נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיבי ישראל

>>
>>
שירות לקוחות נתיבי ישראל (מע"צ) טלפון
צור קשר שירות לקוחות נתיבי ישראל (מעצ) לוגו

החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ, היא החברה האחראית על כל מה שאנחנו רואים (ולא רואים) סביבנו כשאנחנו נוסעים בכבישי הארץ.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיבי ישראל

צור קשר שירות לקוחות נתיבי ישראל (מעצ) לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של נתיבי ישראל

מספר הטלפון הינו:  

*2120

מייל של שירות הלקוחות של נתיבי ישראל

כתובת המייל הינה:

pniyot@iroads.co.il

צור קשר באתר של נתיבי ישראל

כתובת האתר הינה:

https://www.iroads.co.il/

שירות הלקוחות בכתובת של נתיבי ישראל

כתובת החברה הינה:

אור יהודה

מסנג'ר של שירות הלקוחות של נתיבי ישראל

הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיבי ישראל

שם דף הפייסבוק הינו:

נתיבי ישראל- החברה הלאומית לתשתיות תחבורה

 
 

האינסטגרם של שירות הלקוחות של נתיבי ישראל

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

netivei.israel.iroads

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של נתיבי ישראל

שם ערוץ היוטיוב הינו:

נתיבי ישראל -החברה הלאומית לתשתיות תחבורה

שירות לקוחות נתיבי ישראל

השגרה שלנו יכולה להיות לעיתים עמוסה למדי וכך היא מחייבת אותנו להגיע ממקום למקום בעזרת המכונית נמצאת בבעלותינו. כך לא מן הנמנע כי נבקש להשתמש בכבישים כאלו ואחרים הנמצאים סביבנו. החברה האחראית על בנייה ותחזוקה של נתיבים אלו, היא נתיבי ישראל.
מדי שנה נעשית פעילות רבה על מנת להבטיח נסיעה יעילה ובטוחה יותר לכל מי שצריך את הדבר.
אם נתקלתם בבעיה מסוימת בזמן נסיעה על הכביש או שמא יש לכם שאלה, תוכלו לפנות אל החברה בעזרת נתיבי ישראל טלפון. המאמר הבא מבקש לדבר על האפשרויות השונות לשימוש בדרכי התקשורת על מנת להגיע אל שירות הלקוחות. 

חברה אחת בשביל מגוון לקוחות

נתיבי ישראל היא חברה אשר פועלת בשביל לקוחות מכול רחבי ארץ ישראל. כך שמדי יום פונים אליה מספר רב של אנשים בעניינים כאלו ואחרים. כך כאשר אתם מבקשים לפנות אל שירות הלקוחות שלה, טוב לדעת כי מדובר באפשרות אשר נהיית טובה יותר מפעם לפעם.
למען תקשורת יעילה עם האנשים השונים הפונים, החברה מבקשת להעמיד דרכי התקשרות שונות ונוחות. כך ניתן להתכתב בעזרת מייל אלקטרוני, להרים שיחת טלפון, לכתוב טופס פנייה אינטרנטי ועוד. לא משנה מהי הפנייה שלך, נתיבי ישראל יוכלו להיות יעילים ולעזור בכול מה שצריך.
לעיתים, הפנייה שלכם יכולה להיות בדיוק הדבר שנתיבי ישראל צריכים על מנת להתעורר ולהמשיך לפעול. 

שירות יעיל מתחיל בטלפון הראשון

הרצון הראשוני של כולנו הוא להרים שיחת טלפון ולנסות לבדוק מה קורה סביב על מנת שנוכל להמשיך בחיינו ולדעת שסיימנו עם הנושא. כך שברגע בו אתם מזהים פער מסוים באחד הכבישים בו נסעתם, אם קיבלתם דו"ח ואתם חושבים שהוא לא צודק, אם יש לכם שאלה, תוכלו לשוחח עם שירות הלקוחות. השירות מחולק למחלקות השונות על פי אזורים ברחבי הארץ, הצרכים האישיים שלכם ועל פי הדרך בה החברה עובדת, כך שלאחר כמה לחיצות תוכלו כבר לדבר עם איש שירות מסוים. ניתן לשמוח על עובדה זאת ועל היעילות הרחבה של נתיבי ישראל. 

שימוש נכון באתר האינטרנט

למען קבלת ידע והתרשמות מהפעילויות השונות של החברה, ניתן להשתמש באתר האינטרנט של נתיבי ישראל ולהיכנס אליו מדי פעם. מדובר במקור ידע דיגיטאלי וחדשני אשר מתעדכן לו מדי כמה חודשים. כך השירותים הקיימים בו הם בעצם הדרך של החברה להישאר עם הלקוחות שלה בקשר לאורך זמן. אם אתם רוצים לדעת דבר מה על נתיב חדש שהוקם, אם אתם מעוניינים לראות בשידור חי את פעילות המצלמות או אם אתם מבקשים לבדוק מהן האפשרויות, הרי שהאתר הוא התשובה בשבילכם. כעת אנחנו ממליצים לכם להיכנס ופשוט לראות מה חדש בפעילות החברה.
בנוסף בעזרת האתר תוכלו לפנות בצורה אינטרנטית ויעילה אל החברה.

התכתבות במייל בצורה מהירה

דואר אלקטרוני הפך כבר ממזמן לאחד מדרכי התקשורת הנוחים ביותר, בעזרתם חברות שונות יכולות להיות בקשר רציף עם הלקוחות שלהן. כך גם מתקיים המקרה אצל נתיבי ישראל.
כעת אתם יכולים להשתמש במייל על לפנות אל משרדי החברה ולבקש עזרה בעניין כזה או אחר.
למעשה, ככול שתעשו זאת בצורה נפוצה, כך כבר תדעו לאורך זמן כיצד לפעול. פניות אל נתיבי ישראל טלפון יכולות להיות בעיניינים שונים. השימוש במייל תמיד זמין בשבילכם, נוח בשביל כול מי שצריך. כעת אנחנו ממליצים לכם להשתמש בשירות זה וליהנות מהדבר. 

נתיבי ישראל גם ברשתות החברתיות

תוכלו להשתמש ברשתות החברתיות השונות על מנת למצוא את הפעילות של נתיבי ישראל.
מדי יום דואגת החברה להראות ללקוחות שלה כי אכן קיים בגוף אשר ממשיך להיות רלוונטי לאורך שנים. לעיתים, יוצרת החברה תכנים לצפייה ולקריאה, על מנת שאתם הלקוחות תצברו כמה שיותר מידע. בעזרת רשתות אלו תוכלו גם לפנות אל החברה ולקבל מהם מידע בהמשך הדרך.
כך אנחנו מציעים לכם להשתמש בשירות בצורה יעילה למדי ולאורך זמן. נתיבי ישראל נמצאת כאן בשבילכם בשלל מקומות ובשלל דרכים. 

שימוש חוזר בדרכי התקשורת

כעת כאשר יש לכם ידע רב יותר על דרכי התקשורת בעזרתן תוכלו לפנות אל נתיבי ישראל, אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות הלקוחות הרחב והיעיל. בעזרתו ניתן בעצם לקבל תשובה כמעט לכול בעיה המתעוררת בדרך. לא משנה באיזה דרך אתם מבקשים לבחור, תוכלו למצוא אפשרות שתהיה נוחה לכם לשימוש, נתיבי ישראל טלפון נמצאת בקשר עם אלפי אנשים מדי יום.
כך שמדובר בחברה עם תשתיות תקשורת יעילות למדי. בנוסף, זוהי חברה ממשלתית כך שישנה דרישה רציפה לפעילות באיכות הגבוה ביותר למען אזרחי ישראל. אנשי שירות הלקוחות כבר מחכים לכן למען מענה לפנייה הבאה שנוצרת בראשכם. קחו לכם את הזמן ונסו להבין האם הדרך בה נסעתם לאחרונה דורשת שיפור? אם כן, תוכלו עוד היום לשוחח איתם ולקבל עזרה בצורה מיידית ונוחה. 

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות טל גולן
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות טל גולן טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טל גולן דף הבית טל גולן שווק מוצרי בניה ותעשיה בהאודם, פארק תעשיות קדמת גליל. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של נתיבי ישראל (מע"צ)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של נתיבי ישראל (מע"צ) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של נתיבי ישראל (מע"צ). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נתיבי ישראל (מע"צ), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של נתיבי ישראל (מע"צ), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של נתיבי ישראל (מע"צ), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.