נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סלטי שמיר

>>
>>
שירות לקוחות סלטי שמיר טלפון

סלטי שמיר הביאה בשורה חדשנית לשוק הישראלי והעולמי: לראשונה, עלו על המדפים מוצרי חומוס וסלטים מצוננים כשהם ארוזים ומשווקים בחנויות

צור קשר שירות לקוחות סלטי שמיר

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סלטי שמיר

צור קשר שירות לקוחות סלטי שמיר

טלפון של שירות הלקוחות של סלטי שמיר

מספר הטלפון הינו:  

03-9067744

מייל של שירות הלקוחות של סלטי שמיר

כתובת המייל הינה:

info@shamirsalads.co.il

צור קשר באתר של סלטי שמיר

כתובת האתר הינה:

https://www.shamir-salads.com/

צור קשר בפקס של סלטי שמיר

מספר הפקס הינו:

03-99366270

שירות לקוחות סלטי שמיר

אנחנו אוהבים את הטעמים של האזור הגאוגרפי בו אנחנו גרים. בכלל, אנחנו נמצאים בארץ שהיא קיבוץ גלויות שלם אשר מערב בתוכו מאכלים מכול רחבי העולם. כך לאורך השנים נוצרו להם
סלטים ותבשילים שניתן ליהנות מהם לאורך זמן. חברות ועסקים רבים מבקשים לתת לנו את האפשרות לאכול מדברים אלו מתי שנרצה. סלטי שמיר כבר שנים רבות מייצרת
מעדנים המגיעים לבתי אב רבים. הדבר מצליח להתקיים לו מכיוון שמדובר בשירות אמין ונוח.
מאכלים כיד המלך על פני הרמה הגבוהה ביותר של המרכיבים. מחירים זולים וזמינות של המוצר בסופרים הרבים. שירות הלקוחות של החברה משרת את האנשים הרבים הצורכים את המוצרים,
תוכלו לבחור מבין שימוש באינטרנט, במספר הטלפון, ברשתות החברתיות ועוד. המאמר הבא יפרט בשבילכם על השימוש בדרכים אלו. 

דרכי תקשורת למען האוכל שלכם

בשנים האחרונות אפשר למצוא את המוצרים של סלטי שמיר אצל הבתים של משפחות שונות. אפשר לומר שזה הפך למאכל ישראלי ונפוץ לכול דבר.  יתרה מזאת, הלקוחות בוחרים שוב ושוב לקנות את סלטים אלו בגלל שהם מבינים כי הקנייה היא תו תקן של איכות. דרכי תקשורת של שירות הלקוחות נותנים לכם את היכולת לבדוק מדי פעם מהם המוצרים החדשים ולבצע פניות.
כיום ישנן חברות רבות אשר מייצרות סלטי מעדניה ישירות אל המקרר שלכם. אך המותגים אשר ממשיכים להיות בראש רשימת המובילים הם אלו של סלטי שמיר. ההצעה היא להיכנס מדי פעם אל הפלטפורמות ליצירת קשר למען הבנה מהם המוצרים החדשים שתוכלו ליהנות מהם.
בכלל, מבלי שתשימו לב הרי שסלטי שמיר תופיע סביבכם במגוון דרכים. 

מספר הטלפון שלכם לפניות על המוצר

יש להבין כי סלטי שמיר פעמים רבות מייצרת מוצרים איכותיים אך הדבר נעשה על פס ייצור. כעת אם אתם מוצאים פער מסוים בסלט שרכשתם או שמא יש לכם שאלה לגבי מרכיבים אלרגניים, תוכלו לבצע פנייה ולשאול על הדברים הקטנים הללו. מספר הטלפון של סלטי שמיר הוא, 03-9067744. יש לדעת כי הדבר יוביל אתכם בסופו של יום אל הסניף הראשי של החברה המרכז אליו את הפניות השונות של הלקוחות. שם נמצאים אנשים המבקשים לשמוע את המקרה שלכם ולתת לכם עזרה בהמשך היום. סלטי שמיר יכולים לפתור לכם מצבים לא נעימים הקשורים למוצרים שלהם. אך יש להבין כי פנייה בעזרת טלפון היא בסך הכול תחילת התהליך. בהמשך ישנה אפשרות שתצטרכו להשתמש בדרכי תקשורת נוספים על מנת להרחיב את העזרה שתקבלו.
מספר הטלפון זמין מכול רחבי הארץ, תוכלו להשתמש בו ברוב שעות היממה וימי השבוע. כך שבהחלט מדובר בשירות נגיש. 

סלטי שמיר גם באתרים השונים

מתוך רצון להנגיש את עצמה עוד יותר בשביל הלקוחות שלה, סלטי שמיר החליטה להגיע אל הפלטפורמה האינטרנטית. כך תוכלו למצוא חומרים שונים על פעילות החברה גם באתר שלה.
הכתובת היא https://www.shamir-salads.com/ כאשר כניסה אליה מכילה מבט על המוצרים השונים, קבלת עזרה על מקרים כתובים מראש, פנייה בעזרת האתר עצמו ועוד. בכול מקרה,
גם אם אין לכם פער מסוים שאתם מבקשים לפתור, כנסו לאתר מדי פעם. תוכלו ליהנות מקבלת מידע על מוצרים חדשים, לשמוע על הסודות מאחורי הכנת הסלטיפ, קבלת מתכונים ועוד.
מדובר באפשרות אשר נותנת לכם ליהנות מהחוויה המלאה של סלטי החברה. 

שאלות ותשובות על סלטי שמיר

שאלה: יש לי אלרגיה למרכיב מסוים, כיצד אני יודע מה לקנות?

תשובה:  ראשית כול אל תקנו מוצר מסוים מבלי שאתם יודעים בצורה מדויקת כי אכן הוא לא מכיר חומרים אלרגניים שיכולים להזיק לכם. קראו את האותיות הקטנות בפינת המרכיבים וצרו קשר עם שירות הלקוחות. 

שאלה: האם ניתן להזמין סלטי שמיר לאירועים במחירים נוחים?

תשובה: אם אתם רוצים ליצור אירוע עם אוכל איכותי ומשובח, כמובן שתוכלו לבנות על האיכות של סלטי שמיר. ניתן להגיע אל שירות הלקוחות ולבדוק איתם את אפשרויות האירוח הקיימות כעת. 

שאלה: האם אוכל לפנות לחברה למען שינוי רכיבים של מוצר?

תשובה: מהפכת הבריאות העולמית מביאה אותנו למצב בו לכל אחד יש תפריט משלו. תוכלו להציע לחברה אפשרות לשנות את המרכיבים במידת הצורך על מנת להנגיש את עצמה לקהלים נוספים. 

טיפים על סלטי שמיר שצריך לדעת לסיום

סלטי שמיר יודעת כי הלקוחות שלה דורשים איכות שוב ושוב. כך הם משפרים את המוצרים שלהם משנה לשנה. טוב לדעת כי מדובר בחברה אשר מצליחה להיות מעודכנת בשינויים המגוונים אשר עוברים על הלקוחות שלה. פעילות בצורה הבאה תעזור לכם ליהנות עוד יותר. 

טיפ 1 – כנסו לאתר החברה פעם בשבוע ותוכלו להיות לקוחות חכמים המבינים מהם המוצרים החדשים שניתן לאכול אותם. 

טיפ 2 – בדקו את המוצרים של החברה על פני הגעה למרכולים שונים, כך תוכלו למצוא פער מסוים בין המחירים ולבחור את המקום שנותן את המחיר הטוב ביותר.  

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות טרלידור
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות טרלידור טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טרלידור דף הבית טרלידור- הינה חברה מובילה בינלאומית בתחום הקמת מבני מתכת מזה 20 שנה החברה עוסקת ביצור של

קרא עוד »
white-צור קשר שירות לקוחות בליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות בליק טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בליק דף הבית נופש בחו"ל מעולם לא היה קל יותר עם מגוון דילים וחבילות נופש אטרקטיביות במיוחד של

קרא עוד »

ביקורות על החברה

5 Responses

  1. שרות לקוחות = אפס
    אין מענה בשום שלוחה.
    אני מקווה שבמייל כן יענו.

  2. אני מנסה כבר שבוע להשיג אותכם אין מענה באף אופציה זה לא בסדר ולא נאה לחברה להיתנהג ככה..

  3. מלבד זה שסלטי שמיר מאוד טעימים, כך מדווחים החיילים המגינים עלינו במלחמה, הרי שלהנהלה יש לב רחב מאוד כדי להעניק את הסלטים מידי יום בבוקר בהכנת הכריכים לחיילים! על כך כל הכבוד והערכה גדולה!!!

  4. קניתי 4 קופסאות סלט הרניג כבוש ומטיאס הולנדי שתיים מסריחות ולא ניתנות לאכילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סלטי שמיר

כל המידע על שירות הלקוחות של סלטי שמיר רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סלטי שמיר. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סלטי שמיר, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סלטי שמיר, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סלטי שמיר, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.