נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סוהו (SOHO)

>>
>>
שירות לקוחות סוהו (SOHO) טלפון

סוהו (SOHO)התפריט של הסוהו עשיר ומגוון ועשוי ממיטב חומרי הגלם מהעולם האסייתי, תוך הקפדה על איכות וטריות המזון.

צור קשר שירות לקוחות סוהו

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סוהו (SOHO)

צור קשר שירות לקוחות סוהו

טלפון של שירות הלקוחות של סוהו (SOHO)

מספר הטלפון הינו:  

03-9658395

זמינים בשעות ובימים:
כל השבוע: 11:00-2:00 

צור קשר באתר של סוהו (SOHO)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/2VX3Gtr

הפייסבוק של שירות הלקוחות של סוהו (SOHO)

שם דף הפייסבוק הינו:

Soho – Sushi & Bar/סוהו סושי & בר

האינסטגרם של שירות הלקוחות של סוהו (SOHO)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

soho_sushi_bar

על מסעדת סוהו (Soho)

מסעדת סוהו (Soho) היא אחת מהמסעדות האסייתיות המובילות והפופולריות ביותר בישראל. מסעדת סוהו מציעה ללקוחותיה תפריט מגוון, עשיר ובריא, המורכב מדגים, פירות ים, בשרים, סלטים, סושי ונודלס. המסעדה יכולה להכיל סועדים רבים בכל זמן נתון, והיא מובילה בסטנדרט השירות שלה, שנועד לספק ללקוחותיה של המסעדה שירות ברמה בין לאומית, כדי לוודא שכל לקוח יצא מרוצה. מסעדת סוהו מציעה ללקוחותיה גם תפריט קוקטיילים עשיר, הכולל קוקטיילים ייחודים המאפיינים את המסעדה. כך למשל, קוקטיילים הכוללים תבלינים אסייתיים מיוחדים או גרסאות מיוחדות לקוקטיילים קלאסיים כמו אפרול שפריץ.

השף של מסעדת סוהו מוביל את הפרשנות הישראלית למטבח האסייתי, כדי לקרב בין הישראלים לבין המטבח הסיני, היפני והתאילנדי. כך למשל, מסעדת סוהו מציעה פרשנות חדשה ומודרנית למנות סושי קלאסיות מהמטבח היפני. מסעדת סוהו מתאפיינת בשילוב של מזרח ומערב, ולכן מציעה ללקוחותיה גם מנות תאילנדיות קלאסיות כמו פאד תאי אשר מותאמות לטעם הישראלי המקומי.

כמו כן, מסעדת סוהו מציעה ללקוחותיה העסקיים את האפשרות להזמין את תפריט סוהו, לצד השירות האופייני למסעדה, ישירות אל מקום האירוע או מקום העבודה. מסעדת סוהו תספק ללקוחות העסקיים שלה תפריט מותאם לכל לקוח, בהתאם לדרישות ולמגבלות המזון המאפיינות את מקום העבודה או את האירוע המיוחד. מסעדת סוהו מספקת את התפריט העסקי בכל רחבי הארץ, ותספק את המזון והמשקאות של המסעדה באמצעות מלצרים אשר יוכלו לתת שירות במקום האירוע או במקום העבודה.

למסעדת סוהו טלפון ליצירת קשר לאירועים עסקיים במספר הטלפון 054-6764415 (איציק) או במספר הטלפון 054-3636357 (נוי). מתאמי האירועים של מסעדת סוהו ישמחו להתאים לכל לקוח את חוויית האירוח הייחודית שלו, בהתאם לאופי האירוע, לסוג הקהל, ולתפריט המזון הנדרש. הצעת המחיר עבור כל לקוח עסקי תותאם ישירות ללקוח, בהתאם לצרכים שלו ולאופי האירוע.

מסעדת סוהו ראשון לציון – איך יוצרים קשר?

מסעדת סוהו בראשון לציון מספקת את השירות האופייני למסעדת סוהו, ברמה הגבוהה ביותר של אירוח. המסעדה נמצאת בכתובת משה בקר 15 בראשון לציון, ובצמוד אליה ניתן למצוא חניה קרובה. במידה ונדרש סיוע לבעלי מוגבלויות, מסעדת סוהו יכולה לספק ללקוחותיה חניה נגישה, לצד מיקומי שולחנות נגישים, שירותים נגישים, מערכת עזר לשמיעה וכן תפריט נגיש ללקויי ראיה. במקרה הצורך ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות של מסעדת סוהו, על מנת לוודא שההתאמה לבעלי המוגבלויות תסייע לכל אחד מהלקוחות, בטלפון מספר 054-6764413 (אפרת).

למסעדת סוהו ראשון לציון טלפון מספר 03-9658395. במספר הטלפון הזה ניתן להזמין מקום מראש למסעדה. רצוי להזמין מקום מראש, במיוחד כאשר מגיעים למסעדה מספר רב של אורחים, וכן מומלץ לציין בתהליך הזמנת המקום אם ישנן מגבלות בריאותיות כלשהן, כדי שניתן יהיה לוודא שהתפריט מותאם ללקוחות. למסעדת סוהו ראשון לציון טלפון מספר 03-9658395 להזמנת משלוחיםץ. מסעדת סוהו מבצעת משלוחים עד לבית הלקוח, כדי לספק לכל אחד את החוויה הייחודית של מסעדת סוהו ישירות עד הבית.

מסעדת סוהו ראשון לציון פתוחה בין הימים ראשון עד רביעי בין השעות 11:00 בבוקר ועד 01:00 בלילה. בימי חמישי ובסופי שבוע המסעדה פתוחה בין השעות 11:00 בבוקר ועד 02:00 בלילה.

ניתן ליצור קשר עם מסעדת סוהו ראשון לציון גם באמצעות טופס יצירת קשר באתר האינטרנט בכתובת www.soho-rest.co.il. באמצעות טופס יצירת הקשר ניתן להשאיר פרטים אישיים כדי שנציג של מסעדת סוהו יחזור אליכם בהקדם האפשרי. אפשר ליצור קשר עם המסעדה על מנת להזמין מקום, להזמין משלוח, או לבקש לתאם מראש אירוע עסקי.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות הרמיטאז חיפה
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות הרמיטאז חיפה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הרמיטאז חיפה דף הבית באשר-הרמיטאז’ הוא למעשה סניף של באשר פרומז’רי בתוך בוטיק האלכוהול המעולה והמפורסם הרמיטאז’. שיתוף הפעולה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סוהו (SOHO)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סוהו (SOHO) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סוהו (SOHO). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סוהו (SOHO), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סוהו (SOHO), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סוהו (SOHO), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.