נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת מחנה יהודה ירושלים

>>
>>
שירות לקוחות מסעדת מחנה יהודה ירושלים טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מחניודה, מסעדה ליד השוק.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מסעדת מחנה יהודה ירושלים

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של מסעדת מחנה יהודה ירושלים

מספר הטלפון הינו:  

02-533-3442

מייל של שירות הלקוחות של מסעדת מחנה יהודה ירושלים

כתובת המייל הינה:

machneyuda@gmail.com

צור קשר באתר של מסעדת מחנה יהודה ירושלים

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3AXcGRq

שירות הלקוחות בכתובת של מסעדת מחנה יהודה ירושלים

כתובת החברה הינה

בית יעקב 10, ירושלים

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מסעדת מחנה יהודה ירושלים

שם דף הפייסבוק הינו:

MachneYuda מחניודה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מסעדת מחנה יהודה ירושלים

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

machneyuda

אולי יעניין אתכם גם:

סטימצקי לוגו (1)
שירות לקוחות חברות עיתונים

שירות לקוחות סטימצקי טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סטימצקי דף הבית סטימצקי היא רשת חנויות הספרים גדולה בישראל. כאן תוכלו למצוא פרטים ליצירת קשר. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מסעדת מחנה יהודה ירושלים

כל המידע על שירות הלקוחות של מסעדת מחנה יהודה ירושלים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מסעדת מחנה יהודה ירושלים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מסעדת מחנה יהודה ירושלים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מסעדת מחנה יהודה ירושלים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מסעדת מחנה יהודה ירושלים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.