיקים כרטיסי אשראי של המועדון וכאשר יבצעו תשלום עבור כרטיס למופע או כניסה לאטרקציה – כרטיס האשראי יזוהה והם יחויבו במחיר הנמוך יותר אשר שמור לחברי המועדון. האפשרות השנייה היא התחברות לאזור אישי באתר המועדון ולבצע את הרכישה משם לאחר ההזדהות.

שאלה – באילו נושאים אפשר לפנות אל המועדון?

תשובה – המועדון עומד לרשות החברים בו ולכן אפשר לפנות אליו בכל שאלה או בירור. יהיה מי שיתעניין בנוגע לאופן ההצטרפות לשורות המועדון ויהיה מי שירצה להבין איך פועלת הרכישה המקוונת של קופונים או כרטיסים. יש מי שירצה לברר חיוב בחשבון שלו ויש מי שיצטרך לעדכן את הפרטים האישיים שלו. כל חבר מועדון יוכל לקבל את ההחלטה איך נוח לו ליצור קשר.

שאלה – למה לא מספיק המידע שמופיע באתר האינטרנט?

תשובה – המידע בהחלט עשיר ומספק מענה עבור לא מעט שאלות או עניינים. יחד עם זאת, יש מי שיצטרך מענה דחוף מעכשיו לעכשיו או שיעדיף ליצור קשר טלפוני עם מוקד השירות האנושי. לכל אדם נוח להתנהל בדרך אחרת ולכל חבר מועדון יהיו הנסיבות הרלוונטיות שלו. המועדון מחויב להעמיד דרכים שתהיינה נוחות לכולם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מועדון שלך

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מועדון שלך רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מועדון שלך. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מועדון שלך, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מועדון שלך, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מועדון שלך, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.