שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ויקטורי
רשת סופרים בין הגדולות בישראל.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ויקטורי
טלפון של שירות הלקוחות של ויקטורי
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה' 9:00-23:00, ו' 8:00-15:00
מספר טלפון נוסף לפניות בווצאפ: 054-399-4000
צור קשר בפקס של ויקטורי
מספר הפקס הינו:
08-8674208
רשימת טלפונים נוספים של ויקטורי שירות לקוחות
רשת סופרמרקטים ויקטורי הינה חברה ישראלית מוכרת ולה יש חנויות הנחשבות מהזולות בארץ. נכון לחודש ספטמבר 2020 לרשת קיימות 69 סניפים בכל רחבי הארץ. מייסד הרשת חיים ויקטור ניהל מאפיה ללחם בחוף השנהב כמה שנים לאחר שחזר לישראל הקים את קבוצת ויקטורי ב1986 אשר בהתחלה פעלה בענף הבנקאות באפריקה ואירופה.
ב1987 הקים האח אבי את רשת בגט הזהב שאלה הם מאפים קפואים. ב1995 נפלו מספר רשתות מזון פרטיות והספק העיקרי של העסק היה סלטי בנצי, לאחר מכן כלל הרשתות עברו לאח אשר מנהל את הרשת עד היום.
ניתן לפנות לשירות לקוחות ויקטורי בדרכים שונות, ריכזנו עבורכם את כל האפשרויות ליצירת קשר בדרכים הנוחות והקלות לשירותכם.
- בטלפון: 08-8674994
- וואטצאפ: 054-3471186
- שירות הלקוחות עובד מימי ראשון עד חמישי מהשעות 09:00-23:00 וימי שישי מהשעות 08:00-15:00
- ניתן לפנות בדואר רשום בכתובת: רח' שידולבסקי 3 יבנה 70800
- כמו כן ניתן להשאיר פנייה באתר הרשת שירות הלקוחות של ויקטורי בכתובת : https://www.victory.co.il/service/ ויחזור אליכם נציג באופן מסודר.
- ניתן ליצור קשר עם רשת ויקטורי שירות לקוחות גם ברשתות החברתיות בפייסבוק: https://www.facebook.com/abavictory
- או להכנס לאתר הרשמי: https://www.victory.co.il/
טלפונים של סניפים ויקטורי לקבלת שירות לקוחות
כמו כן, לרשת ויקטורי קיימים סניפים אשר פרוסים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום תוכלו ליצור קשר עם הסניף הקרוב לביתכם בטלפונים הבאים:
- סניף תל מונד : 074-7157172
- סניף תל אביב : 054-3298013
- סניף שוהם: 074-7157279
- סניף שדרות: 074-7157206
- סניף רעננה: 074-7157286
- סניף רמת ישי: 074-7157205
- סניף רמת גן: 074-7157189
- סניף רמלה: 074-7157170
- סניף רחובות: 074-7157246
- סניף ראש העין: 074-7157277
- סניף ראשון לציון: 074-7157288
- סניף קריית מלאכי: 074-7157294
- סניף קריית מוצקין: 074-7157250
- סניף קריית גת: 074-7157180
- סניף קריית אתא: 074-7157179
- סניף עכו: 074-7157209
- סניף חיפה : 074-7157177
- סניף חדרה: 074-7157199
- סניף בית שאן: 074-7157215
כמו כן ניתן להיכנס לאתר הרשמי של רשת ויקטורי ולבצע הזמנות אונליין ואף לנהל צ'אט עם שירות לקוחות אשר ייתן מענה לכל שאלה ובעיה. כמו כן, תוכלו להשאיר חוות דעת או לתת ביקורת על מנת שהרשת תוכל לשפר את השירות עבורכם.
באתר תוכלו למצוא את רשימת הסניפים בצורה מסודרת הכוללת כתובות לכל סניף בארץ הקרוב לביתכם. תוכלו לקבל הסבר על הצטרפות לשירות מועדון הלקוחות ולראות מבצעים אשר הרשת מציעה באתר האונליין וגם לבצע הזמנות עם משלוחים עד לביתכם.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות נגיסה סושי לוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נגישה סושי דף הבית נגיסה סושי הינה מסעדת סושי. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נגיסת
שירות לקוחות בית משפט צפת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית משפט צפת טלפון דף הבית בית משפט צפת נידון בהליכים אזרחיים, הליכים פליליים ( בענייני תחבורה, מס הכנסה,
שירות לקוחות אמריקן קומפורט (American Comfort) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמריקן קומפורט (American Comfort) דף הבית אמריקן קומפורט (American Comfort) הינה חברה המייצרת כורסאות טלוויזיה, מערכות ישיבה חכמות
שירות לקוחות מכון טכנולוגי חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון טכנולוגי חולון דף הבית HIT מכון טכנולוגי חולון הוא מכללה אקדמית מתוקצבת בחולון העוסקת בהוראה ומחקר בתחומי מדעים,
שירות לקוחות פיצה פצץ בית אליעזר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פצץ בית אליעזר דף הבית פיצה פצץ בית אליעזר בצק איטלקי משובח, רוטב מיוחד וכל תוספת אפשרית
שירות לקוחות גולדה מודיעין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גולדה מודיעין דף הבית גולדה מודיעין הינה רשת של גלידריות המובילה בארץ. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
3 Responses
שירות נוראי בבית שאן . יחס גרוע
לכבוד ויקטורי \ לכל המעוניין 2023.02.15 הנדון : הזמנה מספר : 8318035 שלום רב , אתמול בתאריך : 2023.02.14 בצעתי הזמנה אונליין דרכם. ההזמנה הייתה צריכה להיות מסופקת לביתי בין השעה 00:20-00:18 . ההזמנה הגיע בזמן בשעה 50:19 לאחר שהתחלתי לפרוק את ההזמנה שמתי לב כי חסרים דברים עליהם לא עודכני טלפונית )כפי שאתם בדרך כלל מעדכנים וציינתי שאני רוצה להיות מעודכנת(. הזמנתי במבצע ירק 3 בעשר – הגיע רק 2( הזמנתי כוסברה , בזיליקום ונענע( בזיליקום היה חסר פשוט לא שלחתם אבל גם לא גביתם. הזמנתי כבד עוף קפוא קילו 1 , הזמנתי שניצל פרוס טרי דק דק 2 קילו והזמנתי בייצים. בייצים לא הגיעו וגם לא גביתם עבור הזה. במקום כבד עוף קפוא קילו 1 ו שניצל פרוס טרי דק דק 2 קילו קיבלתי 2 חבילות של קורקבן + חבילה של חזה עוף שלם . כתבתי לכם בפייסבוק מאחר ו ראיתי שאין מענה נזכרתי כי קיים אצלי נייד של מנהל אספקות שלכם בט לפון . הנייד הבא : 0503663246 וכאן התחיל חטא על פשע שאין לתאר. לפני שאתחיל לספר פה ול גולל פה את הסיפור, אציין שאני בת 34 אמא לילדה נשואה, מתנהלת עם לקוחות כל חיי , אני בעצמי מנהלת שירות לקוחות באחת מחברות ריהוט הגן המובילות בארץ. אבל נתקלתי באטימות מו חלטת בחוסר רצון ואמצעים להעמיד את הלקוח במקום הראשון איבדתי זמן יקר ובריאות. אני מתביישת שאלו אנשי השירות שאתם מחזיקים בחברתכם שמייצגים את פניכם , חלילה איני רוצה לפגוע בפרנסה של אף אחד אבל צריך לתת פה שיעור גדול על מנתן שירות. אז כאשר הגעתי לאותה בחורה שיושבת מאחורי המספר הזה ומנהלת את אספקות אונליין. סיפרתי לה את שקרה שלחתי לה בוואטס אפ את הקבלה שהתקבלה בביתי בתוספת תמונות של מה שקיבלתי )מצורפות תמונות מההתכתבות איתה בוואטס אפ(. ביקשתי ממנה שתוציא שליח במיוחד הסברתי לה שמגיעים אלי אורחים בשעה 21 בדיוק לארוחת ערב ושאני חייבת את המוצרים אצלי היא מנגד לא כל כך רצתה לעזור משפטים כמו "אין לי שליחים עכשיו" \ "יחזרו אלייך מחר מהשירות לקוחות יתאמו תיקון" לא קיבלתי את דבריה . אמרתי לה : "תקשיבי יש לי סניף מול הבית מרחק הליכה של 2 ד ק' הליכה" – תפני אליהם שיוציאו מישהו במיוחד את אחד העובדים שיוצאו שליחות במיוחד "מבחינתי תוציאי מונית" זאת לא טעות שלי גביתם את מלוא התשלום היום תאמתם איתי אספקה להיום ואני מחכה למוצר היום לאחר דין ודברים וויכוח בטלפון היא אמרה לי שהיא פונה לשירות לקוחות וכבר חוזרת אליי עם תשובות בוואטס אפ. הייתי בטוחה שאולי סוף סוף הצלחתי להגיע אליה …והינה מישהו יטפל ויסדר את זה. היא שאלה אותי האם אני יכולה לגשת עכשיו לסניף? אמרתי לה שאין לי בעיה לגשת לסניף בראש העין שנמצא בשבזי – )מרחק הליכה של 2 דק' מהבית( אבל אני לא רוצה להוציא את בעלי "סתם מהבית" אז שתבדוק קודם כל האם קיים מלאי בסניף שלא יגש סתם…היא מנגד חזרה אליי ואמרה שיש מלאי ויגש להחליף את המוצרים בסניף . בן זו גי יצא מהבית )באמצ ע הכנות לאורחים שצרכים להגיע תוך 50 דק' ( והגיע לסניף. בסניף התברר כי אין מלאי – ה2 קילו שניצל דק דק' שהזמנתי קיים בקילו 800 גרמ ולא ב2 קילו 300 גרמ כמו שגבו ממני מראש )לא הצלחתי להבין איך לפני 2 דק' היא בדקה כביכול והיה מלאי ופתאום אין מלאי( חזרתי אליה טלפונית כאשר בעלי עדיין בתוך הסניף ברחוב שבזי והצעתי פשרה – מאחר והייתי צריכה את המוצרים אתמול – אמרתי לה – נחזיר את הקורקבנים לא ניקח את הכבד עוף ניקח את הקילו 800 גרמ שניצל דק' שקיים במלאי הסניף ועל ההפרשים )הכבד עוף + ההפרש של המשקל עבור השניצל דק( אשאיר אצלי את החזה עוף ששלחו בטעות. היא הסכימה. חזרתי שוב לבעלי – אמרתי לו תשאיר את הקורקבנים שם קח רק את השניצל דק דק + החזה עוף וחזור הביתה שנתחיל לבשל…ומכא ן שוב הכל החל להסבתך… האלו אותי לועידה עם מי שהזדהה כמנהל שירות לקוחות שאמר לי שאני לא יכולה לבצע החלפה בסניף שבזי – שאני צריכה עכשיו לנסוע לקצה השני של העיר לרחוב עמל )וכל זה אחרי שהוא נמצא בסניף כבר 40 דק' ( ורק שם ניתן יהיה לבצע את ההחלפה – כיאילו שאני עובדת אצלו – כל השיחה אני אומרת לו שנאמר לי ע"י מנהלת אספקות שאני יכולה להגיע לשבזי ולבצע החלפה שם שהיא כבר אישרה את ההחלפה ואני לא מבינה למה הוא "עוצר את העניין" הוא מנגד הגיב לי "לא מעניין אותי" מה היא אמרה לך. דיבר בזלזול שלא ברא ה' לאיש שירות. שכל מה שהוא היה צריך לעשות זה להתנצל על הטעות שנעשתה ועל כך שנשלחתי לסניף אחר . הוא פשוט החליט שאני לא יכולה לבצע את ההחלפה בתנאים שסגרתי עם אותה מנהלת אספקות והדרך היחידה היא אחת מבין הבאות : 1.לנסוע לסניף בעמל ששם בטוח יש מלאי ולבצע את ההחלפה שם. 2.לחכות לתיאום ההחלפה היום . השעה הייתה כבר 40:20 בזבזנו כל כך הרבה זמן ואנרגיה הגענו עד אליכם כי אתם אפשרתם לי את ההגעה. במקום לשים את הלקוח בראש סדר העדיפויות ולאפשר לי לבצע את ההחלפה בסניף שבזי לפצות אותי על ההפרשים ולתת לי לקחת את החזה עוף ששלחתם בטעות ולתת לי ללכת הביתה ולארח את האנשים שהזמנתי לסיים בישול נשארתי ללא המוצרים שבישלתי ונדרשתי להחזיר אותם גם היום כלומר לא הסכימו להשתמש בחזה עוף אתמול למרות שהצעתי זאת כאופציה לפיצוי וקיבלתי "לא חד משמעי" וכל זה כי אתם לא יודעים להתמודד עם מלאי של סניף ? המנהל סניף היה ליד בעלי בעת השיחה עם "מנהל" שירות הלקוחות ועם מנהל אספקות הוא הזדעזע בעצמו מאופן השיח המזלזל שקיבלתי. הוא חזר הביתה ונשארנו באותו המצב אחרי שעבדנו בשבילכם. בסוף אני זאת שהוצאתי שליח – ולשווא עוד באו אליי בטענות למה הגעתי לשבזי ולא לסניף בעמל – כאשר נציגה מטעמכם היא זאת שאישרה את הגעתי לשבזי. מבייש מאוד. מבייש שאני צריכה להתעסק בזה – ואז הגיע השלב שהוא אומר לי אני מזכה אותך עבור המש לוח עכשיו וגם עבור המשלוח הבא? אתה רציני – אני לא רוצה שתזכה אותי עבור המשלוח הבא! אם זה היחס וזה הפיצוי לא בטוחה שיהיה משלוח הבא. אני לקוחה נאמנה שלכם. יש לכם שיטת עבודה ושיטת שירות שמביישת את האינטליגנציה של הלקוחות שלכם, זאת לא פעם ראשונה שאני נתקלת בחוסר שירותיות מצדכם – והמשכתי לרכוש דרכם גם באונליי ן וגם בסניף שנמצא מטר מהבית שלי – אבל יש לי גם רמי לוי מטר מהבית. אני מצפה : 1 .לפיצוי הולם על יציאתו של ב עלי מהבית אתמול ובזבוז זמנו בסניף שלכם למשך 40 דק' לשווא. 2 .אני מצפה לפיצוי הולם על כך שיכלתי לאחר אתמול ו להשתמש בחלק מהבשר ששלחתם אלי בטעות ובהתח לה קיבלתי אישור ואז סירוב. 3 .אני מצפה להחלפה של המוצרים שהתקבלו בביתי ולא עליהם שלמתי והשלמת כל המוצרים החסרים. 4 .אני מצפה לקבל אסמכתא על כך שהגשתם בקשה לזיכוי עבור המשלוח הנ" ל. 5 .אני מצפה לפיצוי על כל החוויה כחוויה כוללת אצלכם ולא פיצוי כדוגמאו ת זיכוי עבור משלוח בפעם הבאה שארכוש אצלכם. 6 .אני אשמח להסבר והתנצלות על ההתנהלות שלכם אתמול מפיו של מנהל בכיר. ואז ורק אז אשקול האם להמשיך להיות לקוחה שלכם והאם לפרסם ולגולל את הסיפור הזה הלאה לכל העיר שלי + ההקלטות המביישות וצילומי המסך שמצורפים למכתב זה.
שלום.
ביקרתי אתמול בסניף ויקטורי ברמת ישי. נדהמתי לגלות סופר לא נקי , מחירים בשמיים ויחס של אחראית משמרת ומנהל הסופר לא מקצועי וללא תשובות מקצועיות.