שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ניפנדו (Nipendo)
ניפנדו (Nipendo) שבאה במטרה לשלב אוטומציה רובוטית בתהליכי רכש, כספים, שרשרת אספקה ותשלומים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ניפנדו (Nipendo)
ניפנדו טלפון 09-8600500
ניפנדו הוקמה בשנת 2010 עם מטרה אחת לשלב אוטומציה רובוטית בתהליכי רכש, כספים, שרשרת אספקה ותשלומים ולאפשר לארגונים להתקדם לעולם עסקי חדש, להשתחרר מהמגבלות הטכנולוגיות הקיימות במערכות הארגוניות ומעבודה ידנית ויום יומית ואף לתעל את המשאב האנושי להתעסקות בעבודה האמתית של הארגון המודרני. ניפנדו החלה את פעילותה בארץ ובהמשך הדרך התרחבה לפעילות גלובאלית ביותר מחמישים מדינות עם מיקוד בארצות הברית, באירופה, בדרום אמריקה ובמזרח הרחוק. ניפנדו פועלת בשווקים אלו גם באופן ישיר וגם באמצעות שותפים עסקיים המשווקים, מיישמים, תומכים ומחברים ספקים ללקוחות הפלטפורמה בשווקי היעד בהם הם פעילים.
מה רצוי שתדעו על ניפנדו טלפון?
ניפנדו טלפון מאלפי ספקים בארגונים ומשתפת אותם בתהליכי הסחר. היא מאפשרת לספקים שלכם חווית משתמש מצוינת ביחד עם ניהול עצמאי ובשוטף המוביל לחיסכון משמעותי בעלויות. אוטומציה רובוטית מחליפה תהליכים ידניים – פלטפורמת RPA של ניפנדו טלפון מוכנה לעבודה, עם תבניות עבודה מוכנות ומבוססות ניסיון לטיפול בתהליכים והפיכה של פעולות ידניות וחוזרות לרובוטיות ואוטומטיות ב שתיים עשרה שבועות. פלטפורמת B2B המשתלבת בארגון – ניפנדו טלפון מאפשרת לעסק ולספקים שלכם להשתתף בתהליכי הרכש והכספים (P2P) בארגון תוך כדי שמירה על התהליכים הקיימים וללא הצורך בהחלפת מערכות קיימות בארגון או עבור הספקים שלך. התחברתם פעם אחת, התחברתם עם כולם. זה פשוט וטבעי. אכיפה, בקרה ושקיפות בתהליכי P2P- תהליכי הרכש ועד הכספים(P2P) בארגון כוללים ריבוי של תהליכים עסקיים, חוקים, משימות ומעורבות גבוהה של בני אדם. ניפנדו טלפון תכנס את הארגון והספקים לתהליך אחוד, מבוקר ואוטומטי.
מה הם המודלים שיש לניפנדו טלפון?
לניפנדו טלפון יש שני מודולים – הראשון – ניפנדו צד ספק – התממשקות בין ה-Priority לבין פורטל ניפנדו בצד של הספק. מודול טעינת הזמנות לקוח למערכת Priority – מודול זה מאפשר לספק לטעון הזמנות רכש מהלקוחות למסך הזמנות לקוח במערכת Priority של הספק. טעינת ההזמנות מתבצעת בשילוב תהליכי בקרה ממוחשבים המופעלים אוטומטית על הנתונים הנטענים למסך הזמנות הלקוח. המודול כולל מנגנון אישור הזמנה המעביר מידע ללקוח לגבי אישור / דחיית הזמנה. מודול ממשקים מול מערכת ניפנדו (חשבוניות ותעודות משלוח) – מודול זה מאפשר לספק לשלוח חשבוניות דיגיטליות ותעודות משלוח ממערכת Priority ללקוחותיו באמצעות מערכת ניפנדו.
החשבוניות מגיעות למערכת ניפנדו טלפון, עוברות בקרות של תקינות נתונים ובקרות עסקיות, נחתמות דיגיטלית ונשלחות ממערכת ניפנדו טלפון אל הלקוח הסופי לקליטה באופן אוטומטי, תוך כדי מתן שקיפות מלאה לסטטוס החשבונית ואישור החשבונית לתשלום תוך זמן קצר. הנתונים המועברים מהספק כוללים את אלו למשל – חשבוניות מרכזות, חשבוניות מס, חשבוניות זיכוי לרבות נספחים ותעודות משלוח. ניפנדו צד לקוח – ניהול פורטל ספקים עם התממשקות ישירות ל- Priority – מודול זה מאפשר לחברה לנהל את כל הרכש שלה דרך פורטל הספקים של ניפנדו טלפון תוך כדי עבודה ישירה מעל מערכת Priority. המודול מאפשר לחברה לשלוח הזמנות רכש לספקים ישירות מה- Priority, לשלוח מידע על המוצרים שהתקבלו ולקלוט את החשבוניות מהספקים ל-Priority. הנתונים הנטענים עוברים בניפנדו ולידציה ובקרה אשר מחליפים את סבב אישור חשבוניות הידני ואת ניהול התהליך הידני ובאופן הזה מייעלים את העבודה למול הספקים ומוזילים משמעותית את עלות הטיפול בהזמנות, אספקה וחשבוניות.
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות מסעדת קיסר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת קיסר דף הבית בלב שכונת התקווה, ניתן למצוא מסעדה קטנה, חמימה וביתית. יותר מ-60 שנה של אוכל מזרחי,

שירות לקוחות סוגת (Sugat) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סוגת דף הבית סוגת היא היא חברה ותיקה ומובילה לייצור, שיווק והפצה של מוצרי מזון, שהם חלק בלתי

שירות לקוחות קצפת בית הכרם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קצפת בית הכרם דף הבית בגלידריית “קצפת” תמצאו לונה פארק של טעמים והנאה מתוקה לחך שלא ניתן לתאר במילים.

שירות לקוחות מלון צל הרים ים המלח טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון צל הרים ים המלח דף הבית במלון מתחם ספא הכולל בריכת מי ים המלח מחוממת ומקורה, סאונה יבשה,

שירות לקוחות בית התינוקות בת ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית התינוקות בת ים דף הבית בית התינוקות בת ים הינה חנות המציעה מגוון שלם של מוצרים עבור

שירות לקוחות סופר פארם לוד איירפורט סיטי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סופר פארם לוד איירפורט סיטי טלפון דף הבית סופר-פארם בע"מ היא רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל. מבט מהיר
ביקורות על החברה
5 תגובות
חברה ללא שירות לקוחות. השיחה מנית למוקד שירות חיצוני שלוקח פרטים, מבטיח שיחזרו אליך ואף אחד לא חוזר.
חשבוניות תקועות במערכת ואין עם מי לדבר.
הזוי. שערורייה.
חוצפה שאין כדוגמתה.
מסכים לכל מילה
גם אני מצטרפת לבקורת. פשוט זוועה. אין מענה טלפוני, לא מגיבים למיילים כבר מספר מים שאין לי גישה למערכת ואן עם מי לדבר.
שירות נורא !!!!!!
26 דק המתנה למענה ועדיין לא ענו
וזו לא הפעם הראשונה , זה פשוט הסטנדרט של החברה .
פשוט לא יאומן !!!!!!!
דרי דוד
מסכים עם כל מילה חרא חברה וחרא תוכנה !!!!!!!!!