נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נופשונית

>>
>>
שירות לקוחות נופשונית טלפון

שולחים גיפט קארד שמגיע ככרטיס מתנה דיגיטלי, עם אפשרות בחירה בין מאות מותגים. מתאים כשוברים ומתנות מקוריות למשפחה וחברים, לעובדים, ללקוחות ולכל מי שתרצו.

צור קשר שירות לקוחות נופשונית

טלפון של שירות הלקוחות של נופשונית

מספר הטלפון הינו:  

03-3737392

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה' : 9:00-17:00

שירות לקוחות עסקיים – 03-5234754

זמינות – א'-ה' : 8:30-17:00

צור קשר באתר של נופשונית

כתובת האתר הינה:

https://t.ly/wmmX

הפייסבוק של שירות הלקוחות של נופשונית

שם דף הפייסבוק הינו:

מתנות נופשונית

בקצרה על נופשונית

נופשונית משיכה להיות שם בשבילכם על מנת שתקבלו כמה שיותר חוויות ומוצרים אשר יתנו לכם איכות והנאה. כעת אתם יכולים ליהנות גם משירותי החברה בעזרת שימוש בשירות הלקוחות הקיים כעת. טוב לדעת כי לאורך זמן החברה מבקשת לתת לכם כמה שיותר אפשרויות לרכישת המוצרים שמהם תהנו. כך נוצרה אחזקה של אתר אינטרנט איכותי, מספר טלפון שניתן לפנות אליו שוב ושוב, שירות בעזרת און ליין ועוד ועוד. בהמשך טוב לדעת כי ככול שהשנים יעברו אז שירות הלקוחות יהיה נגיש יותר במיוחד בשבילכם.  כעת ישנה כבר אפשרות להשתמש בשירות עצמאי ללא צורך בעזרה מאיש מקצוע כזה או אחר. כך שטוב לדעת כי אתם יכולים לבצע רכישה באתר האינטרנט. 

שירות לקוחות של נופשונית מתי שתרצו

כעת נבקש לתת לכם במאמר הבא מספר גדול למדי של דרכים בעזרתם תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של נופשונית. ניתן לכם כתובת של אתרי אינטרנט שונים אשר קשורים לחברה,
מספרי טלפון של המחלקות השונות, כתובת מייל ליצירת קשר בצורה נוחה ועוד.
טוב לדעת כי שירות הלקוחות עובד במגוון שעות וימים על מנת שתקבלו עזרה בצורה רחבה למדי.
כעת האתר פתוח במיוחד בשבילכם עד כמה שאפשר. 

מספר טלפון נופשונית לטיפול ראשוני

מספר הטלפון של נופשונית נגיש לכם בעזרת שימוש במספר 03-3737392. יש ךלהבין כי ברגע שאתם מגיעים אל שירות זה הרי שאתם יכולים בצורה רחבה לקבל עזרה אל מול המחלקות השונות. המספר עצמו הוא יחיד כאשר אין צורך להשתמש במספרים שונים על מנת להגיע למחלקה כזאת או אחרת.  טוב לדעת כי אנשי השירות של החברה זמינים לכם לטיפול ברכישות קיימות, רכישות חדשות וקבלת פיצויים או החזרים במידת הצורך על רכישות קודמות. בכול מקרה, ההמלצה היא ליצור קשר עם מספר הטלפון על מנת לקבל שירות בצורה רחבה למדי. אם אתם לקוחות עסקיים ואתם מבקשים לבצע רכישה לכמות גדולה של לקוחות תוכלו להשתמש במספר 03-5234754. שימו לב כי זוהי מחלקה אשר מתאימה אך ורק לסוג זה של לקוחות.

אתר האינטרנט למען רכישה עצמאית

אתר האינטרנט של נופשונית הוא https://www.nofshonit.co.il/. האתר בסופו של יום נועד על מנת שהלקוחות יוכלו להסתדר בעצמם ללא ניסיון לבקש עזרה מאנשי המקצוע של החברה.
כך תוכלו להיכנס לאתר ולבדוק מהי המחלקה המתאימה למקרה שלכם. תוכלו לראות כי ישנה חלקוה לאירועים מיוחדים, לציבור הלקוחות המגוון שקיים ועוד. בהמשך, תוכלו  גם בעצם לבדוק שילוב בין כמה מתנות או אפשרויות במידת הצורך. האת מכיל בשבילכם אפשרות לקרוא המלצות של לקוחות מסביב כך שאין צורך שתרגישו כי אתם לבד. גלשו באתר לעיתים קרובות ומצאו עוד דרכים לשפר את חווית הרכישה שלכם בסופו של יום. 

התכתבות במייל אל מול החברה

אם ברצונכם ליצור קשר עם החברה בעזרת המייל האלקטרוני תוכלו להיכנס אל כתובת זאת https://www.nofshonit.co.il/contactUs וליצור הפנייה און ליין. כתובת אינטרנט זאת תפנה אתכם אל אפשרות מיוחדת ליצירת פנייה אינטרנטית. כך ההמלצה שלנו היא לכתוב את כלל פרטי המקרה שלכם ואת הפרטים האישיים על מנת לקבל עזרה שהיא רחב למדי. תוכלו ליצור את הפנייה מתי שתרצו כך שהתשובה שאתם תקבלו מאנשי המקצוע תגיע על פי שעות העבודה שלהם. אם במקרה לא קיבלתם מענה למייל שלכם, תוכלו להשתמש בטלפון גם כן. 

שאלות על נופשונית שירות לקוחות

שאלה: האם החברה פועלת גם ברשתות החברתיות?

תשובה:נופשונית פועלת גם ברשתות החברתיות במגוון דרכים. כך לדוגמא דף הפייסבוק של נופשונית נמצא זמין בשבילכם בכתובת האינטרנט הבאה https://www.facebook.com/nofshonitgroup. תוכלו גם להתייעץ עם גולשים נוספים ולפנות אל החברה בעזרת שימוש נכון בדף פייסבוק זה. 

שאלה:  האם אפשר לקבל הצעת מחיר בעזרת שירות הלקוחות?

תשובה: אם אתם רוצים לקבל עזרה נוספת למען יצירת הצעת מחיר מיוחדת על עבודה מולכם, תוכלו להתקשר אל המספר הבא 03-5234754. שם יחכו לכם אנשי המכירות אשר יקשיבו לצרכים שלכם ויתנו עזרה רחבה למדי.

שאלה : כיצד ניתן לקבל שיחה חוזרת משירות הלקוחות?

תשובה: תוכלו להיכנס לכתובת האינטרנט הבאה ולהשאיר את הפרטים שלכם בצורה רחבה. כך תוכלו לרשום את סוג הגוף ממנו אתם מגיעים, פרטים אישיים, צרכים לקבלת שירות אישי ועוד. טוב לדעת כי שירות הלקוחות נגיש. https://www.nofshonit.co.il/employeesGifts#employeeContact

2 טיפים ללקוחות נופשונית

נופשונית מבקשת להיות כמה שיותר זמינה בשביל הלקוחות השונים שלה. כך שאתם מוזמנים בהחלט להשתמש באחת מדרכי התקשורת אשר נמצאות במאמר זה.

טיפ 1 –  שימו לב מהם הצרכים שלכם לפני שאתם מבצעים רכישה. כך תקבלו עזרה בצורה ממוקדת ומהירה. 

טיפ 2 – צרו קשר עם אנשים סביבכם ונסו להבין מהם הרכישות שהם יצרו באתר זה. כך תוכלו לדעת בהמשך מהי האפשרות המתאימה ביותר בשבילכם. תוכלו לעשות סקר שוק ולבדוק אפשרויות. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 Responses

  1. שרות גרוע מצד הנציגה בנופשונית בשם רון – תקפה .
    ביררתי על תוי קניה שאבדו לי – והיא פשוט לא עזרה – ונתיקה בפניי את השיחה.
    שרות מחריד – ואני עבדתי בשביל התווים שלי .

  2. שירות עלוב של נופשונית לא מוכנים להאריך תוקף של כרטיס שהם כבר קיבלו כסף עבורו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של נופשונית

כל המידע על שירות הלקוחות של נופשונית רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של נופשונית. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נופשונית, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של נופשונית, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של נופשונית, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime